Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fogyasztás


Amusing

Recommended Posts

Itt általában az a vélemény,hogy nem sok értelme van a sportlégszűrőnek.

Max a szívóhang lesz hangosabb és emiatt úgy érződik,hogy erősebb

a gép .Viszont nem szűri úgy meg a levegőt mint egy rendes légszűrő és

ez a motornak sem az igazi.

Ezeket olvasgattam, de köszi az infót. :D Viszont a kérdésemre ezzel nem kaptam meg a választ. Van valamiféle hatással elviekben a sportlégszűrő pozitív vagy negatív irányban a fogyasztásra? :icon4: Visszaraktam egyébként a gyárit, kiváncsi leszek...

Link to comment
Megosztás:

mai fogyim, 10,6 liter 93 km 11,4L/100km... (nem pontos mérés, pont egy kút elött kezdett villogni, tankolás, és 93km után kezdett el megint villogni) Kezdek bepöccenni a gépre, tavasszal még 8,5-9böl kijöttem városba, és nincs klíma amitöl éhesebb lehetne, sőt, akkoriban még sokkal jobban toltam neki, nem 1x lepadlóztam, most 2-3ezer között tartom a fordulatot. Valakinek valami ötlet? lassan azjön h leöntöm benzinnel és felgyújtom.. :D

Link to comment
Megosztás:

Ez így nem egészen pontos, ha villogástól villogásig számítod.

A lapos tank miatt nagy szórás lehet a két villogás közt.(dőlésszögtől függ)

Teletanktól teletankig, ugyanannál a kútfejnél, egy kattanásig.

tudom, ezért is írtam hogy naggyából ennyi, de 10-11 körül lehetett. nem inditásnál nézem pont a dőlés miatt a villogást se, hanem menet közben mikor vált át világításból villogásba. Szerintem igy valamennyire azért pontosan lehet nézni. Persze a teletankos történet lenne a pontos.

Link to comment
Megosztás:

tudom, ezért is írtam hogy naggyából ennyi, de 10-11 körül lehetett. nem inditásnál nézem pont a dőlés miatt a villogást se, hanem menet közben mikor vált át világításból villogásba. Szerintem igy valamennyire azért pontosan lehet nézni. Persze a teletankos történet lenne a pontos.

Nemrég még 22 litert számoltunk ugyan így, tehát egy hét alatt a felére esett a fogyasztásod. Ha így nézzük tuti. Rakd teli a tankot, ha folyik meg kell csináltatni, ha nem akkor mérhetsz pontosat.

Tudom már beszéltük.....

Link to comment
Megosztás:

Nemrég még 22 litert számoltunk ugyan így, tehát egy hét alatt a felére esett a fogyasztásod. Ha így nézzük tuti. Rakd teli a tankot, ha folyik meg kell csináltatni, ha nem akkor mérhetsz pontosat.

Tudom már beszéltük.....

az sztem nem én voltam :D de nekem is régóta bajom van a fogyasztással. Egyébként erre a telitankos dologra térve, ha teletankolom már mikor megyek el a kútrol, van a kocsi alatt egy kisebb tócsa, ha sok kattintást nyomok, tehát +1-2litert rakok még bele akkor szerintem 4-5 deci kifolyik. Múltkor alánéztem, 1 kis csőböl csepegett a benya, olyan mintha be lenne bandázsolva. Ismerős aztmondta, hogy az a túlfolyó cső, túl sokat tankoltam. Telitank után megyek 10-20km-t akkor már nem csöpög semmi belöle.

Link to comment
Megosztás:

az sztem nem én voltam :D de nekem is régóta bajom van a fogyasztással. Egyébként erre a telitankos dologra térve, ha teletankolom már mikor megyek el a kútrol, van a kocsi alatt egy kisebb tócsa, ha sok kattintást nyomok, tehát +1-2litert rakok még bele akkor szerintem 4-5 deci kifolyik. Múltkor alánéztem, 1 kis csőböl csepegett a benya, olyan mintha be lenne bandázsolva. Ismerős aztmondta, hogy az a túlfolyó cső, túl sokat tankoltam. Telitank után megyek 10-20km-t akkor már nem csöpög semmi belöle.

Bocs, többiek is írták, tényleg más volt akinek annyit evett.

Link to comment
Megosztás:

az sztem nem én voltam :D de nekem is régóta bajom van a fogyasztással. Egyébként erre a telitankos dologra térve, ha teletankolom már mikor megyek el a kútrol, van a kocsi alatt egy kisebb tócsa, ha sok kattintást nyomok, tehát +1-2litert rakok még bele akkor szerintem 4-5 deci kifolyik. Múltkor alánéztem, 1 kis csőböl csepegett a benya, olyan mintha be lenne bandázsolva. Ismerős aztmondta, hogy az a túlfolyó cső, túl sokat tankoltam. Telitank után megyek 10-20km-t akkor már nem csöpög semmi belöle.

az első kattanás után már nem kell nyomogatni. tankold tele így aztán menj vele 100 km az egyszerűség kedvéért, majd menj vissza a kútra és tankold tele. megint csak 1 kattanásig! így pontosabb fogyasztást kapsz mint a villogástól villogásig.

Link to comment
Megosztás:

mai fogyim, 10,6 liter 93 km 11,4L/100km... (nem pontos mérés, pont egy kút elött kezdett villogni, tankolás, és 93km után kezdett el megint villogni) Kezdek bepöccenni a gépre, tavasszal még 8,5-9böl kijöttem városba, és nincs klíma amitöl éhesebb lehetne, sőt, akkoriban még sokkal jobban toltam neki, nem 1x lepadlóztam, most 2-3ezer között tartom a fordulatot. Valakinek valami ötlet? lassan azjön h leöntöm benzinnel és felgyújtom.. :icon4:

Én is fel akarom gyújtani :D Gyújtsuk fel együtt :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Én csak annyit tudok a fentebb írottakhoz hozzá szólni ,hogy a motrot igen is csak ki kell pörgetni .Nem szabad alacsony fordulaton használni ,mert nekem mindig többet ettek az autóim. Benzines vagy diesel tök mindeggy. Most a dieselnél is észre vettem Astra G 2.0 DTI ,hogy szereti ha fordulaton tartom és bizony kevesebbet is eszik.Az igaz ha 4-ben megyek 60-al 3.6 a fogyasztás ,de ha oda lépek már többet eszik mintha 3-as fokozatban lenne.

Link to comment
Megosztás:

Én csak annyit tudok a fentebb írottakhoz hozzá szólni ,hogy a motrot igen is csak ki kell pörgetni .Nem szabad alacsony fordulaton használni ,mert nekem mindig többet ettek az autóim. Benzines vagy diesel tök mindeggy. Most a dieselnél is észre vettem Astra G 2.0 DTI ,hogy szereti ha fordulaton tartom és bizony kevesebbet is eszik.Az igaz ha 4-ben megyek 60-al 3.6 a fogyasztás ,de ha oda lépek már többet eszik mintha 3-as fokozatban lenne.

Úgy minden kocsi sokat fogyaszt, hogy ha 4-esbe 60-nál lepadlózod.

Ezért szokták volt mondani, meg így is tanítják, régi emlékeim alapján, hogy ha gyorsítani akarsz, akkor vissza kell kapcsolni egy, de ha kell, kettő fokozatot is.

Egyébként pedig, ha egyenletesen haladsz, akkor a lehető legmagasabb fokozatban a legalacsonyabb fordulaton kell haladni.

Bocs a kioktatásért, ha úgy hangzott, de ez csak hirtelen kijött belőlem.

Link to comment
Megosztás:

Úgy minden kocsi sokat fogyaszt, hogy ha 4-esbe 60-nál lepadlózod.

Ezért szokták volt mondani, meg így is tanítják, régi emlékeim alapján, hogy ha gyorsítani akarsz, akkor vissza kell kapcsolni egy, de ha kell, kettő fokozatot is.

Egyébként pedig, ha egyenletesen haladsz, akkor a lehető legmagasabb fokozatban a legalacsonyabb fordulaton kell haladni.

Bocs a kioktatásért, ha úgy hangzott, de ez csak hirtelen kijött belőlem.

:) ááá nem hangzott úgy ,igazad van én pont erre gondoltam.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.