gabesz76 Elküldve Május10, 2010 Megoszt Elküldve Május10, 2010 Azért 100 kg nem semmi. Más cégek komoly pénzeket ölnek bele, hogy könnyebb legyen az autójuk :devlish: Opeléktól példát vehetnének. Mondjuk nem is túl halk az astra, igaz régi G-ben még nem ültem, nem tudom, ahoz képest mennyivel hangosabb a classic. Az asszony micrája sem valami halk. Hosszú távon fárasztó a hangja. Na mindegy, én meg vagyok elégedve az astrámmal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Május10, 2010 Megoszt Elküldve Május10, 2010 A fogyasztásról a továbbiakban. :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Május10, 2010 Megoszt Elküldve Május10, 2010 A fogyasztásról a továbbiakban. :devlish: OK. Kicsit eltértem a témától. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Május10, 2010 Megoszt Elküldve Május10, 2010 Az ebben a durva ,hogy próbáltam 5. 50 (1500/p) és 3. 50 (2500/p),fogyasztásban nem vettem észre különbséget :devlish: Az opelos könyv pedig azt írja ,hogy optimális fogyasztás 2000-3000 között van. :lol: Én is ilyesmit tapasztaltam a benzines G-nél. Valóban olyan 3000 RPM-től felfelé lehet érezni, hogy kicsit többet nyel a gép. Egyébként a fordulatszám nagyságán túl annak egyenletessége is fontos (ha nem fontosabb), ugyanis az állandó gyorsítás-lassítás úgyis megeszi a 5.-ben 50-nél megspórolt üzemanyagot. Ráadásul innen gyorsítva addig, amíg meg nem jön a nyomaték, csak feleslegesen nyeli a benzint. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Május10, 2010 Megoszt Elküldve Május10, 2010 Én is ilyesmit tapasztaltam a benzines G-nél. Valóban olyan 3000 RPM-től felfelé lehet érezni, hogy kicsit többet nyel a gép. Egyébként a fordulatszám nagyságán túl annak egyenletessége is fontos (ha nem fontosabb), ugyanis az állandó gyorsítás-lassítás úgyis megeszi a 5.-ben 50-nél megspórolt üzemanyagot. Ráadásul innen gyorsítva addig, amíg meg nem jön a nyomaték, csak feleslegesen nyeli a benzint. Ez így van mert 2500-3000 megindul rendesen. Nem vagyok benne biztos hogy 5. 50 kevesebbet enne. Ráadásul erőlködik a motor és semmi erő nincs benne. Mint egy turbó lyuk. :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Május10, 2010 Megoszt Elküldve Május10, 2010 Osztom a véleményed Ez így van mert 2500-3000 megindul rendesen. Nem vagyok benne biztos hogy 5. 50 kevesebbet enne. Ráadásul erőlködik a motor és semmi erő nincs benne. Mint egy turbó lyuk. :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Május10, 2010 Megoszt Elküldve Május10, 2010 Ez így van mert 2500-3000 megindul rendesen. Nem vagyok benne biztos hogy 5. 50 kevesebbet enne. Ráadásul erőlködik a motor és semmi erő nincs benne. Mint egy turbó lyuk. :devlish: Nekem az a tapasztalatom, hogy sebességet tartva fokozatonként 1-1,5L eszik kevesebbet 50-nél... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Május10, 2010 Megoszt Elküldve Május10, 2010 Nekem az a tapasztalatom, hogy sebességet tartva fokozatonként 1-1,5L eszik kevesebbet 50-nél... Oksi,de neked egy kicsit más a moci :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Május10, 2010 Megoszt Elküldve Május10, 2010 Az ebben a durva ,hogy próbáltam 5. 50 (1500/p) és 3. 50 (2500/p),fogyasztásban nem vettem észre különbséget :devlish: Az opelos könyv pedig azt írja ,hogy optimális fogyasztás 2000-3000 között van. :lol: Ugye ezt optimálisnak mondható (közel asztalsík) úton? Különben csak gyilkoltad a gépsast. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imiderecske Elküldve Május10, 2010 Megoszt Elküldve Május10, 2010 Sziasztok! Van valakinek tapasztalata G 1.4-el kapcsolatosan, hogy pályán mit produkál? A mienk X14Xe, kíváncsi leszek pénteken Pestig mennyit ránt le :devlish: 110-130as tempónál gondoltam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Május10, 2010 Megoszt Elküldve Május10, 2010 Ugye ezt optimálisnak mondható (közel asztalsík) úton? Különben csak gyilkoltad a gépsast. Erről vakerálok ,hogy nem tesz jót a mocinak a nagypapás hajtás, én csak kipróbáltam.... szörnyű.... :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Május10, 2010 Megoszt Elküldve Május10, 2010 Sziasztok! Van valakinek tapasztalata G 1.4-el kapcsolatosan, hogy pályán mit produkál? A mienk X14Xe, kíváncsi leszek pénteken Pestig mennyit ránt le :devlish: 110-130as tempónál gondoltam. 6.5-7 Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Május10, 2010 Megoszt Elküldve Május10, 2010 Azért 100 kg nem semmi. Más cégek komoly pénzeket ölnek bele, hogy könnyebb legyen az autójuk :devlish: Opeléktól példát vehetnének. Mondjuk nem is túl halk az astra, igaz régi G-ben még nem ültem, nem tudom, ahoz képest mennyivel hangosabb a classic. Az asszony micrája sem valami halk. Hosszú távon fárasztó a hangja. Na mindegy, én meg vagyok elégedve az astrámmal. Hány kiló is lett a J Astra? Itt inkább a fillérbaszásról van szó, hogy amit csak lehet, azt kihagytak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Május10, 2010 Megoszt Elküldve Május10, 2010 Én még nem bírtam kipróbálni :devlish: Remeg a lában olyankor :lol: :lol: Erről vakerálok ,hogy nem tesz jót a mocinak a nagypapás hajtás, én csak kipróbáltam.... szörnyű.... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Május10, 2010 Megoszt Elküldve Május10, 2010 Hány kiló is lett a J Astra? Itt inkább a fillérbaszásról van szó, hogy amit csak lehet, azt kihagytak. 1373-1590. De igazad van,cl2-ből sok cuccot kihagytak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Május10, 2010 Megoszt Elküldve Május10, 2010 Megint szét offolunk mindent....... Majd megint lesz hugyosbokorozás.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Május10, 2010 Megoszt Elküldve Május10, 2010 Nekem G sedanom van és Z14XE-s motorom. 1088 kg a kocsi súlya pedig ez is klimás. Ma kapott egy új légszűrőt jövő héten végre leugrik róla a téli gumi is. Kiváncsi leszek végre mennyit fog csökkenteni a fogyasztásomon. Most molnál tankolok azota nincsen sárga a műszerfalon. Meg mintha jobban is menne. Bár a haverok szerint 8 alá nem fog lemenni semmiképpen sem ilyen használattal, mint ahogy én használom. Sajna most javarészt melóba jön velem, ill onnan haza. Új termóval megmelegszik ebbe az időbe pikk pakk. Szal mostmár lassan az "olcsóbb" dolgok és, vele az ötlet is elfogy, hogy mi okozhatja eme pocsék (9,5-10L) fogyasztást. Haverom még a lambda cserét hozta fel. Még nagy duzzogva abba is benne volnák. Bár az marha sok. De én úgy érzem ha azt kicserélem, akkor már semmi nem marad ami okozója lehet. Ugyanis már minden új szinte. Gyertya légszűrő termó. De a gép szerint a lambda is jó értéket osztogat. Lábam sem túl nagy 2500-2800as fordulatszám tartományba vezetek normálisan indulva és egyenletesen gyorsítva. Ill a legbosszantóbb az hogy a céghez hozott kocsi (végre egy benzines) amit mostanában hajtok, egy 2004es 1,6i sokda oktavia sokkal drasztikusabban használva a BC je szerint 7,6-8,7 között kajál városba(utána számolással is stimmel az érték). Pedig azzal nem ritka, hogy 3500 ig tolom 2 be ill 3 nál tovább nem kapcsolok fel. Tehát azért kapja a kiképzést rendesen. Sőt a kocsiban 137000 km van, és nem bántak vele túlságosan kesztűs kézzel, ugyanis mielőtt megkaptuk a központból akkor kuplungozták újra, ill akkor volt egy komplett fékfelújítás. Szóval ha a skoda nyektetve folyton sietve max 8,7el beéri akkor az én 1,4es astrám ami ráadásul kímélve van miért kajál 9,5-10 L. Pedig sok embertől hallottam hogy VW motorok nem éppen a keveset fogyasztó kategória. Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Május11, 2010 Megoszt Elküldve Május11, 2010 Hagyjátok már ezt az 5.-ben 50-el témát, senki nem mondott ilyet. Annyit írtam, hogy ahogy még kellemes neki 5.-ben. 2000 alatt nincs is rendes olajnyomás, kenés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Május11, 2010 Megoszt Elküldve Május11, 2010 ahogy nézem 11-12 körül lesz nekem városban (nem is számítottam másra) országúton 6-8 között simán elvan a BC szerint pályán nemtudom még ott elég nehéz lesz megállni :devlish: de ezek még nem telitankos mérések! Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Május11, 2010 Megoszt Elküldve Május11, 2010 no, mégse szabadultok Tőlem, és a jó fogyasztási adatokról, hírekről... Civic Hybrid lesz a következő szekér, már meg van rendelve, hétfőn lesz rajta rendszám.... abban nincsenek virágok :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Május11, 2010 Megoszt Elküldve Május11, 2010 no, mégse szabadultok Tőlem, és a jó fogyasztási adatokról... De most ezt azért hogy irigykedjünk? Én is ideírjam hogy a múltkor 70km-t tekertem egy szendvicsből? :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Május11, 2010 Megoszt Elküldve Május11, 2010 no, mégse szabadultok Tőlem, és a jó fogyasztási adatokról, hírekről... Civic Hybrid lesz a következő szekér, már meg van rendelve, hétfőn lesz rajta rendszám.... abban nincsenek virágok :devlish: Várjuk, Ákos szan! 本田技研工業株式会社 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Május11, 2010 Megoszt Elküldve Május11, 2010 no, mégse szabadultok Tőlem, és a jó fogyasztási adatokról, hírekről... Civic Hybrid lesz a következő szekér, már meg van rendelve, hétfőn lesz rajta rendszám.... abban nincsenek virágok :devlish: Az enyémben már vannak! :lol: Minnyá utánanézünk ennek hibridizének! :lol:Civic hibrid,hááát nem is tudom! Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Május11, 2010 Megoszt Elküldve Május11, 2010 Az enyémben már vannak! :lol: Minnyá utánanézünk ennek hibridizének! :lol:Civic hibrid,hááát nem is tudom! ezek a tesztek sajnos 99% ban baromságok. egy naponta más, erős autót használó nem tud 1 nap alatt átállni a hibridre, és kiismerni azt hogy hogy is lehet takarékosan menni egy ilyennel. Amikor megkaptuk az insight-t mi 5.5 literrel jártunk sokáig, és csak nagyon megerőltetően sikorült 5.1-5.2 re levinni. aztán megismertem, kiismertem. ehhez közel 5-6 ezer km re volt szükség. mikor ráéreztem, akkor rendes, lendületes haladásnál se tudtam 4.5 litert beletunkolni az autóba. A civic biztosan többet fog enni mint az insight, de azt nem szabad elfelejteni, hogy automata, digit klimával. brutál nagy kaszni 1300 cm3 as motorral. 95 lóerő. szerintem a bejáratás után olyan 5 körül meg kell állnia. Corsika! a tied mennyit eszik? :devlish: ( ez nem beszólás volt, inkább összehasonlitás egy opel automatával:) ) kukk ezt: http://www.autodoktor.hu/www/news.php?item.37.2 szóljatok rám, ha elég a hondából... eléggé sikerült megismernem, és kicsit izgalmasabbnak tartom mint az opelt mostanában.... na jó egy bertone coupéról azért tudnék még ódákat zengeni... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Május11, 2010 Megoszt Elküldve Május11, 2010 9,5 körülire saccolom ,vegyesben.Pontosan nem tudom,mert nem szoktam számolgatni! Most akarom megmérni mennyi megy a tankba ,mert legutóbb nem felejtettem el lenullázni. :devlish: Sose nézem,hogy ez mennyit eszik.Biztos sokat.1,6 automata,nehéz kaszni,sok városi menet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts