Kova Elküldve Október16, 2010 Elküldve Október16, 2010 Jó nagyot mindenkinek. Lenne egy olyan kérdésem hogy ha a wtg-n a szárat tekerem akkor mit érek el vele? Azért kérdem mert 3000 fordulatnál tölt fel a turbó 0,4 bárra (cooler után mérve). Esetleg mivel lehetne lejebb vinni? olyan 2-2500 fordulatra? Meg ezt a füstcsavaros dolgot nem fényképezné le vki mert nem vagyok benne biztos mit kell leszedni. Előre is kösz By Kova
isi Elküldve Október23, 2010 Elküldve Október23, 2010 Jó nagyot mindenkinek. Lenne egy olyan kérdésem hogy ha a wtg-n a szárat tekerem akkor mit érek el vele? Azért kérdem mert 3000 fordulatnál tölt fel a turbó 0,4 bárra (cooler után mérve). Esetleg mivel lehetne lejebb vinni? olyan 2-2500 fordulatra? Meg ezt a füstcsavaros dolgot nem fényképezné le vki mert nem vagyok benne biztos mit kell leszedni. Előre is kösz By Kova 3000es fordulaton 0,4?? az elég gyér, nekem 2500nél 1 bar már, 2000nél 0,5-0,6. nincs valami dugulás, repedés, kifújás valahol? az max. üzemanyag csavar inkább, szívókon van szerintem füstcsavar:D:D ha azon állítasz akkor lejjebb megy.
isi Elküldve Október23, 2010 Elküldve Október23, 2010 Ez az amit le kell szedned és állítani jobbra, ha a kocsi bal oldaláról nézed!
Kova Elküldve Október23, 2010 Elküldve Október23, 2010 köszi ISI nem nincs repedés kifújás sehol sem. de nem is füstöl ami elég fura de majd akkor holnap lemütöm azt a szart és tekergetem. :-D ma már néztem de a turbón a wtg szárát nem lehet tekerni szóval kell egy nyomás szabályzó. :-S valaki nem tud vmit olcson? :-D
isi Elküldve Október24, 2010 Elküldve Október24, 2010 köszi ISI nem nincs repedés kifújás sehol sem. de nem is füstöl ami elég fura de majd akkor holnap lemütöm azt a szart és tekergetem. :-D ma már néztem de a turbón a wtg szárát nem lehet tekerni szóval kell egy nyomás szabályzó. :-S valaki nem tud vmit olcson? :-D amikor alapon volt nekem, akkor nekem sem füstölt semmit, de a 0,8as nyomás meg volt. elég húzós lesz leszedni:) amit én vettem az 8900ért van most, de 5K körül van valami olcsóbb vaterán is.
isi Elküldve Október25, 2010 Elküldve Október25, 2010 az nem lehet, hogy a wg-d ragad be v. már korán kinyit?
Kova Elküldve Október26, 2010 Elküldve Október26, 2010 Hát azt nemtudom hogy mi ragadhat be vagy hogy honnan tudom meg hogy korán nyit. Szóval nemtudok erre válaszolni.
isi Elküldve Október26, 2010 Elküldve Október26, 2010 Hát azt nemtudom hogy mi ragadhat be vagy hogy honnan tudom meg hogy korán nyit. Szóval nemtudok erre válaszolni. mondjuk ragadni biztos nem ragad be mert akkor inkább nagyobb nyomásod lenne, hanem inkább nyitva van, olyankor a kipuf-ba nyomja az összes kipufgázt a turbóba meg semmit szinte, azaz nem pörgeti meg a turbód. ugye abban a wg-ben van egy rugó, azt tudod esetleg erősebbre cserélni és akkor tovább marad zárva--->nagyobb nyomás, de egy szabályzó egyszerűbb megoldás, nem kell leszedned a turbót. és ki is derül, hogy ott van e a hiba.
Kova Elküldve Október28, 2010 Elküldve Október28, 2010 Nah Ma hozzá fértem a szekérhe. Kb. 30 perc kalapálás után leszerrkesztettem a burkolatot. Tekertem rajta egy negyed fordulatot jobra ahogy mondtad Isi. Kicsivel jobb let nem füstöl nyomás 0,5 de még mindig 3000 fordulat körül. Lehet tekerek még rajta egy felet kiváncsiságból. Lehet az hogy a turbóban a lapát megéget vagy valami ilyesmi? Mi lehet vele? Ki szedett szét ilyet? Otthon javítható? :o Mit és hogyan állít ez a csavar?
isi Elküldve Október29, 2010 Elküldve Október29, 2010 Nah Ma hozzá fértem a szekérhe. Kb. 30 perc kalapálás után leszerrkesztettem a burkolatot. Tekertem rajta egy negyed fordulatot jobra ahogy mondtad Isi. Kicsivel jobb let nem füstöl nyomás 0,5 de még mindig 3000 fordulat körül. Lehet tekerek még rajta egy felet kiváncsiságból. Lehet az hogy a turbóban a lapát megéget vagy valami ilyesmi? Mi lehet vele? Ki szedett szét ilyet? Otthon javítható? :o Mit és hogyan állít ez a csavar? Nekem több mint 1 óra volt:D ügyes vagy! Most nekem 1 baron van és egy felet tekertem rá, ez a max üzemanyagot jelenti, a tapasztalatom az, hogy minden fordulaton kicsivel többet ad így ezáltal alacsonyabb fordulaton is lett nyomaték, 1500nél padlónál olyan 0,4et tölt, de ne gondolj horribilis literes többletfogyasztástól:)(1-2 deci max.) ha negyedet tekersz akkor még nem fog nagyon füstöli, ha felet még akkor sem vészes, ha lepadlózom alacsony fordon. akkor füstöl inkább. olyan elképzelhető, hogy a lapáttal lehet gond, ha nem is elégett, esetleg elferdültek. Elvileg javítható egy turbó, bár otthon, ha még nem csináltad kicsit nehézkes lenne sztem, le leveheted és meg is látod mi a helyzet, kotyogni kotyog e a tengelye, lapátokat ránézésre, ha leveszed a légszűrőtől bejövő csövet a turbónál, akkor azt a lapátot meg tudod nézni milyen állapotban van. ha turbó lehet jobban jársz egy használttal, de szerintem nem olyan kényesek ezek a turbók. ja a turbó előtt ha leveszed a csövet ami a légszűrőtől jön indítsd el és hallgasd meg mennyire pörög a turbót elég szép hangja van úgy, majd ma csinálok videót:D nem tudom neked melyik légszűrő házas van a műanyag középen? mert nekem ott a szívósorba ami bemegy cső a coolertől van egy tömítés az volt ki és alig ment az autó és a nyomás is kevesebb volt 2 tizeddel.
Kova Elküldve Október29, 2010 Elküldve Október29, 2010 ja ja nekem középen van egy ilyen müanyag fedelü légszűrő ház. multkor le volt véve a turbóról a levegőcső, de nem kotyogott a tengely be nem inditottam még ugy (várom vidit) :-D használtat venni hmm milyet mekkorát? ezek az isuzuk gyárilag garet 15al vannak szerelve? vagy milyennel és milyet érdemes rá tenni?
isi Elküldve Október29, 2010 Elküldve Október29, 2010 ja ja nekem középen van egy ilyen müanyag fedelü légszűrő ház. multkor le volt véve a turbóról a levegőcső, de nem kotyogott a tengely be nem inditottam még ugy (várom vidit) :-D használtat venni hmm milyet mekkorát? ezek az isuzuk gyárilag garet 15al vannak szerelve? vagy milyennel és milyet érdemes rá tenni? Ezek IHI turbóval vannak szerelve, este fele majd meg tudom mondani a pontos számát. Nem változó geós, a gt az már az, de előkamrásra nem igazán ajánlják, mert hamar elkokszosodik a változó része és nem fog tölteni. ezekre ez való:o
rpeti Elküldve December6, 2010 Elküldve December6, 2010 üdv. Olvasgattam itt ossze vissza , megtetszett ez a lefújószelep dolog :lol: Isuzus forumtarsak nincs valakinek a kocsijaban ? :lol:
Zachi Elküldve December7, 2010 Elküldve December7, 2010 Mielőtt bárki nekiállna otthon tekergetni-csavargatni: Dízel tuning alapfokú ismeretek.
isi Elküldve December10, 2010 Elküldve December10, 2010 üdv. Olvasgattam itt ossze vissza , megtetszett ez a lefújószelep dolog :lol: Isuzus forumtarsak nincs valakinek a kocsijaban ? :lol: szerintem fölösleges pínzkidobás, akkorát nem szól dízelben, hogy megérje meg maceránsabb is beszerelni.
isi Elküldve December26, 2010 Elküldve December26, 2010 Nah Ma hozzá fértem a szekérhe. Kb. 30 perc kalapálás után leszerrkesztettem a burkolatot. Tekertem rajta egy negyed fordulatot jobra ahogy mondtad Isi. Kicsivel jobb let nem füstöl nyomás 0,5 de még mindig 3000 fordulat körül. Lehet tekerek még rajta egy felet kiváncsiságból. Lehet az hogy a turbóban a lapát megéget vagy valami ilyesmi? Mi lehet vele? Ki szedett szét ilyet? Otthon javítható? :lol: Mit és hogyan állít ez a csavar? Na Kova mi helyzet a verdával?
Fort Elküldve December27, 2010 Elküldve December27, 2010 szerintem fölösleges pínzkidobás, akkorát nem szól dízelben, hogy megérje meg maceránsabb is beszerelni. Attól függ hogy milyen az a lefújószelep!Elég brutális hangokat is képes kiadni egy két darab dízelen is :lol: Ismerős szerelő említette hogy elektromos gázpedállal rendelkező autóknál lehet beszerelni csak,bowdeneseknél nem! Elmagyarázta hogy ők miért nem tudják egyenlőre és logikusnak is tűnt,de mivel nem értek annyira hozzá,így leírni nem tudnám olyan értelmesen! :lol:
isi Elküldve December27, 2010 Elküldve December27, 2010 Attól függ hogy milyen az a lefújószelep!Elég brutális hangokat is képes kiadni egy két darab dízelen is :lol: Ismerős szerelő említette hogy elektromos gázpedállal rendelkező autóknál lehet beszerelni csak,bowdeneseknél nem! Elmagyarázta hogy ők miért nem tudják egyenlőre és logikusnak is tűnt,de mivel nem értek annyira hozzá,így leírni nem tudnám olyan értelmesen! :lol: Pillangószelep nincs dízelben, ezért nincs ilyen fojtás mint benyósba, lefúvóval szereltnél újbóli gázadásnál a turbo könnyebben pörög fel, mivel a hirtelen lezáródó pillangószelep nem torpantja meg a turbo lapátjait. Működéséhez vákuum szükséges (diesel autóknál ehhez külön vezérlő elektronika kell). Benyósnál a szívócsonkban erős vákuum keletkezik, amikor lelépsz a gázpedálról, a pillangó szelep lezáródik, a motor próbál levegőt szívni, de nem engedi ezt a lezáródott pillangószelep. Így a benzines autókban a pillangó szelep mögé, a szívócsonkba kötött vákuum csőben pont akkor keletkezik vákuum, amikor a lefújónak szüksége van rá. De szerintem sima régi bowdenesnél is meg lehet csinálni, csak az elektronikusnál könnyebb mivel adott az elektromos vezérlés, szóval ha lelépsz a gázról tud jelet adni a lefújónak, magyarul a gázpedál állását figyeli és aszerint ad vákuumot. de dízelbe tényleg fölösleges mivel mikor lelépsz a gázpedálról nincs mi lefojtsa a turbót, mivel nincs pillangószelep.
Fort Elküldve December27, 2010 Elküldve December27, 2010 Pillangószelep nincs dízelben, ezért nincs ilyen fojtás mint benyósba, lefúvóval szereltnél újbóli gázadásnál a turbo könnyebben pörög fel, mivel a hirtelen lezáródó pillangószelep nem torpantja meg a turbo lapátjait. Működéséhez vákuum szükséges (diesel autóknál ehhez külön vezérlő elektronika kell). Benyósnál a szívócsonkban erős vákuum keletkezik, amikor lelépsz a gázpedálról, a pillangó szelep lezáródik, a motor próbál levegőt szívni, de nem engedi ezt a lezáródott pillangószelep. Így a benzines autókban a pillangó szelep mögé, a szívócsonkba kötött vákuum csőben pont akkor keletkezik vákuum, amikor a lefújónak szüksége van rá. De szerintem sima régi bowdenesnél is meg lehet csinálni, csak az elektronikusnál könnyebb mivel adott az elektromos vezérlés, szóval ha lelépsz a gázról tud jelet adni a lefújónak, magyarul a gázpedál állását figyeli és aszerint ad vákuumot. de dízelbe tényleg fölösleges mivel mikor lelépsz a gázpedálról nincs mi lefojtsa a turbót, mivel nincs pillangószelep. Ezért csinálnak vákuum vezérlést hozzá,ahogy írtad is!Nem olcsó mulatság,így nem is foglalkozom vele! Na meg semmire sem jó,csak van akinek tetszik a hangja :lol:
Kova Elküldve Január1, 2011 Elküldve Január1, 2011 Üdv márkatársak, és egyben BÚÉK A kocsi haldokló félben, kezdenek elszállni a vízcsöveim. Úgyhogy a két ünnep közt szögeltem. Kivettem a katalizátort kicsit könnyebben veszi a fordulatot, de még mindig füstmentes (ami nem gond), viszont a nyomás még mindig f*s.
isi Elküldve Január9, 2011 Elküldve Január9, 2011 Üdv márkatársak, és egyben BÚÉK A kocsi haldokló félben, kezdenek elszállni a vízcsöveim. Úgyhogy a két ünnep közt szögeltem. Kivettem a katalizátort kicsit könnyebben veszi a fordulatot, de még mindig füstmentes (ami nem gond), viszont a nyomás még mindig f*s. nem lehet, hogy hengerfej gondja van?
Kova Elküldve Január10, 2011 Elküldve Január10, 2011 Hi Nem a csővek málanak szét :D Ha hengerfejes lenne akkor szépen bebugyogna a tartályba, és kéken füstőlne. Ezeket nem produkálja. Jön a jóidő azt szánok neki időt meg kis pénzmagot, taknyolok rá vmi nagy éticsigát. :)
szkszaby Elküldve Január10, 2011 Elküldve Január10, 2011 Hi Nem a csővek málanak szét :D Ha hengerfejes lenne akkor szépen bebugyogna a tartályba, és kéken füstőlne. Ezeket nem produkálja. Jön a jóidő azt szánok neki időt meg kis pénzmagot, taknyolok rá vmi nagy éticsigát. :) Meg ha keményednek a vízcsöveid és ha el is durrannak a túlnyomás miatt akkor is hengerfejes, nem feltétlenül kell "bebugyognia" a tartályba....
Szitamanó Elküldve Január10, 2011 Elküldve Január10, 2011 Meg ha keményednek a vízcsöveid és ha el is durrannak a túlnyomás miatt akkor is hengerfejes, nem feltétlenül kell "bebugyognia" a tartályba.... Így van, az enyém sem bugyborékolt csak szimplán eldurrantott egy vízcsövet :D . Amúgy a kék füst az az olaj miatt lenne, a víznek fehér gőze van :) .
Recommended Posts