Invaited Elküldve Január21, 2017 Megoszt Elküldve Január21, 2017 Sziasztok kedves tagok! Tudja e valaki, hogy hol kell leengedni a fagyállót egy 2008-as Z18 XER 1.8 Benzin Vectrából? Link to comment Megosztás: More sharing options...
viperes Elküldve Január21, 2017 Megoszt Elküldve Január21, 2017 4 perce, Invaited írta: Sziasztok kedves tagok! Tudja e valaki, hogy hol kell leengedni a fagyállót egy 2008-as Z18 XER 1.8 Benzin Vectrából? Szia!A vízhűtő jobb alsó sarkában van egy csap. Link to comment Megosztás: More sharing options...
viperes Elküldve Január21, 2017 Megoszt Elküldve Január21, 2017 6 perce, Invaited írta: Sziasztok kedves tagok! Tudja e valaki, hogy hol kell leengedni a fagyállót egy 2008-as Z18 XER 1.8 Benzin Vectrából? Szia!A vízhűtő jobb alsó sarkában van egy csap. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Invaited Elküldve Január21, 2017 Megoszt Elküldve Január21, 2017 2 perce, viperes írta: Szia!A vízhűtő jobb alsó sarkában van egy csap. Szia Viperes! Nagyon köszönöm 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
viperes Elküldve Január21, 2017 Megoszt Elküldve Január21, 2017 1 perc, Invaited írta: Szia Viperes! Nagyon köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
viperes Elküldve Január21, 2017 Megoszt Elküldve Január21, 2017 Just now, viperes írta: Nincs mit. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kalmim Elküldve Január25, 2017 Megoszt Elküldve Január25, 2017 (edited) Sziasztok Z16xe motort cseréltem a vectrába. Beszerelés elöt átnéztem, leszetem az olajteknöt kimostam, megnéztem a csapágyakat, benéztem a hengerekbe alurol, szimeringeket cseréltem szelepszárakon is.Elvileg 35ezer kilométeres motor és átnézés után hihetönek is tünik semi kopás nem látszot benne.Inditás elötö hideg motornál mind a négy hengerben 12,5 fölöt volt a kompreszio.5-40 es castrolt kapott. 500 kilométerig semmi olajfogyasztás utána 150 kilométerenként utána kell tölteni mert jelez. A kérdés kopotságon és folyáson kivül mi okozhat olajfogyasztást? ( Én két dologra gondoltam az 5-40 tul vékony. A másik meg tul sok benzit kap és felhigul az olaj azér nem birja tovább.) Bármi ötletet szivesen venék. Üdv Imi Módosítva Január25, 2017 : kalmim Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január26, 2017 Megoszt Elküldve Január26, 2017 8 órája, kalmim írta: Sziasztok Z16xe motort cseréltem a vectrába. Beszerelés elöt átnéztem, leszetem az olajteknöt kimostam, megnéztem a csapágyakat, benéztem a hengerekbe alurol, szimeringeket cseréltem szelepszárakon is.Elvileg 35ezer kilométeres motor és átnézés után hihetönek is tünik semi kopás nem látszot benne.Inditás elötö hideg motornál mind a négy hengerben 12,5 fölöt volt a kompreszio.5-40 es castrolt kapott. 500 kilométerig semmi olajfogyasztás utána 150 kilométerenként utána kell tölteni mert jelez. A kérdés kopotságon és folyáson kivül mi okozhat olajfogyasztást? ( Én két dologra gondoltam az 5-40 tul vékony. A másik meg tul sok benzit kap és felhigul az olaj azér nem birja tovább.) Bármi ötletet szivesen venék. Üdv Imi Az olaj vagy kifelé tűnik el vagy befelé. Kifelé ugye nyoma van befelé, meg a szelepszár szimeringnél vagy a lehúzó gyűrűnél. A kompresszió lehet jó ha az olajlehúzó gyűrű például meg van ragadva a horonyban. Ha sok benzint kap akkor sokat is fogyaszt illetve egy határ fölött már van hibalámpa. Olaj passz..nem tudom milyen kell bele alapból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kalmim Elküldve Január26, 2017 Megoszt Elküldve Január26, 2017 14 órája, zotya975 írta: Az olaj vagy kifelé tűnik el vagy befelé. Kifelé ugye nyoma van befelé, meg a szelepszár szimeringnél vagy a lehúzó gyűrűnél. A kompresszió lehet jó ha az olajlehúzó gyűrű például meg van ragadva a horonyban. Ha sok benzint kap akkor sokat is fogyaszt illetve egy határ fölött már van hibalámpa. Olaj passz..nem tudom milyen kell bele alapból. Nekem is ez volt az elsö gondolatom. De eszembe ötlöt hogy az elözö motornál is hasonloan kezdödöt csak akkor elöször kB 4000 km után "öregedet ell az olaj" majd a végefelé mikor már a lovak is kesztek elszökni ugyan igy volt ötszáz km-ig semi aztán drasztikus olajfogyasztás. Ezt nem értem ha le van tapadva a gyürü akkor miért nem eszi a fris olajat. A fogyasztást nem tudom nagyon számolgatni mert alapbol nem a leggazdaságosabb öszeáltás ezel a motoral, meg hideg van regelente sokat van járatva aztán keveset menve vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január27, 2017 Megoszt Elküldve Január27, 2017 9 órája, kalmim írta: Nekem is ez volt az elsö gondolatom. De eszembe ötlöt hogy az elözö motornál is hasonloan kezdödöt csak akkor elöször kB 4000 km után "öregedet ell az olaj" majd a végefelé mikor már a lovak is kesztek elszökni ugyan igy volt ötszáz km-ig semi aztán drasztikus olajfogyasztás. Ezt nem értem ha le van tapadva a gyürü akkor miért nem eszi a fris olajat. A fogyasztást nem tudom nagyon számolgatni mert alapbol nem a leggazdaságosabb öszeáltás ezel a motoral, meg hideg van regelente sokat van járatva aztán keveset menve vele. Nem biztos hogy le van tapadva csak egy lehetőség az is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kalmim Elküldve Február24, 2017 Megoszt Elküldve Február24, 2017 On 2017. 01. 27. at 6:42, zotya975 írta: Nem biztos hogy le van tapadva csak egy lehetőség az is. Ma rászántam magam és szétszedtem a motort neked volt igazad le voltak tapadva az olajlehuzok. Kipucoltam őket.De nembtudom mit lehetne teni elene hogy többet ne forduljon elö. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február25, 2017 Megoszt Elküldve Február25, 2017 11 órája, kalmim írta: Ma rászántam magam és szétszedtem a motort neked volt igazad le voltak tapadva az olajlehuzok. Kipucoltam őket.De nembtudom mit lehetne teni elene hogy többet ne forduljon elö. Hát szerintem alapból az olajkoksztól-sártól ragad meg a horonyban amit rossz minőségű vagy nem időben cserélt motorolaj, esetleg túlhajtott motor okozhat mert ilyenkor az olaj is megég-het, ebben nincs olajhűtő. Mivel gondolom nem nálad volt kezdetektől fogva az autó nem tudhatod milyen volt az előélete. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kalmim Elküldve Február25, 2017 Megoszt Elküldve Február25, 2017 1 perc, zotya975 írta: Hát szerintem alapból az olajkoksztól-sártól ragad meg a horonyban amit rossz minőségű vagy nem időben cserélt motorolaj, esetleg túlhajtott motor okozhat mert ilyenkor az olaj is megég-het, ebben nincs olajhűtő. Mivel gondolom nem nálad volt kezdetektől fogva az autó nem tudhatod milyen volt az előélete. Ez egy bontobol vásárolt motor igazábol anyit tudok rola hogy angliábol jöt totálkáros zafirábol valo aminek az orája 35k mutat.A hengerfuratok és fötengelycsapágyak nem árulkodnak elenkezöröl meg a motor kivüröl is olajmentes volt.Az olajtérben volt kokszos lerakodás gondolom ugyanazon ok-okok miat amiért a gyürük is leragadtak.Ahol csak tudtam kipucoltam a lerakodásokat.Remélhetöleg az olajfogyasztás normalizálodik.Milyen olaj lene a leg megfelelöbb ha 90%ban csak rövidtávon közlekedünk vele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február25, 2017 Megoszt Elküldve Február25, 2017 2 perce, kalmim írta: Ez egy bontobol vásárolt motor igazábol anyit tudok rola hogy angliábol jöt totálkáros zafirábol valo aminek az orája 35k mutat.A hengerfuratok és fötengelycsapágyak nem árulkodnak elenkezöröl meg a motor kivüröl is olajmentes volt.Az olajtérben volt kokszos lerakodás gondolom ugyanazon ok-okok miat amiért a gyürük is leragadtak.Ahol csak tudtam kipucoltam a lerakodásokat.Remélhetöleg az olajfogyasztás normalizálodik.Milyen olaj lene a leg megfelelöbb ha 90%ban csak rövidtávon közlekedünk vele? Hát az olaj kényes kérdés mert mindenki másra esküszik, én a GM-et favorizálom, hogy milyen legyen ( pölö 10W40 és hasonló) azt passzolom, nekem teljesen más motorom van mint neked. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fab76Freddu Elküldve Május18, 2017 Megoszt Elküldve Május18, 2017 (edited) Sziasztok. Adott egy 2005 vectra C 1.8 benzines. A probléma, hogy csak meleg levegő jön az utastérbe. Ha nem megy a venti a menetszél is csak a meleget juttatja be. Kicseréltem a szabályozó panelt, de a hiba továbbra is fent áll. Módosítva Május18, 2017 : Fab76Freddu Link to comment Megosztás: More sharing options...
kamimaci Elküldve Május30, 2017 Megoszt Elküldve Május30, 2017 Sziasztok!! Kérdésem lenne van egy 2.2 gts vectra c-m és keresem benne a fagyásérzékelő szenzort merre találom azt? Mert nézem programmal és -40'c mutat. Valószinűleg az kavar bele a klíma működésembe és kiszeretném cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Melinda33 Elküldve Július20, 2017 Megoszt Elküldve Július20, 2017 Sziasztok Nekem is lenne egy kérdésem Most vettem egy vectra c 1.9 diésel opelt és hideg motornál mikor 3-ba váltok kattog Tudtok segíteni mi lehet a probléma? Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
viperes Elküldve Július20, 2017 Megoszt Elküldve Július20, 2017 48 perce, Melinda33 írta: Sziasztok Nekem is lenne egy kérdésem Most vettem egy vectra c 1.9 diésel opelt és hideg motornál mikor 3-ba váltok kattog Tudtok segíteni mi lehet a probléma? Köszönöm Szia. Valószínű,hogy M32-es váltó van rajta és haldoklik. Csere vagy felújítás. Nem olcsó mulatság. Ha feladja a váltó legjobb megoldás az F40-esre cserélés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
snec Elküldve Október23, 2017 Megoszt Elküldve Október23, 2017 Cimborának van egy C Vectraja, a fűtőradiátor ki lehet szerelni, ha kesztyűtartó rész ki van szedve? Lehet találni valahol leírást róla? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikibp Elküldve Február10, 2018 Megoszt Elküldve Február10, 2018 Sziasztok! Van egy 2008-as 1.9 CDTi kombim, ami megadta magát. A motor nem indul el, viszont villog minden műszer, mint egy karácsonyfa. Van esetleg valakinek ötlete, hogy mi lehet a gond? Rövid előzmény: délután nagytakarításon esett át az autó és elég sokat ment a rádió + mivel a rádióhoz kell a gyújtás, ezért az LCD kijelző is ment, illetve párszor fel/le nyitottam az automata csomagtérajtót, és először azt hittem, hogy csak az akku merült le. De sajnos a bikázás sem segített a dolgon. Viszont most ha ráadom a gyújtást, össze-vissza villognak a műszerfal fényei, illetve a beltéri világítás is. Nem vagyok autószerelő, úgyhogy lövésem sincs, hogy mi lehet a gond, meg valószínűleg megjavítani sem tudom majd én magam, csak tanácsot keresek, mielőtt még ingem-gatyámat kifizetném egy szükségtelen alkatrész cseréjére. Köszi előre is a választ/válaszokat. Üdv, Miki Link to comment Megosztás: More sharing options...
DRag Elküldve Augusztus7, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2018 Sürgős segítséget kérnék. Hol a bánatban van a klíma kondenzvíz kivezető. Nem találom, az anyósülés meg tiszta víz. (Vectra kombi 1.9cdti 2008). Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus7, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2018 6 órája, DRag írta: Sürgős segítséget kérnék. Hol a bánatban van a klíma kondenzvíz kivezető. Nem találom, az anyósülés meg tiszta víz. (Vectra kombi 1.9cdti 2008). Köszi Vagy a tűzfalnál lóg le a motor mögött, vagy esetleg a kardánalagútban van kivezetve. Mivel a hőcserélő középen van a fűtőradiátor alatt-felett többnyire itt kell keresni a kivezetőt is . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Invaited Elküldve Szeptember13, 2018 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2018 Sziasztok kedves tagok! Cserélt már valaki C Vectrán hátsó fékmunkahenger porvédő gumit? Ha igen, elmondanátok a lépéseket? Az érdekelne, hogy a régi porvédőt, ami szakadt, hogy a bánatba szedjük ki??? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
horosko Elküldve Szeptember14, 2018 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2018 Sziasztok. Segítségre lenne szükségem. Gázolaj szűrőt cseréltem, hát nem sikerűlt sajnos. Azóta nem indúl be. már 3db akksit lemerítettem. az op-com azt írja:Elosztóvezeték nyomásvezérlő mágnesszelep áramkör nincs a névleges tartományban (pozitiv eltérés) Mi lehet ez? Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Petya9 Elküldve Február7, 2019 Megoszt Elküldve Február7, 2019 Sziasztok! Érdekelne a véleményetek Vectra c karaván-ról ,első sorban benzinesről 2200 cm3,de adiesel is érdekelne,mert szeretnék egy ilyen jószágot,csak nem vagyok ebben a típusba jártas Petya9. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts