Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Ezt akartam kérdezni, hogy oda közé is beköthetem e, kell akkor egy t elosztó+szilikon vákumcső.

Így van, kell egy T és egy cső, de ezek a szettekben általában benne vannak.

Elküldve
Ezek a controllerek, hogy működnek? Ha elzárom teljesen, akkor a gyári nyomás van vagy leveszi nullára?

Ezzel tulajdonképpen csak emelni lehet. Ha teljesen kicsavarod, tehát nincs rugóerő a golyón, akkor a gyári, wastegate által szabályozott nyomás él. Ha elkezded becsavarni, akkor megnő a rugóerő a golyón és nagyobb nyomást kell építenie a turbónak, mire fel tudja nyomni a rugót. Amint felnyomja, kinyit a wastegate és tartani fogja azt a nyomást, amin kinyitott.

Ez a verzió nekem személy szerint jobban tetszik, mint hogy egy csappal elengedni a nyomást a wastegate elől...

Elküldve

Én ilyen golyós nyomás állítót csináltam magamnak...Csak a rugókkal kellett játszani mire olyat találtam ami megfeleló erősségű.

Ugyanilyen lett mint a képeken és jól működött...

NXS-MBC-MANUAL-BOOST-CONTROLLER-GRAND-NATIONAL-BUICK-GN-for-sale_250362451659.jpg

boost3.jpg

mbc1fg0.jpg

c83d_1.JPG

Elküldve

Persze, elég egyszerű alkatrész. Ha több időm lenne szórakorni vele, akkor én is csináltam volna egyet, de hét végéig menni akarok a Corsával. :devlish:

Elküldve
Persze, elég egyszerű alkatrész. Ha több időm lenne szórakorni vele, akkor én is csináltam volna egyet, de hét végéig menni akarok a Corsával. :devlish:

Mondjuk én sem tudnám kivárni ha olyanom lenne mint neked:D

Elküldve
Mondjuk én sem tudnám kivárni ha olyanom lenne mint neked:D

:lol:

Hát igen, tavaly szeptember óta áll, most már nagyon időszerű lenne ismét kihozni az utcára. :devlish:

Csak legyen végre normális idő, mert ilyen nedves, nyálkás utakon még 5-ben is csak fogonak a kerekek, ha nyomok egy entert... :lol: :lol:

Elküldve
:lol:

Hát igen, tavaly szeptember óta áll, most már nagyon időszerű lenne ismét kihozni az utcára. :devlish:

Csak legyen végre normális idő, mert ilyen nedves, nyálkás utakon még 5-ben is csak fogonak a kerekek, ha nyomok egy entert... :lol: :lol:

:lol: ;) ;) nyomok egy entert, ezt a szöveget:D jövőre remélem nekem is c20let lesz a seggem alatt már, az az álmom:D

Elküldve
:lol: :lol: :lol: nyomok egy entert, ezt a szöveget:D jövőre remélem nekem is c20let lesz a seggem alatt már, az az álmom:D

Most kell venni, eléggé lent vannak az árak. :lol:

Lökjél bele sperrdifit:D

Majd lesz az is, de nedves úton az se fog segíteni. :devlish:

Elküldve
EZ a fajta van náluk csak, de ez h néz ki mint egy rakéta :devlish::D na jó szerintem az a tekerője csak túl közeli kép lett mert nem lehet egy nagy valami mondjuk.
Elküldve
ITT van egy videó, hogy azt a kék fajtát h kell bekötni, pedig úgy csinálták mint Tc 4ee1 is, csak azt nem értem ha jön a nyomás a kompresszorházból aztán bele megy az elosztóba onnan felfelé a szabályzóba, előre tovább a wg-be megy, de ezzel hogyan lehet akkor szabályozni? mert így ha növekszik is a nyomás nem egyből a wg-re megy tovább v. az elosztóban lévő rugó előfeszítését lehet a szabályzóval változtatni? csak azért kérdem mert az istenért sem tudok egy helyről golyósat+órát szerezni, így dupla posta költség lenne:( hanem csak ilyen kéket+órát.
Elküldve

De ha azt mondod neked működik, akkor jó lehet a bekötés pedig, az elosztó lehet csak azért van h a beltérbe is be tudjuk húzni. de ha én bent hagyom a motortérbe, akkor lehet nincs is szükség arra, igaz azt mondtad h ezen nincs lyuk?! mert az fontos gondolom.

Elküldve

Ezt írta vissza egy bolt ahol lehet ilyet kapni, elküldtem nekik tc 4ee1 bekötését:

Üdv!

Igen, a rajz jónak tűnik, de itt talál még egy illusztrációt:

A T-elosztó egy rugós szelep, amely vákum esetén nem engedi át a levegőt a wastegate, illetve a nyomásszabályzó szelep felé.

ui. én kíváncsi vagyok már a szabályzó belsejére, arról miért nincs metszeti kép?!:devlish:

Elküldve

Sziasztok

Nemrég vettem egy vectra a 1,7td (isuzu)-t, elég lomhának tünt ezért szerettem volna bele turbónyomás mérőt. Elolvastam az írásotokat, vettem is egyszerü manométert (légnyomásmérőt) 2,5bar-ig mér. Beszereltem a leírtak alapján, miszerint a nyomó ágba bárhova beköthető. Én a cooler és a HF. özé tettem be a fém csövet fúrtam meg (képen piros pöty)

image-7E7D_4BF44C27.jpg

A probléma az hogy veszettül rezeg a mutató és hül*e ciripelő/rezgő hangot ad ki.

Mi lehet a gond?

Lehet hogy a mérőóra nem megfelelő (kicsi a csillapítása)?

Kérlek beneteket segítsetek.

Üdv Kova

Elküldve
Sziasztok

Nemrég vettem egy vectra a 1,7td (isuzu)-t, elég lomhának tünt ezért szerettem volna bele turbónyomás mérőt. Elolvastam az írásotokat, vettem is egyszerü manométert (légnyomásmérőt) 2,5bar-ig mér. Beszereltem a leírtak alapján, miszerint a nyomó ágba bárhova beköthető. Én a cooler és a HF. özé tettem be a fém csövet fúrtam meg (képen piros pöty)

http://kephost.hu/image-7E7D_4BF44C27.jpg

A probléma az hogy veszettül rezeg a mutató és hül*e ciripelő/rezgő hangot ad ki.

Mi lehet a gond?

Lehet hogy a mérőóra nem megfelelő (kicsi a csillapítása)?

Kérlek beneteket segítsetek.

Üdv Kova

Jól kötötted be de kell a csőbe egy szűkítő vagy egy állítható folytószelep is ha rezeg az óra.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.