Korzika Elküldve Július25, 2011 Megoszt Elküldve Július25, 2011 Itt általában az a vélemény,hogy nem sok értelme van a sportlégszűrőnek. Max a szívóhang lesz hangosabb és emiatt úgy érződik,hogy erősebb a gép .Viszont nem szűri úgy meg a levegőt mint egy rendes légszűrő és ez a motornak sem az igazi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
falabu Elküldve Július25, 2011 Megoszt Elküldve Július25, 2011 Itt általában az a vélemény,hogy nem sok értelme van a sportlégszűrőnek. Max a szívóhang lesz hangosabb és emiatt úgy érződik,hogy erősebb a gép .Viszont nem szűri úgy meg a levegőt mint egy rendes légszűrő és ez a motornak sem az igazi. Ezeket olvasgattam, de köszi az infót. :D Viszont a kérdésemre ezzel nem kaptam meg a választ. Van valamiféle hatással elviekben a sportlégszűrő pozitív vagy negatív irányban a fogyasztásra? :icon4: Visszaraktam egyébként a gyárit, kiváncsi leszek... Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Július25, 2011 Megoszt Elküldve Július25, 2011 Én jártam sportlégszűrővel z14xe-n, meg xep-n is. Nem csak a hangja nőtt meg, dinamikusabb volt a gép. Néhány deci/100km -es fogyasztásnövekedést tapasztaltam mintkét motornál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
falabu Elküldve Július25, 2011 Megoszt Elküldve Július25, 2011 mai fogyim, 10,6 liter 93 km 11,4L/100km... (nem pontos mérés, pont egy kút elött kezdett villogni, tankolás, és 93km után kezdett el megint villogni) Kezdek bepöccenni a gépre, tavasszal még 8,5-9böl kijöttem városba, és nincs klíma amitöl éhesebb lehetne, sőt, akkoriban még sokkal jobban toltam neki, nem 1x lepadlóztam, most 2-3ezer között tartom a fordulatot. Valakinek valami ötlet? lassan azjön h leöntöm benzinnel és felgyújtom.. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Július25, 2011 Megoszt Elküldve Július25, 2011 Ez így nem egészen pontos, ha villogástól villogásig számítod. A lapos tank miatt nagy szórás lehet a két villogás közt.(dőlésszögtől függ) Teletanktól teletankig, ugyanannál a kútfejnél, egy kattanásig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
falabu Elküldve Július25, 2011 Megoszt Elküldve Július25, 2011 Ez így nem egészen pontos, ha villogástól villogásig számítod. A lapos tank miatt nagy szórás lehet a két villogás közt.(dőlésszögtől függ) Teletanktól teletankig, ugyanannál a kútfejnél, egy kattanásig. tudom, ezért is írtam hogy naggyából ennyi, de 10-11 körül lehetett. nem inditásnál nézem pont a dőlés miatt a villogást se, hanem menet közben mikor vált át világításból villogásba. Szerintem igy valamennyire azért pontosan lehet nézni. Persze a teletankos történet lenne a pontos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Július25, 2011 Megoszt Elküldve Július25, 2011 Hát, igen. Ez még úgy is sok, ha pontatlan a mérés. Pedig te debreceni vagy, ha jól emlékszem, ott azért nincsenek akkora dugók, mint Pesten. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Július25, 2011 Megoszt Elküldve Július25, 2011 tudom, ezért is írtam hogy naggyából ennyi, de 10-11 körül lehetett. nem inditásnál nézem pont a dőlés miatt a villogást se, hanem menet közben mikor vált át világításból villogásba. Szerintem igy valamennyire azért pontosan lehet nézni. Persze a teletankos történet lenne a pontos. Nemrég még 22 litert számoltunk ugyan így, tehát egy hét alatt a felére esett a fogyasztásod. Ha így nézzük tuti. Rakd teli a tankot, ha folyik meg kell csináltatni, ha nem akkor mérhetsz pontosat. Tudom már beszéltük..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Július25, 2011 Megoszt Elküldve Július25, 2011 22???? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Július25, 2011 Megoszt Elküldve Július25, 2011 Nemrég még 22 litert számoltunk ugyan így, tehát egy hét alatt a felére esett a fogyasztásod. Ha így nézzük tuti. Rakd teli a tankot, ha folyik meg kell csináltatni, ha nem akkor mérhetsz pontosat. Tudom már beszéltük..... Az nem valaki más volt?De:Norbi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július25, 2011 Megoszt Elküldve Július25, 2011 Az nem valaki más volt?De:Norbi! de norbyastra-nak Link to comment Megosztás: More sharing options...
falabu Elküldve Július25, 2011 Megoszt Elküldve Július25, 2011 Nemrég még 22 litert számoltunk ugyan így, tehát egy hét alatt a felére esett a fogyasztásod. Ha így nézzük tuti. Rakd teli a tankot, ha folyik meg kell csináltatni, ha nem akkor mérhetsz pontosat. Tudom már beszéltük..... az sztem nem én voltam :D de nekem is régóta bajom van a fogyasztással. Egyébként erre a telitankos dologra térve, ha teletankolom már mikor megyek el a kútrol, van a kocsi alatt egy kisebb tócsa, ha sok kattintást nyomok, tehát +1-2litert rakok még bele akkor szerintem 4-5 deci kifolyik. Múltkor alánéztem, 1 kis csőböl csepegett a benya, olyan mintha be lenne bandázsolva. Ismerős aztmondta, hogy az a túlfolyó cső, túl sokat tankoltam. Telitank után megyek 10-20km-t akkor már nem csöpög semmi belöle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Július26, 2011 Megoszt Elküldve Július26, 2011 az sztem nem én voltam :D de nekem is régóta bajom van a fogyasztással. Egyébként erre a telitankos dologra térve, ha teletankolom már mikor megyek el a kútrol, van a kocsi alatt egy kisebb tócsa, ha sok kattintást nyomok, tehát +1-2litert rakok még bele akkor szerintem 4-5 deci kifolyik. Múltkor alánéztem, 1 kis csőböl csepegett a benya, olyan mintha be lenne bandázsolva. Ismerős aztmondta, hogy az a túlfolyó cső, túl sokat tankoltam. Telitank után megyek 10-20km-t akkor már nem csöpög semmi belöle. Bocs, többiek is írták, tényleg más volt akinek annyit evett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs777 Elküldve Július26, 2011 Megoszt Elküldve Július26, 2011 az sztem nem én voltam :D de nekem is régóta bajom van a fogyasztással. Egyébként erre a telitankos dologra térve, ha teletankolom már mikor megyek el a kútrol, van a kocsi alatt egy kisebb tócsa, ha sok kattintást nyomok, tehát +1-2litert rakok még bele akkor szerintem 4-5 deci kifolyik. Múltkor alánéztem, 1 kis csőböl csepegett a benya, olyan mintha be lenne bandázsolva. Ismerős aztmondta, hogy az a túlfolyó cső, túl sokat tankoltam. Telitank után megyek 10-20km-t akkor már nem csöpög semmi belöle. az első kattanás után már nem kell nyomogatni. tankold tele így aztán menj vele 100 km az egyszerűség kedvéért, majd menj vissza a kútra és tankold tele. megint csak 1 kattanásig! így pontosabb fogyasztást kapsz mint a villogástól villogásig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
NorbyAstraG Elküldve Július26, 2011 Megoszt Elküldve Július26, 2011 mai fogyim, 10,6 liter 93 km 11,4L/100km... (nem pontos mérés, pont egy kút elött kezdett villogni, tankolás, és 93km után kezdett el megint villogni) Kezdek bepöccenni a gépre, tavasszal még 8,5-9böl kijöttem városba, és nincs klíma amitöl éhesebb lehetne, sőt, akkoriban még sokkal jobban toltam neki, nem 1x lepadlóztam, most 2-3ezer között tartom a fordulatot. Valakinek valami ötlet? lassan azjön h leöntöm benzinnel és felgyújtom.. :icon4: Én is fel akarom gyújtani :D Gyújtsuk fel együtt :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július26, 2011 Megoszt Elküldve Július26, 2011 Én is fel akarom gyújtani :D Gyújtsuk fel együtt :icon4: na mivan more :icon4: barkácsoltál ?? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
NorbyAstraG Elküldve Július26, 2011 Megoszt Elküldve Július26, 2011 na mivan more :icon4: barkácsoltál ?? :icon4: Még nem nyúltam semmihez. 7végén tervezem.Remélem jó idő lesz a tuning-hoz :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Július26, 2011 Megoszt Elküldve Július26, 2011 én ma tankoltam, 359 km re 34,1 litert. és 4,98 kuna a gáz, az autópályán 5,12 kuna volt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július26, 2011 Megoszt Elküldve Július26, 2011 én ma tankoltam, 359 km re 34,1 litert. és 4,98 kuna a gáz, az autópályán 5,12 kuna volt... megint pazarolsz :) de durva az az 5.12 pálya mellet Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Július26, 2011 Megoszt Elküldve Július26, 2011 a mai árfolyamon 193,5 FT az autópály mellett :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július26, 2011 Megoszt Elküldve Július26, 2011 a mai árfolyamon 193,5 FT az autópály mellett :D mit akarok én 195ös gázzal :D nálunk meg 230 pálya mellet :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci-Hun Elküldve Július28, 2011 Megoszt Elküldve Július28, 2011 Én csak annyit tudok a fentebb írottakhoz hozzá szólni ,hogy a motrot igen is csak ki kell pörgetni .Nem szabad alacsony fordulaton használni ,mert nekem mindig többet ettek az autóim. Benzines vagy diesel tök mindeggy. Most a dieselnél is észre vettem Astra G 2.0 DTI ,hogy szereti ha fordulaton tartom és bizony kevesebbet is eszik.Az igaz ha 4-ben megyek 60-al 3.6 a fogyasztás ,de ha oda lépek már többet eszik mintha 3-as fokozatban lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Probert Elküldve Július28, 2011 Megoszt Elküldve Július28, 2011 Én csak annyit tudok a fentebb írottakhoz hozzá szólni ,hogy a motrot igen is csak ki kell pörgetni .Nem szabad alacsony fordulaton használni ,mert nekem mindig többet ettek az autóim. Benzines vagy diesel tök mindeggy. Most a dieselnél is észre vettem Astra G 2.0 DTI ,hogy szereti ha fordulaton tartom és bizony kevesebbet is eszik.Az igaz ha 4-ben megyek 60-al 3.6 a fogyasztás ,de ha oda lépek már többet eszik mintha 3-as fokozatban lenne. Úgy minden kocsi sokat fogyaszt, hogy ha 4-esbe 60-nál lepadlózod. Ezért szokták volt mondani, meg így is tanítják, régi emlékeim alapján, hogy ha gyorsítani akarsz, akkor vissza kell kapcsolni egy, de ha kell, kettő fokozatot is. Egyébként pedig, ha egyenletesen haladsz, akkor a lehető legmagasabb fokozatban a legalacsonyabb fordulaton kell haladni. Bocs a kioktatásért, ha úgy hangzott, de ez csak hirtelen kijött belőlem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci-Hun Elküldve Július29, 2011 Megoszt Elküldve Július29, 2011 Úgy minden kocsi sokat fogyaszt, hogy ha 4-esbe 60-nál lepadlózod. Ezért szokták volt mondani, meg így is tanítják, régi emlékeim alapján, hogy ha gyorsítani akarsz, akkor vissza kell kapcsolni egy, de ha kell, kettő fokozatot is. Egyébként pedig, ha egyenletesen haladsz, akkor a lehető legmagasabb fokozatban a legalacsonyabb fordulaton kell haladni. Bocs a kioktatásért, ha úgy hangzott, de ez csak hirtelen kijött belőlem. :) ááá nem hangzott úgy ,igazad van én pont erre gondoltam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Július30, 2011 Megoszt Elküldve Július30, 2011 Ezekben a mostani hűvösebb időkben, sok rövid úttal, kevés országúttal 6,8 l/100 km: ez OK. :) Shell Euro 95: 387,90 Ft/l: ez nagyon nem OK! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts