mélykék76 Elküldve Február21, 2011 Elküldve Február21, 2011 Laci-Hun írta: jó estét mindenki.chip tuning ügyben érdeklődök,milyet ajánlotok tud-e valaki konkrétan valakit .infó kéne olyantól akinek van.Autó Astra G 2.0 DTi Y20DTH kóddal 2003-as 101 lovas. kösz http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1617 én véle beszélnék, az esetleges negatívumok kapcsán is érdeklődve <_<
Gabo Elküldve Február21, 2011 Elküldve Február21, 2011 Kova írta: Isi a gázolajszűrőre gondoltam én is. Holnap veszek is. Meg a vélemény érdekelne hogy egy kis adagoló, porlasztócsúcs tisztitó után várható egy javulás. Esetleg ilyenkor télen egy kis benzin mennyire dobja fel a gépet? anno dízeles korszakomban minimum 5 liter benya mindig beleugrott télen, a maradék 55 liter gázolaj mellé... meg 1-2 liter denszesz. Ha volt akkor kero is. Az Ascona könyv szerint télen akár 30% ig is felmehet a benya aránya ha nyári gázolajat használsz. Igaz nem TD volt, de pl full kero üzemmel szépen füstmentesen ment... csak minden 20 literjez egy kiló kétütemű olajat kellett tölteni adagoló kenés gyanánt.
J0hnny Elküldve Február21, 2011 Elküldve Február21, 2011 Gabo írta: anno dízeles korszakomban minimum 5 liter benya mindig beleugrott télen, a maradék 55 liter gázolaj mellé... meg 1-2 liter denszesz. Ha volt akkor kero is. Az Ascona könyv szerint télen akár 30% ig is felmehet a benya aránya ha nyári gázolajat használsz. Igaz nem TD volt, de pl full kero üzemmel szépen füstmentesen ment... csak minden 20 literjez egy kiló kétütemű olajat kellett tölteni adagoló kenés gyanánt. Azért ezzel óvatosan. A keró finomított petróleum, iszonyat magas az égéshője, tud okozni fura dolgokat. <_< Tudod Gabi én is dolgoztam egy röptéren, voltak fura dolgok. :D
Gabo Elküldve Február21, 2011 Elküldve Február21, 2011 J0hnny írta: Azért ezzel óvatosan. A keró finomított petróleum, iszonyat magas az égéshője, tud okozni fura dolgokat. <_< Tudod Gabi én is dolgoztam egy röptéren, voltak fura dolgok. :D Hat az 16DA eleg jol birta. gyakorlatilag nyaranta anno szinte csak azzal ment - akkor dolgoztam olyan helyen -de telente, ha tudtam szerezni akkor lett quatromix... Nem sokat mentem ugy vele -ugy 20-30ezret- de azonkivul, hogy megzabalta a hasznalt porlasztocsucsokat, annyi kart okozott, hogy a motor szetszedese utan eros meglepetesek voltak, hogy koromnak, lerakodasnak nyoma sincs, ellenben minden egeszsegesnek tunt. Az uj tulaja sajnalta is, hogy szetboritotta, ahelyett, hogy kompletten cserelt volna motort... a hutoviz homerseklete ugy bo 5 fokkal vot tobb, de az stabilan, mint elotte. Mondjuk mostanaban sztem senkit nem fenyeget az a veszely, hogy nagyobb mennyisegu kerohoz jutna.
Laci-Hun Elküldve Február21, 2011 Elküldve Február21, 2011 szkszaby írta: http://www.autochip.hu/ köszi a tippet .néztem a weboldalt és elég meg győző főleg a nyomaték növekedés:)
Laci-Hun Elküldve Február21, 2011 Elküldve Február21, 2011 mélykék76 írta: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1617 én véle beszélnék, az esetleges negatívumok kapcsán is érdeklődve <_< köszi a válaszod.Wessz ezek szerint meg bízható szaki:) egyébként én is fel vettem vele a kapcsolatot mert van némi javítani való a kocsimon,elég komoly műtét lessz.csak a távolság tart vissza.nekem 120 km szlovákiából ,de az olvasottak meg győzőek,hogy érdemes el vinni hozzá.most kaptam ajánlatot győrből hogy ott is meg csinálnák,de nem tudom mit tegyek.én inkább vinném wesszhez.további jó olvasgatást
mélykék76 Elküldve Február21, 2011 Elküldve Február21, 2011 Laci-Hun írta: köszi a válaszod.Wessz ezek szerint meg bízható szaki:) egyébként én is fel vettem vele a kapcsolatot mert van némi javítani való a kocsimon,elég komoly műtét lessz.csak a távolság tart vissza.nekem 120 km szlovákiából ,de az olvasottak meg győzőek,hogy érdemes el vinni hozzá.most kaptam ajánlatot győrből hogy ott is meg csinálnák,de nem tudom mit tegyek.én inkább vinném wesszhez.további jó olvasgatást szerintem hallgass meg mindenkit, kérdezz minél többet majd dönts a szimpatikusabb mellett <_<
Zachi Elküldve Február22, 2011 Elküldve Február22, 2011 Laci-Hun írta: köszi a válaszod.Wessz ezek szerint meg bízható szaki:) egyébként én is fel vettem vele a kapcsolatot mert van némi javítani való a kocsimon,elég komoly műtét lessz.csak a távolság tart vissza.nekem 120 km szlovákiából ,de az olvasottak meg győzőek,hogy érdemes el vinni hozzá.most kaptam ajánlatot győrből hogy ott is meg csinálnák,de nem tudom mit tegyek.én inkább vinném wesszhez.további jó olvasgatást Csak fél füllel hallottam, de mintha ő lett volna ma az egyik reggeli tv-műsorban. Megjavította azt az életveszélyesen működő Toyotát, melyet a szakszerviz gariban 4 millió forintból hónapok alatt sem tudott! Itt van 22 perc 55 mp-től.
Laci-Hun Elküldve Február22, 2011 Elküldve Február22, 2011 Zachi írta: Csak fél füllel hallottam, de mintha ő lett volna ma az egyik reggeli tv-műsorban. Megjavította azt az életveszélyesen működő Toyotát, melyet a szakszerviz gariban 4 millió forintból hónapok alatt sem tudott! Itt van 22 perc 55 mp-től. hát igen elég meg győző kis film :<_<) szerintem megyek Weisz Danihoz autó gyógyításra.
Kova Elküldve Március1, 2011 Elküldve Március1, 2011 Hali Nincs valakinek bontásból fennmaradt vízcsőve? 1.7td isuzuból. Illetve 2lityis dtl egr szelep érdekelne, ill kinek milyen tapasztalata van. Ha egr nincs benn mennyivel lesz nyomatékossab? illetve hogy lehet coolert tenni a dtl-be?
Szaßy Elküldve Május2, 2011 Elküldve Május2, 2011 Szia, köszi a választ, bocsi h . ilyen későn írok. minden jel hengerfejre utalt, de végül "csak a hűtőm lyukadt ki" :D megcsináltuk, mentem vele sokat azóta, viszont vettem ma egy 1.5TD motort, minden rajta van ami kell, elviekben csak be kell rakni (motortartó bakok is úgy tudom, jók). az 1.7 TD turbója, adagolója stb. van rajta, kaptam rá garit és jó áron is szereztem, állítólag 100e km-t futott. hogyan lehetne lepapírozni szerinted/szerintetek? mit érdemes csinálni a motorral, adagolóhoz, turbó-nyomáshoz érdemes hozzányúlni? köszi ! szabi
Fort Elküldve Május27, 2011 Elküldve Május27, 2011 Szaßy írta: Szia, köszi a választ, bocsi h . ilyen későn írok. minden jel hengerfejre utalt, de végül "csak a hűtőm lyukadt ki" :D megcsináltuk, mentem vele sokat azóta, viszont vettem ma egy 1.5TD motort, minden rajta van ami kell, elviekben csak be kell rakni (motortartó bakok is úgy tudom, jók). az 1.7 TD turbója, adagolója stb. van rajta, kaptam rá garit és jó áron is szereztem, állítólag 100e km-t futott. hogyan lehetne lepapírozni szerinted/szerintetek? mit érdemes csinálni a motorral, adagolóhoz, turbó-nyomáshoz érdemes hozzányúlni? köszi ! szabi Elég sok a bizonytalan dolog,bátor vagy ha "találomra" megvetted így!Remélem sikerül majd beépíteni... A nagyobb motor turbója és adagolója is érdekes lehet,mert lehet hogy menni fog a gép,mint a szarvas,de a pénztárcádból is olyan sebességgel tűnhet el a pénz a motor javításokra!Erről a típusról még nem hallottam tapasztalatokat,de egy másik márkánál a 1.9TD motorra szerelt 2.5 adagoló és turbó már nem egyszer kiürítette az ismerős pénztárcáját!
Szaßy Elküldve Május27, 2011 Elküldve Május27, 2011 Fort írta: Elég sok a bizonytalan dolog,bátor vagy ha "találomra" megvetted így!Remélem sikerül majd beépíteni... A nagyobb motor turbója és adagolója is érdekes lehet,mert lehet hogy menni fog a gép,mint a szarvas,de a pénztárcádból is olyan sebességgel tűnhet el a pénz a motor javításokra!Erről a típusról még nem hallottam tapasztalatokat,de egy másik márkánál a 1.9TD motorra szerelt 2.5 adagoló és turbó már nem egyszer kiürítette az ismerős pénztárcáját! Szia. Igen, bátor dolog volt így belevágni... de ... kié másé lenne a szerencse alapon... :D annyi nyugtat meg, hogy autószerelő vette a saját Corsa-jába, magának. Mivel a Corsa-ja papírjai nem voltak rendben, nem sikerült elintéznie (alvázszám, szín, stb., az előző tulaja nagyon bekavarta a dolgokat) így túladott az autón és a motoron is, áron alul. Megfestette a blokkot és beépítési garanciával adta el. Hát meglátjuk, bízom a legjobbakban. Boost controller-t vettem már és turbónyomás mérőt is, ha jártam vele már egy keveset intercooler-t is kap és valami rendes csövezés. Terv szerint egy kisebb IC-t ami befér, és ami azért hagyja felállni a töltőnyomást viszonylag hamar. A fehér gyűrű is kikerül, 1.0bar lesz a nyomás, az adagolón +1/4-ed fordulat, füstcsavar, alapjárat állítás. A kipu rendszerem már teljesen kész, 50-es sportrendszer végig a leömlőtől. 1.5TD Isuzu motoros Corsa-kkal Máltán drag versenyekre járnak, Carstylingon többen nyúltak hozzá sikeresen, és az angol Vauxhall fórumok tele vannak a motor tuningolásával - náluk még inkább nép és fiatalok autója a Corsa. Nagyon remélem, hogy bejön a számításom, és a fejemet sem fogja megenni. A tapasztalatok azt mutatják, hogy bírja, remélem ez nálam is így lesz - egyébként is inkább a komolyabb "finomhangolás" mintsem az őrült "tunying" a cél.
öcsibácsi Elküldve Május27, 2011 Elküldve Május27, 2011 Szaßy írta: Szia. Igen, bátor dolog volt így belevágni... de ... kié másé lenne a szerencse alapon... : Megfestette a blokkot és beépítési garanciával adta el. Hát meglátjuk, bízom a legjobbakban. A legutóbbi ilyen festett blokkból nálunk volt nagy balhé az eladóval, mert hajtókarcsapágyas volt :D és szerencsére szét bontottuk mielőtt beépítettük volna. A vicc, hogy 30-ra tartotta, de utána már 40-et követelt a koma, de elhajtottam a picsba. :D Hulladékért nem fizetünk. :) Szóval csak óvatosan. B) Én ezentúl mindig szétszedem a blokkot, ha nem lehet, akkor nem kell. :D Ez üzlet nem haverkodás. :D
Adam1 Elküldve Június16, 2011 Elküldve Június16, 2011 Kova írta: Hát az a helyzet hogy a vízcsövek nem gyengén szét vannak pállva (öregedve), a cső teljes belső fele bevan repedezve. Szerintem ez nem a víznyomás csinálta, de javítsatok ki ha tévednék. Egyébként ha nem bugyborog a tartályba akkor honnan tudom hogy hengerfejes -e a kocsi? Nálam is adják fel a vízcsövek, a belső felületük szanaszét van "rohadva". Már másodszor robbantam le az útszélén emiatt. Mindkétszer a termosztátház aljából kimenő cső ment szét, először a vastagabb, másodszor pedig az a vékony, kb 8 mm-es belső átmérőjű cső. Neked is Isuzu motorod van? Mert akkor ezek szerint ez Isuzu betegség.
isi Elküldve Június19, 2011 Elküldve Június19, 2011 Adam1 írta: Nálam is adják fel a vízcsövek, a belső felületük szanaszét van "rohadva". Már másodszor robbantam le az útszélén emiatt. Mindkétszer a termosztátház aljából kimenő cső ment szét, először a vastagabb, másodszor pedig az a vékony, kb 8 mm-es belső átmérőjű cső. Neked is Isuzu motorod van? Mert akkor ezek szerint ez Isuzu betegség. nekem is a vékony robbant el először mikor hengerfejes lett:S:D
Kova Elküldve Június19, 2011 Elküldve Június19, 2011 Igen isuzum van és lassan minden csövem új. Júliusban viszem hengerfejeztetni, mert már elég labilis a vizes téma. Cseréltetek vízpumpát meg termosztátot is egyúttal. Remélem jó lesz mert ha nem eretvágok magamon. Abban is reménykedek hogy elég egy tömítést cserélni.
isi Elküldve Június20, 2011 Elküldve Június20, 2011 nekem már régebb óta, a motor elején bal részén szivárog a víz az egyik csőnél, bár mióta már nem fagyiálló van benn, azóta nem annyira:D
J0hnny Elküldve Június20, 2011 Elküldve Június20, 2011 isi írta: nekem már régebb óta, a motor elején bal részén szivárog a víz az egyik csőnél, bár mióta már nem fagyiálló van benn, azóta nem annyira:D Hát mi van benne?Csapvíz?
isi Elküldve Június23, 2011 Elküldve Június23, 2011 J0hnny írta: Hát mi van benne?Csapvíz? pontosan:S, vagyis egy kicsi fagyálló még van azért benn, de elenyésző.
J0hnny Elküldve Június23, 2011 Elküldve Június23, 2011 isi írta: pontosan:S, vagyis egy kicsi fagyálló még van azért benn, de elenyésző. ..és milyen megfontolásból? Vízkőfejlesztés?
FPepe Elküldve Június23, 2011 Elküldve Június23, 2011 pszilaj írta: Az aluhűtőnek nem tesz jót a sima víz... :D Meg a vízpumpának sem...
isi Elküldve Június23, 2011 Elküldve Június23, 2011 J0hnny írta: ..és milyen megfontolásból? Vízkőfejlesztés? úgy, hogy elkezdte kiköpni párszor a vizet is, meg kivettem egyszer a hűtőjét és nem akartam már vissza önteni a régi fagyállót, így maradt a víz, vízpumpa nem olyan régi, szóval elbírja ezt a nyarat:D ha nem, akkor meg ennyit a minőségről:Dja de nem sima víz, mert erre felénk jó klóros:D:D :D
Kova Elküldve Június24, 2011 Elküldve Június24, 2011 No gyerekek. Újabb kérdés, főként 1,7TD Isuzu motorosokhoz. - Kinek hány fokon működik a traktor? - Mikor kapcsol be a ventilátor? - Hány ventilátor van a kocsijában (a hűtőn)? Azt hiszem ennyi egyenlőre. Ja és a csapvíz jó a kocsinak, ellenben az embernek nem (tudni illik a halak basznak benne). :D
Recommended Posts