Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fogyasztás


Amusing

Recommended Posts

Legutóbb tankoltam egy 10-esért 37l-t. Mentem vele 610km-t. Ez az eddigi legjobb eredményem 6l/100km.

Na jó azért az hozzátartozik, hogy autópályán kb 100-110km/h-val, egyéb úton 80-90km/h-val lakott területen pedig szigorúan 50km/h-val. Ez nem olyan rossz.... sztem :lol:

há :lol:

kettőezerkettőszáz köbcentivel:

http://picasaweb.google.hu/lh/photo/-4fxRA...feat=directlink

szóljatok, ha már nincs kedvetek hondáról hallani... :D

Link to comment
Megosztás:

há :lol:

kettőezerkettőszáz köbcentivel:

http://picasaweb.google.hu/lh/photo/-4fxRA...feat=directlink

szóljatok, ha már nincs kedvetek hondáról hallani... :D

Azért az almát meg a körtét nem hasonlítanám össze! ;)

A kis 1.4-es 90LE & 125Nm 3600 1/min-nél, a Te 2.2 CDTI-d meg 138LE és 250Nm 2000 1/min-nél....

...no comment.

Amikor én az Omega kombival ( 2.5TDI-BMW ) megjártam az országot nyugattól keletig meg vissza, annak is sokkal

jobb fogyasztása volt, mint a Z14XE-nek !

Hiába, a traktor az traktor... :D :lol:

Link to comment
Megosztás:

Azért az almát meg a körtét nem hasonlítanám össze! ;)

A kis 1.4-es 90LE & 125Nm 3600 1/min-nél, a Te 2.2 CDTI-d meg 138LE és 250Nm 2000 1/min-nél....

...no comment.

Amikor én az Omega kombival ( 2.5TDI-BMW ) megjártam az országot nyugattól keletig meg vissza, annak is sokkal

jobb fogyasztása volt, mint a Z14XE-nek !

Hiába, a traktor az traktor... :lol: :D

140 LE, 340NM

:lol:

jóvanna, vicc vót.... :D

Link to comment
Megosztás:

Bocs 4.3L!

nem, az nem alapjárati fogyasztás, hanem:

377 km re számolt átlagfogyasztás...

megnyertem a Honda Ecotour diesel kategoriáját, illetve az összesítettben a nem hybridek között a 3. lettem.

az első kettő az 1.4i Jazz volt 4.25 és 4.30 cal...

amugy a fedélzeti csalt 3 decit, és 4.61L/100 km ert fogyasztott a távon. de abba volt sík út, város, lámpával, dugóval, pécs környéki hegy, ( hegyi versenyt szoktak ott rendezni)

tele tankkal indultam, és 377 km után majdnem 3/4 ig volt :lol:

na jó, ilyet többet nem fog fogyasztani az biztos...

az átlagsebességem 62km volt...

Link to comment
Megosztás:

úúú, ez beugratós kérdés-...

ez most sok vagy kevés. lábon gurultál be a kútra, vagy megállt? mennyit tankoltál utána rá?

amugy 600 km 50 literrel 8.3. ez sok?

Na ez az.600km-t még nem mente vele 500-530-ig.Sokat megyek pályán,de 130 max140km/h-val.Hallottam,hogy benzinesbe is lehet valami chip vagy tuningboxot beszerelni,és az segít csökkenteni a fogyasztást.Igaz ez?

Link to comment
Megosztás:

Na ez az.600km-t még nem mente vele 500-530-ig.Sokat megyek pályán,de 130 max140km/h-val.Hallottam,hogy benzinesbe is lehet valami chip vagy tuningboxot beszerelni,és az segít csökkenteni a fogyasztást.Igaz ez?

ÁÁÁÁ, nem kell abba semmi féle box meg kutyafüle. Egy kicsit visszaveszel a lábadból (pl autopálya 140 helyett 110km/h). Ez nálam majd egy litert jelent 100-on. Ha időre mész akkor egy kicsit korábban indulsz de kifizetődő!

Link to comment
Megosztás:

Woww, Gratula! Még mondd egyszer azt, hogy sokat fogyaszt :lol: Ez egy ekkora motortól csodás érték.

Na de, hogy közöljek némi infót én is: QP (1.8) vegyes használat nagyon sok dugó: 8.3, majd kevesebb dugóval: 7.6 - szerintem tökjó :D

377 km re számolt átlagfogyasztás...

megnyertem a Honda Ecotour diesel kategoriáját, illetve az összesítettben a nem hybridek között a 3. lettem.

Link to comment
Megosztás:

Woww, Gratula! Még mondd egyszer azt, hogy sokat fogyaszt :lol: Ez egy ekkora motortól csodás érték.

Na de, hogy közöljek némi infót én is: QP (1.8) vegyes használat nagyon sok dugó: 8.3, majd kevesebb dugóval: 7.6 - szerintem tökjó :D

szerintem jóóóó.. de ha visszaolvasol, én is hasonlókat mértem mindig ;)

szép autód van... :lol:

egy irmscherszárnyat ócsójé??? :D

Link to comment
Megosztás:

Woww, Gratula! Még mondd egyszer azt, hogy sokat fogyaszt :lol: Ez egy ekkora motortól csodás érték.

Na de, hogy közöljek némi infót én is: QP (1.8) vegyes használat nagyon sok dugó: 8.3, majd kevesebb dugóval: 7.6 - szerintem tökjó :D

Ez teljesen jó (a 7.6 városban meg teljesen álomszerű), nekem a nagy átlag most 8.1-nél tart, ahogy az aláírásomban is látszik.

Link to comment
Megosztás:

Nálam a vegyes kis klímával 7-re kúszott fel az utolsó tankolási ciklusban. (Agip kúton toltam tele)

Már néztem is, hogy ennyit dobna rajta a klíma? (kb ugyanazokat az utakat csinálom, kb ugyanazzal a fogyival)

Erre megint megtankoltam Shellnél mezei 95-el, erre megint elballagott fél tankkal 430km-t. (ma este néztem)

Nekem tényleg bejött, amit itt olvastam. Ebből kevesebbet eszik valamiért.

6,5 alatt/körül van stabilan.

Tankolni kb 600km után szoktam, ekkor még nincs semmi lampicsku.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Még új vagyok és tanácsot szeretnék kérni.

Nagyjából figyelmesen végigolvastam amit lehet...

Van egy 2004-es Z14XE motorkódú Astra G-m

Sok a fogyasztásom és azt tanácsolták,h cseréljek motorhőfok jeladót,mert rossz adatokat küld az ECU-nak és emiatt sokáig dúsít......és azt szeretném megtudni,h a motorhőfok jeladó ami a termosztát házba van lehet-e külön cserélni???

Még annyit,h reggel hidegindításnál kb 2-3perc kell neki amíg eléri az üzemi alapjáratot ami nekem 750-770RPM(1250RPM amikor beindítom hidegen)

Szal....amire kíváncsi vagyok,h ha 2-3 perc alatt beáll az alapjárat 750-re akkor is dúsíthat többet?????Vagy ha már elérte a 750-et az azt jelenti,h megszűnt a dúsítás???Számomra ez az elgondolkodtató....

A motor amugy 3-4 perc alatt(3-5km)üzemmeleg

Előre is köszönöm a tanácsokat és észrevételeket.

Még annyit,h érdemes-e gyárit bele vennem vagy elég ha csak utángyártottat veszek??(árba mire számoljak???)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Még új vagyok és tanácsot szeretnék kérni.

Nagyjából figyelmesen végigolvastam amit lehet...

Van egy 2004-es Z14XE motorkódú Astra G-m

Sok a fogyasztásom és azt tanácsolták,h cseréljek motorhőfok jeladót,mert rossz adatokat küld az ECU-nak és emiatt sokáig dúsít......és azt szeretném megtudni,h a motorhőfok jeladó ami a termosztát házba van lehet-e külön cserélni???

Még annyit,h reggel hidegindításnál kb 2-3perc kell neki amíg eléri az üzemi alapjáratot ami nekem 750-770RPM(1250RPM amikor beindítom hidegen)

Szal....amire kíváncsi vagyok,h ha 2-3 perc alatt beáll az alapjárat 750-re akkor is dúsíthat többet?????Vagy ha már elérte a 750-et az azt jelenti,h megszűnt a dúsítás???Számomra ez az elgondolkodtató....

A motor amugy 3-4 perc alatt(3-5km)üzemmeleg

Előre is köszönöm a tanácsokat és észrevételeket.

Még annyit,h érdemes-e gyárit bele vennem vagy elég ha csak utángyártottat veszek??(árba mire számoljak???)

Erre a válasz engem is érdekel.....Nekem is u.ez a moci van:)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.