julien Elküldve Június27, 2009 Megoszt Elküldve Június27, 2009 Na Kedves Cartársak, végre döntöttünk, így egy újabb családtaggal a bővültünk: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...=hu_iso_8859_2# Hogy miért a 120 és nem a 150 Le-s, mert sokat olvasgattam fórumokon, beszélgettem tulajdonosokkal, kereskedőkkel és meggyőztek... Már nagyon várom a keddet amikor átvehetem a kulcsokat <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Június28, 2009 Megoszt Elküldve Június28, 2009 <_< gratulálok! jó autót veszel ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
makkace Elküldve Június28, 2009 Megoszt Elküldve Június28, 2009 Hello mindenki.nekem van egy 04es 1.9cdti vectram es olyan gaz van vele, h kigyullad a szervizlampa, es az auto elgyengül, nem akar menni stb. mi lehet a baj? elöre is köszi a valaszokat Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Június28, 2009 Megoszt Elküldve Június28, 2009 Hello mindenki.nekem van egy 04es 1.9cdti vectram es olyan gaz van vele, h kigyullad a szervizlampa, es az auto elgyengül, nem akar menni stb. mi lehet a baj? elöre is köszi a valaszokat <_< go to service... ugy kb ezer féle baja lehet.... irjak példákat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
julien Elküldve Június28, 2009 Megoszt Elküldve Június28, 2009 <_< gratulálok! jó autót veszel ! Köszi, :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
makkace Elküldve Június28, 2009 Megoszt Elküldve Június28, 2009 <_< go to service... ugy kb ezer féle baja lehet.... irjak példákat? írhatsz, 1 ismerös vmi részecskeszüröt emlitett köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
tcxbalage Elküldve Június29, 2009 Megoszt Elküldve Június29, 2009 Nekem a 2.2-es dizel csinált ugyanilyet, a hiba oka nem derült ki, a számítógép a tempomat-elektronikára panaszkodott. Nem volt túl gyakori, volt, hogy hetekig nem csinálta, úgyhogy menetközben gyújtás el-vissza és már ment is tovább <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Június29, 2009 Megoszt Elküldve Június29, 2009 írhatsz, 1 ismerös vmi részecskeszüröt emlitett köszi lehet részecskeszürő annak is van 1 vagy 2 érzékelője AGR szelep befecskendező fojtószelepház vezérmütengely jeladó velehol kifúj valahol falsot sziv örvényszelep (csak 150LE ) örvényszelep müködtető motorja ( csak 150 LE ) hirtelen ennyi jutott az eszembe <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Június30, 2009 Megoszt Elküldve Június30, 2009 Na Kedves Cartársak, végre döntöttünk, így egy újabb családtaggal a bővültünk: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...=hu_iso_8859_2# Hogy miért a 120 és nem a 150 Le-s, mert sokat olvasgattam fórumokon, beszélgettem tulajdonosokkal, kereskedőkkel és meggyőztek... Már nagyon várom a keddet amikor átvehetem a kulcsokat <_< Hali. Leirhatnád mi szól a 150 lovas ellen, és mi szol a 120 lovas mellett. A Bátyám akar 150 lovast venni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szuni Elküldve Július7, 2009 Megoszt Elküldve Július7, 2009 Sziasztok! Most nézek magamnak vectrát. A dízelesekről sokmindenkitől úgy hallottam, a turbóik igencsak hajlamosak meghibásodásra, ezért inkább benzinesben gondolkozok. Egy ilyet nézem ki magamnak: http://www.hasznaltauto.hu/3081227_opel_vectra_2003 Mivel első autóm lenne, szeretném kikérni a véleményeteket róla. Esetleg érdekelne összehasonlítás benzines vs. dízel témában, és ha valaki mindenképpen rá akar beszélni a dízelesre azt is meghallgatom, csak az is egy szempont hogy cDTI dízelt nem láttam elérhető áron, a DTI-t meg szerintem hagyjuk. Jah, és kb. 2M Ft-ot szeretnék rászánni egy jó állapotú 100-150e km-t futott gépre. Ez reális? Köszi a válaszokat Szuni Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Július7, 2009 Megoszt Elküldve Július7, 2009 Sziasztok! Most nézek magamnak vectrát. A dízelesekről sokmindenkitől úgy hallottam, a turbóik igencsak hajlamosak meghibásodásra, ezért inkább benzinesben gondolkozok. Egy ilyet nézem ki magamnak: http://www.hasznaltauto.hu/3081227_opel_vectra_2003 Mivel első autóm lenne, szeretném kikérni a véleményeteket róla. Esetleg érdekelne összehasonlítás benzines vs. dízel témában, és ha valaki mindenképpen rá akar beszélni a dízelesre azt is meghallgatom, csak az is egy szempont hogy cDTI dízelt nem láttam elérhető áron, a DTI-t meg szerintem hagyjuk. Jah, és kb. 2M Ft-ot szeretnék rászánni egy jó állapotú 100-150e km-t futott gépre. Ez reális? Köszi a válaszokat Szuni mielött vennél vectra gk-t elöbb km-et olvastasd le tudom hogy tudják tekerni a müszerfalegységet de hátha kihagyták az ecut belöle ebben tudok segiteni. meg átvizsgálni mielött megvennéd... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tcxbalage Elküldve Július7, 2009 Megoszt Elküldve Július7, 2009 Sziasztok! Most nézek magamnak vectrát. A dízelesekről sokmindenkitől úgy hallottam, a turbóik igencsak hajlamosak meghibásodásra, ezért inkább benzinesben gondolkozok. Egy ilyet nézem ki magamnak: http://www.hasznaltauto.hu/3081227_opel_vectra_2003 Mivel első autóm lenne, szeretném kikérni a véleményeteket róla. Esetleg érdekelne összehasonlítás benzines vs. dízel témában, és ha valaki mindenképpen rá akar beszélni a dízelesre azt is meghallgatom, csak az is egy szempont hogy cDTI dízelt nem láttam elérhető áron, a DTI-t meg szerintem hagyjuk. Jah, és kb. 2M Ft-ot szeretnék rászánni egy jó állapotú 100-150e km-t futott gépre. Ez reális? Köszi a válaszokat Szuni Csak kiváncsiságból kérdem, mi bajod a DTI-vel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szuni Elküldve Július7, 2009 Megoszt Elküldve Július7, 2009 Csak kiváncsiságból kérdem, mi bajod a DTI-vel? Kimondottan a DTI-vel semmi, nem igazán értek hozzá. Csak mondták, hogy elavult konstrukció, ha veszek cDTI-t vegyek. Asszem az fiattól átvett motor. És mint korábban írtam, a totalcaros vélemények szerint kicsit elment a kedvem a dízeltől. Valamikor télen tervezem a vételt, csak már most elkezdem nézni a piacot, hogyan is alakul és milyen gépeket kínálnak eladásra. Azért járok ennyire utána, mert debreceni vagyok és nem sok ismerősöm van aki ért speciálisan az opelekhez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vectra73 Elküldve Július20, 2009 Megoszt Elküldve Július20, 2009 Hello mindenki.nekem van egy 04es 1.9cdti vectram es olyan gaz van vele, h kigyullad a szervizlampa, es az auto elgyengül, nem akar menni stb. mi lehet a baj? elöre is köszi a valaszokat Hali! Most nemrég történt velem ugyanez (a kocsim paraméterei hasonlóak a tiedhez).Pécsre mentem épp és gondoltam párszor meghuzatom kicsit mert tanácsolták, hogy a sok városi tötymörgés után sok lesz a lerakódás a kipufogórendszerben.Kb a második erőteljesebb kigyorsitásnál (4500 körüli fordulat) beugrott a szervizlámpa és elszállt a kraft.Leállas majd reboot után visszaállt az alapállapot.Ezután nem reszkiroztam nagyobb pörgetést.Egyszer régebben voltak hasonló "élményeim" egy chiptuningos tesztelés után de mivel visszaállitattam gyárira (mivel 2 naponta ugyanez volt a tünet) az értékeket igy azóta nem jelentkezett a hiba.Állitólag a részecskeszűrő eltömődése esetén bekapcsol vmi vészprogram és a computer maximalizálja a fordulatszámot és lekapcsolja a turbót. Szivesen vennék tanácsokat, hogyan kerülhetnél el az ilyen szitukat a jövőben.Mármint hogyan tartsam tisztán a rendszert. Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Július22, 2009 Megoszt Elküldve Július22, 2009 Hali. Létezik az hogy k....a pontatlanul méri a bc, a megtehetö km-ert? 67 megtehetö km-t irt ki a bc, majd ez után üzemanyag kifogyást produkált az autó, 10 litert locsoltunk bele, és ment mintha semmi sem történt volna. 1.9cdti-röl van szó. A h astra 3 km megtehetö utat irt ki, mikor tankoltunk bele. A vectra bc-je ennyivel butább lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyurci0422 Elküldve Július23, 2009 Megoszt Elküldve Július23, 2009 Sziasztok. Még uj vagyok itt.Azt szeretném kérdezni hogy vettem egy 2004 12. havi vectra C combit ami 1.9 cdti 150 LE-s azt észleltem a váltójánál hogy néha a 2.és a 3.sebességben a motor csak felpereg mintha üresbe lenne és olyankor átteszem triptronc állásba és ott jó.Mi lehet ilyenkor a baja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
julien Elküldve Augusztus3, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2009 Sziasztok. Még uj vagyok itt.Azt szeretném kérdezni hogy vettem egy 2004 12. havi vectra C combit ami 1.9 cdti 150 LE-s azt észleltem a váltójánál hogy néha a 2.és a 3.sebességben a motor csak felpereg mintha üresbe lenne és olyankor átteszem triptronc állásba és ott jó.Mi lehet ilyenkor a baja? Én úgy tudom, hogy a 150 LE-s 1.9-eseknél ez típushiba a váltóproblémák, megoldást nem tudok mondani csak belepofázni Link to comment Megosztás: More sharing options...
julien Elküldve Augusztus5, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2009 Hali, lassan téligumi vásárláson gondolkozom, milyen méretet javasoltok, Vectra C Z19DT CDTI Caravan-hoz? 205/55//16 vagy 215/55/16 (ilyen a nyári)? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
julien Elküldve Augusztus17, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2009 Történt egy kis baleset, felakadt az autó egy kapubejárón, következmény: tőből kiszakadt a kerámiából a részecskeszűrő vezetéke (talán a hőmérőszonda) a feleségem elvitte az autót az opel szalonba, majd ott mondták, hogy 62000, mivel az egészet cseélni kell, tényleg ilyen nagyon drága mulatság? Centivel a zsebembe fogok innentől kezdve járni.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fdino Elküldve Augusztus20, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2009 Sziasztok a kovetkezo auto http://www.hasznaltauto.hu/3034067_opel_vectra_2002 a tulaj baromi korrekt egyenlore viszont allitasa szerit az automata calto miatt a hidraulikus vezerlot cserelni kell fel even bellul egyreszt szeretnem tudni mibe kerul masreszt mi a velemenyetek errol a kocsirol. Koszonom Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 ...a hidraulikus vezerlot cserelni kell fel even bellul egyreszt szeretnem tudni mibe kerul... Megnéztem neked EPC-ben, többféle is van Vectra C-hez, de mind olyan 350-400e Ft körül van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ssfk Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 T. Tagok! Van nekem egy olyan gondom, hogy a gyári audio (NCDC2015 színes kijelzővel) saját csili,vili (mp3,bluetoth,USB,Érintőkijelző...stb.) egységre való kicserélése után a komjuter információit nem látom, csak az Opel jelet, dátumot, időt, hőmérsékletet. A kormányról persze semmi sem vezérelhető,de nem is baj,csak a computer statisztikáit szeretném látni. Van megoldás, interface,kutyü erre a próblémára? A kocsi egy Signum 2003 10.28.-ai modell. Ez majdnem Vectra ebben a tekintetben (is) :lol:. Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
viperes Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 T. Tagok! Van nekem egy olyan gondom, hogy a gyári audio (NCDC2015 színes kijelzővel) saját csili,vili (mp3,bluetoth,USB,Érintőkijelző...stb.) egységre való kicserélése után a komjuter információit nem látom, csak az Opel jelet, dátumot, időt, hőmérsékletet. A kormányról persze semmi sem vezérelhető,de nem is baj,csak a computer statisztikáit szeretném látni. Van megoldás, interface,kutyü erre a próblémára? A kocsi egy Signum 2003 10.28.-ai modell. Ez majdnem Vectra ebben a tekintetben (is) :lol:. Köszönöm. Szia! Semmiféle megoldás nincs mivel mindent a fejegységed intéz.Úgyhogy vagy csúcs fejegység és a szép opel logóval vagy a gyári fejegység informácikkal.:-) Üdv:Miki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ssfk Elküldve Augusztus28, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2009 Szia! Semmiféle megoldás nincs mivel mindent a fejegységed intéz.Úgyhogy vagy csúcs fejegység és a szép opel logóval vagy a gyári fejegység informácikkal.:-) Üdv:Miki. Hát ez szívás.Nem is én volnék ha nem így volna. Azért köszi. Amúgy ha az eredetit a másik mellett visszakötnénk az megoldaná a dolgot? Kinéztünk hozzá egy finya üres helyet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Andika Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 Sziasztok Srácok! A tanácsotokat szeretném kérni!Vectra C 1.8 benya 03.A jelenség a következő;néha világít a szervízlámpa(kis autó meg a villáskulcs)ha elindítom a verdát a motor 1400-as fordulaton pörög,nem reagál a gáz parancsra.Aztán kapcsolgatom a gyújtást ki-be és egyszer csak tökéletesen működik pár napig.Aztán ismét előjön a hiba! Ha valaki tudja mi okozhatja a problémát,megköszönném ha megosztaná velem a tapasztalatait! Köszönöm szépen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts