DarthVödör Elküldve Március17, 2012 Megoszt Elküldve Március17, 2012 (edited) On 2012. 03. 16. at 11:56, imy írta: Módosítva Április8, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Március17, 2012 Megoszt Elküldve Március17, 2012 Ha egy kicsit "lenyugszik" az ember, nem nagy képesség. Hagyom felgyorsulni. Hagyom kigurulni. Keveset fékezek. Légy előre látó! Olajcserével, a légszűrőt is cserélem. Akkor már ketten vagyunk. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Március18, 2012 Megoszt Elküldve Március18, 2012 Akkor már ketten vagyunk. :icon1: Hárman. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március18, 2012 Megoszt Elküldve Március18, 2012 Hárman. ;) 4 Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Március18, 2012 Megoszt Elküldve Március18, 2012 Tudom, én ha tehetem, ott tankolok... Az enyém is igényli a 98-at. :) 98-as LUk vagy Agip benzin és 100-as vpower,OMW vagy 99-es mol benzin között tapasztalható valami különbség mentetteljesítmény, fogyasztás tekintetében? Nálam 100-as vpowerrel kb. pont annyival eszik kevesebbet,mint amennyivel drágább a 95-ösnél és a kopogásérzékelő több előgyújtást is húz neki,ettől jobban is megy,de 478Ft/litert írt a kijelző tegnap ami azért elgondolkodtatott. :blink: Ha 98 lukoil-al ugyanennyit fogyasztásztana,akkor tudnék spórolni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Március18, 2012 Megoszt Elküldve Március18, 2012 Hárman. ;) 4 :icon13: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Március18, 2012 Megoszt Elküldve Március18, 2012 Akkor már ketten vagyunk. :icon1: én minden második olajcserénél cserélem a légszürőt. akkor most ciki vagyok? :D cserébe az olajcsere 10.000 km-ként megtörténik mindkét autómban, és csak gyári légszürőt - olajszürőt - gázolajszürőt használok. egyedül ami utángyártott az a pollenszürő.... ( és a fékbetét - féktárcsa is gyári. igazából minden gyári, maximum a kerékcsapágyból vennék utángyártottat) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március18, 2012 Megoszt Elküldve Március18, 2012 én minden második olajcserénél cserélem a légszürőt. akkor most ciki vagyok? :D cserébe az olajcsere 10.000 km-ként megtörténik mindkét autómban, és csak gyári légszürőt - olajszürőt - gázolajszürőt használok. egyedül ami utángyártott az a pollenszürő.... ( és a fékbetét - féktárcsa is gyári. igazából minden gyári, maximum a kerékcsapágyból vennék utángyártottat) Én meg évente cserélem az olajat, az olyan 17-18e általában, így is a gyári ajánlás 60%-ét futja. Én meg után gyártottat veszek a szűrökből, a feladatát ellátja a magyar armafilt is. A kerékcsapágy sem után gyártott, hiszen ha SKFet veszel ez ugyanaz, csak SKFes dobozban, nem GMesben, cserébe 1/3-a az ára. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Március18, 2012 Megoszt Elküldve Március18, 2012 a szürőknél nincs igazad. a munkahelyemen a főnökség nemrég szétvágottt egy gyári és egy utángyártott gázolajszürőt, mert porlasztó hiba volt, ás már volt javitva - reklamáció volt. A gyári gázolajszürőben volt egy fél kiló papirtekercs, ami kiszürte a gázolajból a retket, az utángyártottba volt valamennyi mutatóba, ami mindenre jó volt csak szürésre nem. ugyanezt a sztorit hallottam már a Bosch gyárból is, mi ott javíttatuk a porlasztókat az elöző munkahelyemen. ott csak akkor volt gari a porlasztóra, ha gyári szürő ment bele, számláza. nem véletlenül van gyári , gyári minősített ( nem egyenlő a gyári beszállítóival (!)) , és utángyártott alkatrész. az ident vagy idenikus, vagy gyári beszállitói alkatrész meg bármi lehet = azaz bármire rá lehet mondani , a 100 forintos kinaira is.... na, én ezért csak gyári :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március18, 2012 Megoszt Elküldve Március18, 2012 a szürőknél nincs igazad. a munkahelyemen a főnökség nemrég szétvágottt egy gyári és egy utángyártott gázolajszürőt, mert porlasztó hiba volt, ás már volt javitva - reklamáció volt. A gyári gázolajszürőben volt egy fél kiló papirtekercs, ami kiszürte a gázolajból a retket, az utángyártottba volt valamennyi mutatóba, ami mindenre jó volt csak szürésre nem. ugyanezt a sztorit hallottam már a Bosch gyárból is, mi ott javíttatuk a porlasztókat az elöző munkahelyemen. ott csak akkor volt gari a porlasztóra, ha gyári szürő ment bele, számláza. nem véletlenül van gyári , gyári minősített ( nem egyenlő a gyári beszállítóival (!)) , és utángyártott alkatrész. az ident vagy idenikus, vagy gyári beszállitói alkatrész meg bármi lehet = azaz bármire rá lehet mondani , a 100 forintos kinaira is.... na, én ezért csak gyári :P Én olajszűrőből gyárit veszek, és üzemanyagszűrőt eddig 1x cseréltettem, de azt is szervizbe. Levegő és pollenszűrőből veszek armafiltet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Március18, 2012 Megoszt Elküldve Március18, 2012 a szürőknél nincs igazad. a munkahelyemen a főnökség nemrég szétvágottt egy gyári és egy utángyártott gázolajszürőt, mert porlasztó hiba volt, ás már volt javitva - reklamáció volt. A gyári gázolajszürőben volt egy fél kiló papirtekercs, ami kiszürte a gázolajból a retket, az utángyártottba volt valamennyi mutatóba, ami mindenre jó volt csak szürésre nem. ugyanezt a sztorit hallottam már a Bosch gyárból is, mi ott javíttatuk a porlasztókat az elöző munkahelyemen. ott csak akkor volt gari a porlasztóra, ha gyári szürő ment bele, számláza. nem véletlenül van gyári , gyári minősített ( nem egyenlő a gyári beszállítóival (!)) , és utángyártott alkatrész. az ident vagy idenikus, vagy gyári beszállitói alkatrész meg bármi lehet = azaz bármire rá lehet mondani , a 100 forintos kinaira is.... na, én ezért csak gyári :P Szűrőkből Mahle (kivéve pollenszűrő), olajcsere pedig 10-12k után, mikor hogy adja ki... Nem gondolnám, h a Mahle rosszabb minőség lenne mint a GM dobozolt. Egyébként nemrég váltottam GM-ről. Állítólag a törököknél gyártják(?)... Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Március18, 2012 Megoszt Elküldve Március18, 2012 én minden második olajcserénél cserélem a légszürőt. akkor most ciki vagyok? :D cserébe az olajcsere 10.000 km-ként megtörténik mindkét autómban, és csak gyári légszürőt - olajszürőt - gázolajszürőt használok. egyedül ami utángyártott az a pollenszürő.... ( és a fékbetét - féktárcsa is gyári. igazából minden gyári, maximum a kerékcsapágyból vennék utángyártottat) áááááááááá... ez meg sem fordult a fejemben,és szerintem a márkatársak fejében sem... :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március18, 2012 Megoszt Elküldve Március18, 2012 nem véletlenül van gyári , gyári minősített ( nem egyenlő a gyári beszállítóival (!)) , és utángyártott alkatrész. az ident vagy idenikus, vagy gyári beszállitói alkatrész meg bármi lehet = azaz bármire rá lehet mondani , a 100 forintos kinaira is.... na, én ezért csak gyári :P ezt nem értem... most akkor amit vettem trw kapcsolót .. és ki van satírozva a GM felirat , az már nem is jó ?? :) vagy akármilyen bosch alkatrészt .. pl trafó,légtömegmérő,stb. ?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Március18, 2012 Megoszt Elküldve Március18, 2012 ezt nem értem... most akkor amit vettem trw kapcsolót .. és ki van satírozva a GM felirat , az már nem is jó ?? :) vagy akármilyen bosch alkatrészt .. pl trafó,légtömegmérő,stb. ?? Gondolom itt leginkább a no name és nem ismert nevű "occó, nem drága" ill a "tudok okosba" alkatrészekről van szó. Lehet, hogy műxik, de meddig, hogyan és okoz-e kárt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március18, 2012 Megoszt Elküldve Március18, 2012 Gondolom itt leginkább a no name és nem ismert nevű "occó, nem drága" ill a "tudok okosba" alkatrészekről van szó. Lehet, hogy műxik, de meddig, hogyan és okoz-e kárt. na ezért nem veszek lomot :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Endy Elküldve Március19, 2012 Megoszt Elküldve Március19, 2012 Visszatérve a topic témájához: mai tankolás: 43.16l megtett út:412km átlag fogyi:10.47l 100% rövid távú (5km) városi használat, fűtetlen garázs, melegítés addig, amíg becsukom a kaput, 2-3 ezres fordulat, 1 személy De legalább megbízható. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Március19, 2012 Megoszt Elküldve Március19, 2012 Visszatérve a topic témájához: mai tankolás: 43.16l megtett út:412km átlag fogyi:10.47l 100% rövid távú (5km) városi használat, fűtetlen garázs, melegítés addig, amíg becsukom a kaput, 2-3 ezres fordulat, 1 személy De legalább megbízható. :icon1: Endy ugyanezen körülmények nálam is csak annyi, hogy nálam van garázs de ott kb 5 fokkal van melegebb mint kint. Fogyasztásom is kísértetiesen hasonló. 9,2-10,5 ig. De volt szerencsém 11-12 höz is . Pedig nálam is olaj + szűrő 10-11 ezrenként csere levegő+pollenszűrő általában rá következő hónapban tehát szintén. Gyertyák 25-30 ezrenként csere. Szintén nem pörgetem 3000 városban már nagyon max. Nem értem hogy itt többen Z14XE vel hogy tudnak ilyen igen érdekes fogyasztásokat produkálni. Főleg városi rövidtávnál. Egyszerűen akármennyire figyelek kigurítom meg nem gyorsulgatok 8,8-9 alá nem tudom városba levinni. Viszont kint meg simán tud 6,2-6,5et természetesen 90-100 as max tempó mellett klíma nélkül. Tehát a motor jó mert akkor hosszúba sem tudna jó értéket CO kiváló egyéb mérések kiválóak szintén. Nem értem én sem de nagyon nagyon nehezen beletörődtem,de ahogy drágul a benzin mindig előjön hogy a fene mért ennyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Endy Elküldve Március19, 2012 Megoszt Elküldve Március19, 2012 Endy ugyanezen körülmények nálam is csak annyi, hogy nálam van garázs de ott kb 5 fokkal van melegebb mint kint. Fogyasztásom is kísértetiesen hasonló. 9,2-10,5 ig. De volt szerencsém 11-12 höz is . Pedig nálam is olaj + szűrő 10-11 ezrenként csere levegő+pollenszűrő általában rá következő hónapban tehát szintén. Gyertyák 25-30 ezrenként csere. Szintén nem pörgetem 3000 városban már nagyon max. Nem értem hogy itt többen Z14XE vel hogy tudnak ilyen igen érdekes fogyasztásokat produkálni. Főleg városi rövidtávnál. Egyszerűen akármennyire figyelek kigurítom meg nem gyorsulgatok 8,8-9 alá nem tudom városba levinni. Viszont kint meg simán tud 6,2-6,5et természetesen 90-100 as max tempó mellett klíma nélkül. Tehát a motor jó mert akkor hosszúba sem tudna jó értéket CO kiváló egyéb mérések kiválóak szintén. Nem értem én sem de nagyon nagyon nehezen beletörődtem,de ahogy drágul a benzin mindig előjön hogy a fene mért ennyi. Én sem csillaggarázst írtam, hanem fűtetlent. :omg: Egyébként város egy 3000-s lélekszámu település is 0 közlekedési lámpával és város Bp is. Szerintem így nem lehet városi fogyasztást összehasonlítani. Illetve lehet, de félrevezető. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Március20, 2012 Megoszt Elküldve Március20, 2012 Endy ugyanezen körülmények nálam is csak annyi, hogy nálam van garázs de ott kb 5 fokkal van melegebb mint kint. Fogyasztásom is kísértetiesen hasonló. 9,2-10,5 ig. De volt szerencsém 11-12 höz is . Pedig nálam is olaj + szűrő 10-11 ezrenként csere levegő+pollenszűrő általában rá következő hónapban tehát szintén. Gyertyák 25-30 ezrenként csere. Szintén nem pörgetem 3000 városban már nagyon max. Nem értem hogy itt többen Z14XE vel hogy tudnak ilyen igen érdekes fogyasztásokat produkálni. Főleg városi rövidtávnál. Egyszerűen akármennyire figyelek kigurítom meg nem gyorsulgatok 8,8-9 alá nem tudom városba levinni. Viszont kint meg simán tud 6,2-6,5et természetesen 90-100 as max tempó mellett klíma nélkül. Tehát a motor jó mert akkor hosszúba sem tudna jó értéket CO kiváló egyéb mérések kiválóak szintén. Nem értem én sem de nagyon nagyon nehezen beletörődtem,de ahogy drágul a benzin mindig előjön hogy a fene mért ennyi. Városi fogyasztásnak télen ezek az adatok a reálisak,minél rövidebb távokat mész vele úgy eszik többet,nekem is ezeket produkálja,pedig minden rendben van a motorral Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Március20, 2012 Megoszt Elküldve Március20, 2012 (edited) t Módosítva Április8, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Endy Elküldve Március20, 2012 Megoszt Elküldve Március20, 2012 Mai adat: 561 Km, 32,49l = 5,79 l/100Km Lemaradt adatok: +17fok hőmérséklet - autópálya - tempomat 90km/h - hátszél -valaki tolta hátulról :) :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Március20, 2012 Megoszt Elküldve Március20, 2012 Vegyes fogyasztás, a hétvégén hosszabb országúttal: 45,51 liter 682 km-en: 6,67 l/100 km. Ez oké, de hogy ez közel 20.000 Ft-ba került, pfff... :closedeyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Március21, 2012 Megoszt Elküldve Március21, 2012 480km, 31L, kb. 6,5L/100km... Város kb. 50km, többi országút, 90 körül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Március21, 2012 Megoszt Elküldve Március21, 2012 744 km-re 46.28 L, azaz ~6.22 l/100km. Ebből 44 km városon kívül a többi 3-5 km távokból. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Március21, 2012 Megoszt Elküldve Március21, 2012 Lemaradt adatok: +17fok hőmérséklet - autópálya - tempomat 90km/h - hátszél -valaki tolta hátulról :) :) :) Ne légy cinikus!nem autópálya,nem tempomat 90km/h,városi rövid távok... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts