Demó Elküldve Július28, 2010 Elküldve Július28, 2010 A blokköntvény ugyanaz. Az olajozást meglehet még oldani a szűrő alol elvezett olajjal is. --->GSi olajhűtő közbetét... Minek, ha ott van a gyári furata ledugózva? Amúgy az olajhűtőnél szerintem nincs üzemi olajnyomás... :D
J0hnny Elküldve Július28, 2010 Elküldve Július28, 2010 Minek, ha ott van a gyári furata ledugózva? Amúgy az olajhűtőnél szerintem nincs üzemi olajnyomás... :D A szűrő nyomó vagy visszafolyó ágon van? :wacko:
Demó Elküldve Július28, 2010 Elküldve Július28, 2010 A szűrő nyomó vagy visszafolyó ágon van? :D Na ezt nem tudom. :wacko:
J0hnny Elküldve Július28, 2010 Elküldve Július28, 2010 Na ezt nem tudom. :wacko: Az a baj,hogy én sem néztem meg soha. :D
Vecike Elküldve Július29, 2010 Elküldve Július29, 2010 Szia Demó! Itt is összefutunk? :D (carstyling - helgus kadett gsi) Ha igaz szombaton veszek egy 17dr motoros kadettet futkosósnak és ahhoz tudakolom a tuning lehetőségeket :wacko:
Vecike Elküldve Július29, 2010 Elküldve Július29, 2010 Opel berkekben is így nevezik a két négyhengeres blokköntvényt. Smallblock--> 1.2-1.6 és C Corsa 1.8 GSI Bigblock--> 1.8-2.2 és 1.6 duplakarbis Ascona, Kadett motor, valamint az 1.6D, 1.7D. Igen bigblock! Szinte tiszta c20ne :D ! Csak azt nem tudom, hogy a dugók, vezérműtengely esetlek hengerfej megeggyezik e az x17dtl-el? Mert arra gondoltam, hogy felújítom és kap egy fém hf-tömítést egy coolert, kis anyagot és megfújom! De bírná e?
Adam1 Elküldve Július29, 2010 Elküldve Július29, 2010 Minek, ha ott van a gyári furata ledugózva? Amikor kifejlesztették az 1.6D-t, amit később felfúrtak 1,7D-re, gondoltak arra, hogy majd 10 év múlva raknak rá turbót is, és előkészítették az olaj járatokat neki? :D
Levee1 Elküldve Július29, 2010 Elküldve Július29, 2010 Sziasztok Olyan kérdésem lenne hogy van egy 1.5d b corsám és ki szeretném cserélni benne a motort 1.5td vagy 1.7 td-re. Azt szeretném megkérdezni hogy az astrának az 1.7td-jét raknánk bele ott sokat kell alakítani a motortérbe,futóműn vagy váltón?Esetleg az 1.5td mellett döntenék gondolom azt bele lehet rakni 1az1-be vagy ott is kell cserélni váltót vagy valamit? Köszi a segítséget.
andris_C14NZ Elküldve Július30, 2010 Elküldve Július30, 2010 Na ezt nem tudom. :wacko: nyomóágban van, közvetlenül a szivattyú után. szegény motornak kell a szűrt olaj, a teknőnek mindegy :D :wacko:
isi Elküldve Július30, 2010 Elküldve Július30, 2010 Amikor kifejlesztették az 1.6D-t, amit később felfúrtak 1,7D-re, gondoltak arra, hogy majd 10 év múlva raknak rá turbót is, és előkészítették az olaj járatokat neki? :D elképzelhető, ha nem akkor meg elő a roma fúrót:D:D azt durr bele:lol: vagy megoldod külön tartályból plusz egy szivattyú.
isi Elküldve Július30, 2010 Elküldve Július30, 2010 méé javítja ki a ...... fúrót:D:LOL: HAHAHAHAHAHA romara??:S:D e kész
pszilaj Elküldve Július30, 2010 Elküldve Július30, 2010 én tutira ezt tenném bele... :D :wacko: persze ha olajkályhám lenne... de egy szeszkazános ne szóljon bele a nagyok dolgába! :wacko:
Adam1 Elküldve Július30, 2010 Elküldve Július30, 2010 én tutira ezt tenném bele... :D :wacko: persze ha olajkályhám lenne... Ez benzinesbe való cucc.
Fort Elküldve Augusztus1, 2010 Elküldve Augusztus1, 2010 Leszedegettem a turbonál a takaró lemezeket!Na már most ott van 2 csavar(nem felfogató) és szerintem azok állító csavarok!Megtekerjem-ne tekerjem? :D
Kova Elküldve Augusztus15, 2010 Elküldve Augusztus15, 2010 Hello Van valakinek tapasztalata Opel vectra B 2.0 DTI vel? Mennyire megbízható? Mire érdemes odafigyelni? Egyéb jótanács vagy észrevétel ami szóbajöhet vásárláskor. Előre is köszi.
Fort Elküldve Augusztus20, 2010 Elküldve Augusztus20, 2010 Hello Van valakinek tapasztalata Opel vectra B 2.0 DTI vel? Mennyire megbízható? Mire érdemes odafigyelni? Egyéb jótanács vagy észrevétel ami szóbajöhet vásárláskor. Előre is köszi. Szerintem a Vectra B forumon kérdezd ezt meg Kova! Főleg az adagolós hozzászólásokat keresd... ^_^ Csak nem lecseréled a gépet?
Adam1 Elküldve Augusztus22, 2010 Elküldve Augusztus22, 2010 Szerintem a Vectra B forumon kérdezd ezt meg Kova! Főleg az adagolós hozzászólásokat keresd... ^_^ Csak nem lecseréled a gépet? Szerintem meg inkább az Astra G fórum diesel topicjában. A Vectra B fórumon szerintem senkinek sincs ilyen motorja, aki rendszeresen ír.
Fort Elküldve Augusztus24, 2010 Elküldve Augusztus24, 2010 Szerintem meg inkább az Astra G fórum diesel topicjában. A Vectra B fórumon szerintem senkinek sincs ilyen motorja, aki rendszeresen ír. Gondoltam Vectra...de inkább Adam1-ra halgass ^_^
Kova Elküldve Augusztus25, 2010 Elküldve Augusztus25, 2010 nem cserélek csak nővérem cserélne és ez is szóbajött. nekem egy adagolós kellene a környéken aki megnézni a paripát mé nem megy rendesen ^_^
Fort Elküldve Augusztus25, 2010 Elküldve Augusztus25, 2010 nem cserélek csak nővérem cserélne és ez is szóbajött. nekem egy adagolós kellene a környéken aki megnézni a paripát mé nem megy rendesen ^_^ Gyere át,a garázsban tudod minden átalakítást,javítást elvégzünk :D Viccet félretéve,ha gondolod beszélek a gyerekkel aki nekem is szereli a gépet hogy rá e érne,meg e nézné!
walker Elküldve Szeptember10, 2010 Elküldve Szeptember10, 2010 Van vkinek alumínium vagy könnyített szíjtárcsája? Versenyautókon meg Lada, Skoda tuningnál használják, van értelme egyáltalán ilyen "kemény" dízeleken is? Vélemény?
Demó Elküldve Szeptember10, 2010 Elküldve Szeptember10, 2010 Van vkinek alumínium vagy könnyített szíjtárcsája? Versenyautókon meg Lada, Skoda tuningnál használják, van értelme egyáltalán ilyen "kemény" dízeleken is? Vélemény? Még utcai benzineseken se igazán van értelme.
Kova Elküldve Szeptember10, 2010 Elküldve Szeptember10, 2010 Hát nekem volt Ladám de szíjtárcsa könyitésről még nem hallotam. Lendkerék könyitésnek van értelme de nem utcai autón. Tb-i vagy? milyen verklid van?
isi Elküldve Szeptember10, 2010 Elküldve Szeptember10, 2010 én is inkább lendkerék könnyítésről hallottam, hogy hamarabb felpörögjön. ilyen sufni tuningos zsugor motoros ladások tuningja. de ezzel a nyomatékod el is veszted.
Recommended Posts