tcxbalage Elküldve Február17, 2011 Elküldve Február17, 2011 Ezek az árak elég kedvezményesek,kb 40%-od lehet a Bárdinál,mint nekem :-) 4 lengőkar??? Hol állítanak futóművet 5ropiért? Nem ferde a kormány?Ez az egy parám van a futómű állítással kapcsolatban, nekem is ideje lenne 2 belső kormányösszekötőt cserélni... A szerelőm törzsvásárló, neki is 40%-a van, de még igy is bőven 100%-os a profitjuk. A két-két felső lengőkar - legalábbis szerintem ez a neve - egy kb. 25cm-es egyenes, meg egy hosszabb kifli alakú. Plusz van még az alsó, de az most nem lett megbolygatva. Salgótarjánban csinálták a szerelést, meg az állítást is, a kormányom ferde mivel az autó enyhén jobbra húz, ez azért van mert a jobb hátsókeréknél be van rohadva a csavar amivel az összetartást kellene állítani és emiatt az a kerék balra tart vagy 1-2 fokot. Elfogyott a keret, legközelebb az lesz megcsinálva. Amúgy ha elengedem a kormányt akkor szépen beáll középállásba, szóval az első futómű rendesen be lett állítva.
MiBa Elküldve Február17, 2011 Elküldve Február17, 2011 A szerelőm törzsvásárló, neki is 40%-a van, de még igy is bőven 100%-os a profitjuk. A két-két felső lengőkar - legalábbis szerintem ez a neve - egy kb. 25cm-es egyenes, meg egy hosszabb kifli alakú. Plusz van még az alsó, de az most nem lett megbolygatva. Salgótarjánban csinálták a szerelést, meg az állítást is, a kormányom ferde mivel az autó enyhén jobbra húz, ez azért van mert a jobb hátsókeréknél be van rohadva a csavar amivel az összetartást kellene állítani és emiatt az a kerék balra tart vagy 1-2 fokot. Elfogyott a keret, legközelebb az lesz megcsinálva. Amúgy ha elengedem a kormányt akkor szépen beáll középállásba, szóval az első futómű rendesen be lett állítva. Helló... Én nap mint nap szerelek(Maxabo) vectrákat de csak a felső lengőkarokat kellet cserélni...Pedig van olyan amelyikben már 250-300 ezer kilóméter van!!Szóval ha egy kicsit rám hallgastz akkor kérlek az alókat ne cseréltesd ki...Ha megint elkezdene a kopogni akkor a hátsó stabgumit érdemes megvizsgállni...Merrt azok is kikopnak és ugyan úgy kopog mint a lengőkar..Csak az kb 3000 forint párba.... Ami a futómű állítást illeti....Mindíg a hátulját kell beállítani és ahhoz kell az elejét......
Somi Elküldve Február17, 2011 Elküldve Február17, 2011 MiBa, ha nem titok melyik Maxabóban dolgozol? Csak azért kérdem, mert én a Hüvösvölgyi útiba hordom a kocsimat, és ott van ismerősöm, viszont a Bécsi úti Maxabóba lett vásárolva a verda, és elvileg ott volt szervizelve végig!
tomi023 Elküldve Február17, 2011 Elküldve Február17, 2011 csak gondoltam megmutatom milyen egy 1,6 3 henger belülről :D illetve kettő <_<
tcxbalage Elküldve Február17, 2011 Elküldve Február17, 2011 Helló... Én nap mint nap szerelek(Maxabo) vectrákat de csak a felső lengőkarokat kellet cserélni...Pedig van olyan amelyikben már 250-300 ezer kilóméter van!!Szóval ha egy kicsit rám hallgastz akkor kérlek az alókat ne cseréltesd ki...Ha megint elkezdene a kopogni akkor a hátsó stabgumit érdemes megvizsgállni...Merrt azok is kikopnak és ugyan úgy kopog mint a lengőkar..Csak az kb 3000 forint párba.... Ami a futómű állítást illeti....Mindíg a hátulját kell beállítani és ahhoz kell az elejét...... Most csak a felső volt kicserélve, az alsóval csak az a gond, hogy nem lehet állítani, mivel abba van a csavar berohadva. Tudnál küldeni egy linket vagy cikkszámot melyik az a gumi amit mondasz? Mert minden erőfeszítésünki ellenére - bár az autó uttartása felélmetesen jó lett most az eddigihez képest - még mindig kopog valami és nem találjuk mi az.
MiBa Elküldve Február18, 2011 Elküldve Február18, 2011 Most csak a felső volt kicserélve, az alsóval csak az a gond, hogy nem lehet állítani, mivel abba van a csavar berohadva. Tudnál küldeni egy linket vagy cikkszámot melyik az a gumi amit mondasz? Mert minden erőfeszítésünki ellenére - bár az autó uttartása felélmetesen jó lett most az eddigihez képest - még mindig kopog valami és nem találjuk mi az. A cikkszámot nem tudom neked megmondani mert nincs itthon epc-m...Illetve a alvázszám szűkítéssel kell nézni mert különbözőek...De a hátsó stabrúd szilentről beszélek!!!Kizárásos alapon az kopog szerintem...Bár így látatlanba nehéz....Mond a szeelődnek skubizza meg!!!
MiBa Elküldve Február18, 2011 Elküldve Február18, 2011 MiBa, ha nem titok melyik Maxabóban dolgozol? Csak azért kérdem, mert én a Hüvösvölgyi útiba hordom a kocsimat, és ott van ismerősöm, viszont a Bécsi úti Maxabóba lett vásárolva a verda, és elvileg ott volt szervizelve végig! Nem titok Bécsi út!!!
uhuhu Elküldve Február18, 2011 Elküldve Február18, 2011 Tomi! de azt ugye tudod, hogy a V6 hengerfejeit nem szabad megsíkoltatni?????????
uhuhu Elküldve Február18, 2011 Elküldve Február18, 2011 Nem titok Bécsi út!!! de jóóó! :D ott én is dolgoztam vagy 2-3 évet..... 99 től 2001 ig de az is lehet hogy 98 tól... mindegy. <_<
MiBa Elküldve Február18, 2011 Elküldve Február18, 2011 de jóóó! :D ott én is dolgoztam vagy 2-3 évet..... 99 től 2001 ig de az is lehet hogy 98 tól... mindegy. <_< :D :) :D :D Az jó...ÉN 98 ban csak 13 voltam..... Amúgy én 2007 től dolgozom ott!!!
ukslayer Elküldve Február18, 2011 Elküldve Február18, 2011 Tomi! de azt ugye tudod, hogy a V6 hengerfejeit nem szabad megsíkoltatni????????? Miért is?
mélykék76 Elküldve Február18, 2011 Elküldve Február18, 2011 Miért is? érdekel engem is :D mondjuk elvileg a C20xe-t sem lehetne, ha jól hallottam.....aztán a gyakorlat meg megint más <_< :D
ukslayer Elküldve Február18, 2011 Elküldve Február18, 2011 érdekel engem is :D mondjuk elvileg a C20xe-t sem lehetne, ha jól hallottam.....aztán a gyakorlat meg megint más <_< :D Legjobb tudomásom szerint a C20XE-t nem LEHET,mert elreped sikolás közben,ezt meg nem szabad.Remélem hamarosan megtudjuk miért.Várom az okot,mint az esmeralda folytatását :)
uhuhu Elküldve Február19, 2011 Elküldve Február19, 2011 a V6 síkolása papiros sem engedélyezett. a V motor miatt a sikolás mennyiségével lejjebb kerül a hengerfej amitől a szelep bele tud érni a dugattyúval és mivel lejjebb kerülnek a hengerfejek, a vezérlés beállitása lehetetlen. ŰTermészetesen érintő síkolással mehet a dolog, de mi már Z12XE motornál, és X30XE motornál is megszivtuk. A Z12XE beleért, az X30XE meg sose lett jó. sose müködött rendesen.... hozzánk ha bejön egy ilyen akkor csak hengerfej cserével vállaljuk el... viszont 1 megoldás létezik: ha a sikolás mennyiségével nagyobb hengerfej tömitést gyártatsz. mi már csináltunk egyszer egy ilyet, C20XE nél, és az úgy lett jó.
ukslayer Elküldve Február20, 2011 Elküldve Február20, 2011 a V6 síkolása papiros sem engedélyezett. a V motor miatt a sikolás mennyiségével lejjebb kerül a hengerfej amitől a szelep bele tud érni a dugattyúval és mivel lejjebb kerülnek a hengerfejek, a vezérlés beállitása lehetetlen. ŰTermészetesen érintő síkolással mehet a dolog, de mi már Z12XE motornál, és X30XE motornál is megszivtuk. A Z12XE beleért, az X30XE meg sose lett jó. sose müködött rendesen.... hozzánk ha bejön egy ilyen akkor csak hengerfej cserével vállaljuk el... viszont 1 megoldás létezik: ha a sikolás mennyiségével nagyobb hengerfej tömitést gyártatsz. mi már csináltunk egyszer egy ilyet, C20XE nél, és az úgy lett jó. Azért az kedves,hogy a felújitás lehetősége hivatalosan ki van zárva <_<
tomi023 Elküldve Február20, 2011 Elküldve Február20, 2011 a V6 síkolása papiros sem engedélyezett. a V motor miatt a sikolás mennyiségével lejjebb kerül a hengerfej amitől a szelep bele tud érni a dugattyúval és mivel lejjebb kerülnek a hengerfejek, a vezérlés beállitása lehetetlen. mikor derül ki hogy rossz? mert helyesen összerakott vezérlésnél pöccre indult és miután eljutott az olaj mindenhova, csendesen járt. Már benne van kb 500 km és semmi hiba! Csendesebben jár, könnyebben megy, jobban húz. Ha ezt a gyár ellenzi akkor veszek én is hondát <_<
uhuhu Elküldve Február20, 2011 Elküldve Február20, 2011 mikor derül ki hogy rossz? mert helyesen összerakott vezérlésnél pöccre indult és miután eljutott az olaj mindenhova, csendesen járt. Már benne van kb 500 km és semmi hiba! Csendesebben jár, könnyebben megy, jobban húz. Ha ezt a gyár ellenzi akkor veszek én is hondát <_< akkor szerencséd volt, és/vagy keveset síkoltak le belőle...
kori Elküldve Február20, 2011 Szerző Elküldve Február20, 2011 mikor derül ki hogy rossz? mert helyesen összerakott vezérlésnél pöccre indult és miután eljutott az olaj mindenhova, csendesen járt. Már benne van kb 500 km és semmi hiba! Csendesebben jár, könnyebben megy, jobban húz. Ha ezt a gyár ellenzi akkor veszek én is hondát <_< Miért kellett bontani a motort? Hengerfej tömítés szállt el, mint az Omegáknál szokott?
Holdenvectra Elküldve Február21, 2011 Elküldve Február21, 2011 Helló... Én nap mint nap szerelek(Maxabo) vectrákat de csak a felső lengőkarokat kellet cserélni...Pedig van olyan amelyikben már 250-300 ezer kilóméter van!!Szóval ha egy kicsit rám hallgastz akkor kérlek az alókat ne cseréltesd ki...Ha megint elkezdene a kopogni akkor a hátsó stabgumit érdemes megvizsgállni...Merrt azok is kikopnak és ugyan úgy kopog mint a lengőkar..Csak az kb 3000 forint párba.... Ami a futómű állítást illeti....Mindíg a hátulját kell beállítani és ahhoz kell az elejét...... A felső lengőkar alatt a "kifli" formájuakat érted ugye? Sokat jártam a Maxabo-hoz (Bécsi út) alkatrészért, a Gabi gondolom már nem dolgozik ott,úgy hallottam sokakat kirúgtak...
Holdenvectra Elküldve Február23, 2011 Elküldve Február23, 2011 melyik Gabi? megmondom őszintén nem emléxem a vezetéknevére,fent volt az alkatrésznél,magas kopaszodó,aszem ő járkált a céges Combo-val...
Gerybig Elküldve Február24, 2011 Elküldve Február24, 2011 Már néztem párszor ezt a Vecit! Sztem baró!!!!! <_<
Gerybig Elküldve Február25, 2011 Elküldve Február25, 2011 Nekem is van pár vas elmentve a gépemen! Pl.:
Recommended Posts