imy Elküldve Október22, 2012 Megoszt Elküldve Október22, 2012 :) Barátságos. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Endy Elküldve Október22, 2012 Megoszt Elküldve Október22, 2012 :) Ez nem igazságos. :D Az enyém is ennyit kér ilyen sebesség mellett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október22, 2012 Megoszt Elküldve Október22, 2012 Ez nem igazságos. :D Az enyém is ennyit kér ilyen sebesség mellett. meglepően jól fogyasztat ... de :) amint rálépsz a gázpedálra agyament számokat mutat :) 140nél is 8.5 pályán... hibátlan :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október22, 2012 Megoszt Elküldve Október22, 2012 Ez nem igazságos. :D Az enyém is ennyit kér ilyen sebesség mellett. :blink: Ha a legmagasabb sebességi fokozatban kétezres fordulat alatt tartom a motort és úgy megyek konstans sebességgel, akkor én 4.2-t is ki tudok íratni pillanatnyi fogyasztásnak, de ki képes azt sokáig tartani? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október22, 2012 Megoszt Elküldve Október22, 2012 ....., de ki képes azt sokáig tartani? :D nem tudom miről beszélsz :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Október22, 2012 Megoszt Elküldve Október22, 2012 :) Jó hosszú váltó van alatta, Az enyém 2000-nél 70 körül van még... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október22, 2012 Megoszt Elküldve Október22, 2012 Jó hosszú váltó van alatta, Az enyém 2000-nél 70 körül van még... jaja 4000nél 6ba kb210 már :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Október23, 2012 Megoszt Elküldve Október23, 2012 jaja 4000nél 6ba kb210 már :) Bazz... :blink: Nekem 140-nél pörgi le a 4000-t. Igaz, sport kivitel, de akkor is. 210-nél már majd 6000... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október24, 2012 Megoszt Elküldve Október24, 2012 De neked eleve csak 5 sebességed van, azonkívül a Caravan teljesítményéből nem is nagyon futja az említett 210-nél többre... Mc-elek meg sztem sírva fakadna ha 210-nél vége lenne az autójának. :D (jut eszembe, le van szabályozva 250-nél a Vectra? Vagy elmegy egyáltalán odáig?) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október24, 2012 Megoszt Elküldve Október24, 2012 Mc-elek meg sztem sírva fakadna ha 210-nél vége lenne az autójának. :D (jut eszembe, le van szabályozva 250-nél a Vectra? Vagy elmegy egyáltalán odáig?) :D :D le van szabályozva 250nél ki lehet szedetni akkor valami 275 a vége :) ,mert kell :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Endy Elküldve Október24, 2012 Megoszt Elküldve Október24, 2012 :D :D le van szabályozva 250nél ki lehet szedetni akkor valami 275 a vége :) ,mert kell :) Mikor járni autobahn? :D Vagy katalógusból az adat? :omg: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október24, 2012 Megoszt Elküldve Október24, 2012 Mikor járni autobahn? :D Vagy katalógusból az adat? :omg: :) gyári adat a 250 leszabályzás és valami ilyen amikor kivan szedve a tiltás : http://www.youtube.com/watch?v=mdNaYvq9fg4 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jim81 Elküldve November8, 2012 Megoszt Elküldve November8, 2012 Üdv! Sikerült egy használt 2002-es Opel Asta G 1.2-est vennem (első autó). Tudom nem egy kanyarvadász, de engem A-ból B-be megbízhatóan elvisz. Nekem ez elég. Viszont a vásárlás előtt olvasgatam fogyasztásokról, miegyebekről, s azt tapasztaltam, hogy sokat eszik. Nos van benne igazság, mivel a mai forgalom túlnyomórészt dinamikus, és agresszív. Ennek ellenére belevágtam. Tudvalevőleg azt, hogy már 2 Opel van/volt a családban (Classik I, Classik II) és azokkal jó eredményeket értem el fogyasztásban. Érdekességként annyit, hogy az 1,2-es és további Opelekben a műszerfalban az óra 220km/h-van skálázva. Ezért nem lehet erős autóként úgy hajtani mint 1,4-es, és öblösebb társait. A skálázás alsóbb részeit szereti :). Olvastam még a fórumban egy Spritmonitor.de honlapról, ami jópofán kiszámítja és kezeli a fogyasztási adatokat az autóról. Egy kicsit elkezdtem nézegetni rajta. Nem tudom, de mintha nekem úgy tűnne, hogy a külföldi (német) üzemanyagok jobb minőségűek. Itt a fórumon elég sok 1,4-es Astra adatát írták be, és azokhoz képest jóval megdöbbentőbb értékek vannak ott. Ezek szerint bennünk él a verseny szellem, a győzni akarás, és letoljuk a németeket a pályán. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November8, 2012 Megoszt Elküldve November8, 2012 Vagy másképp vezetnek, például több hosszú távval és kevesebb várossal. Én például a 86 enyémmel azonos motorú és kivitelű autó közül a 27. vagyok fogyasztásban az említett oldalon, éppen az első harmad végén. Szerk.: Uhh, most nézem, a téli autónak használt Corsával meg 328 közül a nyolcadik... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve November8, 2012 Megoszt Elküldve November8, 2012 Hm... Én első, 38 x20xev közül. Ha az 1.8-t is nézem, 40. 197 közül... :D Vagy másképp vezetnek, például több hosszú távval és kevesebb várossal. Én például a 86 enyémmel azonos motorú és kivitelű autó közül a 27. vagyok fogyasztásban az említett oldalon, éppen az első harmad végén. Szerk.: Uhh, most nézem, a téli autónak használt Corsával meg 328 közül a nyolcadik... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November8, 2012 Megoszt Elküldve November8, 2012 Hm... Én első, 38 x20xev közül. Én úgy látom második. Az alteregód (AlexD75) meg 18. :D Külön gyűjtöd az etanolos tankolásaidat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pootj Elküldve November8, 2012 Megoszt Elküldve November8, 2012 Üdv! Sikerült egy használt 2002-es Opel Asta G 1.2-est vennem (első autó). Tudom nem egy kanyarvadász, de engem A-ból B-be megbízhatóan elvisz. Nekem ez elég. Viszont a vásárlás előtt olvasgatam fogyasztásokról, miegyebekről, s azt tapasztaltam, hogy sokat eszik. Nos van benne igazság, mivel a mai forgalom túlnyomórészt dinamikus, és agresszív. Ennek ellenére belevágtam. Tudvalevőleg azt, hogy már 2 Opel van/volt a családban (Classik I, Classik II) és azokkal jó eredményeket értem el fogyasztásban. Érdekességként annyit, hogy az 1,2-es és további Opelekben a műszerfalban az óra 220km/h-van skálázva. Ezért nem lehet erős autóként úgy hajtani mint 1,4-es, és öblösebb társait. A skálázás alsóbb részeit szereti :). Olvastam még a fórumban egy Spritmonitor.de honlapról, ami jópofán kiszámítja és kezeli a fogyasztási adatokat az autóról. Egy kicsit elkezdtem nézegetni rajta. Nem tudom, de mintha nekem úgy tűnne, hogy a külföldi (német) üzemanyagok jobb minőségűek. Itt a fórumon elég sok 1,4-es Astra adatát írták be, és azokhoz képest jóval megdöbbentőbb értékek vannak ott. Ezek szerint bennünk él a verseny szellem, a győzni akarás, és letoljuk a németeket a pályán. :) A fogyasztás egyébként is teljesen jobb láb függő (és útvonal és időjárás és szállított csomagok/személyek és sorolhatnám). Nekem a Z14XE Classic 2 Caravan fogyaszt 5,8 l/100km-től (Hosszú táv, nyáron, de klíma nem kellett, 3 személy, csomag szinte semmi) egészen 9,5 l/100 km-ig (várososn belü, télen hideg motorral, 4-5 km-es távok) szinte mindent. Egyébként pont erre jó a katalógus adat. Nem azt mutatja meg, hogy menyit fogsz te fogyasztani az adott autüóval, hanem azt, hogy azonos körülmények között mennyit fogyaszt az adott típus, ezáltal összehasonlíthatóak a különböző gyártók. És sokan pont ezt felejtik el... Link to comment Megosztás: More sharing options...
retfirD Elküldve November9, 2012 Megoszt Elküldve November9, 2012 Na igen, csak azok az azonos körülmények rohadt távol állnak egy hétköznapi használattól. És lehet, hogy két kocsi katalógus szerint ("azonos körülmények között") ugyanannyit fogyaszt, viszont ugyanazon hétköznapi használatban lehet több liter is az eltérés, mert a gyártók (főleg akik a katalógusban szereplő minél szebb számadatra mennek) úgy optimalizálják a kocsit, hogy a teszten jól szerepeljen. Illetve szerintem abban is van valami, hogy az üzemanyag minőségben is vannak eltérések országonként. Link to comment Megosztás: More sharing options...
camaron Elküldve November9, 2012 Megoszt Elküldve November9, 2012 én most a héten mentem bokorugró falujáratos úton 300km-t és sikerült 5,9-et elérnem. soha nem volt ennyire jó. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve November9, 2012 Megoszt Elküldve November9, 2012 Én úgy látom második. Az alteregód (AlexD75) meg 18. :D Külön gyűjtöd az etanolos tankolásaidat? Akkor vettem ezt az autót, próbálkoztam keverttel, de nem igazán szerette... :D Aztán egy darabig nem írtam és elfelejtettem, h volt regem... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jim81 Elküldve November12, 2012 Megoszt Elküldve November12, 2012 Na igen, csak azok az azonos körülmények rohadt távol állnak egy hétköznapi használattól. És lehet, hogy két kocsi katalógus szerint ("azonos körülmények között") ugyanannyit fogyaszt, viszont ugyanazon hétköznapi használatban lehet több liter is az eltérés, mert a gyártók (főleg akik a katalógusban szereplő minél szebb számadatra mennek) úgy optimalizálják a kocsit, hogy a teszten jól szerepeljen. Illetve szerintem abban is van valami, hogy az üzemanyag minőségben is vannak eltérések országonként. Az biztos, hogy Horvátországban a benzin rosszabb minőségű. (tapasztalatom) Lehet hogy másnak meg jobb, de amikor már nem először ledadogott a kocsi (Astra Classic II 1,4) induláskor, a kereszteződésben, az biza nem volt kellemes. Nem a klímázás, meg a tele autóval volt a baj, mert még magyar oldalon (Kanizsán) telihúztam a kocsit s amíg a magyar volt benne nem volt gond. De már itt is boncolgattátok, hogy itthon is eltérő az üzemanyag minőség. Ez ellen egy megoldás van. Kitapasztalni melyik a kocsinak jó, s uccu azt égetni. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November12, 2012 Megoszt Elküldve November12, 2012 Az biztos, hogy Horvátországban a benzin rosszabb minőségű. (tapasztalatom) Lehet hogy másnak meg jobb, de amikor már nem először ledadogott a kocsi (Astra Classic II 1,4) induláskor, a kereszteződésben, az biza nem volt kellemes. Nem a klímázás, meg a tele autóval volt a baj, mert még magyar oldalon (Kanizsán) telihúztam a kocsit s amíg a magyar volt benne nem volt gond. De már itt is boncolgattátok, hogy itthon is eltérő az üzemanyag minőség. Ez ellen egy megoldás van. Kitapasztalni melyik a kocsinak jó, s uccu azt égetni. :) Én AGIPon tankolok forensis kártyával. Régebben Shellen szoktam, de leszoktam... Lehet ott jobb a 95-ös? Link to comment Megosztás: More sharing options...
palicska Elküldve November12, 2012 Megoszt Elküldve November12, 2012 Az biztos, hogy Horvátországban a benzin rosszabb minőségű. (tapasztalatom) Lehet hogy másnak meg jobb, de amikor már nem először ledadogott a kocsi (Astra Classic II 1,4) induláskor, a kereszteződésben, az biza nem volt kellemes. Nem a klímázás, meg a tele autóval volt a baj, mert még magyar oldalon (Kanizsán) telihúztam a kocsit s amíg a magyar volt benne nem volt gond. De már itt is boncolgattátok, hogy itthon is eltérő az üzemanyag minőség. Ez ellen egy megoldás van. Kitapasztalni melyik a kocsinak jó, s uccu azt égetni. :) Nemrégiben egy rádióbeszélgetésben arról volt szó hogy melyik benzin jobb. Csak ott ausztria volt a másik ország. A betelefonálók azt mondták a kinti benzinnel jobban megy az autó. Egy szakember azt mondta, hogy a benzinnek az oktánszáma tól- ig van. Nálunk inkáb a tól-hoz van közelebb, még kint az ig-hez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jim81 Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 Biztos, hogy vannak különbségek. Én Mol-nál, AVIA-nál, OIL-nál tankolva nem éreztem azt, hogy a SHELL-nél jobbak lennének. Itt tapasztaltam fogyasztás javulás. Viszont nem tettem pedál alá tojást. :) Persze nem istenítem egyik kutat sem. Lehet, hogy tankolok most egy OMV-nél és mindegyiknél jobb lesz. Én úgytudom, hogy az "alapbenzin" azonos, csak a kutak más-más adalék hozzákeverésével árulják. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 Itt van egy kis benzin-összehasonlítás: http://www.mami.hu/pdf/Benzinteszt_cikk_II.pdf Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts