Laci-Hun Elküldve Július30, 2011 Megoszt Elküldve Július30, 2011 Ezekben a mostani hűvösebb időkben, sok rövid úttal, kevés országúttal 6,8 l/100 km: ez OK. :) Shell Euro 95: 387,90 Ft/l: ez nagyon nem OK! :D nekem nem ok a 6,8 :D 5,4 a nyerő vagy kevesebb :D :lol: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Július30, 2011 Megoszt Elküldve Július30, 2011 nekem nem ok a 6,8 :) 5,4 a nyerő vagy kevesebb :D :D :D Áá, túl sok Andersent olvasol... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
maczko Elküldve Július30, 2011 Megoszt Elküldve Július30, 2011 Áá, túl sok Andersent olvasol... :D Ugyan, hagyd el... Az enyém napi 5 litert termel. És azt úgy, hogy a garázsban áll. :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Július30, 2011 Megoszt Elküldve Július30, 2011 Ugyan, hagyd el... Az enyém napi 5 litert termel. És azt úgy, hogy a garázsban áll. :D :D Néha lenézhetnél felénk!! :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Július31, 2011 Megoszt Elküldve Július31, 2011 Na, kiderült, hogy sok különbség van az egyes kutak között. Még azonos márkán belül is. Leírom az eddigi fogyasztásokat, kutakkal együtt. 6,43 - OMV 6-os út valahol (80 + fagyi) 5,82 - AGIP Solt (80) 6,03 - MOL Solt (80) 6,18 - Klub Petrol Dunaújváros (90) 5,84 - AGIP Solt (90,országút + város + klíma, tempomat) 6,27 - AGIP Baja (90, országút, tempomat) Végül is ez az utolsó a nagyon érdekes számomra. 0,43 l különbség pedig klíma nélkül országút volt.... Most legutóbb is AGIP Soltnál tankoltam. Kíváncsi leszek hogy beigazolódik-e az eddigi statisztika. Hali! A solti Agip az a Dunaegyháza lelágnál van? A Klub Petrol-os üzemanyaggal ezek szerint nincs gondod, ugye? Alig több a fogyasztás, de ott +10 volt a tempó. Azért kérdezem, mert hallottam olyat, hogy ott nemigazán jó a minőség, bár az Astránál üa. miatt gondom sosem volt, csak kíváncsi lennék a Te tapasztalaidra. Köcce! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július31, 2011 Megoszt Elküldve Július31, 2011 Ezekben a mostani hűvösebb időkben, sok rövid úttal, kevés országúttal 6,8 l/100 km: ez OK. :) Shell Euro 95: 387,90 Ft/l: ez nagyon nem OK! :D Pedig a Z14XE-nek ez jó fogyasztás. Válts LPG-re, az olcsóbb. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 Egy hozzáértő véleményére lennék kiváncsi sportlégszűrővel kapcsolatban, hallottam már sok mindent, -1 liter is lehet fogyasztásba, más aztmondja h +1liter is lehet, harmadik azt, hog semmit sem számít. Mi az igaz? Télen gyári légszűrővel 10liter volt a fogyim, most nyáron raktam fel sportlégszűrőt, bárhogy hajtom, ha nyomom neki, ha nagypapisba tolom, ha 2-3ezer között tartom a fordulatot és nagyrészt motorfékkel fékezek akkor is 9,5-10 liter a városi fogyasztásom, fél év alatt millió alkatrészt kicseréltem, gépre is lett dugva, csak egr hibát jelez, ami le van zárva, tehát tanácstalan vagyok. Nyugodjak bele hogy ez ennyi és kész ? Nem biztos, h nyerő a sportszűrő... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 Hali! A solti Agip az a Dunaegyháza lelágnál van? A Klub Petrol-os üzemanyaggal ezek szerint nincs gondod, ugye? Alig több a fogyasztás, de ott +10 volt a tempó. Azért kérdezem, mert hallottam olyat, hogy ott nemigazán jó a minőség, bár az Astránál üa. miatt gondom sosem volt, csak kíváncsi lennék a Te tapasztalaidra. Köcce! :) Szia! Igen, Földvár felől érkezve, de ott 2 is van egymással srégen szemben. Azonos tulaja van. Én Solt felé haladva jobb oldalon lévőnél szoktam tankolni. Klub Petrolos benzinnel sem vettem észre semmi negatívumot. Se jobban se rosszabbul nem ment. Picit evett többet, de az bármi más miatt is lehetett. Egy Vectrás kolléga évek óta ott tankol és nagyon dicséri. Egy Swiftes kolléga szerint viszont zabál az autó, kevésbé megy.... Lényeg, hogy nekem nem volt negatív tapasztalatom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 Szia! Igen, Földvár felől érkezve, de ott 2 is van egymással srégen szemben. Azonos tulaja van. Én Solt felé haladva jobb oldalon lévőnél szoktam tankolni. Klub Petrolos benzinnel sem vettem észre semmi negatívumot. Se jobban se rosszabbul nem ment. Picit evett többet, de az bármi más miatt is lehetett. Egy Vectrás kolléga évek óta ott tankol és nagyon dicséri. Egy Swiftes kolléga szerint viszont zabál az autó, kevésbé megy.... Lényeg, hogy nekem nem volt negatív tapasztalatom. Köcce! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 Hali mindenkinek! Egy kis beszámoló, a nyaralásról: Szeged-M5-M0-M7-HORVÁTORSZÁG-VIR sziget. Majdnem végig autópálya, 900km-ből 800km tiszta pálya, agyig pakolva 4 személlyel, klímával, 120-as laza tempó. Utána Horvátban 2 hét alatt folyamatosan kavirnyászva közben, összesen oda-vissza megtett út: 3500 km Szumma szummárum 4x tankolás : 1. etap 4.9-es fagyi 2. etap 4.8-as -ii- 3. etap 5.0-ás -ii- 4. etap 5.3-as -ii- Na ennyi kábé, meg vagyok elégedve Katámmal. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus5, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2011 Hali mindenkinek! Egy kis beszámoló, a nyaralásról: Szeged-M5-M0-M7-HORVÁTORSZÁG-VIR sziget. Majdnem végig autópálya, 900km-ből 800km tiszta pálya, agyig pakolva 4 személlyel, klímával, 120-as laza tempó. Utána Horvátban 2 hét alatt folyamatosan kavirnyászva közben, összesen oda-vissza megtett út: 3500 km Szumma szummárum 4x tankolás : 1. etap 4.9-es fagyi 2. etap 4.8-as -ii- 3. etap 5.0-ás -ii- 4. etap 5.3-as -ii- Na ennyi kábé, meg vagyok elégedve Katámmal. :) Nem rossz. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Augusztus5, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2011 Pedig a Z14XE-nek ez jó fogyasztás. Válts LPG-re, az olcsóbb. :D Ezt mondtam én is. :) Különben figyelem a gázos topikot, de azért vannak problémáitok, meg visszavitelek, meg fulladás, meg sárgalámpa... Nem tűnik nekem kiforrottnak ez az utólagos beépítés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus5, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2011 Ezt mondtam én is. :) Különben figyelem a gázos topikot, de azért vannak problémáitok, meg visszavitelek, meg fulladás, meg sárgalámpa... Nem tűnik nekem kiforrottnak ez az utólagos beépítés. Nekem most beáll, és uhuhu-nak is jó, miután kicserélték... Eleknek meg nem volt vele gondja. Majd az idő megmondja mennyire jó... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci-Hun Elküldve Augusztus5, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2011 Hali mindenkinek! Egy kis beszámoló, a nyaralásról: Szeged-M5-M0-M7-HORVÁTORSZÁG-VIR sziget. Majdnem végig autópálya, 900km-ből 800km tiszta pálya, agyig pakolva 4 személlyel, klímával, 120-as laza tempó. Utána Horvátban 2 hét alatt folyamatosan kavirnyászva közben, összesen oda-vissza megtett út: 3500 km Szumma szummárum 4x tankolás : 1. etap 4.9-es fagyi 2. etap 4.8-as -ii- 3. etap 5.0-ás -ii- 4. etap 5.3-as -ii- Na ennyi kábé, meg vagyok elégedve Katámmal. :) Fogyasztás nagyon jó , de a kollégámnak ugyan ilyen kocsija van és hát meg pakolva bizony 120-130 többet nem bír menni padló gázon.Lehet már valami gond van neki vele ,vagy a fene tudja.Övé nagyon gyenge ,de keveset eszik az igaz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Augusztus5, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2011 : 1. etap 4.9-es fagyi 2. etap 4.8-as -ii- 3. etap 5.0-ás -ii- 4. etap 5.3-as -ii- És mennyi a fagyi literje? Mert ha Tesco gazdaságost veszel, az lehet hogy megéri, de a drágábbak 700-800 ba kerülnek, akkor inkább olcsóbb a benzin. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 Fogyasztás nagyon jó , de a kollégámnak ugyan ilyen kocsija van és hát meg pakolva bizony 120-130 többet nem bír menni padló gázon.Lehet már valami gond van neki vele ,vagy a fene tudja.Övé nagyon gyenge ,de keveset eszik az igaz. Pedig 90Le-sek azok a motorok, és nagyobb a nyomatéka, minta benzinesnek, azét furcsa, hogy nem akar menni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 Na, kiderült, hogy sok különbség van az egyes kutak között. Még azonos márkán belül is. Leírom az eddigi fogyasztásokat, kutakkal együtt. 6,43 - OMV 6-os út valahol (80 + fagyi) 5,82 - AGIP Solt (80) 6,03 - MOL Solt (80) 6,18 - Klub Petrol Dunaújváros (90) 5,84 - AGIP Solt (90,országút + város + klíma, tempomat) 6,27 - AGIP Baja (90, országút, tempomat) Végül is ez az utolsó a nagyon érdekes számomra. 0,43 l különbség pedig klíma nélkül országút volt.... Most legutóbb is AGIP Soltnál tankoltam. Kíváncsi leszek hogy beigazolódik-e az eddigi statisztika. Beigazolódott a várakozás. Agip Solt : 6,01 l/100 km Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 Beigazolódott a várakozás. Agip Solt : 6,01 l/100 km De most meg 0.19l-el több mint amit írtál... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 De most meg 0.19l-el több mint amit írtál... Nem a pontos értékre gondoltam. Az volt részemről a várakozás, hogy annál a kútnál tankolva mindig jobb a fogyasztásom, mintha máshol tankolnék. És ez eddig így van. +- eltérések mindig lehetnek, mert nem egyforma utakon közlekedek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 Nem a pontos értékre gondoltam. Az volt részemről a várakozás, hogy annál a kútnál tankolva mindig jobb a fogyasztásom, mintha máshol tankolnék. És ez eddig így van. +- eltérések mindig lehetnek, mert nem egyforma utakon közlekedek. Értem, akkor van valami abban a benzinben. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 Beigazolódott a várakozás. Agip Solt : 6,01 l/100 km Ezeket te hogy szoktad mérni? Mindig ugyan azokon az útvonalakon ingázol a tankolások között? Én mindig tele szoktam tankolni, és nyilván is tartom a fogyasztást, de körülményektől függően akkora szórást mutat a fogyasztás (6 és 10l között), hogy ilyen pár decis különbségeket én nem tudnék kimutatni. Azt tudom, hogy ha tisztán országút 90-100 km/h akkor a legjobb 6l körül, ha helyileg 1-2 km-eket barangolok akkor feltud mászni akár 9l fölé is, ha meg vegyesen használom akkor meg a kettő között félúton, valahol 7-8l körül szokott megállni. De én teljesen változatos útvonalakat szoktam bejárni, így én nem tudok különbséget kimutatni az egyes kutak anyagai között. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 Ezeket te hogy szoktad mérni? Mindig ugyan azokon az útvonalakon ingázol a tankolások között? Én mindig tele szoktam tankolni, és nyilván is tartom a fogyasztást, de körülményektől függően akkora szórást mutat a fogyasztás (6 és 10l között), hogy ilyen pár decis különbségeket én nem tudnék kimutatni. Azt tudom, hogy ha tisztán országút 90-100 km/h akkor a legjobb 6l körül, ha helyileg 1-2 km-eket barangolok akkor feltud mászni akár 9l fölé is, ha meg vegyesen használom akkor meg a kettő között félúton, valahol 7-8l körül szokott megállni. De én teljesen változatos útvonalakat szoktam bejárni, így én nem tudok különbséget kimutatni az egyes kutak anyagai között. Valóban a mért adatok nem pontosak, inkább csak játék az egész. De minél több tankolás átlagát fogom nézni, annál biztosabb lesz az eredmény. Hosszú távon megdönthetetlen lesz, ha maradnak az eredmények. :) Annyit tudok tenni, hogy első kattanásig tankolok, és mindig több mint 600km-t megyek, hogy a lehető legkisebb legyen az eltérés a tankolásnál. Szóval egyértelműen sok hiba van ezekben az átlagokban, de hétköznapi körülmények között a pontosabb mérést nem tudom megvalósítani. Viszont hosszú távon sok tankolásnál a kutak közti különbség be fog igazolódni tutira, ha valóban van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 És mennyi a fagyi literje? Mert ha Tesco gazdaságost veszel, az lehet hogy megéri, de a drágábbak 700-800 ba kerülnek, akkor inkább olcsóbb a benzin. :D Néha beesik akciós de jó minőségű 250-es árfolyamú tuti forrásos, néha meg a hagyományos 375-ös körüli fagyit szoktam veszegetni :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 Pedig 90Le-sek azok a motorok, és nagyobb a nyomatéka, minta benzinesnek, azét furcsa, hogy nem akar menni. Akkor az adatok: 59 kw, azaz 80 Ló és 170 négyzetméter. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Konkesz Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 Fogyasztás nagyon jó , de a kollégámnak ugyan ilyen kocsija van és hát meg pakolva bizony 120-130 többet nem bír menni padló gázon.Lehet már valami gond van neki vele ,vagy a fene tudja.Övé nagyon gyenge ,de keveset eszik az igaz. Ez elég tág így, hogy nem tud menni.... Én azt mondom, hogy ezeknél dízeleknél 130-nál többet felesleges menni huzamosan ha csak nem indokolt, mert nem erre találták ki, hogy végsebességen / ami egyébként 165 km/h körüli 1.7 CDTI-ről beszélünk / hajkurásszuk, mert látom egy-két tagnál vannak anomáliák. :D Mi olyan kényelmesen elmentünk klímával 4 fővel fullig-pakolva 120-szal, hogy ihaj. :D Persze, hogy nem szaggatja ötödikben az aszfaltot, de kit érdekel érted minek gyilkoljam, vigyázok rá, eleget melóztam érte. A másik: az enyém még oda-oda húz elég jól ha 130-nál még tolom nekik feljebb, de még egyszer mondom felesleges és a fogyasztás is megugrik. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts