Fort Elküldve Július10, 2010 Elküldve Július10, 2010 Gábor ezt nézd meg neked jó lesz :rolleyes: http://racing-bazar.hu/alkatresz/felni-gum..._felni._olcsooo Ismerem az autó gazdáját!Tisztára mint Ben-Hur,úgy néznék ki vele!Nagyon nagy a 17" szerintem! Ilyet néztem ki magamnak--->MOMO Bocs az OFF-ért,a többit a vectra B-felni,gumikhoz
Fort Elküldve Július11, 2010 Elküldve Július11, 2010 én egy jól megélezett csavarhúzóval+ kalapács segítségével szedtem le (kínlódás, mert nagyon rossz helyen van), felet tekertem mivel az 1 bar-os nyomáshoz kevés volt a negyed. Azt írtad,megpróbálod nyomásemelés nélkül is hogy az adagolón való sima állítás mennyit segített eleve!Volt már rá időd?
isi Elküldve Július11, 2010 Elküldve Július11, 2010 Azt írtad,megpróbálod nyomásemelés nélkül is hogy az adagolón való sima állítás mennyit segített eleve!Volt már rá időd? időm lett volna, de ki is ment a fejemből, de holnap kipróbálom, mivel csak a szabályzón kell belőnöm a 0,6 körüli nyomást, de 100%, hogy sokat ér, mert az hogy most 1 -1,1 bar az arra jó, hogy nagyobbat lök ott ahol eleve csak 0,6 lenne.
Fort Elküldve Július21, 2010 Elküldve Július21, 2010 Leállt a turbos projekt egyenlőre!Az említett intercooler cső helyett,ami szétrepedt,nem találok semmit,a gyári 20cm-es cső 16.500 Ft!Addig nincs értelme méregetni a nyomást,amíg ott bármi kis levegő is elszökhet!
isi Elküldve Július22, 2010 Elküldve Július22, 2010 nekem is sajna:S:D elrepedt a hf-je ennek a sz...nak, de nem valszínű, hogy a nyomás emeléstől, 1 barig emeltem gyárilag 0,7en ment nekem, elöregedett ennyi a történet.
Gábor16 Elküldve Július23, 2010 Elküldve Július23, 2010 Hi Mindenki!! Most kezdtem csak el foglalkozni a gondolattal,hogy mit lehetne csinálni a kocsimmal,hogy erősebb legyen. Német motoros F Astra(x17dtl) Házilag sok mindent megcsináltam rajta,de tuninghoz nem értek... Valaki tudna mondani cimet Pesten,környékén akik értenek ilyenekhez és KORREKTEK! Turbójával mit lehetne csinálni,vagy honnan lehet tudni,hogy egy nagyobb,erősebb kocsié jó lenne-e rá? Ha lennének benne nagyobb porlasztócsúcsok,az már érne valamit magában? Köszi a válaszokat előre is! Gábor
Adam1 Elküldve Július23, 2010 Elküldve Július23, 2010 Hi Mindenki!! Most kezdtem csak el foglalkozni a gondolattal,hogy mit lehetne csinálni a kocsimmal,hogy erősebb legyen. Német motoros F Astra(x17dtl) Házilag sok mindent megcsináltam rajta,de tuninghoz nem értek... Valaki tudna mondani cimet Pesten,környékén akik értenek ilyenekhez és KORREKTEK! Turbójával mit lehetne csinálni,vagy honnan lehet tudni,hogy egy nagyobb,erősebb kocsié jó lenne-e rá? Ha lennének benne nagyobb porlasztócsúcsok,az már érne valamit magában? Köszi a válaszokat előre is! Gábor Első körben turbó nyomást kell növelni, meg adni neki hozzá egy kis plusz anygot. Így kezdődik a tuning, ne akarj egyből rakni rá valami nagyobb cuccost :rolleyes:
Gábor16 Elküldve Július23, 2010 Elküldve Július23, 2010 Ok értem.Én házilag tudok állitani rajta?Ha igen,akkor hogyan? Köszi
Fort Elküldve Július24, 2010 Elküldve Július24, 2010 Ok értem.Én házilag tudok állitani rajta?Ha igen,akkor hogyan? Köszi Ha egy kicsit visszaolvasol,akkor minden részletesen le van írva pár oldallal előrébb!Alkatrészek,szerelési "segédlet"! :rolleyes:
Vecike Elküldve Július26, 2010 Elküldve Július26, 2010 Sziasztok! Azt szeretném megtudni, hogy 17DR motoromon mit kell módosítani, hogy turbósítsam? Az elektronikus adagolón kívül miben különbözhet az X17DTL motor az enyémtől? Előre is köszi!
Adam1 Elküldve Július27, 2010 Elküldve Július27, 2010 Sziasztok! Azt szeretném megtudni, hogy 17DR motoromon mit kell módosítani, hogy turbósítsam? Az elektronikus adagolón kívül miben különbözhet az X17DTL motor az enyémtől? Előre is köszi! 1.) Turbósítani szinte lehetetlen, mert nem tudod megoldani a turbo megfelelő kenését. Az nem úgy van, hogy cseppentünk neki egy kis olajat, mint egy talicska keréknek, aztán elmegy. (Azt nem mondom, hogy teljesen esélytelen, de irreálisan drága) 2.) Az X17DTL motor nem elektronikus adagolós, hanem mechanikus. Az Y17DTL motor elektronikus adagolós (és nem mellékesen 16 szelepes).
Gábor16 Elküldve Július27, 2010 Elküldve Július27, 2010 Hi! Szeretnék hangot csinálni a kocsimnak.Voltam kipufogósnál,azt szeretném kérdezni,ha csináltatok komplett rendszert,sok különbség lenne,ha nem 50es,hanem 60as rendszert raknának fel? vagy pedig hangilag nem sokat számítana. (1.7 TD F astra)
isi Elküldve Július27, 2010 Elküldve Július27, 2010 1.) Turbósítani szinte lehetetlen, mert nem tudod megoldani a turbo megfelelő kenését. Az nem úgy van, hogy cseppentünk neki egy kis olajat, mint egy talicska keréknek, aztán elmegy. (Azt nem mondom, hogy teljesen esélytelen, de irreálisan drága) 2.) Az X17DTL motor nem elektronikus adagolós, hanem mechanikus. Az Y17DTL motor elektronikus adagolós (és nem mellékesen 16 szelepes). elektromos turbó:D--- ITTEN E
Kova Elküldve Július28, 2010 Elküldve Július28, 2010 ehh ehez inkább nem irok semmit sem mert nem lenne publikus
Demó Elküldve Július28, 2010 Elküldve Július28, 2010 1.) Turbósítani szinte lehetetlen, mert nem tudod megoldani a turbo megfelelő kenését. Az nem úgy van, hogy cseppentünk neki egy kis olajat, mint egy talicska keréknek, aztán elmegy. (Azt nem mondom, hogy teljesen esélytelen, de irreálisan drága) A 17DR az Opel OHC motor, nem? Mert ha az, akkor bigblock, mint a benzines 2000-esek és akkor abszolút nem gond megoldani az olajzást, mert megvan a gyárilag arra szánt furat. :D
mélykék76 Elküldve Július28, 2010 Elküldve Július28, 2010 ....bigblock.... :D :wacko: :wacko: :wacko:
Demó Elküldve Július28, 2010 Elküldve Július28, 2010 :D :wacko: :wacko: :wacko: Opel berkekben is így nevezik a két négyhengeres blokköntvényt. Smallblock--> 1.2-1.6 és C Corsa 1.8 GSI Bigblock--> 1.8-2.2 és 1.6 duplakarbis Ascona, Kadett motor, valamint az 1.6D, 1.7D.
isi Elküldve Július28, 2010 Elküldve Július28, 2010 akkor egy 12 literes volvo az milyen blokk??:wacko::D giga? :D
Adam1 Elküldve Július28, 2010 Elküldve Július28, 2010 elektromos turbó:wacko:--- ITTEN E :D Erre nagyon kíváncsi lennék :wacko: "Vecike" helyében ki is próbálnám, mert ennél olcsóbban nem szerel bele turbo feltöltőt. Egy kis plusz anyag neki, aztán hadd szóljon :wacko:
Adam1 Elküldve Július28, 2010 Elküldve Július28, 2010 A 17DR az Opel OHC motor, nem? Mert ha az, akkor bigblock, mint a benzines 2000-esek és akkor abszolút nem gond megoldani az olajzást, mert megvan a gyárilag arra szánt furat. :D Az X17DTL blokkal kellene összehasonlítani, az ebben lévő olajjáratok megvannak-e a 17DR-ben.
mélykék76 Elküldve Július28, 2010 Elküldve Július28, 2010 Opel berkekben is így nevezik a két négyhengeres blokköntvényt. Smallblock--> 1.2-1.6 és C Corsa 1.8 GSI Bigblock--> 1.8-2.2 és 1.6 duplakarbis Ascona, Kadett motor, valamint az 1.6D, 1.7D. És a sor meg a v6osok pl. ? VeryBigBlock ? :D
Demó Elküldve Július28, 2010 Elküldve Július28, 2010 És a sor meg a v6osok pl. ? VeryBigBlock ? :wacko: A a sor6 és a V6. :wacko: Mivel 4-hengeres blokköntvényből két féle van, ezért a kisebbik smallblick, a nagyobbik bigblock. Ennyi. :D
mélykék76 Elküldve Július28, 2010 Elküldve Július28, 2010 A a sor6 és a V6. :wacko: Mivel 4-hengeres blokköntvényből két féle van, ezért a kisebbik smallblick, a nagyobbik bigblock. Ennyi. :wacko: Ámerikamajmolásrulez :D
J0hnny Elküldve Július28, 2010 Elküldve Július28, 2010 Az X17DTL blokkal kellene összehasonlítani, az ebben lévő olajjáratok megvannak-e a 17DR-ben. A blokköntvény ugyanaz. Az olajozást meglehet még oldani a szűrő alol elvezett olajjal is. --->GSi olajhűtő közbetét...
Recommended Posts