koko500 Elküldve Július26, 2017 Elküldve Július26, 2017 Sziasztok!van egy 99-es b vectrám,chippelve van egész jól megy.lehet valamit okoskodni vele,hogy még 15-20 le legyen? 2.0dti x20dth
Adam1 Elküldve Július27, 2017 Elküldve Július27, 2017 On 2017.07.26. at 4:46 PM, koko500 said: 1,7 TD Isuzuval lazán el lehet érni a 100 LE-t. Egy ismerősömnek van, valami brutál módon megy. Persze kormol is rendesen. Anyag van neki adva, és turbó nyomás másfél bar-ra fel van emelve. 2000-től tölt a turbó rendesen, hallani ahogy fütyül, nagyobb gázadásra 2-esben simán kapar. Szerintem veri a gyári 2.0 DTI-t is ebben a formában. Persze nem tartós igy a motor, a hajtókarcsapágyak és a hengerfej hamar letolja a gatyát.
koko500 Elküldve Július27, 2017 Elküldve Július27, 2017 11 perce, Adam1 írta: 1,7 TD Isuzuval lazán el lehet érni a 100 LE-t. Egy ismerősömnek van, valami brutál módon megy. Persze kormol is rendesen. Anyag van neki adva, és turbó nyomás másfél bar-ra fel van emelve. 2000-től tölt a turbó rendesen, hallani ahogy fütyül, nagyobb gázadásra 2-esben simán kapar. Szerintem veri a gyári 2.0 DTI-t is ebben a formában. Persze nem tartós igy a motor, a hajtókarcsapágyak és a hengerfej hamar letolja a gatyát.
koko500 Elküldve Július27, 2017 Elküldve Július27, 2017 1 perc, koko500 írta: Jo nem nyélen használnám mindíg,de megpróbálok valamit csinálni vele.ezeket gondolom csak géppel lehet állitgatni.
koko500 Elküldve Július30, 2017 Elküldve Július30, 2017 On 2015. 03. 21. at 23:19, isi írta: On 2015. 03. 17. at 23:34, Bucii írta: Sziasztok! Most találtam csak rá erre a forumra. Van egy 96-os isuzu f astram. Olvasgattam visszamenőleg, hogy lehet egészségesen huzni a turbo nyomást. Kérdésem az lenne, hogy ez tényleg egészséges-e valamint meddig lehet huzni, és mik kellenek hozzá. Ha valaki ezt elmesélné nekem annak lógnék egy korsó sörrel. :D 1 barig tuti! Már 4 éve ezen megy nekem kb 80 ezer km. De 1.3ig elmehet. Adagolón fél csavar, zöldkártya így sem akadály, nekem hozza az euro 2-t. Hello!nekem b vectrám van 99 x20dth 101paci.ezen is lehet plusz turbonyomást elerni,illetve az plusz üzemanyagot neki?ja és hogy manuálisan kell,vagy programmal?
Adam1 Elküldve Október20, 2017 Elküldve Október20, 2017 On 2017.07.30. at 10:11 PM, koko500 said: Hello!nekem b vectrám van 99 x20dth 101paci.ezen is lehet plusz turbonyomást elerni,illetve az plusz üzemanyagot neki?ja és hogy manuálisan kell,vagy programmal? Chipelni kell azt!
Janibohoc Elküldve Október28, 2017 Elküldve Október28, 2017 Mit tudtok ajanlani mivel kezdjem 1.7td isuzu tuningot h folytassam kb a celom egy olyan 140le.
bessp93 Elküldve Április15, 2018 Elküldve Április15, 2018 Üdv, adott egy 1.7td isuzu kérdés lenne, elvolt tőle nagyon a kaja, adtam neki h jobban is menjen ,meg vártam a kojtott :D de nem sok viszont alapjáratott nem tok elvenni neki ha sokat adok neki :/ mi lehet a megoldás? 1 fordulatotot tekertem kb 1200 lehet az alapjárat
bessp93 Elküldve Április15, 2018 Elküldve Április15, 2018 http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=871IMG_20180404_103612.jpg
Kiss Elküldve Május24, 2020 Elküldve Május24, 2020 On 2015. 04. 15. at 7:51, Bucii írta: Adagolón már állítottam észrevehető változás volt. Gondolkodom most egy nyitott rendszeren is. Valamint a turbo nyomást hogy leeht növelni? :D Elmagyaráznátok részletesen ezt a teljesítmény növelést? F astra 1.7 tds isuzu 82 le
zoli opel Elküldve Március26, 2021 Elküldve Március26, 2021 Kérdésem lenne 1.7 D erőtlen arra gyanakszok hogy vagy 1 henger nem megy rendesen vagy valamelyik porlaszto nem jó Másik kérdésem hogyan tudnam a nyomatekot novelni a teljesitmenyt? Esetleg adagolot alitani direktszuron kapja a levegot nyitotrendszer van vegig.
Recommended Posts