Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


kori

Recommended Posts

Sziasztok!

Ha tud valaki szép, megkímélt állapotú kevés km-es (max 80 ezer km) Vectra C-t 1.6 benzines vagy diesel motorral ~2,2 millió ft körül akkor légyszi írjon.

peter.sule@gmail.com

Vectra C-ből az összes 1.9 diesel részecskeszűrős igaz? A 120 Le-s változat megbízható belőle? Olvastam hogy kiiktatható a részecskeszűrő, ha ezt megoldom akkor úgy lelehet műszakiztatni vagy előtte mindenképp cserélni kell a szűrőt ha már amúgy is csereérett?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ha tud valaki szép, megkímélt állapotú kevés km-es (max 80 ezer km) Vectra C-t 1.6 benzines vagy diesel motorral ~2,2 millió ft körül akkor légyszi írjon.

peter.sule@gmail.com

Vectra C-ből az összes 1.9 diesel részecskeszűrős igaz? A 120 Le-s változat megbízható belőle? Olvastam hogy kiiktatható a részecskeszűrő, ha ezt megoldom akkor úgy lelehet műszakiztatni vagy előtte mindenképp cserélni kell a szűrőt ha már amúgy is csereérett?

Ezt a kettőt néztem ki eddig. szerintetek?

Vectra C

Vectra C 1.9

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ha tud valaki szép, megkímélt állapotú kevés km-es (max 80 ezer km) Vectra C-t 1.6 benzines vagy diesel motorral ~2,2 millió ft körül akkor légyszi írjon.

peter.sule@gmail.com

Vectra C-ből az összes 1.9 diesel részecskeszűrős igaz? A 120 Le-s változat megbízható belőle? Olvastam hogy kiiktatható a részecskeszűrő, ha ezt megoldom akkor úgy lelehet műszakiztatni vagy előtte mindenképp cserélni kell a szűrőt ha már amúgy is csereérett?

Hát ha választasz az 1.6-s benzines és az 1.9-s dízel között, akkor inkább az 1.9 dízel! 1.6-s van a családban és a motorja ehhez a karosszériához igen gyenge! Legalábbis szerintem! De ezt neked kell eldönteni, hogy mire kell az autó! Hogy jól menjen vagy inkább jól fogyasszon! Mert azért az 1.9-s dízel mindkét feltételt teljesíti! A két említett autó közül meg szerintem az első az inkább, mint a második!wink.gif

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Vedd meg az enyémet :D

most műszakizott a héten 2db 1.6-os motor van benne :D 2003 Elegance

Volt olajszivárgása de kicseréltük a tömítéseket és a kipuf rezonátorcsövet.

Az óra szerint 120.000km van benne de én tudom, hogy ez 320.000 km :) de nem látod rajta

az ára 1,7M

Mo-i én vagyok a 2. tulaj fél bőr, hátsó ülésfűtéssel

GTS

szervizkönyves és ez tényleg végig vezetve 300.000-ig :D

de sok sikert... én nem venném meg a Z19DTH-t

3 diesel és 4 benzines opelt koptattam el

Link to comment
Megosztás:

rendbe hoztam, eladom :D mint mindet

de nem hiszem, hogy elkel, nagyon szűk a vásárlóközönsége a 3.2-nek :)

pedig fogalmuk sincs milyen jó, mindenki a fogyasztásáról kérdez de ez másodlagos 3000ccm felett :D

Bele a gázt és már elfogadható. De azt a feelinget nem adja vissza egy traktor motoros, amit egy V6 ad :D

Link to comment
Megosztás:

Bele a gázt és már elfogadható. De azt a feelinget nem adja vissza egy traktor motoros, amit egy V6 ad :D

félreértettél, nincs bajom a fogyasztásával, nem szeretnék sem etanolt, sem gázt beletenni.

egyszerűen csak a kollégának ajánlottam egy jó autót, de szerintem vesz egy traktort, az 1,6 után au is nagy előrelépés :D

és traktort csak céges célokra használunk :)

Link to comment
Megosztás:

félreértettél, nincs bajom a fogyasztásával, nem szeretnék sem etanolt, sem gázt beletenni.

egyszerűen csak a kollégának ajánlottam egy jó autót, de szerintem vesz egy traktort, az 1,6 után au is nagy előrelépés :D

és traktort csak céges célokra használunk :)

Én biztos nem vállalnék be egy fiat dieselt. Inkább az 1.8-as benzinest. Lehet, hogy lomhább, de nem akkora összeg a fenntartása, ha baj van vele. Amúgy C Vectrában a tied a nyerő párosítás. Gyönyörű kaszni bivaj motorral, jó futóművel. Mentem limóval és GTS-sel is. Ég és föld a kettőt vezetni. A limuzin elmászkált egy erősebb kanyarba, a GTS-t mintha odatapasztatták volna.

Link to comment
Megosztás:

Én biztos nem vállalnék be egy fiat dieselt. Inkább az 1.8-as benzinest. Lehet, hogy lomhább, de nem akkora összeg a fenntartása, ha baj van vele. Amúgy C Vectrában a tied a nyerő párosítás. Gyönyörű kaszni bivaj motorral, jó futóművel. Mentem limóval és GTS-sel is. Ég és föld a kettőt vezetni. A limuzin elmászkált egy erősebb kanyarba, a GTS-t mintha odatapasztatták volna.

igazad van a GTS kaszni sokkal stabilabb és 3,2-vel nagyon jól autózható.

Link to comment
Megosztás:

félreértettél, nincs bajom a fogyasztásával, nem szeretnék sem etanolt, sem gázt beletenni.

egyszerűen csak a kollégának ajánlottam egy jó autót, de szerintem vesz egy traktort, az 1,6 után au is nagy előrelépés :D

és traktort csak céges célokra használunk :lol:

Kerestem a használtautón de nem találtam.

Link to comment
Megosztás:

Én biztos nem vállalnék be egy fiat dieselt. Inkább az 1.8-as benzinest. Lehet, hogy lomhább, de nem akkora összeg a fenntartása, ha baj van vele. Amúgy C Vectrában a tied a nyerő párosítás. Gyönyörű kaszni bivaj motorral, jó futóművel. Mentem limóval és GTS-sel is. Ég és föld a kettőt vezetni. A limuzin elmászkált egy erősebb kanyarba, a GTS-t mintha odatapasztatták volna.

Hát én megcafolnam a "fiat"diesel dolgot. Vegyük Tomi023 esetet van egy auto amiben 120.000 van ami igazabol 320.000. ugyan ez Dieselben is elöfordul sööööt inkabb több van benne.

Ergo vesz valaki egy 5-6 eves "fiat" dieselt kb 400.000ezerrel, es monjuk meghal turbo, vagy ezaz, ha nem csodalom 400.000 nel, csak a sok naiv vevö az mondja milyen szar ez a motor mert 120-150ezernel tönkremegy benne. Maradjunk anyiba a jelenlegi tapasztalataim alapjan nem olyna rossz motor a "fiat". ugyhogy en batran merem ajanlani a Dieselt barkinek.

Link to comment
Megosztás:

Hát én megcafolnam a "fiat"diesel dolgot. Vegyük Tomi023 esetet van egy auto amiben 120.000 van ami igazabol 320.000. ugyan ez Dieselben is elöfordul sööööt inkabb több van benne.

Ergo vesz valaki egy 5-6 eves "fiat" dieselt kb 400.000ezerrel, es monjuk meghal turbo, vagy ezaz, ha nem csodalom 400.000 nel, csak a sok naiv vevö az mondja milyen szar ez a motor mert 120-150ezernel tönkremegy benne. Maradjunk anyiba a jelenlegi tapasztalataim alapjan nem olyna rossz motor a "fiat". ugyhogy en batran merem ajanlani a Dieselt barkinek.

Pontosan.Jó az a motor,de csak a 120lovas,a 150-es kerülendő.

Link to comment
Megosztás:

Hát én megcafolnam a "fiat"diesel dolgot. Vegyük Tomi023 esetet van egy auto amiben 120.000 van ami igazabol 320.000. ugyan ez Dieselben is elöfordul sööööt inkabb több van benne.

Itthon leginkább ez a tendencia.Az autóba egy darabig szaladnak a megtett kilóméterek, egy idő után pedig szinten maradnak vagy éppen fogynak.....

Link to comment
Megosztás:

Bazsinak meg hozzád hasonló.S, Ő aztán tényleg "testközelből" ismeri a technikát.Tominak sem véletlenül van a 3.2...... :lol:

Egyrészt az egyik céges autónk 1.9JTD és már nyúltam hozzá...nem kívánom senkinek.

Másrészt Roland barátomnak is C vecije van 1.9td-vel...ő már szívott vele 300EFt-os 75ezres szervízre...de vehetjük úgy is, hogy elvakult vagyok és előitéletes vagyok. :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.