imy Elküldve December4, 2013 Megoszt Elküldve December4, 2013 Szia! Az enyém így néz ki (Z14XE): A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Ott van a kb 0.5-1l plusz fogyasztás, szóval az is korrekt... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve December16, 2013 Megoszt Elküldve December16, 2013 üdv ma utána mentem a csoda szörp alkotóelemeinek farmerfény sima ügy volt katepox hígító csak rendelésre 2nap múlva érkezik de acetont min5literest tudnak rendelni azt kihagyom. Honnan lehet még beszerezni ? kis tételben Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMiki Elküldve December16, 2013 Megoszt Elküldve December16, 2013 üdv ma utána mentem a csoda szörp alkotóelemeinek farmerfény sima ügy volt katepox hígító csak rendelésre 2nap múlva érkezik de acetont min5literest tudnak rendelni azt kihagyom. Honnan lehet még beszerezni ? kis tételben Gyógyszertár? Esetleg műkörmösöktől vagy műgyantásoktól / modellezőktől. De talán fényezők is használják. Interneten beírva "aceton 1liter" elég sok találatot hoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve December17, 2013 Megoszt Elküldve December17, 2013 Gyógyszertár? Esetleg műkörmösöktől vagy műgyantásoktól / modellezőktől. De talán fényezők is használják. Interneten beírva "aceton 1liter" elég sok találatot hoz. köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December18, 2013 Megoszt Elküldve December18, 2013 Talán még hipermarketben is van, én mintha Tescoban vagy OBI-ban vettem volna... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve December20, 2013 Megoszt Elküldve December20, 2013 üdv ma utána mentem a csoda szörp alkotóelemeinek farmerfény sima ügy volt katepox hígító csak rendelésre 2nap múlva érkezik de acetont min5literest tudnak rendelni azt kihagyom. Honnan lehet még beszerezni ? kis tételbenTisztességesebben ellátott festéküzlet. Ott kapsz tiszta acetont, egy liter nincs egy ezres... Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve December21, 2013 Megoszt Elküldve December21, 2013 Tisztességesebben ellátott festéküzlet. Ott kapsz tiszta acetont, egy liter nincs egy ezres... vegyi-gyümi összeállt az egyik patikus húzta a száját, új szabályok nem adhat de adott a másik rögtön adott ki érti ezt? :D teszt indul kb holnap Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve December26, 2013 Megoszt Elküldve December26, 2013 Veszprém-Kismaros, majd 200km, főút 8,7,M0,M2 kilencvenes tempó, néha lassabban, igazi vasárnapi sofőrös tempóban, fedkomp szerint 5,5L/100km! Ez valósan kb. 5,6-5,7L/100km... Shell 95FuelSave+OctaneBooster+saját keverésű tisztító adalék(50ml aceton,50ml Epamin, 25ml Farmerfény, 25ml Terpentin, 100ml Aromás higító), 185-ös Semperit SpeedGrip téligumi... Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Január7, 2014 Megoszt Elküldve Január7, 2014 Az elmúlt ünnepek alatt, több hosszabb, de nem egyenletes tempójú úttal, országút - városokon áthaladással, némi fővárosi karácsonyi szöszöléssel: 6,0 l/100 km. Semmi tudatos odafigyelés a fogyasztásra, ám inkább papás tempóval, 2-3 személlyel, Shell Euro 95-tel. Like... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Január7, 2014 Megoszt Elküldve Január7, 2014 November elejétől eddig, főként város (60-70%) és sok rövid táv (sajnos), 7,7liter/100km. Ebben benne van a karácsonyi többnapos rokonlátogatás fullra pakolt csomagtartóval és két felnőtt... Nincs bajon annyira ezzel az értékkel. A szeretett 1.6-os Astra F ua használat mellett kb ua fogyasztott. Azért a G kombi lényegesen nehezebb, de erősebb is... Asszem ez így egál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Január25, 2014 Megoszt Elküldve Január25, 2014 November elejétől eddig, főként város (60-70%) és sok rövid táv (sajnos), 7,7liter/100km. Ebben benne van a karácsonyi többnapos rokonlátogatás fullra pakolt csomagtartóval és két felnőtt... Nincs bajon annyira ezzel az értékkel. A szeretett 1.6-os Astra F ua használat mellett kb ua fogyasztott. Azért a G kombi lényegesen nehezebb, de erősebb is... Asszem ez így egál. Nekem ugyanez a felállás csak sedan és nem fullrarakott csomagtartó úgy lett 11,4 L/100 km. és nekem Z14XE. Fene érti ezeket az opel motorokat :S vkinek marha jól vkinek marha szarul fogyaszt sajna nekem az utóbbi jut. Ez egy esetben produkál jól és csakis akkor. Ez az amikor hosszú utat tud menni hosszan egyenletes tempóban. Ebben az üzemmódban 6,8-7 L/100 tud lenni. Ez alatt sosem volt,viszont a várost rettentően utálja, mihelyst városi töszörgés lesz egyből 9-10-11 lesz. Nem értem és nem is fogom sosem érteni. Viszont talán idén át tudok ülni egy H sedanba akkor remélem végre olajkályhások táborába tartozhatok, és akkor megszűnik végre ez a 10 literes lidércállom. Meg akkor végre gázadásra egyből "hátsóba rúgás" hangulat lesz nem pedig hangszinváltozás. Mert ezt nagyon utálom hogy nem is megy meg fogyaszt is mert ez nem korrekt!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Január25, 2014 Megoszt Elküldve Január25, 2014 két literes, vagy újabb1.8 benzinest kell venni... :D Nincs benne zsebbenyúlós alkatrész, "seggberúgás" is van, ha ésszel használod, jól is fogyaszt... Ma 4 körül keresztülszambáztam Pesten, 8,5L volt az átlag, mikor kiértem a pályára... Teljesen mindegy, hogy mit veszel, ki van kalkulálva, hogy sehogy ne járj jól... ;) Talán még a gázos... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Január25, 2014 Megoszt Elküldve Január25, 2014 Nekem ugyanez a felállás csak sedan és nem fullrarakott csomagtartó úgy lett 11,4 L/100 km. és nekem Z14XE. Fene érti ezeket az opel motorokat :S vkinek marha jól vkinek marha szarul fogyaszt sajna nekem az utóbbi jut. Ez egy esetben produkál jól és csakis akkor. Ez az amikor hosszú utat tud menni hosszan egyenletes tempóban. Ebben az üzemmódban 6,8-7 L/100 tud lenni. Ez alatt sosem volt,viszont a várost rettentően utálja, mihelyst városi töszörgés lesz egyből 9-10-11 lesz. Nem értem és nem is fogom sosem érteni. Viszont talán idén át tudok ülni egy H sedanba akkor remélem végre olajkályhások táborába tartozhatok, és akkor megszűnik végre ez a 10 literes lidércállom. Meg akkor végre gázadásra egyből "hátsóba rúgás" hangulat lesz nem pedig hangszinváltozás. Mert ezt nagyon utálom hogy nem is megy meg fogyaszt is mert ez nem korrekt!!!! Régóta van nálad az autó? Mindig ennyi volt a fogyi? Vagy télen városban megy fel ennyire? Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Január25, 2014 Megoszt Elküldve Január25, 2014 @_robi_: Küzdesz már ezzel egy jó ideje. Hát nem tudom, nekem ez a tízenliteres fogyasztás hihetetlen... Pedig volt már pár pesti dugó, meg hideg motoros üzem, de ennyit nem tudok elképzelni... Írtad régebben, hogy műszakilag minden rendben van. Egy videót tehetnél fel egy ilyen nagyfogyasztós utadról, amin látszik a műszerfal is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Január26, 2014 Megoszt Elküldve Január26, 2014 @_robi_: Küzdesz már ezzel egy jó ideje. Hát nem tudom, nekem ez a tízenliteres fogyasztás hihetetlen... Pedig volt már pár pesti dugó, meg hideg motoros üzem, de ennyit nem tudok elképzelni... Írtad régebben, hogy műszakilag minden rendben van. Egy videót tehetnél fel egy ilyen nagyfogyasztós utadról, amin látszik a műszerfal is. Jól emlékszel régóta küzdök én ezzel, de mióta új a melóhely azóta kevésbé vagyok erre érzékeny. Pedig sajna igaz ez a 10-11 liter. Nyáron klimázva is simán ennyi. Egyszerűen nem tudok városba alá menni. Nyáron ha vigyázva megyek plusz nem klimázok akkor 9 de az alatt szinte sosem. Hosszúba egész jó. Pörgetve nincsen nagyon max 3000es váltások de jellemzően inkább 2300-2500 körül :D Kocsival minden oké több szerelő szerint is. Szóval nem értem. Új szoftver is lett rá. A szervizbe azt mondták hogy most már csak valami mélyebb probléma lehet ami motorbontás nékül nem felderithető. Bár szerintem ha erő van benne meg jó a CO akkor nem hinném hogy a motorba lenne a baj. Mondták még az EGR szelepet hogy le kéne zárni de az is jól működik szóval nem hinném hogy ez megoldás lehet. Lambdát is cseréltünk elsőt az sem lett megoldás. MAP szenzor is másik szóval már csak az ECU meg az EGR ahol keresgélni. ECU nagy falat lenne EGR ben meg nem hiszek. Szóval tanácstalan vagyok, de lehet már nem foglalkozok vele mert talán át tudok ülni egy H ba. Videora milyenre gondolsz? Mikor elindulok egyből inditom és mikor megkérkezek addig? Mert ha erre akkor úgyis párommal megyek holnap dolgozni akkor megnyer egy kamerát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dannert Elküldve Január26, 2014 Megoszt Elküldve Január26, 2014 Nekem is sokat fogyasztott az egyik OFF BMW-m, amint meglátta a 'Budapest' táblát, konstans 13 liter... pedig a motorja selymesen járt, nem mutatott semmi rendellenes működést, viszont gyengébb volt, mint kellett volna. Kompressziómérésen kiderült, hogy a hengerek kb. csak 9 bart tudtak a 12-13 bar helyett... valószínűleg ettől is zabált. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Január26, 2014 Megoszt Elküldve Január26, 2014 Jól emlékszel régóta küzdök én ezzel, de mióta új a melóhely azóta kevésbé vagyok erre érzékeny. Pedig sajna igaz ez a 10-11 liter. Nyáron klimázva is simán ennyi. Egyszerűen nem tudok városba alá menni. Nyáron ha vigyázva megyek plusz nem klimázok akkor 9 de az alatt szinte sosem. Hosszúba egész jó. Pörgetve nincsen nagyon max 3000es váltások de jellemzően inkább 2300-2500 körül :D Kocsival minden oké több szerelő szerint is. Szóval nem értem. Új szoftver is lett rá. A szervizbe azt mondták hogy most már csak valami mélyebb probléma lehet ami motorbontás nékül nem felderithető. Bár szerintem ha erő van benne meg jó a CO akkor nem hinném hogy a motorba lenne a baj. Mondták még az EGR szelepet hogy le kéne zárni de az is jól működik szóval nem hinném hogy ez megoldás lehet. Lambdát is cseréltünk elsőt az sem lett megoldás. MAP szenzor is másik szóval már csak az ECU meg az EGR ahol keresgélni. ECU nagy falat lenne EGR ben meg nem hiszek. Szóval tanácstalan vagyok, de lehet már nem foglalkozok vele mert talán át tudok ülni egy H ba. Videora milyenre gondolsz? Mikor elindulok egyből inditom és mikor megkérkezek addig? Mert ha erre akkor úgyis párommal megyek holnap dolgozni akkor megnyer egy kamerát. Igen, valami ilyesmire gondoltam, hogy a hidegindítástól követni, ahogy járod a rövidtávokat, milyen a motorfordulat, hogy melegszik a víz, stb. Hátha látni lehetne valamit. Bár a legjobban élőadatot olvasó computerrel felszerelkezve lehetne beljebb jutni. Esetleg egy ultrahangos injektor-tisztítás. Pár ezres, ártani az se ártana. Bár nincs hibaüzeneted se, szóval így vaktában is el lehet lövöldözni nem kis pénzt a próbálkozásokra... Nem tudom, mindenesetre nekem továbbra is sok ez a fogyasztás, szerintem valami nem oké, ugyanilyen motorral, az enyémet nem tudom, mivel tudnám belevinni ilyen értékekbe... Link to comment Megosztás: More sharing options...
prono Elküldve Január26, 2014 Megoszt Elküldve Január26, 2014 Nagyon jó kis fogyasztás :). Milyen gyakran tolod a tisztitó adalékot és az OctaneBooster-t? Minden tankba? Veszprém-Kismaros, majd 200km, főút 8,7,M0,M2 kilencvenes tempó, néha lassabban, igazi vasárnapi sofőrös tempóban, fedkomp szerint 5,5L/100km! Ez valósan kb. 5,6-5,7L/100km... Shell 95FuelSave+OctaneBooster+saját keverésű tisztító adalék(50ml aceton,50ml Epamin, 25ml Farmerfény, 25ml Terpentin, 100ml Aromás higító), 185-ös Semperit SpeedGrip téligumi... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Január26, 2014 Megoszt Elküldve Január26, 2014 Nagyon jó kis fogyasztás :). Milyen gyakran tolod a tisztitó adalékot és az OctaneBooster-t? Minden tankba? Az OB csak a módosított szoftver miatt kell, neked nem lenne rá szükséged. Ezt a mennyiséget csak hosszabb utak előtt, használom, egyébként kb. a harmadát, negyedét minden telitankhoz... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
prono Elküldve Január28, 2014 Megoszt Elküldve Január28, 2014 Köszi a választ. Lassan szerintem én is belevágok ebbe a tisztító kúrába, viszont előtte lenne még néhány kérdésem. Az eredeti koktél amennyire visszaolvastam kicsit másképp áll elő mint a tied. Érdemes annál maradni vagy a tied már további evolúció eredménye? Eredeti: Egy tankoláshoz (45L) szükséges mennyiség 150mL, ami így áll össze: -28mL Katepox_higító (kb.2000Ft/0,9L) -47mL Aceton (kb.1000Ft/1L) -75mL Farmerfény (kb.900Ft/1L) Korábban mintha már lett volna a kérdés, de sajnos a választ nem láttam. A tisztitást úgy így megcsinálhatom, hogy tankolás előtt betöltöm a keveréket, tele tankolom és csak szépen apránként eljárom vagy mindenképpen szükséges a spurizás? Köszi előre is a válaszokat :) Az OB csak a módosított szoftver miatt kell, neked nem lenne rá szükséged. Ezt a mennyiséget csak hosszabb utak előtt, használom, egyébként kb. a harmadát, negyedét minden telitankhoz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Január30, 2014 Megoszt Elküldve Január30, 2014 Köszi a választ. Lassan szerintem én is belevágok ebbe a tisztító kúrába, viszont előtte lenne még néhány kérdésem. Az eredeti koktél amennyire visszaolvastam kicsit másképp áll elő mint a tied. Érdemes annál maradni vagy a tied már további evolúció eredménye? Eredeti: Egy tankoláshoz (45L) szükséges mennyiség 150mL, ami így áll össze: -28mL Katepox_higító (kb.2000Ft/0,9L) -47mL Aceton (kb.1000Ft/1L) -75mL Farmerfény (kb.900Ft/1L) Korábban mintha már lett volna a kérdés, de sajnos a választ nem láttam. A tisztitást úgy így megcsinálhatom, hogy tankolás előtt betöltöm a keveréket, tele tankolom és csak szépen apránként eljárom vagy mindenképpen szükséges a spurizás? Köszi előre is a válaszokat :) Az eredeti is az "enyém"... Az utóbbit egyszerűbb kikeverni, a ml-es pontosság felesleges, de terpentint nem fogsz találni. Tankolás előtt érdemes beletölteni. Ha nem "spurizol", vagy fagyizol, ahogy itt nevezik, akkor is van értelme, max. lassabban tisztul... A legjobb persze egy fél óra négy-ötezres fordulaton. Link to comment Megosztás: More sharing options...
amargo Elküldve Február6, 2014 Megoszt Elküldve Február6, 2014 Az eredeti is az "enyém"... Az utóbbit egyszerűbb kikeverni, a ml-es pontosság felesleges, de terpentint nem fogsz találni. Tankolás előtt érdemes beletölteni. Ha nem "spurizol", vagy fagyizol, ahogy itt nevezik, akkor is van értelme, max. lassabban tisztul... A legjobb persze egy fél óra négy-ötezres fordulaton. Szia, Gondoltam kipróbálom tankoláshoz és vettem hozzá: Epamin 28mL Nitro Extra ?? jó a 100mL Petroleum - farmerfényt nem találtam.. 34mL Jelenleg teli a tank, de kellene egy kicsit pucolni, mert az egyik hengerre hibát ír - javasolták a fagyizást. Telire is rátölthetem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Február7, 2014 Megoszt Elküldve Február7, 2014 Szia, Gondoltam kipróbálom tankoláshoz és vettem hozzá: Epamin 28mL Nitro Extra ?? jó a 100mL Petroleum - farmerfényt nem találtam.. 34mL Jelenleg teli a tank, de kellene egy kicsit pucolni, mert az egyik hengerre hibát ír - javasolták a fagyizást. Telire is rátölthetem? Igen. Epaminból is nyugodtan tehetsz bele akár egy decit is, baja nem lesz tőle, próbáltuk már ennél jóval töményebb változatban is. Milyen hibát jelez? Ez a cucc max a lerakódások fellazításában segíthet, csodát ne várj tőle... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
amargo Elküldve Február7, 2014 Megoszt Elküldve Február7, 2014 Igen. Epaminból is nyugodtan tehetsz bele akár egy decit is, baja nem lesz tőle, próbáltuk már ennél jóval töményebb változatban is. Milyen hibát jelez? Ez a cucc max a lerakódások fellazításában segíthet, csodát ne várj tőle... Köszönöm és itt a jelentkező hiba: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=225&page=1566#entry979139 Gyertyákat is cserélek, tavaly nyáron vettem a kocsit, kitudja mikor volt cserélve.. Viszont a másik topicba kicsit egymásnak estek, közben megtudtam, hogy a FLR8LDCU gyertya kell a kocsiba, csak ebből ajánlották a FLR8LDCU+, ami már két pólusú.. megnézem most mi van a kocsiban az lesz a legbiztosabb, mert olvastam valahol, hogy a pólus szám változás nem használ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Február8, 2014 Megoszt Elküldve Február8, 2014 Köszönöm és itt a jelentkező hiba: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=225&page=1566#entry979139 Gyertyákat is cserélek, tavaly nyáron vettem a kocsit, kitudja mikor volt cserélve.. Viszont a másik topicba kicsit egymásnak estek, közben megtudtam, hogy a FLR8LDCU gyertya kell a kocsiba, csak ebből ajánlották a FLR8LDCU+, ami már két pólusú.. megnézem most mi van a kocsiban az lesz a legbiztosabb, mert olvastam valahol, hogy a pólus szám változás nem használ. Talán kicsit túl van lihegve ez a gyertyakérdés. Nekem egypólusú iridium NGK van benne, és nem panaszkodik miatta. Hogy hány pólusú egy gyertya, leginkább a csere intervallumot határozza meg szvsz, minél több póluson van lehetősége áthúzni(egyszerre mindig csak egyen), annál lassabban "kopik". Sokkal fontosabb, hogy megfelelő hőértékű legyen, ill. megfelelő legyen a hézag (ajánlott 0.8mm benzinnél, 0.6mm gáznál, biztosabban gyújtja a szegényebb keveréket, valamint a trafót is kevésbé terheli). De majd jön Mantec kolléga, és jól kiigazít... :D Mellesleg FLR8LDCU alapból két polusú, mindegy, h + v. nem. Egyébként az NGK BCPR(v.BKR)5EK is jó, én nagyon sokáig ezt használtam. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts