julien Elküldve Június27, 2009 Elküldve Június27, 2009 Na Kedves Cartársak, végre döntöttünk, így egy újabb családtaggal a bővültünk: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...=hu_iso_8859_2# Hogy miért a 120 és nem a 150 Le-s, mert sokat olvasgattam fórumokon, beszélgettem tulajdonosokkal, kereskedőkkel és meggyőztek... Már nagyon várom a keddet amikor átvehetem a kulcsokat <_<
makkace Elküldve Június28, 2009 Elküldve Június28, 2009 Hello mindenki.nekem van egy 04es 1.9cdti vectram es olyan gaz van vele, h kigyullad a szervizlampa, es az auto elgyengül, nem akar menni stb. mi lehet a baj? elöre is köszi a valaszokat
uhuhu Elküldve Június28, 2009 Elküldve Június28, 2009 Hello mindenki.nekem van egy 04es 1.9cdti vectram es olyan gaz van vele, h kigyullad a szervizlampa, es az auto elgyengül, nem akar menni stb. mi lehet a baj? elöre is köszi a valaszokat <_< go to service... ugy kb ezer féle baja lehet.... irjak példákat?
makkace Elküldve Június28, 2009 Elküldve Június28, 2009 <_< go to service... ugy kb ezer féle baja lehet.... irjak példákat? írhatsz, 1 ismerös vmi részecskeszüröt emlitett köszi
tcxbalage Elküldve Június29, 2009 Elküldve Június29, 2009 Nekem a 2.2-es dizel csinált ugyanilyet, a hiba oka nem derült ki, a számítógép a tempomat-elektronikára panaszkodott. Nem volt túl gyakori, volt, hogy hetekig nem csinálta, úgyhogy menetközben gyújtás el-vissza és már ment is tovább <_<
uhuhu Elküldve Június29, 2009 Elküldve Június29, 2009 írhatsz, 1 ismerös vmi részecskeszüröt emlitett köszi lehet részecskeszürő annak is van 1 vagy 2 érzékelője AGR szelep befecskendező fojtószelepház vezérmütengely jeladó velehol kifúj valahol falsot sziv örvényszelep (csak 150LE ) örvényszelep müködtető motorja ( csak 150 LE ) hirtelen ennyi jutott az eszembe <_<
1.6 16v Elküldve Június30, 2009 Elküldve Június30, 2009 Na Kedves Cartársak, végre döntöttünk, így egy újabb családtaggal a bővültünk: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...=hu_iso_8859_2# Hogy miért a 120 és nem a 150 Le-s, mert sokat olvasgattam fórumokon, beszélgettem tulajdonosokkal, kereskedőkkel és meggyőztek... Már nagyon várom a keddet amikor átvehetem a kulcsokat <_< Hali. Leirhatnád mi szól a 150 lovas ellen, és mi szol a 120 lovas mellett. A Bátyám akar 150 lovast venni.
szuni Elküldve Július7, 2009 Elküldve Július7, 2009 Sziasztok! Most nézek magamnak vectrát. A dízelesekről sokmindenkitől úgy hallottam, a turbóik igencsak hajlamosak meghibásodásra, ezért inkább benzinesben gondolkozok. Egy ilyet nézem ki magamnak: http://www.hasznaltauto.hu/3081227_opel_vectra_2003 Mivel első autóm lenne, szeretném kikérni a véleményeteket róla. Esetleg érdekelne összehasonlítás benzines vs. dízel témában, és ha valaki mindenképpen rá akar beszélni a dízelesre azt is meghallgatom, csak az is egy szempont hogy cDTI dízelt nem láttam elérhető áron, a DTI-t meg szerintem hagyjuk. Jah, és kb. 2M Ft-ot szeretnék rászánni egy jó állapotú 100-150e km-t futott gépre. Ez reális? Köszi a válaszokat Szuni
wessz Elküldve Július7, 2009 Elküldve Július7, 2009 Sziasztok! Most nézek magamnak vectrát. A dízelesekről sokmindenkitől úgy hallottam, a turbóik igencsak hajlamosak meghibásodásra, ezért inkább benzinesben gondolkozok. Egy ilyet nézem ki magamnak: http://www.hasznaltauto.hu/3081227_opel_vectra_2003 Mivel első autóm lenne, szeretném kikérni a véleményeteket róla. Esetleg érdekelne összehasonlítás benzines vs. dízel témában, és ha valaki mindenképpen rá akar beszélni a dízelesre azt is meghallgatom, csak az is egy szempont hogy cDTI dízelt nem láttam elérhető áron, a DTI-t meg szerintem hagyjuk. Jah, és kb. 2M Ft-ot szeretnék rászánni egy jó állapotú 100-150e km-t futott gépre. Ez reális? Köszi a válaszokat Szuni mielött vennél vectra gk-t elöbb km-et olvastasd le tudom hogy tudják tekerni a müszerfalegységet de hátha kihagyták az ecut belöle ebben tudok segiteni. meg átvizsgálni mielött megvennéd...
tcxbalage Elküldve Július7, 2009 Elküldve Július7, 2009 Sziasztok! Most nézek magamnak vectrát. A dízelesekről sokmindenkitől úgy hallottam, a turbóik igencsak hajlamosak meghibásodásra, ezért inkább benzinesben gondolkozok. Egy ilyet nézem ki magamnak: http://www.hasznaltauto.hu/3081227_opel_vectra_2003 Mivel első autóm lenne, szeretném kikérni a véleményeteket róla. Esetleg érdekelne összehasonlítás benzines vs. dízel témában, és ha valaki mindenképpen rá akar beszélni a dízelesre azt is meghallgatom, csak az is egy szempont hogy cDTI dízelt nem láttam elérhető áron, a DTI-t meg szerintem hagyjuk. Jah, és kb. 2M Ft-ot szeretnék rászánni egy jó állapotú 100-150e km-t futott gépre. Ez reális? Köszi a válaszokat Szuni Csak kiváncsiságból kérdem, mi bajod a DTI-vel?
szuni Elküldve Július7, 2009 Elküldve Július7, 2009 Csak kiváncsiságból kérdem, mi bajod a DTI-vel? Kimondottan a DTI-vel semmi, nem igazán értek hozzá. Csak mondták, hogy elavult konstrukció, ha veszek cDTI-t vegyek. Asszem az fiattól átvett motor. És mint korábban írtam, a totalcaros vélemények szerint kicsit elment a kedvem a dízeltől. Valamikor télen tervezem a vételt, csak már most elkezdem nézni a piacot, hogyan is alakul és milyen gépeket kínálnak eladásra. Azért járok ennyire utána, mert debreceni vagyok és nem sok ismerősöm van aki ért speciálisan az opelekhez.
vectra73 Elküldve Július20, 2009 Elküldve Július20, 2009 Hello mindenki.nekem van egy 04es 1.9cdti vectram es olyan gaz van vele, h kigyullad a szervizlampa, es az auto elgyengül, nem akar menni stb. mi lehet a baj? elöre is köszi a valaszokat Hali! Most nemrég történt velem ugyanez (a kocsim paraméterei hasonlóak a tiedhez).Pécsre mentem épp és gondoltam párszor meghuzatom kicsit mert tanácsolták, hogy a sok városi tötymörgés után sok lesz a lerakódás a kipufogórendszerben.Kb a második erőteljesebb kigyorsitásnál (4500 körüli fordulat) beugrott a szervizlámpa és elszállt a kraft.Leállas majd reboot után visszaállt az alapállapot.Ezután nem reszkiroztam nagyobb pörgetést.Egyszer régebben voltak hasonló "élményeim" egy chiptuningos tesztelés után de mivel visszaállitattam gyárira (mivel 2 naponta ugyanez volt a tünet) az értékeket igy azóta nem jelentkezett a hiba.Állitólag a részecskeszűrő eltömődése esetén bekapcsol vmi vészprogram és a computer maximalizálja a fordulatszámot és lekapcsolja a turbót. Szivesen vennék tanácsokat, hogyan kerülhetnél el az ilyen szitukat a jövőben.Mármint hogyan tartsam tisztán a rendszert. Előre is köszi!
1.6 16v Elküldve Július22, 2009 Elküldve Július22, 2009 Hali. Létezik az hogy k....a pontatlanul méri a bc, a megtehetö km-ert? 67 megtehetö km-t irt ki a bc, majd ez után üzemanyag kifogyást produkált az autó, 10 litert locsoltunk bele, és ment mintha semmi sem történt volna. 1.9cdti-röl van szó. A h astra 3 km megtehetö utat irt ki, mikor tankoltunk bele. A vectra bc-je ennyivel butább lenne.
gyurci0422 Elküldve Július23, 2009 Elküldve Július23, 2009 Sziasztok. Még uj vagyok itt.Azt szeretném kérdezni hogy vettem egy 2004 12. havi vectra C combit ami 1.9 cdti 150 LE-s azt észleltem a váltójánál hogy néha a 2.és a 3.sebességben a motor csak felpereg mintha üresbe lenne és olyankor átteszem triptronc állásba és ott jó.Mi lehet ilyenkor a baja?
julien Elküldve Augusztus3, 2009 Elküldve Augusztus3, 2009 Sziasztok. Még uj vagyok itt.Azt szeretném kérdezni hogy vettem egy 2004 12. havi vectra C combit ami 1.9 cdti 150 LE-s azt észleltem a váltójánál hogy néha a 2.és a 3.sebességben a motor csak felpereg mintha üresbe lenne és olyankor átteszem triptronc állásba és ott jó.Mi lehet ilyenkor a baja? Én úgy tudom, hogy a 150 LE-s 1.9-eseknél ez típushiba a váltóproblémák, megoldást nem tudok mondani csak belepofázni
julien Elküldve Augusztus5, 2009 Elküldve Augusztus5, 2009 Hali, lassan téligumi vásárláson gondolkozom, milyen méretet javasoltok, Vectra C Z19DT CDTI Caravan-hoz? 205/55//16 vagy 215/55/16 (ilyen a nyári)? Köszi
julien Elküldve Augusztus17, 2009 Elküldve Augusztus17, 2009 Történt egy kis baleset, felakadt az autó egy kapubejárón, következmény: tőből kiszakadt a kerámiából a részecskeszűrő vezetéke (talán a hőmérőszonda) a feleségem elvitte az autót az opel szalonba, majd ott mondták, hogy 62000, mivel az egészet cseélni kell, tényleg ilyen nagyon drága mulatság? Centivel a zsebembe fogok innentől kezdve járni....
Fdino Elküldve Augusztus20, 2009 Elküldve Augusztus20, 2009 Sziasztok a kovetkezo auto http://www.hasznaltauto.hu/3034067_opel_vectra_2002 a tulaj baromi korrekt egyenlore viszont allitasa szerit az automata calto miatt a hidraulikus vezerlot cserelni kell fel even bellul egyreszt szeretnem tudni mibe kerul masreszt mi a velemenyetek errol a kocsirol. Koszonom
tgabika76 Elküldve Augusztus21, 2009 Elküldve Augusztus21, 2009 ...a hidraulikus vezerlot cserelni kell fel even bellul egyreszt szeretnem tudni mibe kerul... Megnéztem neked EPC-ben, többféle is van Vectra C-hez, de mind olyan 350-400e Ft körül van...
ssfk Elküldve Augusztus27, 2009 Elküldve Augusztus27, 2009 T. Tagok! Van nekem egy olyan gondom, hogy a gyári audio (NCDC2015 színes kijelzővel) saját csili,vili (mp3,bluetoth,USB,Érintőkijelző...stb.) egységre való kicserélése után a komjuter információit nem látom, csak az Opel jelet, dátumot, időt, hőmérsékletet. A kormányról persze semmi sem vezérelhető,de nem is baj,csak a computer statisztikáit szeretném látni. Van megoldás, interface,kutyü erre a próblémára? A kocsi egy Signum 2003 10.28.-ai modell. Ez majdnem Vectra ebben a tekintetben (is) :lol:. Köszönöm.
viperes Elküldve Augusztus27, 2009 Elküldve Augusztus27, 2009 T. Tagok! Van nekem egy olyan gondom, hogy a gyári audio (NCDC2015 színes kijelzővel) saját csili,vili (mp3,bluetoth,USB,Érintőkijelző...stb.) egységre való kicserélése után a komjuter információit nem látom, csak az Opel jelet, dátumot, időt, hőmérsékletet. A kormányról persze semmi sem vezérelhető,de nem is baj,csak a computer statisztikáit szeretném látni. Van megoldás, interface,kutyü erre a próblémára? A kocsi egy Signum 2003 10.28.-ai modell. Ez majdnem Vectra ebben a tekintetben (is) :lol:. Köszönöm. Szia! Semmiféle megoldás nincs mivel mindent a fejegységed intéz.Úgyhogy vagy csúcs fejegység és a szép opel logóval vagy a gyári fejegység informácikkal.:-) Üdv:Miki.
ssfk Elküldve Augusztus28, 2009 Elküldve Augusztus28, 2009 Szia! Semmiféle megoldás nincs mivel mindent a fejegységed intéz.Úgyhogy vagy csúcs fejegység és a szép opel logóval vagy a gyári fejegység informácikkal.:-) Üdv:Miki. Hát ez szívás.Nem is én volnék ha nem így volna. Azért köszi. Amúgy ha az eredetit a másik mellett visszakötnénk az megoldaná a dolgot? Kinéztünk hozzá egy finya üres helyet.
Andika Elküldve Szeptember5, 2009 Elküldve Szeptember5, 2009 Sziasztok Srácok! A tanácsotokat szeretném kérni!Vectra C 1.8 benya 03.A jelenség a következő;néha világít a szervízlámpa(kis autó meg a villáskulcs)ha elindítom a verdát a motor 1400-as fordulaton pörög,nem reagál a gáz parancsra.Aztán kapcsolgatom a gyújtást ki-be és egyszer csak tökéletesen működik pár napig.Aztán ismét előjön a hiba! Ha valaki tudja mi okozhatja a problémát,megköszönném ha megosztaná velem a tapasztalatait! Köszönöm szépen!
Recommended Posts