Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fogyasztás


Amusing

Recommended Posts

És akkor eddig miért tudtam 130-140-km-ert elmenni?

Én megmondom őszintén,csodálom a türelmed! :D

Nem tudom pontosan mióta, de már jó ideje ,hónapok óta írod,hogy

rengeteget fogyaszt az autód.Eddig még csak tizenvalahány literekről volt szó,de

mostmár elértük ,sőt meghaladtuk a huszat is. :icon4:

Én is olyan halogatós típus vagyok,de ennyi idő után már csak megpróbálnék

a végére járni a dolgoknak!

Link to comment
Megosztás:

Én megmondom őszintén,csodálom a türelmed! :D

Nem tudom pontosan mióta, de már jó ideje ,hónapok óta írod,hogy

rengeteget fogyaszt az autód.Eddig még csak tizenvalahány literekről volt szó,de

mostmár elértük ,sőt meghaladtuk a huszat is. :icon4:

Én is olyan halogatós típus vagyok,de ennyi idő után már csak megpróbálnék

a végére járni a dolgoknak!

Az a baj,hogy már vittem mindenhova,és nem igazán mondták meg a frankót.Csak ez a hááááát,lehet hogy ez,vagy az.És ebből tele van már a hócipőm.

Amúgy ez a jelenség nekem 2008-decemberébe kezdődött.akkor evett 12-15litereket.Ha jól emlékszem 2009-ben csináltak rajta egy ultrahangos injektor tisztítást,akkor kb 2 hétig jobb volt.Most megint ott tartok hogy az autó erőtlen,nem megy úgy ahogy régen,hidegen durrog puffog meg amit el tudsz képzelni.Ha elindulok vele kb 200méter után ez a jelenség megszűnik.Legutoljára azt mondták próbáljak meg ecu-t cserélni.

Link to comment
Megosztás:

Az a baj,hogy már vittem mindenhova,és nem igazán mondták meg a frankót.Csak ez a hááááát,lehet hogy ez,vagy az.És ebből tele van már a hócipőm.

Amúgy ez a jelenség nekem 2008-decemberébe kezdődött.akkor evett 12-15litereket.Ha jól emlékszem 2009-ben csináltak rajta egy ultrahangos injektor tisztítást,akkor kb 2 hétig jobb volt.Most megint ott tartok hogy az autó erőtlen,nem megy úgy ahogy régen,hidegen durrog puffog meg amit el tudsz képzelni.Ha elindulok vele kb 200méter után ez a jelenség megszűnik.Legutoljára azt mondták próbáljak meg ecu-t cserélni.

nem ismerem annyira a rendszet,meg ezt a típusú motort,de ha van rajta vákuumcső,akkor nézd meg a kis gumákat a csatlakozásoknál,mert az vezérli a benzinszabályozást is... csak ötlet,de ha tudsz ide tölteni képet a motorról akkor megnézhetjük,hátha...

Link to comment
Megosztás:

Az a baj,hogy már vittem mindenhova,és nem igazán mondták meg a frankót.Csak ez a hááááát,lehet hogy ez,vagy az.És ebből tele van már a hócipőm.

Amúgy ez a jelenség nekem 2008-decemberébe kezdődött.akkor evett 12-15litereket.Ha jól emlékszem 2009-ben csináltak rajta egy ultrahangos injektor tisztítást,akkor kb 2 hétig jobb volt.Most megint ott tartok hogy az autó erőtlen,nem megy úgy ahogy régen,hidegen durrog puffog meg amit el tudsz képzelni.Ha elindulok vele kb 200méter után ez a jelenség megszűnik.Legutoljára azt mondták próbáljak meg ecu-t cserélni.

Voltál már szakszervizben és menet közben néztek élő adatot TECH2-vel például? Így baromi sokat beletankolsz és rá megy mindened. Hosszú távon olcsóbban megúszod ha most ráköltesz.

Én a helyedben mérnék egy viszonylag pontos fogyasztást. Nekem az a tapasztalatom hogy az üzemanyag lámpája tök össze-vissza kezd világítani. Tehát 6000 Ft-os tankolásoknál simán tévedsz 5-6 litert 100-on.

Ha van pontos fogyasztási adatod 90km/h 5. sebesség (tényleg fontos lenne egy pontos adat), akkor menj el a legközelebbi márkaszervizbe, és mondd meg nekik, pl hogy országúton 15 litert eszik a gép. Nem hinném hogy ne lenne ötletük.

Egyébként sokan nem hiszik el, de ha hetente tankol valaki 6000-ért, akkor kéthetente is tankolhatna 12-ért. vagy 3 hetente 18-ért. Tehát tök ugyan annyi pénzből mindig teli tankkal járhatnál és tankolásonként 2 utat spórolnál meg a kútra, két indítást leállítást. Falun ahol nincs is benzinkút megtanulja az ember hogy teli tankkal lehet spórolni. Tényleg így van. Én nem engedhetem meg magamnak, hogy hatezrenkét kútra járjak. Ne haragudj, nem akarlak kiosztani, kicsi vagyok én ahhoz, csak így látom.

Szóval mérj pontosat és irány a szakszerviz. És ne gyújtsd föl a vasat semmiképp.

Link to comment
Megosztás:

Voltál már szakszervizben és menet közben néztek élő adatot TECH2-vel például? Így baromi sokat beletankolsz és rá megy mindened. Hosszú távon olcsóbban megúszod ha most ráköltesz.

Én a helyedben mérnék egy viszonylag pontos fogyasztást. Nekem az a tapasztalatom hogy az üzemanyag lámpája tök össze-vissza kezd világítani. Tehát 6000 Ft-os tankolásoknál simán tévedsz 5-6 litert 100-on.

Ha van pontos fogyasztási adatod 90km/h 5. sebesség (tényleg fontos lenne egy pontos adat), akkor menj el a legközelebbi márkaszervizbe, és mondd meg nekik, pl hogy országúton 15 litert eszik a gép. Nem hinném hogy ne lenne ötletük.

Egyébként sokan nem hiszik el, de ha hetente tankol valaki 6000-ért, akkor kéthetente is tankolhatna 12-ért. vagy 3 hetente 18-ért. Tehát tök ugyan annyi pénzből mindig teli tankkal járhatnál és tankolásonként 2 utat spórolnál meg a kútra, két indítást leállítást. Falun ahol nincs is benzinkút megtanulja az ember hogy teli tankkal lehet spórolni. Tényleg így van. Én nem engedhetem meg magamnak, hogy hatezrenkét kútra járjak. Ne haragudj, nem akarlak kiosztani, kicsi vagyok én ahhoz, csak így látom.

Szóval mérj pontosat és irány a szakszerviz. És ne gyújtsd föl a vasat semmiképp.

Tele azért se rakom,mert ha vki esetleg szívja a benzinemet akkor több jut neki.Meg egyszer tele tankoltam fullra,és egy nagy tócsa volt alattam.Elvileg az meg lett csinálva,de tele soha többet.100méterenként van nálunk kút,nem fáradság beállnom 2percre

Link to comment
Megosztás:

Voltál már szakszervizben és menet közben néztek élő adatot TECH2-vel például?

Igen voltam 2szer is,és nem igazán jöttek rá hogy mi van vele,utána vittem el egy sarki szerelőhöz,aki az ultrahangos injektor tisztítást ajánlotta.Az bevált vagy 2 hétig.Csak azért nem merem már lassan sehova vinni,mert mindenki eddig csak tippelgetett.szerinte ez,szerinte az stb.Fél motor lassan ki van cserélve,a gatyám ráment,és még mindig rossz.tippelni én is tudok,de ennek nincs értelme.nagyon sok opel cuccom volt,amit át is cserélgettünk,de változás nem történt.

Link to comment
Megosztás:

Voltál már szakszervizben és menet közben néztek élő adatot TECH2-vel például? Így baromi sokat beletankolsz és rá megy mindened. Hosszú távon olcsóbban megúszod ha most ráköltesz.

Én a helyedben mérnék egy viszonylag pontos fogyasztást. Nekem az a tapasztalatom hogy az üzemanyag lámpája tök össze-vissza kezd világítani. Tehát 6000 Ft-os tankolásoknál simán tévedsz 5-6 litert 100-on.

Ha van pontos fogyasztási adatod 90km/h 5. sebesség (tényleg fontos lenne egy pontos adat), akkor menj el a legközelebbi márkaszervizbe, és mondd meg nekik, pl hogy országúton 15 litert eszik a gép. Nem hinném hogy ne lenne ötletük.

Egyébként sokan nem hiszik el, de ha hetente tankol valaki 6000-ért, akkor kéthetente is tankolhatna 12-ért. vagy 3 hetente 18-ért. Tehát tök ugyan annyi pénzből mindig teli tankkal járhatnál és tankolásonként 2 utat spórolnál meg a kútra, két indítást leállítást. Falun ahol nincs is benzinkút megtanulja az ember hogy teli tankkal lehet spórolni. Tényleg így van. Én nem engedhetem meg magamnak, hogy hatezrenkét kútra járjak. Ne haragudj, nem akarlak kiosztani, kicsi vagyok én ahhoz, csak így látom.

Szóval mérj pontosat és irány a szakszerviz. És ne gyújtsd föl a vasat semmiképp.

Még egy tippem van,meg van alkatrészem is,komplett injektor csere.mindenestül ahogy van egyben az egészet kicserélem.

Link to comment
Megosztás:

Hát sajnálom, tényleg nagyon szarul hangzik ez az egész. Csak remélem hogy ez a csere megoldaná.

Elvileg megoldhatja,mert egy szerelő is mondta hogy ezekben a szívótorokban vagy hol,vannak valami potencia mérők,vagy mi a baszás,és ugye hogy ez adagolja a benzint,stb,így van rá esély.Van nekem bontott komplett szívótorkom,és egybe kicserélem.Felrakás előtt persze 3napig jól beáztatom benzinbe.

Link to comment
Megosztás:

Elvileg megoldhatja,mert egy szerelő is mondta hogy ezekben a szívótorokban vagy hol,vannak valami potencia mérők,vagy mi a baszás,és ugye hogy ez adagolja a benzint,stb,így van rá esély.Van nekem bontott komplett szívótorkom,és egybe kicserélem.Felrakás előtt persze 3napig jól beáztatom benzinbe.

vákuumcső megy a szivótorokra?

Link to comment
Megosztás:

Elvileg megoldhatja,mert egy szerelő is mondta hogy ezekben a szívótorokban vagy hol,vannak valami potencia mérők,vagy mi a baszás,és ugye hogy ez adagolja a benzint,stb,így van rá esély.Van nekem bontott komplett szívótorkom,és egybe kicserélem.Felrakás előtt persze 3napig jól beáztatom benzinbe.

De ha rádugják a Tech2-t menet közben, megmondja hogy tényleg sokat eszik-e, és a szenzorok értékeiből gondolom lehet következtetni a hiba okára. Nem tudom mennyi, de 5-10e-nél több nem lehet a diagnózis, s akkor tudod, hogy mégis mi okozhatja....

Link to comment
Megosztás:

De ha rádugják a Tech2-t menet közben, megmondja hogy tényleg sokat eszik-e, és a szenzorok értékeiből gondolom lehet következtetni a hiba okára. Nem tudom mennyi, de 5-10e-nél több nem lehet a diagnózis, s akkor tudod, hogy mégis mi okozhatja....

volt gépen...

és nem én csináltam...

a lassú lambda jelen kívül semmi nem volt ....

Link to comment
Megosztás:

Hát ezt biztosra nem tudom megmondani,de szerintem megy

nézd át őket,let nél is hiba szoktt lenni,hogy a vákum gumija elrehül,és elmegy ott a szivás,ami a benzinszabályozást adagolja.... amugy van egy nagyon jó szaki,nekem is annó ő jött rá a hibára,ha kell a száma megadom,vagy megkeresem......

Link to comment
Megosztás:

Na, kiderült, hogy sok különbség van az egyes kutak között. Még azonos márkán belül is.

Leírom az eddigi fogyasztásokat, kutakkal együtt.

6,43 - OMV 6-os út valahol (80 + fagyi)

5,82 - AGIP Solt (80)

6,03 - MOL Solt (80)

6,18 - Klub Petrol Dunaújváros (90)

5,84 - AGIP Solt (90,országút + város + klíma, tempomat)

6,27 - AGIP Baja (90, országút, tempomat)

Végül is ez az utolsó a nagyon érdekes számomra. 0,43 l különbség pedig klíma nélkül országút volt....

Most legutóbb is AGIP Soltnál tankoltam. Kíváncsi leszek hogy beigazolódik-e az eddigi statisztika.

Link to comment
Megosztás:

Egy hozzáértő véleményére lennék kiváncsi sportlégszűrővel kapcsolatban, hallottam már sok mindent, -1 liter is lehet fogyasztásba, más aztmondja h +1liter is lehet, harmadik azt, hog semmit sem számít. Mi az igaz? Télen gyári légszűrővel 10liter volt a fogyim, most nyáron raktam fel sportlégszűrőt, bárhogy hajtom, ha nyomom neki, ha nagypapisba tolom, ha 2-3ezer között tartom a fordulatot és nagyrészt motorfékkel fékezek akkor is 9,5-10 liter a városi fogyasztásom, fél év alatt millió alkatrészt kicseréltem, gépre is lett dugva, csak egr hibát jelez, ami le van zárva, tehát tanácstalan vagyok. Nyugodjak bele hogy ez ennyi és kész ?

Link to comment
Megosztás:

Egy hozzáértő véleményére lennék kiváncsi sportlégszűrővel kapcsolatban, hallottam már sok mindent, -1 liter is lehet fogyasztásba, más aztmondja h +1liter is lehet, harmadik azt, hog semmit sem számít. Mi az igaz? Télen gyári légszűrővel 10liter volt a fogyim, most nyáron raktam fel sportlégszűrőt, bárhogy hajtom, ha nyomom neki, ha nagypapisba tolom, ha 2-3ezer között tartom a fordulatot és nagyrészt motorfékkel fékezek akkor is 9,5-10 liter a városi fogyasztásom, fél év alatt millió alkatrészt kicseréltem, gépre is lett dugva, csak egr hibát jelez, ami le van zárva, tehát tanácstalan vagyok. Nyugodjak bele hogy ez ennyi és kész ?

Ugye nem azért raktad bele,hogy attól majd csökken a fogyasztás? :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.