Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
én egy jól megélezett csavarhúzóval+ kalapács segítségével szedtem le (kínlódás, mert nagyon rossz helyen van), felet tekertem mivel az 1 bar-os nyomáshoz kevés volt a negyed.

Azt írtad,megpróbálod nyomásemelés nélkül is hogy az adagolón való sima állítás mennyit segített eleve!Volt már rá időd?

Elküldve
Azt írtad,megpróbálod nyomásemelés nélkül is hogy az adagolón való sima állítás mennyit segített eleve!Volt már rá időd?

időm lett volna, de ki is ment a fejemből, de holnap kipróbálom, mivel csak a szabályzón kell belőnöm a 0,6 körüli nyomást, de 100%, hogy sokat ér, mert az hogy most 1 -1,1 bar az arra jó, hogy nagyobbat lök ott ahol eleve csak 0,6 lenne.

  • 2 weeks later...
Elküldve

Leállt a turbos projekt egyenlőre!Az említett intercooler cső helyett,ami szétrepedt,nem találok semmit,a gyári 20cm-es cső 16.500 Ft!Addig nincs értelme méregetni a nyomást,amíg ott bármi kis levegő is elszökhet!

Elküldve

nekem is sajna:S:D elrepedt a hf-je ennek a sz...nak, de nem valszínű, hogy a nyomás emeléstől, 1 barig emeltem gyárilag 0,7en ment nekem, elöregedett ennyi a történet.

Elküldve

Hi Mindenki!!

Most kezdtem csak el foglalkozni a gondolattal,hogy mit lehetne csinálni a kocsimmal,hogy erősebb legyen.

Német motoros F Astra(x17dtl)

Házilag sok mindent megcsináltam rajta,de tuninghoz nem értek...

Valaki tudna mondani cimet Pesten,környékén akik értenek ilyenekhez és KORREKTEK!

Turbójával mit lehetne csinálni,vagy honnan lehet tudni,hogy egy nagyobb,erősebb kocsié jó lenne-e rá?

Ha lennének benne nagyobb porlasztócsúcsok,az már érne valamit magában?

Köszi a válaszokat előre is!

Gábor

Elküldve
Hi Mindenki!!

Most kezdtem csak el foglalkozni a gondolattal,hogy mit lehetne csinálni a kocsimmal,hogy erősebb legyen.

Német motoros F Astra(x17dtl)

Házilag sok mindent megcsináltam rajta,de tuninghoz nem értek...

Valaki tudna mondani cimet Pesten,környékén akik értenek ilyenekhez és KORREKTEK!

Turbójával mit lehetne csinálni,vagy honnan lehet tudni,hogy egy nagyobb,erősebb kocsié jó lenne-e rá?

Ha lennének benne nagyobb porlasztócsúcsok,az már érne valamit magában?

Köszi a válaszokat előre is!

Gábor

Első körben turbó nyomást kell növelni, meg adni neki hozzá egy kis plusz anygot. Így kezdődik a tuning, ne akarj egyből rakni rá valami nagyobb cuccost :rolleyes:

Elküldve
Ok értem.Én házilag tudok állitani rajta?Ha igen,akkor hogyan?

Köszi

Ha egy kicsit visszaolvasol,akkor minden részletesen le van írva pár oldallal előrébb!Alkatrészek,szerelési "segédlet"! :rolleyes:

Elküldve

Sziasztok!

Azt szeretném megtudni, hogy 17DR motoromon mit kell módosítani, hogy turbósítsam? Az elektronikus adagolón kívül miben különbözhet az X17DTL motor az enyémtől? Előre is köszi!

Elküldve
Sziasztok!

Azt szeretném megtudni, hogy 17DR motoromon mit kell módosítani, hogy turbósítsam? Az elektronikus adagolón kívül miben különbözhet az X17DTL motor az enyémtől? Előre is köszi!

1.) Turbósítani szinte lehetetlen, mert nem tudod megoldani a turbo megfelelő kenését. Az nem úgy van, hogy cseppentünk neki egy kis olajat, mint egy talicska keréknek, aztán elmegy. (Azt nem mondom, hogy teljesen esélytelen, de irreálisan drága)

2.) Az X17DTL motor nem elektronikus adagolós, hanem mechanikus. Az Y17DTL motor elektronikus adagolós (és nem mellékesen 16 szelepes).

Elküldve

Hi!

Szeretnék hangot csinálni a kocsimnak.Voltam kipufogósnál,azt szeretném kérdezni,ha csináltatok komplett rendszert,sok különbség lenne,ha nem 50es,hanem 60as rendszert raknának fel?

vagy pedig hangilag nem sokat számítana.

(1.7 TD F astra)

Elküldve
1.) Turbósítani szinte lehetetlen, mert nem tudod megoldani a turbo megfelelő kenését. Az nem úgy van, hogy cseppentünk neki egy kis olajat, mint egy talicska keréknek, aztán elmegy. (Azt nem mondom, hogy teljesen esélytelen, de irreálisan drága)

2.) Az X17DTL motor nem elektronikus adagolós, hanem mechanikus. Az Y17DTL motor elektronikus adagolós (és nem mellékesen 16 szelepes).

elektromos turbó:D--- ITTEN E

Elküldve
1.) Turbósítani szinte lehetetlen, mert nem tudod megoldani a turbo megfelelő kenését. Az nem úgy van, hogy cseppentünk neki egy kis olajat, mint egy talicska keréknek, aztán elmegy. (Azt nem mondom, hogy teljesen esélytelen, de irreálisan drága)

A 17DR az Opel OHC motor, nem? Mert ha az, akkor bigblock, mint a benzines 2000-esek és akkor abszolút nem gond megoldani az olajzást, mert megvan a gyárilag arra szánt furat. :D

Elküldve
:D :wacko: :wacko: :wacko:

Opel berkekben is így nevezik a két négyhengeres blokköntvényt.

Smallblock--> 1.2-1.6 és C Corsa 1.8 GSI

Bigblock--> 1.8-2.2 és 1.6 duplakarbis Ascona, Kadett motor, valamint az 1.6D, 1.7D.

Elküldve
elektromos turbó:wacko:--- ITTEN E

:D Erre nagyon kíváncsi lennék :wacko:

"Vecike" helyében ki is próbálnám, mert ennél olcsóbban nem szerel bele turbo feltöltőt. Egy kis plusz anyag neki, aztán hadd szóljon :wacko:

Elküldve
A 17DR az Opel OHC motor, nem? Mert ha az, akkor bigblock, mint a benzines 2000-esek és akkor abszolút nem gond megoldani az olajzást, mert megvan a gyárilag arra szánt furat. :D

Az X17DTL blokkal kellene összehasonlítani, az ebben lévő olajjáratok megvannak-e a 17DR-ben.

Elküldve
Opel berkekben is így nevezik a két négyhengeres blokköntvényt.

Smallblock--> 1.2-1.6 és C Corsa 1.8 GSI

Bigblock--> 1.8-2.2 és 1.6 duplakarbis Ascona, Kadett motor, valamint az 1.6D, 1.7D.

És a sor meg a v6osok pl. ? VeryBigBlock ? :D

Elküldve
És a sor meg a v6osok pl. ? VeryBigBlock ? :wacko:

A a sor6 és a V6. :wacko:

Mivel 4-hengeres blokköntvényből két féle van, ezért a kisebbik smallblick, a nagyobbik bigblock. Ennyi. :D

Elküldve
Az X17DTL blokkal kellene összehasonlítani, az ebben lévő olajjáratok megvannak-e a 17DR-ben.

A blokköntvény ugyanaz.

Az olajozást meglehet még oldani a szűrő alol elvezett olajjal is. --->GSi olajhűtő közbetét...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.