Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


kori

Recommended Posts

Hello mindenki.nekem van egy 04es 1.9cdti vectram es olyan gaz van vele, h kigyullad a szervizlampa, es az auto elgyengül, nem akar menni stb.

mi lehet a baj?

elöre is köszi a valaszokat

<_<

go to service...

ugy kb ezer féle baja lehet....

irjak példákat?

Link to comment
Megosztás:

írhatsz, 1 ismerös vmi részecskeszüröt emlitett

köszi

lehet részecskeszürő

annak is van 1 vagy 2 érzékelője

AGR szelep

befecskendező

fojtószelepház

vezérmütengely jeladó

velehol kifúj

valahol falsot sziv

örvényszelep (csak 150LE )

örvényszelep müködtető motorja ( csak 150 LE )

hirtelen ennyi jutott az eszembe <_<

Link to comment
Megosztás:

Na Kedves Cartársak,

végre döntöttünk, így egy újabb családtaggal a bővültünk:

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...=hu_iso_8859_2#

Hogy miért a 120 és nem a 150 Le-s, mert sokat olvasgattam fórumokon, beszélgettem tulajdonosokkal, kereskedőkkel és meggyőztek...

Már nagyon várom a keddet amikor átvehetem a kulcsokat <_<

Hali.

Leirhatnád mi szól a 150 lovas ellen, és mi szol a 120 lovas mellett.

A Bátyám akar 150 lovast venni.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Most nézek magamnak vectrát. A dízelesekről sokmindenkitől úgy hallottam, a turbóik igencsak hajlamosak meghibásodásra, ezért inkább benzinesben gondolkozok. Egy ilyet nézem ki magamnak: http://www.hasznaltauto.hu/3081227_opel_vectra_2003 Mivel első autóm lenne, szeretném kikérni a véleményeteket róla.

Esetleg érdekelne összehasonlítás benzines vs. dízel témában, és ha valaki mindenképpen rá akar beszélni a dízelesre azt is meghallgatom, csak az is egy szempont hogy cDTI dízelt nem láttam elérhető áron, a DTI-t meg szerintem hagyjuk. Jah, és kb. 2M Ft-ot szeretnék rászánni egy jó állapotú 100-150e km-t futott gépre. Ez reális?

Köszi a válaszokat

Szuni

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Most nézek magamnak vectrát. A dízelesekről sokmindenkitől úgy hallottam, a turbóik igencsak hajlamosak meghibásodásra, ezért inkább benzinesben gondolkozok. Egy ilyet nézem ki magamnak: http://www.hasznaltauto.hu/3081227_opel_vectra_2003 Mivel első autóm lenne, szeretném kikérni a véleményeteket róla.

Esetleg érdekelne összehasonlítás benzines vs. dízel témában, és ha valaki mindenképpen rá akar beszélni a dízelesre azt is meghallgatom, csak az is egy szempont hogy cDTI dízelt nem láttam elérhető áron, a DTI-t meg szerintem hagyjuk. Jah, és kb. 2M Ft-ot szeretnék rászánni egy jó állapotú 100-150e km-t futott gépre. Ez reális?

Köszi a válaszokat

Szuni

mielött vennél vectra gk-t elöbb km-et olvastasd le

tudom hogy tudják tekerni a müszerfalegységet de hátha kihagyták az ecut belöle

ebben tudok segiteni. meg átvizsgálni mielött megvennéd...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Most nézek magamnak vectrát. A dízelesekről sokmindenkitől úgy hallottam, a turbóik igencsak hajlamosak meghibásodásra, ezért inkább benzinesben gondolkozok. Egy ilyet nézem ki magamnak: http://www.hasznaltauto.hu/3081227_opel_vectra_2003 Mivel első autóm lenne, szeretném kikérni a véleményeteket róla.

Esetleg érdekelne összehasonlítás benzines vs. dízel témában, és ha valaki mindenképpen rá akar beszélni a dízelesre azt is meghallgatom, csak az is egy szempont hogy cDTI dízelt nem láttam elérhető áron, a DTI-t meg szerintem hagyjuk. Jah, és kb. 2M Ft-ot szeretnék rászánni egy jó állapotú 100-150e km-t futott gépre. Ez reális?

Köszi a válaszokat

Szuni

Csak kiváncsiságból kérdem, mi bajod a DTI-vel?

Link to comment
Megosztás:

Csak kiváncsiságból kérdem, mi bajod a DTI-vel?

Kimondottan a DTI-vel semmi, nem igazán értek hozzá. Csak mondták, hogy elavult konstrukció, ha veszek cDTI-t vegyek. Asszem az fiattól átvett motor. És mint korábban írtam, a totalcaros vélemények szerint kicsit elment a kedvem a dízeltől.

Valamikor télen tervezem a vételt, csak már most elkezdem nézni a piacot, hogyan is alakul és milyen gépeket kínálnak eladásra. Azért járok ennyire utána, mert debreceni vagyok és nem sok ismerősöm van aki ért speciálisan az opelekhez.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
Hello mindenki.nekem van egy 04es 1.9cdti vectram es olyan gaz van vele, h kigyullad a szervizlampa, es az auto elgyengül, nem akar menni stb.

mi lehet a baj?

elöre is köszi a valaszokat

Hali!

Most nemrég történt velem ugyanez (a kocsim paraméterei hasonlóak a tiedhez).Pécsre mentem épp és gondoltam párszor meghuzatom kicsit mert tanácsolták, hogy a sok városi tötymörgés után sok lesz a lerakódás a kipufogórendszerben.Kb a második erőteljesebb kigyorsitásnál (4500 körüli fordulat) beugrott a szervizlámpa és elszállt a kraft.Leállas majd reboot után visszaállt az alapállapot.Ezután nem reszkiroztam nagyobb pörgetést.Egyszer régebben voltak hasonló "élményeim" egy chiptuningos tesztelés után de mivel visszaállitattam gyárira (mivel 2 naponta ugyanez volt a tünet) az értékeket igy azóta nem jelentkezett a hiba.Állitólag a részecskeszűrő eltömődése esetén bekapcsol vmi vészprogram és a computer maximalizálja a fordulatszámot és lekapcsolja a turbót.

Szivesen vennék tanácsokat, hogyan kerülhetnél el az ilyen szitukat a jövőben.Mármint hogyan tartsam tisztán a rendszert.

Előre is köszi!

Link to comment
Megosztás:

Hali.

Létezik az hogy k....a pontatlanul méri a bc, a megtehetö km-ert?

67 megtehetö km-t irt ki a bc, majd ez után üzemanyag kifogyást produkált az autó, 10 litert locsoltunk bele, és ment mintha semmi sem történt volna.

1.9cdti-röl van szó.

A h astra 3 km megtehetö utat irt ki, mikor tankoltunk bele.

A vectra bc-je ennyivel butább lenne.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Még uj vagyok itt.Azt szeretném kérdezni hogy vettem egy 2004 12. havi vectra C combit ami 1.9 cdti 150 LE-s azt észleltem a váltójánál hogy néha a 2.és a 3.sebességben a motor csak felpereg mintha üresbe lenne és olyankor átteszem triptronc állásba és ott jó.Mi lehet ilyenkor a baja?

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
Sziasztok.

Még uj vagyok itt.Azt szeretném kérdezni hogy vettem egy 2004 12. havi vectra C combit ami 1.9 cdti 150 LE-s azt észleltem a váltójánál hogy néha a 2.és a 3.sebességben a motor csak felpereg mintha üresbe lenne és olyankor átteszem triptronc állásba és ott jó.Mi lehet ilyenkor a baja?

Én úgy tudom, hogy a 150 LE-s 1.9-eseknél ez típushiba a váltóproblémák, megoldást nem tudok mondani csak belepofázni

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Történt egy kis baleset, felakadt az autó egy kapubejárón, következmény: tőből kiszakadt a kerámiából a részecskeszűrő vezetéke (talán a hőmérőszonda) a feleségem elvitte az autót az opel szalonba, majd ott mondták, hogy 62000, mivel az egészet cseélni kell, tényleg ilyen nagyon drága mulatság? Centivel a zsebembe fogok innentől kezdve járni....

Link to comment
Megosztás:

T. Tagok!

Van nekem egy olyan gondom, hogy a gyári audio (NCDC2015 színes kijelzővel) saját csili,vili (mp3,bluetoth,USB,Érintőkijelző...stb.) egységre való kicserélése után a komjuter információit nem látom, csak az Opel jelet, dátumot, időt, hőmérsékletet.

A kormányról persze semmi sem vezérelhető,de nem is baj,csak a computer statisztikáit szeretném látni.

Van megoldás, interface,kutyü erre a próblémára?

A kocsi egy Signum 2003 10.28.-ai modell.

Ez majdnem Vectra ebben a tekintetben (is) :lol:.

Köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

T. Tagok!

Van nekem egy olyan gondom, hogy a gyári audio (NCDC2015 színes kijelzővel) saját csili,vili (mp3,bluetoth,USB,Érintőkijelző...stb.) egységre való kicserélése után a komjuter információit nem látom, csak az Opel jelet, dátumot, időt, hőmérsékletet.

A kormányról persze semmi sem vezérelhető,de nem is baj,csak a computer statisztikáit szeretném látni.

Van megoldás, interface,kutyü erre a próblémára?

A kocsi egy Signum 2003 10.28.-ai modell.

Ez majdnem Vectra ebben a tekintetben (is) :lol:.

Köszönöm.

Szia!

Semmiféle megoldás nincs mivel mindent a fejegységed intéz.Úgyhogy vagy csúcs fejegység és a szép opel logóval vagy a gyári fejegység informácikkal.:-)

Üdv:Miki.

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Semmiféle megoldás nincs mivel mindent a fejegységed intéz.Úgyhogy vagy csúcs fejegység és a szép opel logóval vagy a gyári fejegység informácikkal.:-)

Üdv:Miki.

Hát ez szívás.Nem is én volnék ha nem így volna.

Azért köszi.

Amúgy ha az eredetit a másik mellett visszakötnénk az megoldaná a dolgot?

Kinéztünk hozzá egy finya üres helyet.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok Srácok!

A tanácsotokat szeretném kérni!Vectra C 1.8 benya 03.A jelenség a következő;néha világít a szervízlámpa(kis autó meg a villáskulcs)ha elindítom a verdát a motor 1400-as fordulaton pörög,nem reagál a gáz parancsra.Aztán kapcsolgatom a gyújtást ki-be és egyszer csak tökéletesen működik pár napig.Aztán ismét előjön a hiba!

Ha valaki tudja mi okozhatja a problémát,megköszönném ha megosztaná velem a tapasztalatait!

Köszönöm szépen!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.