korpincs Elküldve Május15, 2010 Elküldve Május15, 2010 Sziasztok! Nem tudom merre keresem ha van, segítsetek légyszíves egy kicsit . Gondolkozom egy Vectra C 2.2 -es vásárlásán ,olvasgattam már róla de olyan kérdésem lenne ,hogy a mostaniak közül amik 150-200e km környékén járnak milyen hibák a jellemzőek ,gondolok itt a manuális váltó-kuplung ,hengerfej ,futómű,elektronikai részre . Ha le van írva akkor adnátok egy linket ,hogy hol találom? Köszönöm! Balázs
warwolf Elküldve Május15, 2010 Elküldve Május15, 2010 Sziasztok! Nem tudom merre keresem ha van, segítsetek légyszíves egy kicsit . Gondolkozom egy Vectra C 2.2 -es vásárlásán ,olvasgattam már róla de olyan kérdésem lenne ,hogy a mostaniak közül amik 150-200e km környékén járnak milyen hibák a jellemzőek ,gondolok itt a manuális váltó-kuplung ,hengerfej ,futómű,elektronikai részre . Ha le van írva akkor adnátok egy linket ,hogy hol találom? Köszönöm! Balázs www.nepitelet.hu
korpincs Elküldve Május16, 2010 Elküldve Május16, 2010 Sziasztok! Nem tudom merre keresem ha van, segítsetek légyszíves egy kicsit . Gondolkozom egy Vectra C 2.2 -es vásárlásán ,olvasgattam már róla de olyan kérdésem lenne ,hogy a mostaniak közül amik 150-200e km környékén járnak milyen hibák a jellemzőek ,gondolok itt a manuális váltó-kuplung ,hengerfej ,futómű,elektronikai részre . Ha le van írva akkor adnátok egy linket ,hogy hol találom? Köszönöm! Balázs Köszönöm!
korpincs Elküldve Május16, 2010 Elküldve Május16, 2010 Részecske szűrő az csak a diesel motorral szerelt változatokban van ?
julien Elküldve Május16, 2010 Elküldve Május16, 2010 Abban kérném a segítségeteket, hogy mi lehet annak az oka hogy nem megy a fűtés az autóban? Ugye a mostani hidegben elég kényelmetlet 14 fokos autóban utazni. Az érdekes hogy egyik napról a másikra jött elő. A biztosítékot megnéztem, de semmi baja. Előre is köszi. Ja Vectra C Caravan 1.9 2007.
TomTech Elküldve Május17, 2010 Elküldve Május17, 2010 Abban kérném a segítségeteket, hogy mi lehet annak az oka hogy nem megy a fűtés az autóban? Ugye a mostani hidegben elég kényelmetlet 14 fokos autóban utazni. Az érdekes hogy egyik napról a másikra jött elő. A biztosítékot megnéztem, de semmi baja. Előre is köszi. Ja Vectra C Caravan 1.9 2007. Odavan a termosztát, nem melegszik be a motor, így meleget sem ad.
julien Elküldve Május20, 2010 Elküldve Május20, 2010 (edited) Odavan a termosztát, nem melegszik be a motor, így meleget sem ad. Köszi. Az volt. Szerk.: Akkor módosítom a vízszivattyú szelepe(i) nem működtek tökéletesen, mert a termosztát csere után ugyanazt produkálta. Sőt később a hűtővíz is elég hamar felmelegedett az új termosztáttal. Ekkor ki lett cserélve a vízpumpa és megint teszi a dolgát a fűtő/hűtő rendszer. Módosítva Június10, 2010 : julien
hellrc5 Elküldve Június17, 2010 Elküldve Június17, 2010 sziasztok, CD70 / DVD90 gyari opel navikhoz (SVDO) csinalunk magyaritast (magyar menu + magyar hang), a hang mar kesz van a menu meg par nap. olyan valakit keresunk budapesten aki hajlando segiteni a magyaritott frissito cd teszteleseben. (=beleprobalhatjuk az autojaba). A platform nem ismeretlen szamunkra, renaulthoz megcsinaltuk 1995 es 2010 kozott gyartott osszes Siemens-VDO alapu cucchoz a magyaritast (7 kulonfele eszkoz) . az eddigi munkaink a www.carminat.hu n megtekinthetok. -p
Bill Elküldve Július9, 2010 Elküldve Július9, 2010 sziasztok, CD70 / DVD90 gyari opel navikhoz (SVDO) csinalunk magyaritast (magyar menu + magyar hang), a hang mar kesz van a menu meg par nap. olyan valakit keresunk budapesten aki hajlando segiteni a magyaritott frissito cd teszteleseben. (=beleprobalhatjuk az autojaba). A platform nem ismeretlen szamunkra, renaulthoz megcsinaltuk 1995 es 2010 kozott gyartott osszes Siemens-VDO alapu cucchoz a magyaritast (7 kulonfele eszkoz) . az eddigi munkaink a www.carminat.hu n megtekinthetok. -p Nah megvagytok vele ? :rolleyes:
turkymedve Elküldve Július11, 2010 Elküldve Július11, 2010 sziasztok, CD70 / DVD90 gyari opel navikhoz (SVDO) csinalunk magyaritast (magyar menu + magyar hang), a hang mar kesz van a menu meg par nap. olyan valakit keresunk budapesten aki hajlando segiteni a magyaritott frissito cd teszteleseben. (=beleprobalhatjuk az autojaba). A platform nem ismeretlen szamunkra, renaulthoz megcsinaltuk 1995 es 2010 kozott gyartott osszes Siemens-VDO alapu cucchoz a magyaritast (7 kulonfele eszkoz) . az eddigi munkaink a www.carminat.hu n megtekinthetok. -p sziasztok. miből is állna tesztelés?? mert egy hetes a C Vectram és hát nem igazán szeretném tönkre tenni a Navit vagy esetleg meg hülyíteni! amúgy vevő vagyok az efféle dolgokra ha esetleg már kész is vagytok vele? ! :rolleyes:
forrest1 Elküldve Július12, 2010 Elküldve Július12, 2010 sziasztok. miből is állna tesztelés?? mert egy hetes a C Vectram és hát nem igazán szeretném tönkre tenni a Navit vagy esetleg meg hülyíteni! amúgy vevő vagyok az efféle dolgokra ha esetleg már kész is vagytok vele? ! <_< Szia! Felajánlom segítségem a tesztelésre, úgy is más béta programokat is teszteltem már, kezdem megszokni. :rolleyes: Ide tudsz írni: forrest@forrest.hu
maXtreme Elküldve Július13, 2010 Elküldve Július13, 2010 Hali, havernak van egy 2002 Vectrája 2.2 diesel a problémája hogy menet közben egyszercsak elmegy minden műszer és a következő indításig nem is jön vissza. valakinek ötlet vagy hasonló probléma és megoldása? Előre is köszi. Gergő
1.6 16v Elküldve Július13, 2010 Elküldve Július13, 2010 cim modul hiba de tudom javítani ha kell.. Hali, havernak van egy 2002 Vectrája 2.2 diesel a problémája hogy menet közben egyszercsak elmegy minden műszer és a következő indításig nem is jön vissza. valakinek ötlet vagy hasonló probléma és megoldása? Előre is köszi. Gergő Lehet ez lesz a megoldás a haver autójának hibájára.
1.6 16v Elküldve Július13, 2010 Elküldve Július13, 2010 Sziasztok Segítségre szorúlnék egy kicsit ! Volna egy 1.6 os vectra c autóm 2002/12 havi . Sajnos télen elkezdtek a mutatók ugrálni,együtt ugrál a fordulatszám mérő a km óra mutatóval,közbe pár másodpercenként leállítja a fütést,de az ujra felpörög,villog a kormányon a hangosító gomb,és az övnek a bekötésére figyelmeztető hang folyamatosan csilingel :rolleyes: De csak reggelenként csinálja kb fél órát! Most az utóbbi időben már a mutatók is elfekszenek olyan szinten,hogy se benzin szintet,se fordulatot ,se sebességet nem mutat,és a coputernél egy F betű jeleneik meg! és nem mutat semmit se! egy adatot se <_< ha bekötöm elhalgat,de amikor jó az autó egyszer figyelmeztet! Elvittem már az egyik opel szervízbe ,de sajna nem tudták mi van vele,megvártuk a telefont a németektől hátha ők már találkoztak ilyen furcsasággal,azt tanácsolták meg kell mozgatni az ABS nek a vezetékeit és csatlakozóit! De sajna nem lett jó. Utánna pedig még azt mondták le kell cserélni az ABS csatlakozóját. Nem segített ez se -_- De rajta volt a TECH2 es mérő is és eddig nem jelzett semmit,most előző héten rátették megint és azt mondták: a kormány mögött levő vezérlő egység ,modul,panel nem tom pontosan a nevét az a baj,mert amikor ugrál a mutató akkor ez jelenik meg + hibaként ! Valakinek nincsen valami ötlete? mi miatt van ez ? tényleg ez a gond ? találkoztatok hasonlóval? Mert majdnem 200e forint ez a micsoda :D És egy hasonló hiba.
maXtreme Elküldve Július13, 2010 Elküldve Július13, 2010 Lehet ez lesz a megoldás a haver autójának hibájára. és wessz kolléga elérhető valahogy? :rolleyes: nagy segítség lenne köszi
turkymedve Elküldve Július13, 2010 Elküldve Július13, 2010 Szia! Felajánlom segítségem a tesztelésre, úgy is más béta programokat is teszteltem már, kezdem megszokni. :rolleyes: Ide tudsz írni: forrest@forrest.hu sziasztok. nos úgy látom nem sűrűn reagálnak itt a válaszokra! érdekelne a navi magyarítás! de kérdés hogy jelenleg most hol is tartotok vele ? de ha netalán már készen vagytok vele akkor jelentkezzetek mert szerintem lenne jelentkező aki pontozna!
forrest1 Elküldve Július13, 2010 Elküldve Július13, 2010 Sziasztok! Ki tud egy jó Szakit? C Vectra 6seb automata váltó vezérlője sajnos olykor harmadikból - negyedikbe való felkapcsolásakor, - üresbe felpörög a fordulat, majd egy nagyobb rántás után bevált negyedibe. A tiptronikba általában belehet váltani 4.be. A vezérlést lehet vajon javítani?? Más: Újabb Nokia Telefon Blutooth -jával való öszekpcsolodást követően a Vectra ~ 10 mp belül szétkapcsolódik. Próbált már valaki valamilyen szoftver frissítéssel az autón ez-ügyben?
kori Elküldve Július14, 2010 Szerző Elküldve Július14, 2010 és wessz kolléga elérhető valahogy? :rolleyes: nagy segítség lenne köszi ITT
GabeC Elküldve Július21, 2010 Elküldve Július21, 2010 Sziasztok! Van egy 2004 gyártási évű C Vectrám. Elméletileg már lendkerék és kuplungszerkezet is volt rajta cserélve. A következő probléma indult el kb 3 hónapja, majd mára rendszeressé vált: indításkor a motor egy nagy kattanással kapja fel a fordulatot(nagyjából olyan hang, mintha túl sokáig önindítóznék). A motor indulása után a kuplung pedál pedig annyira megkeményedik, hogy szinte be sem lehet nyomni viszont szinte nem is fog. Előfordult már olyan is, hogy egyszerűen lenyomtam padlóig és "odaragadt". Érdekes, hogy a pedál keménysége ellenére az első elindulásnál a kuplung nagyon lent fog. Menet közben egyébként semmi más rendellenesség nem tapasztalható. Ha van valakinek valamilyen ötlete a problémára, akkor bátran ossza meg velem! Előre is köszönet!
Casper Elküldve Augusztus10, 2010 Elküldve Augusztus10, 2010 Sziasztok! Végig olvastam a fórumot és láttam, sokan bizonytalanok, hogy milyen motorral szerelt Vectrát vegyenek. Nekem egy 2002-es évjáratú 2.2 DTi-m van amiben közel 250,000km van persze az ügyes kereskedő 100,000-at visszatekert a műszerfalon. De a lényeg ezen típusoknál a motor az ami a legtovább bírja, ha rendesen van kezelve. Gondolok itt arra, hogy megvárod míg be melegszik és akkor járatod nagy fordulaton, minőségi olajat használsz stb... A 2.2 Dti valamint 2.0Dti az Opel saját konstrukciója, amit eléggé régóta használ, így aztán volt idejük finomítani rajtuk.... Ami nagyon kényes az összes Vectrán a futómű, ha már tized eltérések vannak, vagy valamelyik szilent akár egy picit is meggyengül az egész kasztni rázkódik. Ami még lényeges, hogy a 2.2 Dti-n tényleg típushiba a turbószívó cső kirepedése, ami anyag hiba miatt, valamint a motort borító műanyag elem hozzáérése okozza. Ezek mellett még előfordulhat, hogy a hőtűvíz kiegyenlítő tartály szivárog, illetve a turbót borító légterelő lemez hátsó füle elreped. Én most tervezem, hogy lecserélem egy 1.9 CDTi-re, de ahogy olvasom a 150LE-vel nem kevés gond van. Érdekelne hogy ezek a gondok évjárattól függetlenül is megvannak, vagy már orvosolták az idő előre haladtával? Pl: örvény keltő, szívósor, lendkerék, ahogy olvastam ezekkel szokott gond lenni. Valamint érdekelne, hogy milyen típus hibák jellemzőek az 1.9 CDTi-kre? Illetve van-e valakinek átfogó tapasztalata?
tcxbalage Elküldve Augusztus17, 2010 Elküldve Augusztus17, 2010 Mi lehet az oka annak, hogyha 2-3 napig nem indítom be az autót akkor utána csak nagyon nehezen, tolással, húzással indítható be. Az akksi rendben tekeri rendesen a motort, szóval az nem gond, viszont mégsem indítjha meg a motort. 2.2 DTI Vectráról van szó, érdekes módon az előző autóm ami ugyanilyen volt, ugyanezt produkálta. Valaki azt mondta, hogy az üzemanyagszűrőből visszafolyik az üzemanyag. Lehetséges ez, vagy más a hiba oka? Előre is kösz.
Dini Elküldve Augusztus17, 2010 Elküldve Augusztus17, 2010 Mi lehet az oka annak, hogyha 2-3 napig nem indítom be az autót akkor utána csak nagyon nehezen, tolással, húzással indítható be. Az akksi rendben tekeri rendesen a motort, szóval az nem gond, viszont mégsem indítjha meg a motort. 2.2 DTI Vectráról van szó, érdekes módon az előző autóm ami ugyanilyen volt, ugyanezt produkálta. Valaki azt mondta, hogy az üzemanyagszűrőből visszafolyik az üzemanyag. Lehetséges ez, vagy más a hiba oka? Előre is kösz. Elvileg ha rárakod a gyújtás majd vársz kicsit leveszed és újra rárakod majd leveszed , ezt megismétled párszor akkor lelégteleníti a rendszer. Ez nem garancia hogy igy van német forumon olvastam. Üdv
tcxbalage Elküldve Augusztus18, 2010 Elküldve Augusztus18, 2010 Elvileg ha rárakod a gyújtás majd vársz kicsit leveszed és újra rárakod majd leveszed , ezt megismétled párszor akkor lelégteleníti a rendszer. Ez nem garancia hogy igy van német forumon olvastam. Üdv Köszi, legközelebb kipróbálom. Még egy dolog ( az elektromos topikba már irtam, de hátha itt többan olvassák ): Szóval adott ez a 2.2 DTI Vectra 2003-as, keresek valakit aki az EGR szelepét ( remélem jól írtam ) ki tudná nekem takarítani aug. 25 és 28.-a között, természetesen juttatás ellenében. Előre is köszönettel!
Recommended Posts