tgabika76 Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Az 2005-ös 1,4 XEP motoros autómat visszahívták szavatossági javításra. Valami vezérműtengely csapágy fellazulási dolog miatt. Ilyen irányú tapasztalata valakinek? Vidd el, jobban jársz. Astra G topikban elég sok szó esik a problémáról, arról van szó hogy a vezérműtengely-lefogató csavarokat fogják ellenőrizni, mert ezek bizonyos Z14XEP motoros autóknál hajlamosak fellazulni. Ha nem csináltatod meg, akkor előfordulhat hogy eltörik a vezérműtengely, ami hadd ne mondjam milyen következményekkel jár a motorra nézve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Ha az ember Merivákat nézeget, mint amolyan kompromisszumféle a kisautó (Corsa C alváz) és amolyan családi egyterűszerű fronton, mennyire lehet jó megoldás egy Meriva az első szériából? 1.4 szóba sem jöhet, csak 1.6 8V, 1.6 16V, A CDTi felára nekem irreális.Viszont anno komoly gondok voltak ezzel a 8V mocikkal, ökör olajfogyi és tsai.... Vélemények? A népítéleteket nézegettem.Vegyes a felhozatal, de a többség elégedett volt azzal amit vett.Egy-két tag alaposan bele nyúlt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 az 1.6 8V ha nem eszi az olajat akkor jó. én a Z14XEP-t venném. az a legjobb, vagy az 1.7 dieselt a 75 LE-t... Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február4, 2011 Megoszt Elküldve Február4, 2011 az 1.6 8V ha nem eszi az olajat akkor jó. én a Z14XEP-t venném. az a legjobb, vagy az 1.7 dieselt a 75 LE-t... Értem.Akkor ez lesz a célirány.Thx. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február4, 2011 Megoszt Elküldve Február4, 2011 lesz majd egy zafirám eladó... :lol: az nem érdekel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Február4, 2011 Megoszt Elküldve Február4, 2011 lesz majd egy zafirám eladó... :D az nem érdekel? Nana,figyelünk! :lol: A G Astrások mindenütt ott vannak! Még most vetted,már tudod,hogy eladod? Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február4, 2011 Megoszt Elküldve Február4, 2011 lesz majd egy zafirám eladó... :D az nem érdekel? Pénzügyileg egyelőre sehol nem tartok.Ezért is mondottam volt, hogy az év második felében van tervbe véve egy ilyesmi projekt. Azért nagyon köszönöm lehetőséget, de nem élnék vele egyelőre. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február4, 2011 Megoszt Elküldve Február4, 2011 OK, én is az év második felében akarom eladni, ha érdekel szólj, és beszélünk... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
SáFi Elküldve Február6, 2011 Megoszt Elküldve Február6, 2011 Az 2005-ös 1,4 XEP motoros autómat visszahívták szavatossági javításra. Valami vezérműtengely csapágy fellazulási dolog miatt. Ilyen irányú tapasztalata valakinek? Én is kaptam levelet.. csak még időpontot nem, kíváncsi vagyok én is a végeredményre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
SáFi Elküldve Február6, 2011 Megoszt Elküldve Február6, 2011 Oh egy kis apróság. Múlt alkalommal kiment a kesztyűtartónak a biztije. Másnap reggel akarok menni dolgozni és nagy meglepődésemre világít EPS, szervó one. Gyorsan végig futom a biztitáblát esetleg kiment volna más is de a leírás szerint a szervóhoz csak a motortérben van biztosíték. Megnézem azt is minden rendben. Ekkor már evett a fene, kivettem a belsőtér világítás biztosítékját is áttettem a kesztyűtartó helyére ( a belső téré már ment ki máskor akkor volt szervó ) de a probléma még minidg fenn állt. Hát szervíz akkor más nam maradt. [ f*szányos szeró nélkül menni mit ne mondjak... bár tudom anno a Ladák sem mentek másképp ] Legelőször a szervíznél azt mondták, hogy 326.500Ft lesz akkor kicsit leseggeltem. De késöbb ( 3 óra után ) közölték, hogy kész és csak 5.000 Ft. Kapott egy új biztosítékot meg egy compúteres ránézést ha minden igaz és újra régi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Wolf Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Oh egy kis apróság. Múlt alkalommal kiment a kesztyűtartónak a biztije. Másnap reggel akarok menni dolgozni és nagy meglepődésemre világít EPS, szervó one. Gyorsan végig futom a biztitáblát esetleg kiment volna más is de a leírás szerint a szervóhoz csak a motortérben van biztosíték. Megnézem azt is minden rendben. Ekkor már evett a fene, kivettem a belsőtér világítás biztosítékját is áttettem a kesztyűtartó helyére ( a belső téré már ment ki máskor akkor volt szervó ) de a probléma még minidg fenn állt. Hát szervíz akkor más nam maradt. [ f*szányos szeró nélkül menni mit ne mondjak... bár tudom anno a Ladák sem mentek másképp ] Legelőször a szervíznél azt mondták, hogy 326.500Ft lesz akkor kicsit leseggeltem. De késöbb ( 3 óra után ) közölték, hogy kész és csak 5.000 Ft. Kapott egy új biztosítékot meg egy compúteres ránézést ha minden igaz és újra régi. Végül is mit csináltak vele, hogy megjavult? Használt a WD40 csoda spray? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
robi-k Elküldve Február10, 2011 Megoszt Elküldve Február10, 2011 Végül is mit csináltak vele, hogy megjavult? Használt a WD40 csoda spray? <_< A hibajavítás pofonegyszerű: az ESP 3 csatlakozóját, ami a kormányoszlop burkolata alatt van, ki kell venni, kontakt spray használatával megtisztítani, visszarakni (természetesen mindezt kikapcsolt gyújtásnál), a tárolt hibát pedig egy szerviz számítógéppel, vagy az Op-Com program segítségével törölni. És kész :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Wolf Elküldve Február12, 2011 Megoszt Elküldve Február12, 2011 A hibajavítás pofonegyszerű: az ESP 3 csatlakozóját, ami a kormányoszlop burkolata alatt van, ki kell venni, kontakt spray használatával megtisztítani, visszarakni (természetesen mindezt kikapcsolt gyújtásnál), a tárolt hibát pedig egy szerviz számítógéppel, vagy az Op-Com program segítségével törölni. És kész :D Az Indexes Meriva fórumba is hasonló megoldásra jutottak <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
SáFi Elküldve Február20, 2011 Megoszt Elküldve Február20, 2011 Végül is mit csináltak vele, hogy megjavult? Használt a WD40 csoda spray? <_< Autodatában kiderül, hogy ami a szervizkönyv alapján csak kesztyűtartó meg kijelző biztosíték az még alapjában tartozik vagy 5 helyre.. S mivel előtte a kesztyűtartó biztije kiment átment utána hibába az ESP... Megoldás: bizti csere, hiba törlés ehh... Link to comment Megosztás: More sharing options...
SáFi Elküldve Február20, 2011 Megoszt Elküldve Február20, 2011 Egy kis érdekesség: http://www.migweb.co.uk/forums/projects-re...rs-happy-2.html Mai nap én is véghez vittem a hátsó burák lefestését: http://kepfeltoltes.hu/110220/IMG_6728__ww...ltoltes.hu_.jpg Aztán jön a tavasz s vele együtt az új garnitúra <_< http://www.4tuning.ro/images/janta-mak-rap...00-0-1-95-1.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február20, 2011 Megoszt Elküldve Február20, 2011 Egy kis érdekesség: http://www.migweb.co.uk/forums/projects-re...rs-happy-2.html Mai nap én is véghez vittem a hátsó burák lefestését: http://kepfeltoltes.hu/110220/IMG_6728__ww...ltoltes.hu_.jpg Ez szép, de mivel festitek? Valami speciális festék ez, direkt lámpára? Link to comment Megosztás: More sharing options...
SáFi Elküldve Február20, 2011 Megoszt Elküldve Február20, 2011 Ez szép, de mivel festitek? Valami speciális festék ez, direkt lámpára? Így van! Kicsi 150ml Moitp festék: http://www.cityparts.nl/images/productimag...pruitbackli.jpg Én pölö a tecsóban vettem 1600 Ft volt. Igazából cserélni szerettem volna a gyárilag sötétítettre azoknak darabja 15.000 Ft. Jah és külsőleg kell felhordani! Holnap meg irány az Opel amit Wolf is emlegetett a visszahívással, nekem holnap csinálják. Link to comment Megosztás: More sharing options...
SáFi Elküldve Február21, 2011 Megoszt Elküldve Február21, 2011 Túl vagyok a visszahívásos szervízen, ahoz képest, hogy 2-1,5 órát mondtak rá 1 óra múlva már adták is vissza a kulcsot. ( kicsit valahogy kételkedem :D ) Amúgy a végén mondták, figyeljek mert 6. hónapban vinni kell vizsgázni s utána tette, hogy így nem fogja átengedni. A nem fogja átengedni oka: sötétített ablakok, xenon <_< :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
szkszaby Elküldve Március2, 2011 Megoszt Elküldve Március2, 2011 Így van! Kicsi 150ml Moitp festék: http://www.cityparts.nl/images/productimag...pruitbackli.jpg Én pölö a tecsóban vettem 1600 Ft volt. Igazából cserélni szerettem volna a gyárilag sötétítettre azoknak darabja 15.000 Ft. Jah és külsőleg kell felhordani! Holnap meg irány az Opel amit Wolf is emlegetett a visszahívással, nekem holnap csinálják. Szia! Én is akarok a G-m re njoy lámpát, de nemnagyon találok jó árban! :D Most elgondolkodtam a gyári sima festésén! Hány rétegben kell lefújni, hogy ilyen legyen mint ezé: http://www.hasznaltauto.hu/galeria/1197730-4548431-63-0-0-0 Mire kéne még odafigyelni festés előtt/közben/utána?? Köszi! Ja és ezért nem szólnak műszakin ugye? Link to comment Megosztás: More sharing options...
SáFi Elküldve Március2, 2011 Megoszt Elküldve Március2, 2011 Szia! Én is akarok a G-m re njoy lámpát, de nemnagyon találok jó árban! :D Most elgondolkodtam a gyári sima festésén! Hány rétegben kell lefújni, hogy ilyen legyen mint ezé: http://www.hasznaltauto.hu/galeria/1197730-4548431-63-0-0-0 Mire kéne még odafigyelni festés előtt/közben/utána?? Köszi! Ja és ezért nem szólnak műszakin ugye? Hali! Én először két rétegben fújtam de akkor soknak tűnt, gyorsan letöröltem róla és lefújam újra de csak 1x. Akkor lett ilyen a színe: http://kepfeltoltes.hu/110220/IMG_6728__ww...ltoltes.hu_.jpg kicsit csalóka sötétebbnek tűnik tán mint ami a valóságban. Előtte szépen tisztítsad le a burát, ha lehet ne valami poros helyen fújd le. Maszkolásra figyelj még. Igazából más nagy dolog nincs vele. Műszaki majd majd csak júniusban lesz.. :lol: de nem kéne hiszen vannak autók melyeknek gyárilag már ilyen vagy hasonló. Hmm asszem ennyi :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
szkszaby Elküldve Március2, 2011 Megoszt Elküldve Március2, 2011 Hali! Én először két rétegben fújtam de akkor soknak tűnt, gyorsan letöröltem róla és lefújam újra de csak 1x. Akkor lett ilyen a színe: http://kepfeltoltes.hu/110220/IMG_6728__ww...ltoltes.hu_.jpg kicsit csalóka sötétebbnek tűnik tán mint ami a valóságban. Előtte szépen tisztítsad le a burát, ha lehet ne valami poros helyen fújd le. Maszkolásra figyelj még. Igazából más nagy dolog nincs vele. Műszaki majd majd csak júniusban lesz.. :D de nem kéne hiszen vannak autók melyeknek gyárilag már ilyen vagy hasonló. Hmm asszem ennyi :lol: Köszi szépen, szerintem én is kipróbálom Link to comment Megosztás: More sharing options...
SáFi Elküldve Május17, 2011 Megoszt Elküldve Május17, 2011 Sziasztok! Lenne egy fontos kérdésem. Tegnapi napon nekiálltam féket cserélni a kocsin, az első két tárcsa illetve betét sikeresen ki is lett cserélve viszont a két hátsóval nem boldogultam :) Miután le lett szedve a féknyereg a benne lévő munkahengert semmiképp sem tudtam visszatolni, így sajna nem fértek be az új betétek :D Információk szerint be kell tekerni de tekerhettem nem mozdult befelé egy centit sem :D Tudna ebben valaki valami információt, tippet adni, hogy miként lehetne a munkahengert visszanyomni? B) :D Előre is köszönöm a segítséget!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ernie Elküldve Május17, 2011 Megoszt Elküldve Május17, 2011 Sziasztok! Lenne egy fontos kérdésem. Tegnapi napon nekiálltam féket cserélni a kocsin, az első két tárcsa illetve betét sikeresen ki is lett cserélve viszont a két hátsóval nem boldogultam :) Miután le lett szedve a féknyereg a benne lévő munkahengert semmiképp sem tudtam visszatolni, így sajna nem fértek be az új betétek :D Információk szerint be kell tekerni de tekerhettem nem mozdult befelé egy centit sem :D Tudna ebben valaki valami információt, tippet adni, hogy miként lehetne a munkahengert visszanyomni? B) :D Előre is köszönöm a segítséget!! Helló! Nyomni kell össze a dugattyút és közben tekerni, ha ugyanaz az elve, mint az off Renaulté. (Fénykép alapján olyannak tűnik.) Próbálkozz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
krova Elküldve Május21, 2011 Megoszt Elküldve Május21, 2011 Sziasztok! Lenne egy fontos kérdésem. Tegnapi napon nekiálltam féket cserélni a kocsin, az első két tárcsa illetve betét sikeresen ki is lett cserélve viszont a két hátsóval nem boldogultam :) Miután le lett szedve a féknyereg a benne lévő munkahengert semmiképp sem tudtam visszatolni, így sajna nem fértek be az új betétek :D Információk szerint be kell tekerni de tekerhettem nem mozdult befelé egy centit sem :D Tudna ebben valaki valami információt, tippet adni, hogy miként lehetne a munkahengert visszanyomni? B) :D Előre is köszönöm a segítséget!! Asztalos pillanat szoritó,de csaknagyon finoman /szorit ,teker,szorit,teker/. Link to comment Megosztás: More sharing options...
SáFi Elküldve Május31, 2011 Megoszt Elküldve Május31, 2011 Köszönöm a segítséget! Minden jó lett! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts