Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Meriva A


eXpero

Recommended Posts

Merivához kéne spoiler, szerintem jól mutat.

Mennyibe kerülhet ha itthon veszem, tudja vki?

Írtam már többek között csergőéknek, de semmi válasz..., a többség meg asszongya, hogy ők ezzel nem foglalkoznak.

Csak egy kis érdeklődés : kocsi már megvan ? :D

Gondolom, hogy közvetlenül a Steinmetz-től is lehet rendelni, vagy esetleg a honlapjukon felelehető partner cégekkel is fel lehet venni a kapcsolatot, ha ennyire érdekel a dolog.

i-line cuccok vannak hozzá ? Mert azokat elvileg meg lehet vásárolni a márkakereskedőknél is.

Link to comment
Megosztás:

Még nincs meg a kocsi. Pénteken lesz 8. hete, hogy megrendeltük, de még semmi :D

Most kaptam meg az árajánlatot: 70400 FT(csergő). Bazzeg én kevesebbre gondoltam :shock:

2 éve mikor az Astra G-t vettük 50.000 pénz lett volna rá a spoiler ha úgy rendelem.. Egy tuning cég ugyanazt a spoilert (beszerzés+színre fújás+fel szerelés) 35.000 FT-ért rakta rá. Hiába fordultam Meriva spoiler ügyben hozzájuk azt mondták NO HELP.

Link to comment
Megosztás:

Még nincs meg a kocsi. Pénteken lesz 8. hete, hogy megrendeltük, de még semmi :D

Most kaptam meg az árajánlatot: 70400 FT(csergő). Bazzeg én kevesebbre gondoltam :shock:

De jóóó :P

Mármint nem az, hogy ennyit kell várnotok, hanem maga tény : ilyen kocsitok lesz :wink:

Légyszi, ha lesz valami történés, majd mesélj nekünk !

2 éve mikor az Astra G-t vettük 50.000 pénz lett volna rá a spoiler ha úgy rendelem.. Egy tuning cég ugyanazt a spoilert (beszerzés+színre fújás+fel szerelés) 35.000 FT-ért rakta rá. Hiába fordultam Meriva spoiler ügyben hozzájuk azt mondták NO HELP.

G Astra-ból sok futott már akkor is, gondolom nagyobb volt a kereslet a csinosítása kapcsán.

Meriva elég ritka - még -, majd biztos lesz Meriva-hoz is olcsóban, főleg ha lesz miről másolniuk :wink:

Link to comment
Megosztás:

2 éve mikor az Astra G-t vettük 50.000 pénz lett volna rá a spoiler ha úgy rendelem.. Egy tuning cég ugyanazt a spoilert (beszerzés+színre fújás+fel szerelés) 35.000 FT-ért rakta rá. Hiába fordultam Meriva spoiler ügyben hozzájuk azt mondták NO HELP.

Megadhatnád ennek a tunincégnek a honlapját, vagy valamilyen elérhetőségét. Biztos többeket érdekelne.

Link to comment
Megosztás:

2 hónapja döntötték el apósomék (is), hogy Merivát vesznek.

Így kapóra jött nekik a 24 órás akció. Ha jól emlékszem ez február 15.-e körül lehetett. Lementek Szekszárdra, kiválasztottak egy készleten lévő 1,6-os Meriva Essentiát légkondival. Elektromos ablak és központi zár nem volt benne, így megbeszélték az értékesítővel, hogy ezt 2 hét alatt az opelesek beszerelik. Azóta sem történt semmi. Apósommal 2 hetente lejárkálunk Szekszárdra és mindig jön a hülye duma: nem sikerült alkatrészt szerezniük, meg a banki papírok intézése elhúzódik. A kocsi azóta kint áll, beindítani nem lehet (aksi lemerült). Apósomnak annak idején 800.000 FT-ot kellett befizetnie foglaló révén. Mi a f@szt szórakoznak más pénzével? És még ők vannak megsértődve, ha az ember felemeli a hangját. Tegnap komolyan mondom, már azon volt apósom, hogy pofán vágja a szervizest, hogy már sokadjára mondja a hülye szövegét (nincs sehol alkatrész). Az értékesítő meg be sem ment dolgozni, hirtelen beteg lett és már egy hete nem veszi fel a mobilját.

Egy szó mint száz, ezt nem kívánom senkinek. Leírva nem tűnik borzasztónak, de nagyon rossz még úgy is átélni, hogy közvetlenül nem engem érint, hanem egy szerettemet.

Sajna a pénzt sem adják vissza.

Ilyen ha az ember rossz szájízzel vesz kocsit.

Tegnap rákérdeztem, hogy az én kocsimmal mi van (8 hete rendeltem meg), azt mondták még várni kell rá. Már meg sem lepődtem...

szekszárdon ne vegyetek Opelt, remélem Süveges bácsi tudja mi folyik ott. Ő a vezére az Opel Gemencnek.

:evil: :evil: :evil: :evil:

Link to comment
Megosztás:

....Egy szó mint száz, ezt nem kívánom senkinek. Leírva nem tűnik borzasztónak, de nagyon rossz még úgy is átélni, hogy közvetlenül nem engem érint, hanem egy szerettemet....

Az írásodat olvasva is nagyon elszomorító a dolog :D

Olyan csapdahelyzet, amelybe önhibátokon kívül kerültetek és nem igazán lehet semerre lépni, csak türelmesnek lenni, amely egy idő után gondolom, hogy már nagyon nehéz lehet, főleg ha ilyen inkorrekt viselkedéssel kel szembesülnötök kereskedés részéről :roll:

Én azt kívánom, hogy minnél "fájdalomnetesebben" oldodjon meg a helyzet, legyenek meg a kocsik is minnél előbb.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 months later...

Sziasztok!

Most leszek (ha leszek) egy vadonatúj Opel Meriva Fantasy 1,4 tulajdonosa. Szekszárdi lévén Szekszárdon az Opel Gemenc Autócentrumban vásárolom az autót. Sajnos még mindig nem tudtam az új kocsit átvenni, pedig már több mint 1 hónapja a telepen van. Össze vissza hazudoztak már mindent az átadással kapcsolatban, pedig szerződés kötés előtt, minden szépet és jót megígértek. Hiába balhéztam nem történt semmi.

E hét keddjén sikerült a budaörsi székhelyű OSE (Opel Southeast Europe

Autóforgalmazó Kft) közbenjárásával a szekszárdi cégtulajdonossal beszélnem. Olyan ígéretet kaptam végre, hogy jövő hét szerdán átvehetem az autót.

Az átvétel után hivatalosan is panaszt fogok tenni a német anyacégnél az Opel Gemenc Autócentrum erkölcstelen, az üzleti etikát súlyosan sértő magatartása miatt . Mint kiderült, sajnos nem egyedi az esetem, sőt szinte bevált gyakorlat náluk. Akikkel eddig beszéltem, azok szinte csak lesújtó véleménnyel voltak a cégről. Az a baj, hogy ezekhez az információkhoz már túl későn jutottam hozzá.

Megérné az Opel cégnek egy teljes körű kivizsgálás, hogy a szekszárdi cég működése megfelelő e, és közvélemény-kutatást kellene végeznie az Opel Gemenc Autócentrum vevői között. Ez a mobilszolgáltatóknál már bevett gyakorlat. Tulajdonképpen ez a cég lejáratja a Márka hírnevét, és presztízsét! Ahogy az egyik sorstársam mondta: "Ennél a cégnél csak egyszer vesz autót az ember, és ha lehet, utána még a szervizüket is messze elkerüli".

A kérésem az lenne, hogy aki ennél a cégnél hasonlóan járt, írja meg privátba, mert gyűjtöm az infókat. A nyaralásunkról hazaérve (kb 2 hét múlva) levelet fogok írni Németországba.

Link to comment
Megosztás:

Úgy emlékszem, volt még egy sorstársad itt a fórumon, aki így járt. Talán KoPi volt, de ez nem száz. És tényleg ne vidd oda szervízbe, ha sokáig használni szeretnéd az autót. De ez sajnos nem csak az Opelnél van (volt) így. A fiat stoll (ami már megszűnt) is ezt csinálta. :?

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok! Az én Merivám most lett 1 éves. Mi a véleményetek az első szervízre bevigyem a márkaszervízbe vagy valamelyik szerelő ismerősőmmel elég ha átnézetem. Közel 7000 km van benne és eddig semmilyen probléma nem volt vele. Viszont sok jót nem hallottam a szervízek munkájáról. Valakinek van már valamilyen tapasztalata ezzel kapcsolatban? Köszi a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Az én Merivám most lett 1 éves. Mi a véleményetek az első szervízre bevigyem a márkaszervízbe vagy valamelyik szerelő ismerősőmmel elég ha átnézetem. Közel 7000 km van benne és eddig semmilyen probléma nem volt vele. Viszont sok jót nem hallottam a szervízek munkájáról. Valakinek van már valamilyen tapasztalata ezzel kapcsolatban? Köszi a segítséget!

Ha garis, akkor nincs más választásod.Ha nem, akkor olyan helyre vidd, amit már más is ajánlott.Sztem.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok!

Csak, hogy végre valami jót is írjak. Az autót sikerült kivernem a Gemenc Opelből. Igaz, hogy az üdülésünk előtt 1 nappal kaptuk meg, de legalább meglett.

Túl vagyunk 900km-en és nagyon tetszik!!! Eddig nem bántam meg! Nagyon kényelmes. Még a hosszú lábú 14 éves lányom sem kuporog hátul, bőven elfér mögöttem, pedig én 184cm magas vagyok, úgy hogy eléggé hátra van tolva az ülésem. Szó ami szó, több a hely a hátulülőknek mint a korábbi Astra F-ben. Tetszik még, hogy magasabban ülök mint a korábbi F-ben. Egy kicsit lustább mint a korábbi 1,4 90 lovas Astrám (ez is 1,4-es 90LE), de betudom a plusz 200kilónak. Ugyan az a hibája meg van mint az F-nek, hogy ha kényelmesen ülök, akkor egy kicsit messze van a kormány. Jó lett volna ha tengelyirányba is lehetne állítani. A fékek is jobbak mint az előző Astrámban, pedig azé sem voltak rosszak. Biztos a 4 tárcsafék és az EPS miatt. Egy szokatlan zavaró dolog van, hogy nem látom az orrát, de majd csak összeszokunk :lol: Egyébként ahogy elnéztem, ez szinte minden mai autótipusra jellemző. Kicsit féltem a magas kaszni miatt, hogy rosszabb lesz a kanyarstabilítása és nagy lesz a szélérzékenysége (viharba indultunk nyaralni), de pozitívan "csalódtam". Ehhez biztos a jól kitalált szervó is hozzájárult. Hát hírtelen ennyi jutott eszembe.

Apropó, a panaszlevelemet közben lefordították és már el is küldtem a német központba.

Link to comment
Megosztás:

"Az ESP ennél az autónál az Elektromos szervokormányt jelenti, nem a menetstabilizátort!!! azaz a féknek és az ESP nek nins köze egymáshoz....

Sok sikert az uj kocskádhoz!!! "

Köszönöm a gratulációt! :lol: Egyébként nem ESP-t hanem EPS-t írtam. Ez ha jól tudom az autómata fékerőelosztó rövidítése, de lehet, hogy tévedek :oops:

Link to comment
Megosztás:

...ha kényelmesen ülök, akkor egy kicsit messze van a kormány. Jó lett volna ha tengelyirányba is lehetne állítani...

Szia!

Ezt nem gyártják állítható/kihúzható kormánnyal??? :shock: Lehet, hogy jó lett volna bele rendelni.

Amúgy nekem van egy ismerősöm, aki a G Astrájával hónapokig járt úgy hogy panaszkodott ugyanerre. Ekkor megmutattam neki, hol kell állítani. :wink:

Amit nekem a Zafiránál meg kellett szoknom amikor sokat jártam olyannal, az a vastag A oszlop miatti nagy holttér volt, de ennek ellenére szerettem.

Sok sikert a vashoz! :wink:

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Sajnos a kormánynak csak a magasságát lehet állítani, tengely irányban nem állítható. Azért nem rendeltem semmilyen + opciót, mert fontos szempont volt, hogy olyan autót találjunk, ami már a kereskedő telepén van, és nagyjából megfelel az igényeinknek (klíma, ABS stb). Ha megrendeltem volna, akkor fél évet (vagy többet) kellett volna várni az autóra. Így is balhés volt az átvétel. Ehhez a "kormányproblémához" már hozzáedződtem az előző Astrámnál. Most annyival jobb, hogy van könyöklőm. :lol:

Van egy sokkal jobban bosszantó dolog. Mi ha kirándulni vagy üdülni megyünk, mindig visszük magunkal a kerékpárokat. A korábbi tetősínes Astra Caravánomhoz volt egy szuper zárható Thule tetőtartó, amire fel voltak szerelve az olcsó olasz, szintén zárható kerékpártartók. Gyakorlatilag tök egyedül két perc alatt fel ill. le tudtam szerelni, mindenféle + szerszám nélkül.

A Meriván sajnos nincs és nem is lehet felszerelni tetősínt, így hát (vesztemre) megvettem a gyári tetőtartókat. Iszonyú macerás a fel és a leszerelése, különösen úgy, hogy már rá vannak csavarozva a kerékpártartók :lol: Két ember kel hozzá, és még így is sokat kell vacakolni vele. Ráadásul még imbuszkulcsra is szükség van hozzá :x Ezt nagy visszalépésnek tartom az Opeltől. Szerintem nem mutatott volna rosszúl ezen sem a tetősín. :!:

Amúgy tényleg nagyon elégedett vagyok a masinával, szeretem vezetni ;)

Link to comment
Megosztás:

Úwaze de láma vaok... :oops: :oops: Mé hittem én hogy Zafiráról beszélünk??? Inkább maradok tisztelettel.... :oops: :oops: ...kussban. Izé... :roll: :roll: Se az 1.4, se a 90 paci, se az altopic címe nem tűnt fel, csak a fő topikcím. Jááájjjj :? Bocsesz.

Link to comment
Megosztás:

A Meriván sajnos nincs és nem is lehet felszerelni tetősínt, így hát (vesztemre) megvettem a gyári tetőtartókat. Iszonyú macerás a fel és a leszerelése, különösen úgy, hogy már rá vannak csavarozva a kerékpártartók :lol:  Két ember kel hozzá, és még így is sokat kell vacakolni vele. Ráadásul még imbuszkulcsra is szükség van hozzá :x

Biztos, hogy a gyárit vetted meg? Mert nekem is az van, mármint két sín keresztbe a tetőn. Két csuklómozdulattal fel lehet rögzíteni, és zárható.

Link to comment
Megosztás:

Tényleg, ha már erre jártam. Megosztom veletek 18 000 km. tapasztalatát.

- 1.6 kicsit sokat fogyaszt. 8 alá nem lehet bekönyörögni. Mondjuk 9 fölé sem.

- hibák, amelyekkel lassan szervízbe viszem:

1. hátul ki-beszállásnál nyikorog. Egyéb Merivás fórumok szerint a hátsó fék vmi része nyikorog.

2. Balraindex közben kormányforgatásra dörzsölődő hangon zizizik valami. Ez is tipikus.

3. 1800 fordulat környékén terhelve, erős gázra morog.

kb. ennyi.

Link to comment
Megosztás:

3. 1800 fordulat környékén terhelve, erős gázra morog.

kb. ennyi.

Ecotech sajátosság.Mi is sokáig agyaltunk az F, és G Astrás kollégákkal, hogy miamanó lehet, de mivel ésszerű magyarázatot nem találtunk rá, így elfogadtuk.Ez ilyen.

Az álltalad felsorolt hibáknál nagyobb gond soha ne legyen vele! :wink:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.