Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fogyasztás


Amusing

Recommended Posts

Akkor jöjjön egy szívás negatív szám. 254 km 24,2 L 95ös ből. 9,52 L/100. Ez csak város (győr) igaz várost átszelve sok lámpával tötymörögve. De sokallom de nagyon!!!!!! Nagyon jó lenne rájönni az okára. Ha 8,5 lenne egy szavam nem volna!

Link to comment
Megosztás:

Akkor jöjjön egy szívás negatív szám. 254 km 24,2 L 95ös ből. 9,52 L/100. Ez csak város (győr) igaz várost átszelve sok lámpával tötymörögve. De sokallom de nagyon!!!!!! Nagyon jó lenne rájönni az okára. Ha 8,5 lenne egy szavam nem volna!

Ott nagyon nem jó valami! :D

Link to comment
Megosztás:

Akkor jöjjön egy szívás negatív szám. 254 km 24,2 L 95ös ből. 9,52 L/100. Ez csak város (győr) igaz várost átszelve sok lámpával tötymörögve. De sokallom de nagyon!!!!!! Nagyon jó lenne rájönni az okára. Ha 8,5 lenne egy szavam nem volna!

Én is Győrben tolom igaz némi országúttal is, de nyáron 7-7,2, télen +1 liter...

Szerintem, ha csak város lenne akkor max. 8 -8,5 lenne a fogyim, szóval szerintem is valami probléma lehet ott!

Link to comment
Megosztás:

Akkor jöjjön egy szívás negatív szám. 254 km 24,2 L 95ös ből. 9,52 L/100. Ez csak város (győr) igaz várost átszelve sok lámpával tötymörögve. De sokallom de nagyon!!!!!! Nagyon jó lenne rájönni az okára. Ha 8,5 lenne egy szavam nem volna!

Ha nagyon rövid távokat mész (2-3km),akkor valóban ennyi...

Link to comment
Megosztás:

Elkészült az 5 tankból számított átlag 80km/h-val. 90% országút, 10% város, és átlagban 13km-es távok alkalmanként.

Legjobb 5,82l/100km, legrosszabb 6,43l/100km. Ahhoz képest, hogy ismert útvonal, féket nem használtam, motorfék mindenhol, nem fényes, de elfogadható.

5 tank átlaga 6,17l/100km.

Sajnos mindig más kútnál tankoltam (Agip, Mol, OMV), így nem tudom azokat összehasonlítani. A legtöbb megtett km egy tankkal 780km volt.

Elkezdtem a 90 km/h-ás tesztet. 5 tank után ismét megosztom az adatokat. :D

Link to comment
Megosztás:

Akkor jöjjön egy szívás negatív szám. 254 km 24,2 L 95ös ből. 9,52 L/100. Ez csak város (győr) igaz várost átszelve sok lámpával tötymörögve. De sokallom de nagyon!!!!!! Nagyon jó lenne rájönni az okára. Ha 8,5 lenne egy szavam nem volna!

Az sok? :D Csak városban múltkor majd' 12 literes átlag jött ki. Na, az már sokk... :D

Link to comment
Megosztás:

Elkészült az 5 tankból számított átlag 80km/h-val. 90% országút, 10% város, és átlagban 13km-es távok alkalmanként.

Legjobb 5,82l/100km, legrosszabb 6,43l/100km. Ahhoz képest, hogy ismert útvonal, féket nem használtam, motorfék mindenhol, nem fényes, de elfogadható.

5 tank átlaga 6,17l/100km.

Sajnos mindig más kútnál tankoltam (Agip, Mol, OMV), így nem tudom azokat összehasonlítani. A legtöbb megtett km egy tankkal 780km volt.

Elkezdtem a 90 km/h-ás tesztet. 5 tank után ismét megosztom az adatokat. :D

Apám az x14xe G Astra Caravanjával hasonlókat szokott menni... :D :)

Link to comment
Megosztás:

Ha nagyon rövid távokat mész (2-3km),akkor valóban ennyi...

Hát én konkrétan 7,2km-t megyek oda megy ugyanennyit vissza 8-8,5 óra múlva :D sok lassítással lámpával tütymörgéssel. Szal akkor azt mondod hogy jó a 9,5?? Hosszúba képes beérni 6,2 vel is :D Akkor ezek szerint ezek a motorok ennyit tudnak effajta körülmények között.

Link to comment
Megosztás:

Hát én konkrétan 7,2km-t megyek oda megy ugyanennyit vissza 8-8,5 óra múlva :D sok lassítással lámpával tütymörgéssel. Szal akkor azt mondod hogy jó a 9,5?? Hosszúba képes beérni 6,2 vel is :D Akkor ezek szerint ezek a motorok ennyit tudnak effajta körülmények között.

Sajnos simán meg lehet vele ennyit is etetni. Azt próbáld meg, hogy 3500 fölé nem pörgeted. 2000 alatt pedig ne terheld. Itt volt egy taxis, akinek igaz twinportja van, de ő azt írta 2000-nél elvált, és városban 6 egész valamennyi volt a fogyasztása.

Bár van aki szerint ha pörgetjük sem fogyaszt többet, pedig de.

Link to comment
Megosztás:

Sajnos simán meg lehet vele ennyit is etetni. Azt próbáld meg, hogy 3500 fölé nem pörgeted. 2000 alatt pedig ne terheld. Itt volt egy taxis, akinek igaz twinportja van, de ő azt írta 2000-nél elvált, és városban 6 egész valamennyi volt a fogyasztása.

Bár van aki szerint ha pörgetjük sem fogyaszt többet, pedig de.

2500 körül szoktam váltani. 3000 fölött szinte sose pörög. Átlag használat 2200-2800 között. 3000 fölé csak pályán vagy ha egy tütymörgő vén trógert kell az 1000 suzukiábban a belső sávba kikerülni, akkor viszont elnyomom 4000 ig is :D

Link to comment
Megosztás:

Hát én konkrétan 7,2km-t megyek oda megy ugyanennyit vissza 8-8,5 óra múlva :D sok lassítással lámpával tütymörgéssel. Szal akkor azt mondod hogy jó a 9,5?? Hosszúba képes beérni 6,2 vel is :D Akkor ezek szerint ezek a motorok ennyit tudnak effajta körülmények között.

Z144XEP tud hoszabb távon 6l alatt simán.

Kollegámnak, s nekem is sikerült kihozni 5.6-bol is országúton, de 6l alatt megáll...

Link to comment
Megosztás:

Hát én konkrétan 7,2km-t megyek oda megy ugyanennyit vissza 8-8,5 óra múlva :D sok lassítással lámpával tütymörgéssel. Szal akkor azt mondod hogy jó a 9,5?? Hosszúba képes beérni 6,2 vel is :) Akkor ezek szerint ezek a motorok ennyit tudnak effajta körülmények között.

Úgy mondanám,hogy aggodalomra nem ad okot ez az érték.

Nekem az eddigi "rekordom" 11,7 :D Sajna túl közel van a munkahely,főleg télen...De ha többet megyek vele,akkor hamar normalizálódik.

Link to comment
Megosztás:

Hát én konkrétan 7,2km-t megyek oda megy ugyanennyit vissza 8-8,5 óra múlva :D sok lassítással lámpával tütymörgéssel. Szal akkor azt mondod hogy jó a 9,5?? Hosszúba képes beérni 6,2 vel is :D Akkor ezek szerint ezek a motorok ennyit tudnak effajta körülmények között.

Mi az útvonalad? Végülis simán normális lehet a fogyid ilyen használati körülmények között!

Link to comment
Megosztás:

Mi az útvonalad? Végülis simán normális lehet a fogyid ilyen használati körülmények között!

Győr Mártírok úton lakok és a Csanakon a királyszék úton dolgozom. Úgy megyek hogy Mártírok ipar út egyből egy lámpa majd Ipar puskás még egy nah jó ez valamikor zöld utána fehérvári nagy körforgalom 10-ből 8 szor lámpa majd Szauter út ott kb 1,5km nincsen lámpa. Utána Szauter Tihanyi egyből lámpa szinte mindig. Utána Szauter Szent imre körforgalom ott megállás. Majd kis menet után megint körforgalom a Nagy Imre úti (temető) utána kis egyenes majd a köztemetőnél 60-40 % ba megfog a lámpa következik a Gerence úti lámpa, ott már rosszabb az arány ott 70-30ba megfog a lámpa majd ÖMV kutnál újra lámpa, nah ott már sokszor mákom van, azon át tudok haladni.A következő Régi pápai út 83 út kereszteződés szinte tuti lámpa. Majd utána tescos kereszteződés szinte tuti lámpával. És akkor sokszor tütymörgő vén trógerek az 1000 suzukikkal meg az öreg wartyogókkal. Szóval szívás útszakasz. Szabi mit gondolsz ezen a szakaszon mennyire jó a 9l?? Úgy értve hogy egy tankolás alatt 85% ba csak ezt az utat teszem meg némi 1-1,5km kitérőkkel (párom ill saját ügyek intézése +bevásárlás)

Link to comment
Megosztás:

Győr Mártírok úton lakok és a Csanakon a királyszék úton dolgozom. Úgy megyek hogy Mártírok ipar út egyből egy lámpa majd Ipar puskás még egy nah jó ez valamikor zöld utána fehérvári nagy körforgalom 10-ből 8 szor lámpa majd Szauter út ott kb 1,5km nincsen lámpa. Utána Szauter Tihanyi egyből lámpa szinte mindig. Utána Szauter Szent imre körforgalom ott megállás. Majd kis menet után megint körforgalom a Nagy Imre úti (temető) utána kis egyenes majd a köztemetőnél 60-40 % ba megfog a lámpa következik a Gerence úti lámpa, ott már rosszabb az arány ott 70-30ba megfog a lámpa majd ÖMV kutnál újra lámpa, nah ott már sokszor mákom van, azon át tudok haladni.A következő Régi pápai út 83 út kereszteződés szinte tuti lámpa. Majd utána tescos kereszteződés szinte tuti lámpával. És akkor sokszor tütymörgő vén trógerek az 1000 suzukikkal meg az öreg wartyogókkal. Szóval szívás útszakasz. Szabi mit gondolsz ezen a szakaszon mennyire jó a 9l?? Úgy értve hogy egy tankolás alatt 85% ba csak ezt az utat teszem meg némi 1-1,5km kitérőkkel (párom ill saját ügyek intézése +bevásárlás)

Biciklit próbáltad? Én azzal járok mikor jó idő van, és csak dolgozni kell. (Napi 2*13,5km) :D

Link to comment
Megosztás:

Győr Mártírok úton lakok és a Csanakon a királyszék úton dolgozom. Úgy megyek hogy .....

Olvastam,hogy ez durván 7 km.Ezt mennyi idő alatt teszed meg kocsival,kiállástól-megállásig?

Azért kérdezem,hogy nem gondoltál még arra,hogy esetleg más közlekedési

eszközt használj?

Link to comment
Megosztás:

Biciklit próbáltad? Én azzal járok mikor jó idő van, és csak dolgozni kell. (Napi 2*13,5km) :D

Hát ezen a melóhelyen egész nap gyaloglok nem is keveset sokszor már vezetni sem sok kedvem van. Nem lenne erőm 7,5 km-t letekerni ugyanis biciklivel hosszabb lenne mert sok helyről ki van tiltva és némi kerülő lenne. Ha egész nap iróasztal mögött üldögelnék vagy vmi nyugis meló lenne akkor elgondolkodkonék rajta de így nem nagyon. A másik hogy a reggeli kezdés miatt majd 1 órával korábban kéne hogy keljek emiatt még jobban kikészülnék. Sokszor jó lenne ha nem kéne a várost átszelni mert ha itt vhol a közelbe lenne a melóm, úgy mint a korábbi akkor simán biciznék. Régen 1,8as F astrám volt annál sosem volt gond a fogyasztás mert az szinte mindig hosszúkat ment, ugyanis azzal melóba sosem jártam! Azóta vagyok ennyire rákészülve a fogyasztásra mióta napi szinten szembesülök ezzel a horror fogyasztással:(

Link to comment
Megosztás:

Hát ezen a melóhelyen egész nap gyaloglok nem is keveset sokszor már vezetni sem sok kedvem van. Nem lenne erőm 7,5 km-t letekerni ugyanis biciklivel hosszabb lenne mert sok helyről ki van tiltva és némi kerülő lenne. Ha egész nap iróasztal mögött üldögelnék vagy vmi nyugis meló lenne akkor elgondolkodkonék rajta de így nem nagyon. A másik hogy a reggeli kezdés miatt majd 1 órával korábban kéne hogy keljek emiatt még jobban kikészülnék. Sokszor jó lenne ha nem kéne a várost átszelni mert ha itt vhol a közelbe lenne a melóm, úgy mint a korábbi akkor simán biciznék. Régen 1,8as F astrám volt annál sosem volt gond a fogyasztás mert az szinte mindig hosszúkat ment, ugyanis azzal melóba sosem jártam! Azóta vagyok ennyire rákészülve a fogyasztásra mióta napi szinten szembesülök ezzel a horror fogyasztással:(

Akkor robogó? :D Mondjuk én eleve arra gondoltam,bicajon a 7 km reggel kicsit sok lenne (nekem),mondom

úgy hogy egyébként szeretek bicajozni!

Link to comment
Megosztás:

Hát ezen a melóhelyen egész nap gyaloglok nem is keveset sokszor már vezetni sem sok kedvem van. Nem lenne erőm 7,5 km-t letekerni ugyanis biciklivel hosszabb lenne mert sok helyről ki van tiltva és némi kerülő lenne. Ha egész nap iróasztal mögött üldögelnék vagy vmi nyugis meló lenne akkor elgondolkodkonék rajta de így nem nagyon. A másik hogy a reggeli kezdés miatt majd 1 órával korábban kéne hogy keljek emiatt még jobban kikészülnék. Sokszor jó lenne ha nem kéne a várost átszelni mert ha itt vhol a közelbe lenne a melóm, úgy mint a korábbi akkor simán biciznék. Régen 1,8as F astrám volt annál sosem volt gond a fogyasztás mert az szinte mindig hosszúkat ment, ugyanis azzal melóba sosem jártam! Azóta vagyok ennyire rákészülve a fogyasztásra mióta napi szinten szembesülök ezzel a horror fogyasztással:(

Értem, jogos. :D

Műszeres mérésekben kellene gondolkodni, hogy lehet-e hiba. Vagy chip tuning értőkkel beszélj, hogy esetleg a teljesítmény minimális csökkenése esetén lehetne-e üzemanyagot megtakarítani, stb..

Link to comment
Megosztás:

Nem értelek titeket... biciklin 7km sok? :D

Max. 20 perc, és akkor baromi lassan mentem... :D Mivel ekkora táv a fent részletezett mennyiségű közlekedési lámpa mellett még autóval is legalább 10 perc, sztem még csak nem is kéne sokkal előbb elindulni.

A fogyasztás meg sajna ilyen körülmények között attól tartok teljesen normális.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.