kori Elküldve Október18, 2013 Szerző Megoszt Elküldve Október18, 2013 A venti előtétellenállása is más. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kicsi hulk Elküldve Október18, 2013 Megoszt Elküldve Október18, 2013 Napérzékelő? mi van vele???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kicsi hulk Elküldve Október18, 2013 Megoszt Elküldve Október18, 2013 A venti előtétellenállása is más. tehát mi a megoldás???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Október19, 2013 Szerző Megoszt Elküldve Október19, 2013 tehát mi a megoldás???? Beraktad a digitesét? A csatlakozójuk is különböző. Td-nek gondolom az volt a kérdése, hogy a napsütés érzékelőt beraktad-e? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kicsi hulk Elküldve Október19, 2013 Megoszt Elküldve Október19, 2013 azt még nem dugtam rá lehet csak az a baja???? egyébként mindent kompletten áttettem!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vectra V6 Elküldve Október20, 2013 Megoszt Elküldve Október20, 2013 azt még nem dugtam rá lehet csak az a baja???? egyébként mindent kompletten áttettem!!!! Ha a szabad ég alatt nincs 17 fok akkor nem is fog bekapcsolni............. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kicsi hulk Elküldve Október21, 2013 Megoszt Elküldve Október21, 2013 Ha a szabad ég alatt nincs 17 fok akkor nem is fog bekapcsolni............. de nem a klíma nem megy hanem a ventillátor maga!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vectra V6 Elküldve Október21, 2013 Megoszt Elküldve Október21, 2013 de nem a klíma nem megy hanem a ventillátor maga!!! Tehát akkor mi kapcsolja a ventilátort??Miért nem megy? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kicsi hulk Elküldve Október21, 2013 Megoszt Elküldve Október21, 2013 Tehát akkor mi kapcsolja a ventilátort??Miért nem megy? a belső ventillátorról beszéltem!!de megolódott a gyújtás kapcsolom szétesett és rosszul volt összerakva de már minden a köszönöm 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
bmwsrt Elküldve Június21, 2014 Megoszt Elküldve Június21, 2014 Sziasztok! Digit klímás v6-omban ha ráadom a gyujtást akkor a jobb oldali klíma ventillátor azonnal elindul!függetlenül attól hogy a klímavezérlő be van-e kapcsolva! Klímavezérlőt kompletten cseréltem mert olyat csinált hogy néha "resetelte"magát! A villamossági szerelő nem tud rájönni hogy miért megy! Állítja hogy lehet hibás a vezérlő computer! Egy 98-as autóból azt is odaadnák de kérdés hogy passzol-e? A GM Számok egyeznek,csak a szoft verzió szám tér el, illetve a 98-as évjáratúnak motronik felirat van a dobozán! Köszönöm előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Június23, 2014 Szerző Megoszt Elküldve Június23, 2014 Sziasztok! Digit klímás v6-omban ha ráadom a gyujtást akkor a jobb oldali klíma ventillátor azonnal elindul!függetlenül attól hogy a klímavezérlő be van-e kapcsolva! Klímavezérlőt kompletten cseréltem mert olyat csinált hogy néha "resetelte"magát! A villamossági szerelő nem tud rájönni hogy miért megy! Állítja hogy lehet hibás a vezérlő computer! Egy 98-as autóból azt is odaadnák de kérdés hogy passzol-e? A GM Számok egyeznek,csak a szoft verzió szám tér el, illetve a 98-as évjáratúnak motronik felirat van a dobozán! Köszönöm előre is! A car-pass kód megvan a másik vezérlőhöz? Mert anélkül nem lesz egyszerű működésre bírni. De biztos vagyok benne, hogy nem az a baja. A motortéri relédobozban vannak a ventik reléi, inkább azokat nézném át. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bmwsrt Elküldve Június24, 2014 Megoszt Elküldve Június24, 2014 A car-pass kód megvan a másik vezérlőhöz? Mert anélkül nem lesz egyszerű működésre bírni. De biztos vagyok benne, hogy nem az a baja. A motortéri relédobozban vannak a ventik reléi, inkább azokat nézném át. Szia! Köszi a választ! Állítólag a villamossági szerelő 2estét azzal töltött el hogy méregette a dolgokat! Ő elmondása alapján 6 db relén keresztül müködik a dolog! És mindegyik relé jól müködik! Valahonnan folyamatosan áramot kap! Akkor valószínüleg komolyabb szervízbe kell vinnem a gépet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Június24, 2014 Szerző Megoszt Elküldve Június24, 2014 Szia! Köszi a választ! Állítólag a villamossági szerelő 2estét azzal töltött méregette a dolgokat! Ő elmondása alapján 6 db relén keresztül müködik a dolog! És mindegyik relé jól müködik! Valahonnan folyamatosan áramot kap! Akkor valószínüleg komolyabb szervízbe kell vinnem a gépet! Lehet, hogy 6 relé. És van 2 hőgomba is, amiből az egyik 2 fokozatú. Pü-t megkaptad? Az alapján egyszerűbb méregetni. Gondolom a biztiket is végignéztétek, mert abból is van pár darab, ami a ventillátorokhoz van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Don Corleone Elküldve Augusztus15, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2014 Szép napot márkatárasak! Nemrég vásároltam egy Omega C Caravant 2.2 Diesel-t (a 120Le-et) Mivel az autó sokáig taxi volt kapott sok-sok hideget meg persze meleget is. :) Nem is ez a lényeg csak hogy kerek legyen a történet elmondtam :) Klíma! Valószínűleg az autó csattos volt mert a klíma cső ami a hűtők mögött megy át keresztben nincs összedugva. Nem is lehet mint az kiderült mivel -valószínűsíthetően- az a csattanásban szétrobbant... Voltam több klímásnál is de ilyen csatlakozót őszerintük már nem lehet kapni ergo elavult. Én viszont nagyon szeretném megcsináltatni az autón hogy -sok más mellett ez is- működjön végre! Van még sok egyéb nyűgje a kocsinak arra is szívesen szeretném megkeresni a megoldást de azok OFF-os témák ezen topicban. Segítségeteket előre is köszönöm! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Augusztus17, 2014 Szerző Megoszt Elküldve Augusztus17, 2014 Keress bontott cuccokat hozzá. A csövek nem szoktak tönkremenni. A klímahűtő szokott kilyukadni. De ha régóta nyitva van a rendszer nem árt a szárítószűrőt is cserélni, és számíthatsz arra, hogy a kompresszor is cserés lesz. Szép napot márkatárasak! Nemrég vásároltam egy Omega C Caravant 2.2 Diesel-t (a 120Le-et) Mivel az autó sokáig taxi volt kapott sok-sok hideget meg persze meleget is. :) Nem is ez a lényeg csak hogy kerek legyen a történet elmondtam :) Klíma! Valószínűleg az autó csattos volt mert a klíma cső ami a hűtők mögött megy át keresztben nincs összedugva. Nem is lehet mint az kiderült mivel -valószínűsíthetően- az a csattanásban szétrobbant... Voltam több klímásnál is de ilyen csatlakozót őszerintük már nem lehet kapni ergo elavult. Én viszont nagyon szeretném megcsináltatni az autón hogy -sok más mellett ez is- működjön végre! Van még sok egyéb nyűgje a kocsinak arra is szívesen szeretném megkeresni a megoldást de azok OFF-os témák ezen topicban. Segítségeteket előre is köszönöm! ;) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Don Corleone Elküldve Augusztus18, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2014 Keress bontott cuccokat hozzá. A csövek nem szoktak tönkremenni. A klímahűtő szokott kilyukadni. De ha régóta nyitva van a rendszer nem árt a szárítószűrőt is cserélni, és számíthatsz arra, hogy a kompresszor is cserés lesz. Tyűűű... Nem semmi kis sor... nem lesz 'klímás' egyhamar ahogy olvasom hogy mit kell/kéne benne cserélni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Relly Elküldve December5, 2014 Megoszt Elküldve December5, 2014 Sziasztok! Azt miért csinálja a klíma digit kijelzője, hogy gyújtás lekapcsolása után két vízszintes vonalat ír ki pár másodpercig? Azt tudom, hogy valami hibajelzés, de ezt mi okozhatja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December6, 2014 Szerző Megoszt Elküldve December6, 2014 Ki kell olvasni. Nálam egy szervomotor volt bekakilva. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Relly Elküldve December7, 2014 Megoszt Elküldve December7, 2014 Értem, köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
terjék Elküldve Február22, 2015 Megoszt Elküldve Február22, 2015 Segítséget szeretnék kérni. Klíma relék gyári száma érdekrlne. A problémám ott kezdődik, hogy a biztosíték tábla mögött, van három barab relé a klímához. Kettő darabról sehol nem találtam semmit, a javítási kézikönyvben számokat találtam, de az nem segített. K64 klímaberendezés ventillátor 1 fokozat. K7 klímaberendezés ventillátor 4 fokozat. Ebben a kettő darab relében kérnék segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rollexco Elküldve Április28, 2015 Megoszt Elküldve Április28, 2015 (edited) Szép napot! Segítségre lenne szükségem,97-es Omega b digit klíma világítás csere volna esedékes csak sajna fogalmam sincs hogy hogyan tudnám kiszerelni a kijelzöket. Ha valaki tudna segíteni azt nagyon megköszönném!!! Segítségetek előre is köszönöm!!! :blink: :blink: Módosítva Április28, 2015 : Rollexco Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Április28, 2015 Szerző Megoszt Elküldve Április28, 2015 Hamutartó betétjét kiszeded. Középtájt 1 csillagcsavar kicsavar, komplett hamutartó kiszed. Mögötte a két szélén 1-1 csillagcsavar, kiszed. Magnót kiszeded, helyén benyúlsz, és a kábelek mögötti fém kart meghúzod lefelé, és már ki is bukik az egész panel. Ha a gombok világítása rossz, akkor a két fenti égő égett ki. Mivel ezek félig-meddig a műa házban vannak, sztem egyszerűbb kiszedni az egész klímapanelt. Ehhez 5 darab t20-as torx csavart kell kicsavarni, de előtte a két csatit le kell húzni. A balos sárga esetén előbb a fekete biztosító kengyelt ki kell húzni, utána jön csak ki a csati a helyéről. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rollexco Elküldve Április28, 2015 Megoszt Elküldve Április28, 2015 :D :D :DNagyon köszönöm!!! Egy HŐS vagy!!! Köszi! Hamutartó betétjét kiszeded. Középtájt 1 csillagcsavar kicsavar, komplett hamutartó kiszed. Mögötte a két szélén 1-1 csillagcsavar, kiszed. Magnót kiszeded, helyén benyúlsz, és a kábelek mögötti fém kart meghúzod lefelé, és már ki is bukik az egész panel. Ha a gombok világítása rossz, akkor a két fenti égő égett ki. Mivel ezek félig-meddig a műa házban vannak, sztem egyszerűbb kiszedni az egész klímapanelt. Ehhez 5 darab t20-as torx csavart kell kicsavarni, de előtte a két csatit le kell húzni. A balos sárga esetén előbb a fekete biztosító kengyelt ki kell húzni, utána jön csak ki a csati a helyéről. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Április30, 2015 Szerző Megoszt Elküldve Április30, 2015 Nincs mit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vzs05 Elküldve Május5, 2015 Megoszt Elküldve Május5, 2015 Sziasztok! Jön a jó idő persze, hogy nem megy a klímám... :D Meg sem húz a klímakompresszor tengelykapcsolója. Első körben, biztos tölteni kell rá, kijött a klímás azt mondta 3bar nyomás van benne, lehet, hogy nem hűtene eléggé, de legalább meg kéne húznia a tgk.nak, biztos valami elektromos baja van. Biztosíték, relé minden jó. Adtam a tengelykapcsolónak direktbe feszültséget, akkor persze már forgott a kompresszor de ugyanúgy nem hűtött. Biztosan oka van annak, hogy az elektronika ki sem vezérli a klímát. Valaki esetleg tud segíteni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts