Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

2 x volt olyan h a klíma az összes szellőzőn párát ( füstöt ) fúj ki...fehér és szagtalan....

erre tud vki vmi okosat mondani ? :huh:

Elküldve
2 x volt olyan h a klíma az összes szellőzőn párát ( füstöt ) fúj ki...fehér és szagtalan....

erre tud vki vmi okosat mondani ? :huh:

Tán egy kis antraxxx? :lol:

Elküldve
bíztam benned Gabi :)

Gondolom nem csalodtál nagyot. :huh:

Mondjuk ilyet én még nem tapasztaltam.

Gondolom nem jeges minusz 10 fokos levegő volt, mert az lehet fehéres párafelhő. :lol:

Elküldve
Gondolom nem jeges minusz 10 fokos levegő volt, mert az lehet fehéres párafelhő. :huh:

esetleg vmi lecsapódott pára ?

ugyanúgy hűt egyébként....

  • 2 weeks later...
Elküldve
esetleg vmi lecsapódott pára ?

ugyanúgy hűt egyébként....

ha a klíma párát fúj be akkor le van vizesedve. Ami azt jelenti, hogy a belső radiátoránál a páraelvezetés nem jó. A Vectraban van egy kis gumi cső a motortér felé amin elfolyik az a kevéske víz. Ez képes eltömődni porral, homokkal ilyenkor nem tud kifolyni a víz és az utastér felé távozik. ettől még hűt csak párás kicsit.

  • 1 year later...
Elküldve

Hali

Nekem olyan gondom van , hogy hiába kapcsolgatom a eco gombot nem kapcsol ki. A kapcsolon a világitás elalszik , meg bekapcsol de a klimakompresszor nem ál le. Kivettem a 33. biztit ami a klima meg a venti biztije. De az csak a belső venti ált le meg max a hütő venti. Hol van a klimakompresszor biztije ?? Vagy hogy álitsam le . :( Köszi a segitséget .

Hali

Elküldve

A klíma főreléje a bizti tábla mögött van az alsó sorban a jobb szélső, de ott még van 2 relé a klímához. De a motortérben a dobozban is van egy klíma relé elvileg egy zöld színű, elölről az 5. helyen. Biztosítékot nem ír a 33-ason kívül.

Elküldve

Hali

Köszi a segitséget . De a kuplung szart be szerintem . Minden jel arra mutat. Valaki szedett már szét ilyet? Van értelme nekifogni javítani , vagy valami részegységét kell cserélni?

Hali

Elküldve

Legjobb ha beadod egy klímaszervizeshez, mert azok olcsón tudják ezt javítani.

Kb 4 éve egy astráét csináltatta haver, neki 11-ért felújították a kuplungot.

Azt már nemtom ő hol csináltatta.

Elküldve

Én a szíjkerék csapágyát cseréltem, amihez le kellett huzni a tengelyről, és ott volt alatta a kupplung is. De sztem is jobban jársz egy klímással. Igaz öcsém autójánál nem tűnt fel a parasztnak, hogy egy biztosíték kiment a motortérben lévő dobozban. Bár az a ventillátorokhoz tartozik, de akkor is ha nekiállok javítani vmit először a biztikkel kezdem.Sztem :(

  • 2 weeks later...
Elküldve

Hali

Mondtad, hogy cseréltél csapágyat a klima komp. Van egy 13-as anya a komp közepén. Kitekertem az anyát a tengely végéből, de meg se moccan a kuplung. Hogy lehet azt onnan lecsalogatni . Merröl üssem huzzam ? :(

Elküldve

Elvileg agylehúzóval előre le kell jönnie. Én pájszerral alányúltam, és közben óvatosan ütögettem a tengelyét és rengeteg csavarlazító sprét nyomtam rá. De nagyon nehezen jött le.

Elküldve
Elvileg agylehúzóval előre le kell jönnie. Én pájszerral alányúltam, és közben óvatosan ütögettem a tengelyét és rengeteg csavarlazító sprét nyomtam rá. De nagyon nehezen jött le.

hali

Köszi a tanácsot . Megprobálom Én megcsinálni.

hali

Elküldve
hali

Köszi a tanácsot . Megprobálom Én megcsinálni.

hali

Sziasztok!

Új vagyok ugyan a fórumon, de már rögtön belepofázok a témába.

Ha a kompresszort akarod szétszedni, tényleg javasolt egy lehúzó, mert ha megfeszegeted, a komp. másik felében lévő csapágy, illetve maga a tengely is bánhatja.

Egyébként hogy ha a kompresszor működik, nem fogja a motort, akkor valszeg hogy tényleg annyi a probléma, hogy össze van szorulva a kuplung a szíjtárcsával. Esetleg Érdemes megpróbálni azt, hogy megszakítani a kuplung gerjesztőfeszültségét, úgy hogy lehúzod a 12V-ot a kompresszorról.

Gáb.

Elküldve
Sziasztok!

Új vagyok ugyan a fórumon, de már rögtön belepofázok a témába.

Ha a kompresszort akarod szétszedni, tényleg javasolt egy lehúzó, mert ha megfeszegeted, a komp. másik felében lévő csapágy, illetve maga a tengely is bánhatja.

Egyébként hogy ha a kompresszor működik, nem fogja a motort, akkor valszeg hogy tényleg annyi a probléma, hogy össze van szorulva a kuplung a szíjtárcsával. Esetleg Érdemes megpróbálni azt, hogy megszakítani a kuplung gerjesztőfeszültségét, úgy hogy lehúzod a 12V-ot a kompresszorról.

Gáb.

hali

megprobálom. hátha köszi a tippet ,nyugodtan beleszólhatsz . Ez a lényeg .

Elküldve

sziasztok olyan problémám van hogy van egy digit klimás omegám és nem világitanak a kis kijelzök de viszont a gombok meg igen és olyat szertnék kérdezni hogy a stekker melyik lába feleős a világitásért vagy hol tudnám áthidalni ??

  • 2 weeks later...
Elküldve

Lányok Srácok!

Boldog Új évet!

B2 Omiban digit klíma esetén anno ha ECO felirat nem világított akkor magasbb volt a fordulatszámom ami leesett ECO funkció bekapcsoláskor...ugye klíma kompresszor ki-be.

Most nincs változás....ugye nem a klíma kompresszor vagy egyéb klíma cucc krepált be? :huh:

Hogyan tudok megbizonyosodni arról hogy klímam oké.../egyenlőre házilag/, ja hideget fúj, de kinn is -7C van....Van erre valami recept?

Elküldve

Biztosítékokat nem árt átnézni. De nemtom hogy ennél a klímánál nem-e méri a külső hőmérsékletet,

lehet azért nem kapcsol ám be.

Az egyébként látható, ha a kompresszor kuplungja bekapcsol.

Elküldve
Nekem sem változik a fordulat, sem a pill fogyasztás a BC-n.

Itt Kori kolléga véleményét osztom, szerintem sem kapcsol ba +4 alatt.

ez zsírul hangzik....ja és kori kollega és tomi023 kollegának 1-1 sör +4 felett :huh:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.