szkszaby Elküldve November2, 2013 Elküldve November2, 2013 egy újabb photoshop :) [url=http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_11_2_1ooxdzlbtz.jpg]http://www.kephost.com/thumb/2013/11/2/a1_2013_11_2_1ooxdzlbtz_tn.jpg Ezt milyen körülmények között sikerült elérni? Nálam a 2.2 9 litert eszik kb. Fele város fele országút...
Mc-elek Elküldve November2, 2013 Elküldve November2, 2013 Ezt milyen körülmények között sikerült elérni? Nálam a 2.2 9 litert eszik kb. Fele város fele országút... bp-miskolc 3as főút
Dannert Elküldve November3, 2013 Elküldve November3, 2013 Lassan közelítek a 6000. közösen megtett kilométerhez, holnap meg is lesz. Mivel minden költséget gondosan vezetek, így majd számolok egy nagy átlagot is. Múltkor sikerült 7,5 literes vegyes fogyasztást regisztrálnom. Sok autópálya 130-140 km/h-val (inkább az utóbbi), némi főút (80-90 km/h), egy kis város egyvelegeként született. Ez a legjobb, szerintem ha visszafognám magam, és mindenhol jó urasan mennék, max pár decit lehetne nyerni, de 7 alá ez biza nem megy. Cserébe olyan magas fogyasztásom sosem volt, amit itt egyes 1.4-1.6 tulajok írnak néha.
Alex75 Elküldve November4, 2013 Elküldve November4, 2013 Lassan közelítek a 6000. közösen megtett kilométerhez, holnap meg is lesz. Mivel minden költséget gondosan vezetek, így majd számolok egy nagy átlagot is. Múltkor sikerült 7,5 literes vegyes fogyasztást regisztrálnom. Sok autópálya 130-140 km/h-val (inkább az utóbbi), némi főút (80-90 km/h), egy kis város egyvelegeként született. Ez a legjobb, szerintem ha visszafognám magam, és mindenhol jó urasan mennék, max pár decit lehetne nyerni, de 7 alá ez biza nem megy. Cserébe olyan magas fogyasztásom sosem volt, amit itt egyes 1.4-1.6 tulajok írnak néha. Jópár decit lehetne vele nyerni, kérdés, h ér-e annyit az egész... :) Ha nagyon óvatosan használom az enyémet, 6-6,5L/100km fogyasztást is el lehet érni, kevés várossal, max. 90-100-as országúttal. Autópálya 130-140 tempomattal 7,5-8L, 110-120-nál egy literrel kevesebb. Csak országúton, hosszútávon jópárszor hoztam össze 6 alatti fogyit is, nagyon nyugodt tempóval (max.90, éjszaka). 5,6 volt az eddigi legjobb... Ellenben a 14L/100km sem lehetetlen, amit egy Bfüred-Veszprém szakaszon sikerült összehoznom... :blush:
Mc-elek Elküldve November4, 2013 Elküldve November4, 2013 Ellenben a 14L/100km sem lehetetlen, amit egy Bfüred-Veszprém szakaszon sikerült összehoznom... :blush: :D :D :D tudom miről beszélsz :)
grofbandi Elküldve November4, 2013 Elküldve November4, 2013 Lassan közelítek a 6000. közösen megtett kilométerhez, holnap meg is lesz. Mivel minden költséget gondosan vezetek, így majd számolok egy nagy átlagot is. Múltkor sikerült 7,5 literes vegyes fogyasztást regisztrálnom. Sok autópálya 130-140 km/h-val (inkább az utóbbi), némi főút (80-90 km/h), egy kis város egyvelegeként született. Ez a legjobb, szerintem ha visszafognám magam, és mindenhol jó urasan mennék, max pár decit lehetne nyerni, de 7 alá ez biza nem megy. Cserébe olyan magas fogyasztásom sosem volt, amit itt egyes 1.4-1.6 tulajok írnak néha. Az enyém is hasonló, eddig 7,7 volt a legjobb, de városban is max. 9,5 az is télen rövid távokkal, melegítéssel.. És nem vezetek papásan. :D
tgabika76 Elküldve November4, 2013 Elküldve November4, 2013 Jópár decit lehetne vele nyerni, kérdés, h ér-e annyit az egész... :) Ha nagyon óvatosan használom az enyémet, 6-6,5L/100km fogyasztást is el lehet érni, kevés várossal, max. 90-100-as országúttal. Csak ne felejtsd el hogy a tied 2.0, abban meg van nyomaték, nem úgy mint az 1.8-ban. Nekem a Z18XE-vel minden nap ünnep ha le tudok menni 7 liter alá, de 6.5-ös fogyasztást szerintem még sosem sikerült elérnem, nemhogy 5.6-ost... :blush:
grofbandi Elküldve November5, 2013 Elküldve November5, 2013 Csak ne felejtsd el hogy a tied 2.0, abban meg van nyomaték, nem úgy mint az 1.8-ban. Nekem a Z18XE-vel minden nap ünnep ha le tudok menni 7 liter alá, de 6.5-ös fogyasztást szerintem még sosem sikerült elérnem, nemhogy 5.6-ost... :blush: Az 5,6-ot én sem tartom reálisnak. Még állandó 90-nél sem. Két literrel nem ehet kevesebbet mint az enyém, még ha tuning benzin van benne akkor sem.
imy Elküldve November5, 2013 Elküldve November5, 2013 Az 5,6-ot én sem tartom reálisnak. Még állandó 90-nél sem. Két literrel nem ehet kevesebbet mint az enyém, még ha tuning benzin van benne akkor sem. Pedig az XEP beéri annyival (és még kevesebbel is), én is tanúsíthatom. ;)
grofbandi Elküldve November5, 2013 Elküldve November5, 2013 Pedig az XEP beéri annyival (és még kevesebbel is), én is tanúsíthatom. ;) Csak éppen mi az X20XEV-ről beszéltünk kombi kasznival.
kosazolika Elküldve November5, 2013 Elküldve November5, 2013 Pedig az XEP beéri annyival (és még kevesebbel is), én is tanúsíthatom. ;) Az enyém kizárólag városban 2-3- km-es távokkal (legtöbbször még kevesebbekel) 7,6 lt eszik.
imy Elküldve November5, 2013 Elküldve November5, 2013 Csak éppen mi az X20XEV-ről beszéltünk kombi kasznival. Azzal annyi valószínűleg nem lehet. :D
szkszaby Elküldve November5, 2013 Elküldve November5, 2013 Sok város, kicsi országút. 2.2 direct Veki
tgabika76 Elküldve November5, 2013 Elküldve November5, 2013 Azzal annyi valószínűleg nem lehet. :D De, az a helyzet hogy annyit eszik, persze tojással a gázpedál alatt illetve tempomattal használva. Én magam is láttam ezt az értéket a BC kijelzőjén, azt meg azért nem olyan egyszerű meghamisítani... ;) Szóval én nem abban kételkedem hogy az X20XEV nem tud ilyen kevésből eljárni, hanem hogy a Z18XE is képes erre. Tudniillik az X20XEV-ben jóval több a nyomaték, képes abból megoldani a forgalmi helyzetek többségét, nem szükséges folyton a gázpedálhoz nyúlni. Mc-Elek 2.8 V6 Biturbója is el tud járni 10 liter körüli fogyasztásokkal óvatosan terelgetve, pontosan ugyanezért. Egy 1.4-nél már ha jön egy kis emelkedő, rögtön gázt kell adni hogy ne lassuljon vissza, ami ugye nem használ a fogyasztásnak. Értelemszerűen tükörsima, vízszintes és egyenes úton gyenge forgalom esetén ahol nem kell sem másokat kerülgetni, sem hegyeken átküzdeni magad, ott már kijön az 1.4 előnye, konstans 90km/h-nál ha a gázpedált meg sem kell mozdítani, akkor persze hogy kevesebbet fogyaszt...
kobraCode Elküldve November5, 2013 Elküldve November5, 2013 De, az a helyzet hogy annyit eszik, persze tojással a gázpedál alatt illetve tempomattal használva. Én magam is láttam ezt az értéket a BC kijelzőjén, azt meg azért nem olyan egyszerű meghamisítani... ;) Szóval én nem abban kételkedem hogy az X20XEV nem tud ilyen kevésből eljárni, hanem hogy a Z18XE is képes erre. Tudniillik az X20XEV-ben jóval több a nyomaték, képes abból megoldani a forgalmi helyzetek többségét, nem szükséges folyton a gázpedálhoz nyúlni. Mc-Elek 2.8 V6 Biturbója is el tud járni 10 liter körüli fogyasztásokkal óvatosan terelgetve, pontosan ugyanezért. Egy 1.4-nél már ha jön egy kis emelkedő, rögtön gázt kell adni hogy ne lassuljon vissza, ami ugye nem használ a fogyasztásnak. Értelemszerűen tükörsima, vízszintes és egyenes úton gyenge forgalom esetén ahol nem kell sem másokat kerülgetni, sem hegyeken átküzdeni magad, ott már kijön az 1.4 előnye, konstans 90km/h-nál ha a gázpedált meg sem kell mozdítani, akkor persze hogy kevesebbet fogyaszt... Én kb 80%-ban hosszú távra használom az autót 70-80 km egy alkalom. Nagy emelkedők nincsenek de azért akad egy két domb. Gázpedálhoz nem nyúlok mert a tempomat felhúzza a dombon. Többnyire 1 vagy 2 személy, kevés csomag. 6,2 - 6,3 a fogyasztás 100-as tempónál. Múltkor 400 km 4 személy + utánfutó megpakolva, szintén kisebb dombos terep 6,7 l/100km. 80-90-es tempó. Szerintem ez sem sok.
Alex75 Elküldve November6, 2013 Elküldve November6, 2013 Az 5,6-ot én sem tartom reálisnak. Még állandó 90-nél sem. Két literrel nem ehet kevesebbet mint az enyém, még ha tuning benzin van benne akkor sem. Az 5,6-nál konkrétan 80-ra volt belőve a sebesség, lakott terület csak minimális volt benne, forgalom semmi, szinte konstans gázpedálállás majd 60km-en keresztül. 90-nél ugyanezekkel a feltételekkel 5,8-6L/100km. Annyit azért érdemes tudni, hogy nem csak a benzin a legmagasabb minőségű (MOL EVO100, szerintem pillanatnyilag ez a legjobb), hanem a szoftver is így van módosítva, 95-tel konkrétan nem is járhatok. Nem mellesleg egy elektromos gázpedálos autóval soha nem fogsz tudni ugyanolyan fogyasztási értéket produkálni, mint egy bovdenessel, mivel ott az elektronika folyamatosan állítgatja a folytószelepet. Nálam viszont olyan, ha konstans a pillangószelep állása, akkor 1-2 másodperc múlva állandó sebességnél, állandó gázpedál állásnál el kezd csökkenni a pillanatnyi fogyasztás értéke, magyarul állandó részterhelésnél beáll egy szegény keverékes üzemmódra. Ezt Gabika is tanúsíthatja, ő csodálkozott rá... Hogy ez a szoftveres módosítás következménye, vagy gyárilag is ilyen, nem tudom... Apám x14xe G Caravanja a tisztítókúra után (ill. azóta is használja csökkentett mennyiségben) vegyes átlagban 6L/100km fogyival jár, előtte 7L alatt nem igazán volt, még hosszú távokon sem ment 6,5 alá. Precízen vezeti a költségeit... Az enyém ugyanúgy átesett ezen a kúrán, tuti, hogy ez is számít valamennyit. Gabika linkelte be nekem ezt a videót: http://www.youtube.com/watch?v=ajD8WqSOH8M A 30. perctől érdekes a mi szempontunkból... 1
grofbandi Elküldve November7, 2013 Elküldve November7, 2013 Az 5,6-nál konkrétan 80-ra volt belőve a sebesség, lakott terület csak minimális volt benne, forgalom semmi, szinte konstans gázpedálállás majd 60km-en keresztül. 90-nél ugyanezekkel a feltételekkel 5,8-6L/100km. Annyit azért érdemes tudni, hogy nem csak a benzin a legmagasabb minőségű (MOL EVO100, szerintem pillanatnyilag ez a legjobb), hanem a szoftver is így van módosítva, 95-tel konkrétan nem is járhatok. Nem mellesleg egy elektromos gázpedálos autóval soha nem fogsz tudni ugyanolyan fogyasztási értéket produkálni, mint egy bovdenessel, mivel ott az elektronika folyamatosan állítgatja a folytószelepet. Nálam viszont olyan, ha konstans a pillangószelep állása, akkor 1-2 másodperc múlva állandó sebességnél, állandó gázpedál állásnál el kezd csökkenni a pillanatnyi fogyasztás értéke, magyarul állandó részterhelésnél beáll egy szegény keverékes üzemmódra. Ezt Gabika is tanúsíthatja, ő csodálkozott rá... Hogy ez a szoftveres módosítás következménye, vagy gyárilag is ilyen, nem tudom... Én is egy ideje már OMV Carrera 100-ast tankolok. De nem a fogyasztás miatt. Viszont most lassan kiürül megint egy tank, ami szinte full város. Előre láthatólag 8,5 körül lesz, de majd kiszámolom pontosan tankoláskor. Szerintem nem a jobb benzin miatt, hanem a kerékméret váltás következtében lesz ez a jónak mondható eredmény.
mvp Elküldve November7, 2013 Elküldve November7, 2013 Sziasztok, szia Alex! En ugyen nem opelos vagyok (bocs a zavarasert) hanem nissanos de a benzin nalam is fogy. Veletlenul kerultem erre az oldalra megpedig ugy, hogy a belso koromlerakodasokat szerettem volna kipucolni szetszedes nelkul. Lattam sok videot seafoam, meg tarsairol, hogy a szervovakumon keresztul felszivjak stb. de kicsit durvanak tunt valodi igazolt hatas nelkul. Aztan ugye van cataclean ahol mar volt egy hitelesnek tuno meres egy oreg volvon... Es aztan lattam a titkos receptet itt. :) Mar kiprobaltam persze (2 tank) eddig semmi + v - igazibol nincs. Nem nott de nem is csokkent latvanyosan a fogyasztasom. Pontos meres a mostani tanolasnal lesz persze. A tisztitasrol sincs, meg nem neztem bele a motorba. A kerdesem, hogy a tisztito kura az pusztan az altalad megadott aranyokat es mennyisegeket jelenti http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=590&p=949972 ezen hozzaszolasod alapjan vagy valamelyik osszetevo novelve van? Lattam, hogy tobben irtak, hogy a kezeles utan es hatasara jobban megy az auto es kevesebbet fogyaszt altalaban azonos hasznalat mellett. Ezek a tapasztalatok fennallnak tovabbra is? Ha szunet van az adalekolasban akkor romlik a teljesitmeny/fogyasztas? Probaltam utanajarni, mitol mukodhetne a dolog. Van egyszer a feluleti feszultseg csokkentese, jobb porlasztas dolog. (aceton) ! tudomanyos tanulmanyt lattam, ahol kulonbozo alkoholokkal keverve azoknak telleg csokkentette kis mertekben a feluleti feszultseget de eleg jelentos aceton arany mellett (1:10 mondjuk). A benzinnek meg joval kisebb a feluleti feszultsege mint az acetone. Ez tehat nem tunik valosnak. Jobban parolog? Sajnos a benzin parolog a legjobban, nek a legnagyobb a telitett goz nyomasa mar szobahomersekleten is. Nem sokkal vannak lemaradva a xilol stb. de az aceton meg az alkoholok igen. Volt egy olyan, hogy a xilol tol magasabb lesz a katalizator homerseklete (??) Nos nezegettem, a legnagyobb egeshoje a benzinnek van az alkohol, aceton, xilol, toulol stb. dolgok kozott. Tehat az egeshomersekletet valszeg inkabb csokkenti az adalek, de ettol meg a katalizatorban lehetnek mas folyamatok, hisz az alkoholban van + oxigen... Egyetlen amit talaltam, hogy jobban turik a kompressziot, azaz magasabb az oktanszamuk. Ez igaz sot a sima benzinbe is tesznek xilolt, toluolt epp ezert, valszeg a versenybenzinekben 100-asokban is ez az arany van megnovelve. Engem elsosorban a tisztitas erdekelne, hogy beleneztetek-e a motorba vagy hogy allapitjatok meg, hogy telleg tisztult-e a rendszer? Mennyi adalekolas kellett hozza? Amit el tudok kepzelni, hogy mukodik, az az, hogy a kompresszioturest megnovelve a gyari gyujtassal kezd mukodni az auto. Vagyis a lerakodott dzsuva/korom a hengerben (nezzetek meg egy sokat hasznalt dugattyutetot) fel-felizzik es kopogast eredmenyez amitol az elektronika visszavesz a gyujtasbol. Ekkor csokken a teljesitmeny, azonos hasznalat mellett (azonos teljesitmenyigeny) nagyobb a fogyasztas. Ezen segithet az oktanszam novelese. De hogy tisztit-e? Hogyan? koszi ha elolvassatok udv mvp Az 5,6-nál konkrétan 80-ra volt belőve a sebesség, lakott terület csak minimális volt benne, forgalom semmi, szinte konstans gázpedálállás majd 60km-en keresztül. 90-nél ugyanezekkel a feltételekkel 5,8-6L/100km. Annyit azért érdemes tudni, hogy nem csak a benzin a legmagasabb minőségű (MOL EVO100, szerintem pillanatnyilag ez a legjobb), hanem a szoftver is így van módosítva, 95-tel konkrétan nem is járhatok. Nem mellesleg egy elektromos gázpedálos autóval soha nem fogsz tudni ugyanolyan fogyasztási értéket produkálni, mint egy bovdenessel, mivel ott az elektronika folyamatosan állítgatja a folytószelepet. Nálam viszont olyan, ha konstans a pillangószelep állása, akkor 1-2 másodperc múlva állandó sebességnél, állandó gázpedál állásnál el kezd csökkenni a pillanatnyi fogyasztás értéke, magyarul állandó részterhelésnél beáll egy szegény keverékes üzemmódra. Ezt Gabika is tanúsíthatja, ő csodálkozott rá... Hogy ez a szoftveres módosítás következménye, vagy gyárilag is ilyen, nem tudom... Apám x14xe G Caravanja a tisztítókúra után (ill. azóta is használja csökkentett mennyiségben) vegyes átlagban 6L/100km fogyival jár, előtte 7L alatt nem igazán volt, még hosszú távokon sem ment 6,5 alá. Precízen vezeti a költségeit... Az enyém ugyanúgy átesett ezen a kúrán, tuti, hogy ez is számít valamennyit. Gabika linkelte be nekem ezt a videót: http://www.youtube.com/watch?v=ajD8WqSOH8M A 30. perctől érdekes a mi szempontunkból...
Alex75 Elküldve November7, 2013 Elküldve November7, 2013 Hali! A tisztításnak csak akkor van észlelhető eredménye, ha tényleg van mit tisztítani. Amint ezt többen is leírtuk, a teljesítmény növekedése (dyno app), ill. a fogyasztás csökkenése a tisztulás eredménye, egy viszonylag új autónál konkrétan semmit sem fogsz észrevenni, mivel nincs annyi koromlerakódás, ami befolyásolná a teljesítményt. Ha viszont van egy 250-300000km-t futott autód, akkor nagy valószínűséggel lesz eredménye egy ilyen tisztítókúrának, főleg ha általában kímélve vezeted, és nem tankolsz prémium benzint, mivel elvileg azok is tartalmaznak ilyen összetevőket, csak kisebb tömegszázalékban. A Cataclean egy baromi egyszerű, viszont elég tömény anyag, ha úgy használod fel, ahogy írják, tehát a flakont (fél liter körüli) hozzáöntöd kb.15L üzemanyaghoz, pályázol mondjuk 50km-t 4-5000-s fordulaton, majd teletankolod az autót. Mi egyébként ezt fagyizásnak hívjuk, csak Cataclean-nel némiképp drasztikusabb... :D Semmi újat nem találtunk ki, csak rájöttünk, hogy a kereskedelmi forgalomban kapható tisztító löttyöket miből keverhetnénk ki házilagosan, töredék árból. Konkrétan... Bemész egy festékboltba, kérsz egy 4dl-es Epamin, Izofix, v. Katepox higítót, egy fodrász kellékesnél veszel 1dl-es technikai acetont, összekevered, hozzálöttyintesz fél deci lámpa v. fáklyaaolajat (OBI, TESCO), és kb. 1500Ft-ból van egy majd 10.000,-Ft-os Cataclean-od. Hogy mitől tisztít... Erősebb oldószer, mint a benzin, vagy a gázolaj. Ezek a belsőégésű motorok még nem képesek maradéktalanul elégetni a befecskendezett üzemanyagot, a szelepösszenyitáskor képes valamennyi friss keverék a kipufogógázzal együtt kiszökni, ami így lassan "kimossa" a kokszot a kipufogórendszerből, AGR-ból, katalizátorból... Túl gyakran viszont szvsz nem érdemes használni, főleg nem ilyen töménységben, egyrészt nem tudni, milyen hatással van a motorolajra, másrész némiképp karcinogén a xilol miatt, bár koránt sem annyira, mint mondjuk a benzol, vagy a toluol... Nagyjából ennyi. 2
mvp Elküldve November7, 2013 Elküldve November7, 2013 Kosz a valaszt! Nem mondanam uj autonak a 15 eves Primeramat, az viszont igaz, szoktam hajtani 6-7000 rpmig. De ilyenkor inkabb kormol, az autopalyazas az tisztit, huzamosabb nem dusitott uzem. Elolvastam a korabbi hozzaszolasodat telleg ugyesek vagytok, es mondom mar megvettem a cuccokat es hasznalom is :). Visszaterve: az altalad megadott (ott 150ml 45 literhez) mennyiseg is tisztit vagy azt ilyen emelt Cataclean szintu cuccal kell kivitelezni es a kisebb mennyiseg csak karbantart? Ha tisztit akkor hogy eszleltetek mikor jelentkezett a hatas (tisztulas)? koszi Hali! A tisztításnak csak akkor van észlelhető eredménye, ha tényleg van mit tisztítani. Amint ezt többen is leírtuk, a teljesítmény növekedése (dyno app), ill. a fogyasztás csökkenése a tisztulás eredménye, egy viszonylag új autónál konkrétan semmit sem fogsz észrevenni, mivel nincs annyi koromlerakódás, ami befolyásolná a teljesítményt. Ha viszont van egy 250-300000km-t futott autód, akkor nagy valószínűséggel lesz eredménye egy ilyen tisztítókúrának, főleg ha általában kímélve vezeted, és nem tankolsz prémium benzint, mivel elvileg azok is tartalmaznak ilyen összetevőket, csak kisebb tömegszázalékban. A Cataclean egy baromi egyszerű, viszont elég tömény anyag, ha úgy használod fel, ahogy írják, tehát a flakont (fél liter körüli) hozzáöntöd kb.15L üzemanyaghoz, pályázol mondjuk 50km-t 4-5000-s fordulaton, majd teletankolod az autót. Mi egyébként ezt fagyizásnak hívjuk, csak Cataclean-nel némiképp drasztikusabb... :D Semmi újat nem találtunk ki, csak rájöttünk, hogy a kereskedelmi forgalomban kapható tisztító löttyöket miből keverhetnénk ki házilagosan, töredék árból. Konkrétan... Bemész egy festékboltba, kérsz egy 4dl-es Epamin, Izofix, v. Katepox higítót, egy fodrász kellékesnél veszel 1dl-es technikai acetont, összekevered, hozzálöttyintesz fél deci lámpa v. fáklyaaolajat (OBI, TESCO), és kb. 1500Ft-ból van egy majd 10.000,-Ft-os Cataclean-od. Hogy mitől tisztít... Erősebb oldószer, mint a benzin, vagy a gázolaj. Ezek a belsőégésű motorok még nem képesek maradéktalanul elégetni a befecskendezett üzemanyagot, a szelepösszenyitáskor képes valamennyi friss keverék a kipufogógázzal együtt kiszökni, ami így lassan "kimossa" a kokszot a kipufogórendszerből, AGR-ból, katalizátorból... Túl gyakran viszont szvsz nem érdemes használni, főleg nem ilyen töménységben, egyrészt nem tudni, milyen hatással van a motorolajra, másrész némiképp karcinogén a xilol miatt, bár koránt sem annyira, mint mondjuk a benzol, vagy a toluol... Nagyjából ennyi.
Alex75 Elküldve November8, 2013 Elküldve November8, 2013 Visszaterve: az altalad megadott (ott 150ml 45 literhez) mennyiseg is tisztit vagy azt ilyen emelt Cataclean szintu cuccal kell kivitelezni es a kisebb mennyiseg csak karbantart? Ha tisztit akkor hogy eszleltetek mikor jelentkezett a hatas (tisztulas)? Ha Cata töménységet használsz, a leírt módon, akkor már az első pár tíz km alatt, de ez csak egyszeri alkalmas. A 1-1,5dl adagokat telitankhoz, akkor pár telitank elhasználása alatt. 95-ös, v LUK98-as benzinhez akár folyamatosan is használhatod, prémium benzinhez pár tank után már felesleges, azokon nem tudsz tuningolni, úgy jók, ahogy vannak. 1
camaron Elküldve November8, 2013 Elküldve November8, 2013 Ha Cata töménységet használsz, a leírt módon, akkor már az első pár tíz km alatt, de ez csak egyszeri alkalmas. A 1-1,5dl adagokat telitankhoz, akkor pár telitank elhasználása alatt. 95-ös, v LUK98-as benzinhez akár folyamatosan is használhatod, prémium benzinhez pár tank után már felesleges, azokon nem tudsz tuningolni, úgy jók, ahogy vannak. És mi számít prémium benzinnek?
Alex75 Elküldve November8, 2013 Elküldve November8, 2013 És mi számít prémium benzinnek? Mol, omv, shell 100, illetve az adalékolt (drágább) 95. 1
Recommended Posts