BOMEGA Elküldve Január4, 2008 Megoszt Elküldve Január4, 2008 Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy honnan lehet szerezni középkonzol kapcsolókba (ülésfűtés, ablakfűtés, stb.) azt a kis dupla izzót beszerezni? Köszi előre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Január4, 2008 Megoszt Elküldve Január4, 2008 Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy honnan lehet szerezni középkonzol kapcsolókba (ülésfűtés, ablakfűtés, stb.) azt a kis dupla izzót beszerezni? Köszi előre. Apróra kell szedni és forrasztós. Jól meg lehet égetni a műanyag izzófoglalatokat. Csak Weller-el állj neki! Link to comment Megosztás: More sharing options...
BOMEGA Elküldve Január4, 2008 Megoszt Elküldve Január4, 2008 Apróra kell szedni és forrasztós. Jól meg lehet égetni a műanyag izzófoglalatokat. Csak Weller-el állj neki! Köszi, ettől féltem. Weller már van, már csak idő kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
feribo Elküldve Január5, 2008 Megoszt Elküldve Január5, 2008 Hali. A klima kompresszor kuplungja game over lett. A csavart kitekertem a tengely közepéről. De az a lemez ami kívül van meg se mozdul. Fulykáltam már csavarlazítóval meg minden szarral. semmi. Hogy lehet azt még onnan lecsalogatni. Nagyon nem akartam mfeszigetni se .Kicsit kopogtattam de semmi eredmény. Gondoltam , hogy ne lessz egyszerű , de hogy ennyire rárohadjon :huh: Az egész klimakompresszor kiszerelését meg akarom uszni. Ha valakinek van jó ötlete meghaélgatnám. Ha mégis kikell szerelni a kompresszort , hogy fogjak neki aki már szedett le ilyet. Hali Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január5, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Január5, 2008 Én már szedtem le a szíjtárcsát. Nekem is nehezen jött le. Hátulról befeszítettem egy spájszert, elölről finoman kalapáltam és egyszer csak lejött. De vigyázz, mert könnyen el lehet csípni a kuplung vezetékét. A kompresszort leszednem még nem kellett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
feribo Elküldve Január5, 2008 Megoszt Elküldve Január5, 2008 Én már szedtem le a szíjtárcsát. Nekem is nehezen jött le. Hátulról befeszítettem egy spájszert, elölről finoman kalapáltam és egyszer csak lejött. De vigyázz, mert könnyen el lehet csípni a kuplung vezetékét. A kompresszort leszednem még nem kellett. hali kösz . holnap megprobálom megint csak -7 ben nem olyan nagy a lelkesedés. Odafagy a kezemhez minden. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolesz1 Elküldve Január5, 2008 Megoszt Elküldve Január5, 2008 hali kösz . holnap megprobálom megint csak -7 ben nem olyan nagy a lelkesedés. Odafagy a kezemhez minden. Vedd le a klíma szijjat.Ilyen"melegben " ugy sem működik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
feribo Elküldve Január6, 2008 Megoszt Elküldve Január6, 2008 Vedd le a klíma szijjat.Ilyen"melegben " ugy sem működik. Hali Nem lenne rossz megoldás , de akkor a szervót meg a generátort mi müködteti majd? Gondoltam arra , hogy veszek valami rövidebb szijjat. Megmérem a hosszát, s veszek olyan hosszút ami kell. Kihagyom a klima kompresszort. De ez nagyon gurány lenne, nem sok kedvem van ilyem megoldáshoz. Hali Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január7, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Január7, 2008 Biztos van rövidebb szíj, de az is legalább 5e ft. Mikor megvettem az Omit kaptam hozzá egy új szíjat, csak mikor fel akartam tenni derült ki, hogy rövidebb, mert klímátlan V6-hoz van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve Január7, 2008 Megoszt Elküldve Január7, 2008 Én úgy tudom, hogy +4 fok alatt nem kapcsol be. valóban ma kicsit melegebb/enyhébb volt a weather és be is kapcsolt, fordulat fel....szívmelengető vót. köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
feribo Elküldve Január9, 2008 Megoszt Elküldve Január9, 2008 Hali. Nem mentem sokra a klimakuplungal kapcsolatba. Nem jött le. Van az anya a tengely végén, asszem 13 -as. Azt kitudtam tekerni , azon felül fogja még valami azt a külső tárcsát? Köszi Hali Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január9, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Január9, 2008 Nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
feribo Elküldve Január10, 2008 Megoszt Elküldve Január10, 2008 Nem. Kösz. Nekiesem mégegyszer :huh: Most plussz fok van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolesz1 Elküldve Január10, 2008 Megoszt Elküldve Január10, 2008 Kösz. Nekiesem mégegyszer :D Most plussz fok van. fejedre vigyázz ha nekiesel. :huh: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
feribo Elküldve Január13, 2008 Megoszt Elküldve Január13, 2008 Hali Jó a duma. Nem estem neki. Sőt le se szedtem. Rövidebb szíjat raktam fől. Majd nyáron folyt. köv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Február27, 2008 Megoszt Elküldve Február27, 2008 Hali Jó a duma. Nem estem neki. Sőt le se szedtem. Rövidebb szíjat raktam fől. Majd nyáron folyt. köv. Szia! Milyen méretű is pontosan az a rövidebb szíj? A 1725mm hosszú, nem klímás géphez való szíjat raktad fel? Kösz, Gábor Link to comment Megosztás: More sharing options...
feribo Elküldve Február29, 2008 Megoszt Elküldve Február29, 2008 Hali.. Nem tudom így fejből , hülyeséget meg nem akarok mondani. Megnézem . De amit adtak , hogy ez fazsa mert a nem klimásra való az rossz volt . Hosszú volt . Egymásba értek a feszítőnél. De egyébként ez körül volt méretileg. Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
feribo Elküldve Május8, 2008 Megoszt Elküldve Május8, 2008 Hali. Tudja valaki pontossan , hogy mekkora a hézag a klima ékszíjtárcsa ill. ami a kompresszort hajtja lemez között?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Május8, 2008 Megoszt Elküldve Május8, 2008 Hali. Tudja valaki pontossan , hogy mekkora a hézag a klima ékszíjtárcsa ill. ami a kompresszort hajtja lemez között?? 1-2mm. Lényeg hogy ne érjen össze, viszont amint gerjeszt a tekercs, nagy erővel összehúzza a kuplungot. Ha távol van, akkor nem tudja összehúzni elég erővel. Ezzel még nincs is probléma, de amikor pl fordulaton jár a motor, nem alapjáraton, akkor simán elcsúszik a kuplung. Ez hamar elkopáshoz vezet. Ha távol van, vissza tudod igazítani, úgy hogy a rugó lemezeket visszahajtod óvatosan. Kifele ugyanígy lehet feszíteni. Gábor Link to comment Megosztás: More sharing options...
feribo Elküldve Május8, 2008 Megoszt Elküldve Május8, 2008 Hali. Köszi az infót. Nagy sokára kész lett a szíjtárcsa is. Lassan szükség lessz a klimára. Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
ittakopasz Elküldve Július2, 2008 Megoszt Elküldve Július2, 2008 Üdv! Keresnék megvételre 2.5 td omegához klíma ventillátort ill. ventillátor lapátot. Előre is köszi. Üdv Kopasz Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Július2, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Július2, 2008 Talán írd be az eladó alkatrészek, keres rovatba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Taki-Land Elküldve Július6, 2008 Megoszt Elküldve Július6, 2008 Helloka mindenki! Lehet hülyeséget kérdezek, de digit klímás a vas, és kérdésem következő. Ha leveszem 0ra a ventilátort, akkor értelemszerűen nem fúj...DE! ha be van kapcsolva a klíma, nincsen ECO módban akkor is megy a klíma kompresszor? Nem gond neki? Nem fog tönkremenni a klíma?Vagy csak akkor kapcsol be, ha elindítom a ventilátort is? ;) Köszike! :rolleyes: nah pacsek, Edy ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Július6, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Július6, 2008 Elvileg, ha bekapcsolod a klímát, akkor elindul a belső venti is hiába van 0-án a vent, különben lefagyna a hőcserélő. Ha bekapcsolod az ECO gombot, akkor kikapcsol a venti. E kez útm. szerint az OFF gombbal csak akkor szabad kikapcsolni a szellőzés vezérlést, ha meghibásodott a rendszer. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Taki-Land Elküldve Július6, 2008 Megoszt Elküldve Július6, 2008 Elvileg, ha bekapcsolod a klímát, akkor elindul a belső venti is hiába van 0-án a vent, különben lefagyna a hőcserélő. Ha bekapcsolod az ECO gombot, akkor kikapcsol a venti. E kez útm. szerint az OFF gombbal csak akkor szabad kikapcsolni a szellőzés vezérlést, ha meghibásodott a rendszer. Hello!Jaja azt vágom, hogy nem szabad OFF gombbal kikapcsolni. De ha leviszem 0ra az értéket akkor a belső ventilátor teljesen kikapcsol, de vajon a klíma is? De ha "nem" lehet kikapcsolni OFF-al és nem szeretném ha menne a klíma és ventilátor sem akkor mit kell csinálnom?Mert ha leveszem 0ra és megy a venti meg a klíma is akkor az nem jó mert bekakilhat...ECO gomb+ 0 a venti a megoldás? Szitu: megy a klíma...AUTO módban... de én leakarom húzni az ablakot... 0ra rakom a ventit...ilyenkor kikapcsolom a klímát is?vagy megy tovább és saját magát hűti? Másik, AUTO állásban vagyok, 22fok minden oké, leállítom a kocsit, a venti meg fújja tovább...ez normális?De ha manuálisan állítom a ventit akkor meg megáll fainul... Érdekes...dolgok ezek... :rolleyes: Nah köszike, pacsek, Edy Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts