viperes Elküldve Január12, 2011 Megoszt Elküldve Január12, 2011 Hali! Kicsit megkésve: 2004-es az autó cdr2005 vdo Üdv, Bandi Szia! Borzasztó nagy munka,mivel a kábelköteg teljesen más.A magnó csatija is teljesen más.Nem éri meg én nem ajánlom. Üdv:Miki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandic18xe Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 Szia! Borzasztó nagy munka,mivel a kábelköteg teljesen más.A magnó csatija is teljesen más.Nem éri meg én nem ajánlom. Üdv:Miki. Köszi a választ! Ennyire nem akarom megbontani... akkor valami más lehetőség után nézek. Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
sulep Elküldve Január23, 2011 Megoszt Elküldve Január23, 2011 Sziasztok! Ha tud valaki szép, megkímélt állapotú kevés km-es (max 80 ezer km) Vectra C-t 1.6 benzines vagy diesel motorral ~2,2 millió ft körül akkor légyszi írjon. peter.sule@gmail.com Vectra C-ből az összes 1.9 diesel részecskeszűrős igaz? A 120 Le-s változat megbízható belőle? Olvastam hogy kiiktatható a részecskeszűrő, ha ezt megoldom akkor úgy lelehet műszakiztatni vagy előtte mindenképp cserélni kell a szűrőt ha már amúgy is csereérett? Link to comment Megosztás: More sharing options...
sulep Elküldve Január23, 2011 Megoszt Elküldve Január23, 2011 Sziasztok! Ha tud valaki szép, megkímélt állapotú kevés km-es (max 80 ezer km) Vectra C-t 1.6 benzines vagy diesel motorral ~2,2 millió ft körül akkor légyszi írjon. peter.sule@gmail.com Vectra C-ből az összes 1.9 diesel részecskeszűrős igaz? A 120 Le-s változat megbízható belőle? Olvastam hogy kiiktatható a részecskeszűrő, ha ezt megoldom akkor úgy lelehet műszakiztatni vagy előtte mindenképp cserélni kell a szűrőt ha már amúgy is csereérett? Ezt a kettőt néztem ki eddig. szerintetek? Vectra C Vectra C 1.9 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thoomy Elküldve Január24, 2011 Megoszt Elküldve Január24, 2011 Sziasztok! Ha tud valaki szép, megkímélt állapotú kevés km-es (max 80 ezer km) Vectra C-t 1.6 benzines vagy diesel motorral ~2,2 millió ft körül akkor légyszi írjon. peter.sule@gmail.com Vectra C-ből az összes 1.9 diesel részecskeszűrős igaz? A 120 Le-s változat megbízható belőle? Olvastam hogy kiiktatható a részecskeszűrő, ha ezt megoldom akkor úgy lelehet műszakiztatni vagy előtte mindenképp cserélni kell a szűrőt ha már amúgy is csereérett? Hát ha választasz az 1.6-s benzines és az 1.9-s dízel között, akkor inkább az 1.9 dízel! 1.6-s van a családban és a motorja ehhez a karosszériához igen gyenge! Legalábbis szerintem! De ezt neked kell eldönteni, hogy mire kell az autó! Hogy jól menjen vagy inkább jól fogyasszon! Mert azért az 1.9-s dízel mindkét feltételt teljesíti! A két említett autó közül meg szerintem az első az inkább, mint a második! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Január24, 2011 Megoszt Elküldve Január24, 2011 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Január24, 2011 Megoszt Elküldve Január24, 2011 Hello! Vedd meg az enyémet :D most műszakizott a héten 2db 1.6-os motor van benne :D 2003 Elegance Volt olajszivárgása de kicseréltük a tömítéseket és a kipuf rezonátorcsövet. Az óra szerint 120.000km van benne de én tudom, hogy ez 320.000 km :) de nem látod rajta az ára 1,7M Mo-i én vagyok a 2. tulaj fél bőr, hátsó ülésfűtéssel GTS szervizkönyves és ez tényleg végig vezetve 300.000-ig :D de sok sikert... én nem venném meg a Z19DTH-t 3 diesel és 4 benzines opelt koptattam el Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január24, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Január24, 2011 Már ezt is eladnád? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Január24, 2011 Megoszt Elküldve Január24, 2011 Már ezt is eladnád? :D rendbe hoztam, eladom :D mint mindet de nem hiszem, hogy elkel, nagyon szűk a vásárlóközönsége a 3.2-nek :) pedig fogalmuk sincs milyen jó, mindenki a fogyasztásáról kérdez de ez másodlagos 3000ccm felett :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január24, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Január24, 2011 rendbe hoztam, eladom :D mint mindet de nem hiszem, hogy elkel, nagyon szűk a vásárlóközönsége a 3.2-nek :) pedig fogalmuk sincs milyen jó, mindenki a fogyasztásáról kérdez de ez másodlagos 3000ccm felett :D Bele a gázt és már elfogadható. De azt a feelinget nem adja vissza egy traktor motoros, amit egy V6 ad :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Január25, 2011 Megoszt Elküldve Január25, 2011 Bele a gázt és már elfogadható. De azt a feelinget nem adja vissza egy traktor motoros, amit egy V6 ad :D félreértettél, nincs bajom a fogyasztásával, nem szeretnék sem etanolt, sem gázt beletenni. egyszerűen csak a kollégának ajánlottam egy jó autót, de szerintem vesz egy traktort, az 1,6 után au is nagy előrelépés :D és traktort csak céges célokra használunk :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január25, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Január25, 2011 félreértettél, nincs bajom a fogyasztásával, nem szeretnék sem etanolt, sem gázt beletenni. egyszerűen csak a kollégának ajánlottam egy jó autót, de szerintem vesz egy traktort, az 1,6 után au is nagy előrelépés :D és traktort csak céges célokra használunk :) Én biztos nem vállalnék be egy fiat dieselt. Inkább az 1.8-as benzinest. Lehet, hogy lomhább, de nem akkora összeg a fenntartása, ha baj van vele. Amúgy C Vectrában a tied a nyerő párosítás. Gyönyörű kaszni bivaj motorral, jó futóművel. Mentem limóval és GTS-sel is. Ég és föld a kettőt vezetni. A limuzin elmászkált egy erősebb kanyarba, a GTS-t mintha odatapasztatták volna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Január25, 2011 Megoszt Elküldve Január25, 2011 Én biztos nem vállalnék be egy fiat dieselt. Inkább az 1.8-as benzinest. Lehet, hogy lomhább, de nem akkora összeg a fenntartása, ha baj van vele. Amúgy C Vectrában a tied a nyerő párosítás. Gyönyörű kaszni bivaj motorral, jó futóművel. Mentem limóval és GTS-sel is. Ég és föld a kettőt vezetni. A limuzin elmászkált egy erősebb kanyarba, a GTS-t mintha odatapasztatták volna. igazad van a GTS kaszni sokkal stabilabb és 3,2-vel nagyon jól autózható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Somi Elküldve Január25, 2011 Megoszt Elküldve Január25, 2011 Gondolom nem a kasztni stabilabb, hanem ugye más a lengéscsillapító, meg a rugók gyárilag! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január25, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Január25, 2011 Gondolom nem a kasztni stabilabb, hanem ugye más a lengéscsillapító, meg a rugók gyárilag! Igen. Anno a márkakereskedésben is mondta az eladó, hogy ezért stabilabb a GTS. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 félreértettél, nincs bajom a fogyasztásával, nem szeretnék sem etanolt, sem gázt beletenni. egyszerűen csak a kollégának ajánlottam egy jó autót, de szerintem vesz egy traktort, az 1,6 után au is nagy előrelépés :D és traktort csak céges célokra használunk :lol: Kerestem a használtautón de nem találtam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 Kerestem a használtautón de nem találtam. Nézd meg élőben! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dini Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 Én biztos nem vállalnék be egy fiat dieselt. Inkább az 1.8-as benzinest. Lehet, hogy lomhább, de nem akkora összeg a fenntartása, ha baj van vele. Amúgy C Vectrában a tied a nyerő párosítás. Gyönyörű kaszni bivaj motorral, jó futóművel. Mentem limóval és GTS-sel is. Ég és föld a kettőt vezetni. A limuzin elmászkált egy erősebb kanyarba, a GTS-t mintha odatapasztatták volna. Hát én megcafolnam a "fiat"diesel dolgot. Vegyük Tomi023 esetet van egy auto amiben 120.000 van ami igazabol 320.000. ugyan ez Dieselben is elöfordul sööööt inkabb több van benne. Ergo vesz valaki egy 5-6 eves "fiat" dieselt kb 400.000ezerrel, es monjuk meghal turbo, vagy ezaz, ha nem csodalom 400.000 nel, csak a sok naiv vevö az mondja milyen szar ez a motor mert 120-150ezernel tönkremegy benne. Maradjunk anyiba a jelenlegi tapasztalataim alapjan nem olyna rossz motor a "fiat". ugyhogy en batran merem ajanlani a Dieselt barkinek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 Hát én megcafolnam a "fiat"diesel dolgot. Vegyük Tomi023 esetet van egy auto amiben 120.000 van ami igazabol 320.000. ugyan ez Dieselben is elöfordul sööööt inkabb több van benne. Ergo vesz valaki egy 5-6 eves "fiat" dieselt kb 400.000ezerrel, es monjuk meghal turbo, vagy ezaz, ha nem csodalom 400.000 nel, csak a sok naiv vevö az mondja milyen szar ez a motor mert 120-150ezernel tönkremegy benne. Maradjunk anyiba a jelenlegi tapasztalataim alapjan nem olyna rossz motor a "fiat". ugyhogy en batran merem ajanlani a Dieselt barkinek. Pontosan.Jó az a motor,de csak a 120lovas,a 150-es kerülendő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dini Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 Pontosan.Jó az a motor,de csak a 120lovas,a 150-es kerülendő. 120 lovas nincs anyira kihegyezve... ezert kicsit strapabirobbnak mondjak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 Hát én megcafolnam a "fiat"diesel dolgot. Vegyük Tomi023 esetet van egy auto amiben 120.000 van ami igazabol 320.000. ugyan ez Dieselben is elöfordul sööööt inkabb több van benne. Itthon leginkább ez a tendencia.Az autóba egy darabig szaladnak a megtett kilóméterek, egy idő után pedig szinten maradnak vagy éppen fogynak..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 de kibeszéltetek de 3,2-t kell venni és kész. de elfogult vagyok :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 Maradjunk anyiba a jelenlegi tapasztalataim alapjan nem olyna rossz motor a "fiat". ugyhogy en batran merem ajanlani a Dieselt barkinek. Nekem más a tapszatalatom, de ne legyen igazam... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 Nekem más a tapszatalatom, de ne legyen igazam... :D Bazsinak meg hozzád hasonló.S, Ő aztán tényleg "testközelből" ismeri a technikát.Tominak sem véletlenül van a 3.2...... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 Bazsinak meg hozzád hasonló.S, Ő aztán tényleg "testközelből" ismeri a technikát.Tominak sem véletlenül van a 3.2...... :lol: Egyrészt az egyik céges autónk 1.9JTD és már nyúltam hozzá...nem kívánom senkinek. Másrészt Roland barátomnak is C vecije van 1.9td-vel...ő már szívott vele 300EFt-os 75ezres szervízre...de vehetjük úgy is, hogy elvakult vagyok és előitéletes vagyok. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts