Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

DIGIT-KLÍMA


kori

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
esetleg vmi lecsapódott pára ?

ugyanúgy hűt egyébként....

ha a klíma párát fúj be akkor le van vizesedve. Ami azt jelenti, hogy a belső radiátoránál a páraelvezetés nem jó. A Vectraban van egy kis gumi cső a motortér felé amin elfolyik az a kevéske víz. Ez képes eltömődni porral, homokkal ilyenkor nem tud kifolyni a víz és az utastér felé távozik. ettől még hűt csak párás kicsit.

Link to comment
Megosztás:

  • 1 year later...

Hali

Nekem olyan gondom van , hogy hiába kapcsolgatom a eco gombot nem kapcsol ki. A kapcsolon a világitás elalszik , meg bekapcsol de a klimakompresszor nem ál le. Kivettem a 33. biztit ami a klima meg a venti biztije. De az csak a belső venti ált le meg max a hütő venti. Hol van a klimakompresszor biztije ?? Vagy hogy álitsam le . :( Köszi a segitséget .

Hali

Link to comment
Megosztás:

A klíma főreléje a bizti tábla mögött van az alsó sorban a jobb szélső, de ott még van 2 relé a klímához. De a motortérben a dobozban is van egy klíma relé elvileg egy zöld színű, elölről az 5. helyen. Biztosítékot nem ír a 33-ason kívül.

Link to comment
Megosztás:

Én a szíjkerék csapágyát cseréltem, amihez le kellett huzni a tengelyről, és ott volt alatta a kupplung is. De sztem is jobban jársz egy klímással. Igaz öcsém autójánál nem tűnt fel a parasztnak, hogy egy biztosíték kiment a motortérben lévő dobozban. Bár az a ventillátorokhoz tartozik, de akkor is ha nekiállok javítani vmit először a biztikkel kezdem.Sztem :(

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
hali

Köszi a tanácsot . Megprobálom Én megcsinálni.

hali

Sziasztok!

Új vagyok ugyan a fórumon, de már rögtön belepofázok a témába.

Ha a kompresszort akarod szétszedni, tényleg javasolt egy lehúzó, mert ha megfeszegeted, a komp. másik felében lévő csapágy, illetve maga a tengely is bánhatja.

Egyébként hogy ha a kompresszor működik, nem fogja a motort, akkor valszeg hogy tényleg annyi a probléma, hogy össze van szorulva a kuplung a szíjtárcsával. Esetleg Érdemes megpróbálni azt, hogy megszakítani a kuplung gerjesztőfeszültségét, úgy hogy lehúzod a 12V-ot a kompresszorról.

Gáb.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Új vagyok ugyan a fórumon, de már rögtön belepofázok a témába.

Ha a kompresszort akarod szétszedni, tényleg javasolt egy lehúzó, mert ha megfeszegeted, a komp. másik felében lévő csapágy, illetve maga a tengely is bánhatja.

Egyébként hogy ha a kompresszor működik, nem fogja a motort, akkor valszeg hogy tényleg annyi a probléma, hogy össze van szorulva a kuplung a szíjtárcsával. Esetleg Érdemes megpróbálni azt, hogy megszakítani a kuplung gerjesztőfeszültségét, úgy hogy lehúzod a 12V-ot a kompresszorról.

Gáb.

hali

megprobálom. hátha köszi a tippet ,nyugodtan beleszólhatsz . Ez a lényeg .

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Lányok Srácok!

Boldog Új évet!

B2 Omiban digit klíma esetén anno ha ECO felirat nem világított akkor magasbb volt a fordulatszámom ami leesett ECO funkció bekapcsoláskor...ugye klíma kompresszor ki-be.

Most nincs változás....ugye nem a klíma kompresszor vagy egyéb klíma cucc krepált be? :huh:

Hogyan tudok megbizonyosodni arról hogy klímam oké.../egyenlőre házilag/, ja hideget fúj, de kinn is -7C van....Van erre valami recept?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.