hakapeszimaki Elküldve Július31, 2012 Megoszt Elküldve Július31, 2012 Semmi bajuk nem lesz tőle. Mitőbb, sokan itt "fagyizás" címszó alatt éppen ezt ajánlják, akár még drasztikusabb változatban (5000 1/min, 30-40km-en keresztül) is. A kézikönyvben mindenesetre valami olyasmi szerepel hogy "tartósan elviselhető legmagasabb fordulatszám: 6500". Én a magam részéről ezt úgy értelmezem hogy akár azt is bírnia kell ha egy órán keresztül 6500-on pörgetem... Van olajhőfok-mérőd? Ott kiderülne milyen fordulaton,meddig,milyen körülmények között. 110Fok felett el kell venni a gázt. Többen írták itt is milyen döglött az x14xe(p) 3000 alatt. Hát ja, még korzában is szánalmas tötymörgés amit ez alatt a fordulat alatt művel.Ott 4000 a nyomatékcsúcs és 6000 a teljesítménycsúcs. Am pörgetni sincs kedvem,mert pörgetem az is csak vihar a biliben. Nem egy 1.6VTI,azt van értelme megküldeni. :evilgrin: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július31, 2012 Megoszt Elküldve Július31, 2012 Jóvan mer' te tele vagy nyomatékkal (tényleg, nem adsz el belőle?) és alig kell piszkálni a gázt ilyen tempóhoz... :D :D majd teszek fel a vaterára :) furcsa hogy olyan tempónál kb 2600-2700 fordul 210nél talán 4000sincs :D de már néztem ezt :D :D http://www.eds-motorsport.de/shop/en/Opel/Vectra-C/Z28NET/Opel-Vectra-C-Z28NET-Phase1-Chiptuning Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Augusztus3, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2012 ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Augusztus3, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2012 :D majd teszek fel a vaterára :) furcsa hogy olyan tempónál kb 2600-2700 fordul 210nél talán 4000sincs :D de már néztem ezt :D :D http://www.eds-motor...ase1-Chiptuning Keresd meg Osit, sokunknak ő szerezte be a szoftvert, pl. tgabika76(z18xe), én(x20xev), Osi (z20let). mtb-fahrzeugtechnik.de Állítólag az EDS-ből vált ki a srác, ott volt fejlesztőmérnök. A telszámot küldöm privben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bombero Elküldve Augusztus4, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2012 A héten voltunk egy kis Őrségi, osztrák és szlovén kiruccanáson. Eddig is írtam a fogyasztási adatokat, de nagyvárosi autókázás fogyasztásán kívül más adatom eddig nem volt. Szóval, Szlovéniában Muraszombatban tankoltam 473 kilométer után 34,98 liter gázt. Ez 7,39 literre jött ki százon. Ez folyamatos klímás autózást jelentett Szegedről az Őrségbe, autópályát nem igénybevéve, toronyiránt "millió" egy falun át, lakott területen kívül kb. 100-110-el. Majd másnap pedig dimbes-dombos autózást Szlovéniában. Ugyanitt Muraszombatban tankoltam benzint is: 2602 kilométerre 19,00 litert. Ez azt jelenti, hogy száz kilométerenként a gázhoz elfogyott még 0,73 liter benzin is. Azt figyelembe véve, hogy általában 1 litert mondanak százra, ez nem is rossz. A szlovéneknél a gáz most 0,754 €/liter volt. 281,42 forintos OTP euró árfolyammal számolva olcsóbb volt mint Zalaegerszegen a Kaszaházi úton, ahol 248,90-ért vesztegették. Ahogy számolgattam a benzin és a gáz egy kilométerre eső költségét, sikerült 20 forint alatt maradni a benzin 26-29 forintos kilométerenkénti költségéhez viszonyítva. Ez 35-40 %-os megtakarítás, ami egy nagyon jó dolog. :-) Hazafelé már nem néztem a fogyasztást mert benzinnel is megjárattam egy kicsit a kocsit, hogy tudja milyen azzal is menni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
prono Elküldve Augusztus20, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2012 Hosszú hétvégén sikerült egy erdélyi körutat megejteni és 2 nap miatt gondoltam nem veszek 3ezer forintért matricát, hanem a 4-es főúton megyek, úgyis jobb a fogyasztása a kicsikének főúton. Hát nem bántam meg :D. Összesen mentem 848 km, ebből 100 km volt légkondival,ez olyan helyben kavirnyolós volt, a többi az oda és vissza út. Ilyen jó fogyasztás még soha nem jött ki. Összesen tankoltam 47.76 litert ami azt jelenti, hogy 5.63 liter 100 km-en :). Igaz, hogy egy bő órával hosszabb lett az út, viszont a pályán nem jövök ki 7 liter alatt + a pályadíj, azért az már szemmel látható különbség költségben. További kellemest Mindenkinek :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pupak78 Elküldve Augusztus20, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2012 Én is tesztelem a kicsikét....mióta meg van beleraktam 1350km-t.nem egész 1 hónap alatt.Nem tankoltam tele sosem,félre raktam a számlákat ami 31e ad ki...ha lehet hinni a villogó tank jelzésnek akkor 5,5-re jöhettem ki.Ez kb 1000km országúti,dimbes dombos kanyargós út max 70-80-al néha még vissza is kapcsolva..(egyébként csak itt járva 6,4-re jöttem ki )..A többi max 90-es tempó betartva mindent,nem nagyon kihúzatva csak max 2000-ig,minnél előbb 5-be.Városi elenyésző,de az is volt vagy 100km.Meg vagyok elégedve vele idáig.Klimát túl sokat nem használtam. Ma egy külön mérésem,tegnap villogott nem csak világított,pont tankolni indúltam,raktam bele csori 3000ft-ot mert tudtam fogok menni ma 120-130km viszonylag jó úton lehet menni legalább 90-el egy folytában.Haza is értem vele és még nem villog azaz ugyan az a fogyasztásom ki jött igy is. :) 04' 1,4 G astra Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus20, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2012 ...csak arra figyelj hogy néha azért hajtsd meg, mert ezek a modern 16 szelepes Opel-motorok nem annyira kedvelik a konstans alacsony fordulatot, lekokszosodik tőle a fojtószelep és leragad/eltömődik az AGR (ha van). Váltásnál nyugodtan elforgathatod 3000-ig, nem fog neki ártani, sőt a fogyasztás sem kúszik feljebb észrevehetően. Én például az enyémmel (Z18XE) városban sosem kapcsolok fel 3. fölé, általában 80-nál rakom a negyediket. Így eszik 8 liter körül vegyesben (klímával, meg ez ugye 1.8-as és 215-ös gumim van, szóval az is elég széles), de sosincs sárga lámpás hibakódom... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Augusztus20, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2012 9.5 :hiya: ebbe volt minden :D ,az állatkodástól ,a pályáig ,a dugóban ülős klímázos, pályás koromtalanító :), stb Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus21, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2012 Sztem a 9.5 az nagyon jó egy ekkora autóhoz, őszintén szólva kicsit hihetetlen is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Augusztus21, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2012 Horvátország 1800km kifújó turbónyomással 4,8l/100km fogyasztás 5személy, fullon a puttony nem fért be semmi klíma nem volt, elengedte a gázt :( odafele 100km/h tempomat vissza 110km/h tempomat Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Augusztus21, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2012 Sztem a 9.5 az nagyon jó egy ekkora autóhoz, őszintén szólva kicsit hihetetlen is... nekem is meglepő volt ... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Augusztus21, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2012 Sztem a 9.5 az nagyon jó egy ekkora autóhoz, őszintén szólva kicsit hihetetlen is... na ez még ide tartozik :) még elvoltam este a városba meg reggel a bányába :) meg is látszik egyből :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Augusztus21, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2012 na ez még ide tartozik :) még elvoltam este a városba meg reggel a bányába :) meg is látszik egyből :) nem lehet hogy csak elbacták és 2 digit-es a mező ezért mutat inkább mindig 9.9-et? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Augusztus21, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2012 nem lehet hogy csak elbacták és 2 digit-es a mező ezért mutat inkább mindig 9.9-et? :) :D :D vagy 99 :) most már nem ezt mutatja :( ,meg tankoltam , és hazajöttem ... nem is merem leírni :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pupak78 Elküldve Augusztus21, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2012 ...csak arra figyelj hogy néha azért hajtsd meg, mert ezek a modern 16 szelepes Opel-motorok nem annyira kedvelik a konstans alacsony fordulatot, lekokszosodik tőle a fojtószelep és leragad/eltömődik az AGR (ha van). Váltásnál nyugodtan elforgathatod 3000-ig, nem fog neki ártani, sőt a fogyasztás sem kúszik feljebb észrevehetően. Én például az enyémmel (Z18XE) városban sosem kapcsolok fel 3. fölé, általában 80-nál rakom a negyediket. Így eszik 8 liter körül vegyesben (klímával, meg ez ugye 1.8-as és 215-ös gumim van, szóval az is elég széles), de sosincs sárga lámpás hibakódom... Értem.Mondjuk szerencsére gyárilag lehagyták az agr-t az enyémen 04' évjárat :) azzal nem lesz gond. Ma 5 személyel klimával muszáj volt 3000-ig pörgetnem pláne enyhe emelkedőn...Néha azért ki kórmolom majd,de nap mint nap munkába járásra nem kifizetődő,ott inkább ez a nyugis tempo....kanyar kanyar hátán úgy is,na meg a sok őz,szarvas...erre rengeteg van :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
prono Elküldve Augusztus22, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2012 ...csak arra figyelj hogy néha azért hajtsd meg, mert ezek a modern 16 szelepes Opel-motorok nem annyira kedvelik a konstans alacsony fordulatot, lekokszosodik tőle a fojtószelep és leragad/eltömődik az AGR (ha van). Váltásnál nyugodtan elforgathatod 3000-ig, nem fog neki ártani, sőt a fogyasztás sem kúszik feljebb észrevehetően. Én például az enyémmel (Z18XE) városban sosem kapcsolok fel 3. fölé, általában 80-nál rakom a negyediket. Így eszik 8 liter körül vegyesben (klímával, meg ez ugye 1.8-as és 215-ös gumim van, szóval az is elég széles), de sosincs sárga lámpás hibakódom... Nálam AGR probléma nem szokott előjönni. Viszont van egy érdekes jelenség ami csak és kizárólag hosszú utakon jön elő. Egy olyan 200-300 km után egyszer csak egyenletes tempónál elkezd fuldokolni az autó, rángat és ha kinyomom a kuplungot akkor lefullad, nincs alapjárat. Ilyenkor kihuzatom, vagy megpörgetem a motort tiltásig és 200-300 km-en keresztül megint semmi gond. Sárga lámpa soha nem jön és ha 1 évig nem megyek hosszabb távra akkor nem jön elő. Ötletem nincs mitől lehet :confused: , max egy benzinszűrőt majd még megpróbálok cserélni, hátha az okozza ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus22, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2012 Nálam AGR probléma nem szokott előjönni. Viszont van egy érdekes jelenség ami csak és kizárólag hosszú utakon jön elő. Egy olyan 200-300 km után egyszer csak egyenletes tempónál elkezd fuldokolni az autó, rángat és ha kinyomom a kuplungot akkor lefullad, nincs alapjárat. Ilyenkor kihuzatom, vagy megpörgetem a motort tiltásig és 200-300 km-en keresztül megint semmi gond. Sárga lámpa soha nem jön és ha 1 évig nem megyek hosszabb távra akkor nem jön elő. Ötletem nincs mitől lehet :confused: , max egy benzinszűrőt majd még megpróbálok cserélni, hátha az okozza ... Mi lenne, ha egy fagyizást beiktatnál? Pályán 140-es tempó (ott még nem büntetnek) 40-50km-en keresztül megtenné a hatását, de nem árt előtte kb ugyanennyin nyugodt tempóban, hogy ne hirtelen tisztuljon, mert akár a dugó át is éghet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
prono Elküldve Augusztus22, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2012 Mi lenne, ha egy fagyizást beiktatnál? Pályán 140-es tempó (ott még nem büntetnek) 40-50km-en keresztül megtenné a hatását, de nem árt előtte kb ugyanennyin nyugodt tempóban, hogy ne hirtelen tisztuljon, mert akár a dugó át is éghet... mindenképpen kipróbálom a következő pályázásnál :), csak a furcsa az, hogy rövid távokon soha nem jön elő és gondolom ha valami kokszosodás lenne akkor ilyenkor is jelentkeznie kéne ?!. Szoktam pályázni, bár az tény, hogy inkább 3500-3750-es fordulaton, de azt végig és ilyenkor is előjön ... :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Augusztus25, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2012 Hali mindenkinek. Sajnos megint egy eszméletetlen pocsék fogyasztást nyugtáztam. 382 km re tankoltam 38,7 L-t ami 10,13 L /100km. Ami azért rendkívül pocsék mert ebből a 380 km ből 180-190 hosszú út volt finoman használva max 3000-3200 RPM ig pörgetve nyugodt gyorsításokkal igaz ugyan klímázva. a másik része az városi tömény tütymörgés hol klímázva hol nem. Ez a 10 L NAGYOOOOOON SOOOOK. Mivel a helyi márkaszervíz szerint nincsen új szoft ezért azt nem tudom frissítetni, máshol kéne körülnézni. Autóvillamosságis haver mondta hogy marha nehéz elindulni mert minden értéke jó egyeneletes alapjárat sárga-t nem dob jól indul magához képest jó ereje is van. Tehát csőd nekem. Nagyon bosszantó hogy 45-46 L benzinnel akárhol tankolok nem tudok menni 500 Km-t akármit is csinálok. Kocsi csere lenne a megoldás de sajnos ezt most nagyon nem tudom megoldani.Vmi ötlet??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus25, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2012 Hali mindenkinek. Sajnos megint egy eszméletetlen pocsék fogyasztást nyugtáztam. 382 km re tankoltam 38,7 L-t ami 10,13 L /100km. Ami azért rendkívül pocsék mert ebből a 380 km ből 180-190 hosszú út volt finoman használva max 3000-3200 RPM ig pörgetve nyugodt gyorsításokkal igaz ugyan klímázva. a másik része az városi tömény tütymörgés hol klímázva hol nem. Ez a 10 L NAGYOOOOOON SOOOOK. Mivel a helyi márkaszervíz szerint nincsen új szoft ezért azt nem tudom frissítetni, máshol kéne körülnézni. Autóvillamosságis haver mondta hogy marha nehéz elindulni mert minden értéke jó egyeneletes alapjárat sárga-t nem dob jól indul magához képest jó ereje is van. Tehát csőd nekem. Nagyon bosszantó hogy 45-46 L benzinnel akárhol tankolok nem tudok menni 500 Km-t akármit is csinálok. Kocsi csere lenne a megoldás de sajnos ezt most nagyon nem tudom megoldani.Vmi ötlet??? Vesszhez nem tudod elvinni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Filo Elküldve Augusztus25, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2012 Sziasztok, A múlt héten túráztunk egy nagyot Erdélyben. - A határig autópályával az átlag 7.8l - Országúti barangolás a Hargitán, kb 700 km 4 személy, klíma 5.6l Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Augusztus25, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2012 Hali mindenkinek. Sajnos megint egy eszméletetlen pocsék fogyasztást nyugtáztam. 382 km re tankoltam 38,7 L-t ami 10,13 L /100km. Ami azért rendkívül pocsék mert ebből a 380 km ből 180-190 hosszú út volt finoman használva max 3000-3200 RPM ig pörgetve nyugodt gyorsításokkal igaz ugyan klímázva. a másik része az városi tömény tütymörgés hol klímázva hol nem. Ez a 10 L NAGYOOOOOON SOOOOK. Mivel a helyi márkaszervíz szerint nincsen új szoft ezért azt nem tudom frissítetni, máshol kéne körülnézni. Autóvillamosságis haver mondta hogy marha nehéz elindulni mert minden értéke jó egyeneletes alapjárat sárga-t nem dob jól indul magához képest jó ereje is van. Tehát csőd nekem. Nagyon bosszantó hogy 45-46 L benzinnel akárhol tankolok nem tudok menni 500 Km-t akármit is csinálok. Kocsi csere lenne a megoldás de sajnos ezt most nagyon nem tudom megoldani.Vmi ötlet??? nem folyik el valahol????? Mert már láttam ilyet :) Az valóban sok...,nekem nem eszik ennyit a kettőnyóc :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Augusztus25, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2012 nem folyik el valahol????? Mert már láttam ilyet :) Az valóban sok...,nekem nem eszik ennyit a kettőnyóc :) Benzinszagot nem érzek sem a motortérben sem az utastérben. Vagy a kettő nem függ össze? Én is gondoltam a visszavezető ágra hátha vhol ereszt és mikor megy a kocsi akkor folyik mellé is. És mivel városba drasztikus ezért összefüggés is lehet, mert nyilván itt nem nyomom annyira, tehát több folyik vissza a tankba, de ha lyukas a visszafolyó ezért nem a tankba hanem az aszfaltra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Augusztus26, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2012 Benzinszagot nem érzek sem a motortérben sem az utastérben. Vagy a kettő nem függ össze? Én is gondoltam a visszavezető ágra hátha vhol ereszt és mikor megy a kocsi akkor folyik mellé is. És mivel városba drasztikus ezért összefüggés is lehet, mert nyilván itt nem nyomom annyira, tehát több folyik vissza a tankba, de ha lyukas a visszafolyó ezért nem a tankba hanem az aszfaltra. körbe kellene szaglászni :) hátha érzel valamit... de lehet hogy nem is lukas ... főleg a tartálynál Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts