uhuhu Elküldve Június1, 2009 Elküldve Június1, 2009 Legutóbb tankoltam egy 10-esért 37l-t. Mentem vele 610km-t. Ez az eddigi legjobb eredményem 6l/100km. Na jó azért az hozzátartozik, hogy autópályán kb 100-110km/h-val, egyéb úton 80-90km/h-val lakott területen pedig szigorúan 50km/h-val. Ez nem olyan rossz.... sztem :lol: há :lol: kettőezerkettőszáz köbcentivel: http://picasaweb.google.hu/lh/photo/-4fxRA...feat=directlink szóljatok, ha már nincs kedvetek hondáról hallani... :D
Opelaner Elküldve Június1, 2009 Elküldve Június1, 2009 há :lol: kettőezerkettőszáz köbcentivel: http://picasaweb.google.hu/lh/photo/-4fxRA...feat=directlink szóljatok, ha már nincs kedvetek hondáról hallani... :D Azért az almát meg a körtét nem hasonlítanám össze! ;) A kis 1.4-es 90LE & 125Nm 3600 1/min-nél, a Te 2.2 CDTI-d meg 138LE és 250Nm 2000 1/min-nél.... ...no comment. Amikor én az Omega kombival ( 2.5TDI-BMW ) megjártam az országot nyugattól keletig meg vissza, annak is sokkal jobb fogyasztása volt, mint a Z14XE-nek ! Hiába, a traktor az traktor... :D :lol:
banjani Elküldve Június1, 2009 Elküldve Június1, 2009 há :lol: kettőezerkettőszáz köbcentivel: szóljatok, ha már nincs kedvetek hondáról hallani... :D Az a kép úgy néz ki mint ha alapjáraton járna a motor ahhoz képest viszont elég sok az a 4.7, nem? Ez pillanatnyi fogyasztás?
banjani Elküldve Június1, 2009 Elküldve Június1, 2009 Az a kép úgy néz ki mint ha alapjáraton járna a motor ahhoz képest viszont elég sok az a 4.7, nem? Ez pillanatnyi fogyasztás? Bocs 4.3L!
uhuhu Elküldve Június1, 2009 Elküldve Június1, 2009 Azért az almát meg a körtét nem hasonlítanám össze! ;) A kis 1.4-es 90LE & 125Nm 3600 1/min-nél, a Te 2.2 CDTI-d meg 138LE és 250Nm 2000 1/min-nél.... ...no comment. Amikor én az Omega kombival ( 2.5TDI-BMW ) megjártam az országot nyugattól keletig meg vissza, annak is sokkal jobb fogyasztása volt, mint a Z14XE-nek ! Hiába, a traktor az traktor... :lol: :D 140 LE, 340NM :lol: jóvanna, vicc vót.... :D
uhuhu Elküldve Június1, 2009 Elküldve Június1, 2009 Bocs 4.3L! nem, az nem alapjárati fogyasztás, hanem: 377 km re számolt átlagfogyasztás... megnyertem a Honda Ecotour diesel kategoriáját, illetve az összesítettben a nem hybridek között a 3. lettem. az első kettő az 1.4i Jazz volt 4.25 és 4.30 cal... amugy a fedélzeti csalt 3 decit, és 4.61L/100 km ert fogyasztott a távon. de abba volt sík út, város, lámpával, dugóval, pécs környéki hegy, ( hegyi versenyt szoktak ott rendezni) tele tankkal indultam, és 377 km után majdnem 3/4 ig volt :lol: na jó, ilyet többet nem fog fogyasztani az biztos... az átlagsebességem 62km volt...
teroe Elküldve Június1, 2009 Elküldve Június1, 2009 Hello mindenki!Van 1 1.6-os 8szelepes G astrám.A kézikönyv szerint 52liter a benzintank.Na nekem még nem sikerült 600km-t kihoznom teli tankból.Miért lehet ez?
uhuhu Elküldve Június1, 2009 Elküldve Június1, 2009 úúú, ez beugratós kérdés-... ez most sok vagy kevés. lábon gurultál be a kútra, vagy megállt? mennyit tankoltál utána rá? amugy 600 km 50 literrel 8.3. ez sok?
teroe Elküldve Június1, 2009 Elküldve Június1, 2009 úúú, ez beugratós kérdés-... ez most sok vagy kevés. lábon gurultál be a kútra, vagy megállt? mennyit tankoltál utána rá? amugy 600 km 50 literrel 8.3. ez sok? Na ez az.600km-t még nem mente vele 500-530-ig.Sokat megyek pályán,de 130 max140km/h-val.Hallottam,hogy benzinesbe is lehet valami chip vagy tuningboxot beszerelni,és az segít csökkenteni a fogyasztást.Igaz ez?
teroe Elküldve Június1, 2009 Elküldve Június1, 2009 de 530 nál mennyit tankoltál bele? Rátankolással még nem mértem,az 530-at full teli tankkal,már nem tudom de nem üres tankra töltöttem rá.Talán 35-40litert de a lámpa már világított.
uhuhu Elküldve Június1, 2009 Elküldve Június1, 2009 akkor szerintem erre a kérdésre majd térjünkj vissza ha 530 ra teletankoltad... 530 ra 35 liter: 6.6 L/100 530 ra 40 liter 7.5L/100 ez sok? szerintem kurváranem...
teroe Elküldve Június1, 2009 Elküldve Június1, 2009 akkor szerintem erre a kérdésre majd térjünkj vissza ha 530 ra teletankoltad... 530 ra 35 liter: 6.6 L/100 530 ra 40 liter 7.5L/100 ez sok? szerintem kurváranem... Hát ez az,már a rátankolás UTÁN mentem 530-at.Teli tankkal.
potyo Elküldve Június1, 2009 Elküldve Június1, 2009 És az 530 után megállt, vagy csak kigyulladt a lámpa?
banjani Elküldve Június1, 2009 Elküldve Június1, 2009 Na ez az.600km-t még nem mente vele 500-530-ig.Sokat megyek pályán,de 130 max140km/h-val.Hallottam,hogy benzinesbe is lehet valami chip vagy tuningboxot beszerelni,és az segít csökkenteni a fogyasztást.Igaz ez? ÁÁÁÁ, nem kell abba semmi féle box meg kutyafüle. Egy kicsit visszaveszel a lábadból (pl autopálya 140 helyett 110km/h). Ez nálam majd egy litert jelent 100-on. Ha időre mész akkor egy kicsit korábban indulsz de kifizetődő!
teroe Elküldve Június1, 2009 Elküldve Június1, 2009 És az 530 után megállt, vagy csak kigyulladt a lámpa? 530 után már villogott és nem mertem vele tovább menni.
uhuhu Elküldve Június1, 2009 Elküldve Június1, 2009 na, akkor öntsünk tiszta vizet a pohárban, mert nem értem, nem tudom mit akarsz kérdezni... kezd elölről szerintem.... :lol:
knight Elküldve Június1, 2009 Elküldve Június1, 2009 Woww, Gratula! Még mondd egyszer azt, hogy sokat fogyaszt :lol: Ez egy ekkora motortól csodás érték. Na de, hogy közöljek némi infót én is: QP (1.8) vegyes használat nagyon sok dugó: 8.3, majd kevesebb dugóval: 7.6 - szerintem tökjó :D 377 km re számolt átlagfogyasztás... megnyertem a Honda Ecotour diesel kategoriáját, illetve az összesítettben a nem hybridek között a 3. lettem.
uhuhu Elküldve Június1, 2009 Elküldve Június1, 2009 Woww, Gratula! Még mondd egyszer azt, hogy sokat fogyaszt :lol: Ez egy ekkora motortól csodás érték. Na de, hogy közöljek némi infót én is: QP (1.8) vegyes használat nagyon sok dugó: 8.3, majd kevesebb dugóval: 7.6 - szerintem tökjó :D szerintem jóóóó.. de ha visszaolvasol, én is hasonlókat mértem mindig ;) szép autód van... :lol: egy irmscherszárnyat ócsójé??? :D
knight Elküldve Június1, 2009 Elküldve Június1, 2009 Még a végén hagyom magam meggyőzni... :lol: Alszom még rá párat :D szerintem jóóóó.. de ha visszaolvasol, én is hasonlókat mértem mindig ;) szép autód van... :lol: egy irmscherszárnyat ócsójé??? :D
uhuhu Elküldve Június1, 2009 Elküldve Június1, 2009 Még a végén hagyom magam meggyőzni... :lol: Alszom még rá párat :D na de gyorsan, gyorsan! :lol: merthogy annyit hirdetem, hogy buszokkal jönnek az emberek érte :D ok, de nem akarom rádtukmálni ám...
tgabika76 Elküldve Június2, 2009 Elküldve Június2, 2009 Woww, Gratula! Még mondd egyszer azt, hogy sokat fogyaszt :lol: Ez egy ekkora motortól csodás érték. Na de, hogy közöljek némi infót én is: QP (1.8) vegyes használat nagyon sok dugó: 8.3, majd kevesebb dugóval: 7.6 - szerintem tökjó :D Ez teljesen jó (a 7.6 városban meg teljesen álomszerű), nekem a nagy átlag most 8.1-nél tart, ahogy az aláírásomban is látszik.
Robz Elküldve Június2, 2009 Elküldve Június2, 2009 Nálam a vegyes kis klímával 7-re kúszott fel az utolsó tankolási ciklusban. (Agip kúton toltam tele) Már néztem is, hogy ennyit dobna rajta a klíma? (kb ugyanazokat az utakat csinálom, kb ugyanazzal a fogyival) Erre megint megtankoltam Shellnél mezei 95-el, erre megint elballagott fél tankkal 430km-t. (ma este néztem) Nekem tényleg bejött, amit itt olvastam. Ebből kevesebbet eszik valamiért. 6,5 alatt/körül van stabilan. Tankolni kb 600km után szoktam, ekkor még nincs semmi lampicsku.
pumukli Elküldve Június4, 2009 Elküldve Június4, 2009 Sziasztok! Még új vagyok és tanácsot szeretnék kérni. Nagyjából figyelmesen végigolvastam amit lehet... Van egy 2004-es Z14XE motorkódú Astra G-m Sok a fogyasztásom és azt tanácsolták,h cseréljek motorhőfok jeladót,mert rossz adatokat küld az ECU-nak és emiatt sokáig dúsít......és azt szeretném megtudni,h a motorhőfok jeladó ami a termosztát házba van lehet-e külön cserélni??? Még annyit,h reggel hidegindításnál kb 2-3perc kell neki amíg eléri az üzemi alapjáratot ami nekem 750-770RPM(1250RPM amikor beindítom hidegen) Szal....amire kíváncsi vagyok,h ha 2-3 perc alatt beáll az alapjárat 750-re akkor is dúsíthat többet?????Vagy ha már elérte a 750-et az azt jelenti,h megszűnt a dúsítás???Számomra ez az elgondolkodtató.... A motor amugy 3-4 perc alatt(3-5km)üzemmeleg Előre is köszönöm a tanácsokat és észrevételeket. Még annyit,h érdemes-e gyárit bele vennem vagy elég ha csak utángyártottat veszek??(árba mire számoljak???)
endorf Elküldve Június4, 2009 Elküldve Június4, 2009 Sziasztok! Még új vagyok és tanácsot szeretnék kérni. Nagyjából figyelmesen végigolvastam amit lehet... Van egy 2004-es Z14XE motorkódú Astra G-m Sok a fogyasztásom és azt tanácsolták,h cseréljek motorhőfok jeladót,mert rossz adatokat küld az ECU-nak és emiatt sokáig dúsít......és azt szeretném megtudni,h a motorhőfok jeladó ami a termosztát házba van lehet-e külön cserélni??? Még annyit,h reggel hidegindításnál kb 2-3perc kell neki amíg eléri az üzemi alapjáratot ami nekem 750-770RPM(1250RPM amikor beindítom hidegen) Szal....amire kíváncsi vagyok,h ha 2-3 perc alatt beáll az alapjárat 750-re akkor is dúsíthat többet?????Vagy ha már elérte a 750-et az azt jelenti,h megszűnt a dúsítás???Számomra ez az elgondolkodtató.... A motor amugy 3-4 perc alatt(3-5km)üzemmeleg Előre is köszönöm a tanácsokat és észrevételeket. Még annyit,h érdemes-e gyárit bele vennem vagy elég ha csak utángyártottat veszek??(árba mire számoljak???) Erre a válasz engem is érdekel.....Nekem is u.ez a moci van:)
Recommended Posts