Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
csordultig tankból úgy hogy nem volt a tankban levegő 56-8 liter eddig 920km és még nem villog csak világít menet közben egyenes úton

Na ezt hogy a búsban sikerült összehozni??????????????????

Nekem még 45liternél több soha nem ment az autóba és akkor már erősen villogott az üzemanyagszint visszajelző lámpa.

Érdekelne, hogyan tankoltál 50liter felett abba az autóba?

Ha nekem 45lityinél több bele tudna menni akkor nekem is elmene 800km-t ;)

Elküldve
Érdekelne, hogyan tankoltál 50liter felett abba az autóba?

Különösen hogy tudtommal 52 literes a G Astra tankja, de ennyit sosem fogsz tudni beletankolni, mert teljesen üresre nem szokott kiürülni.

Elküldve
Na ezt hogy a búsban sikerült összehozni??????????????????

Nekem még 45liternél több soha nem ment az autóba és akkor már erősen villogott az üzemanyagszint visszajelző lámpa.

Érdekelne, hogyan tankoltál 50liter felett abba az autóba?

Ha nekem 45lityinél több bele tudna menni akkor nekem is elmene 800km-t ;)

Otthon tankolta kannából ügyesen és jó sokáig, hogy ne habozzon fel. De értsd: tényleg csordultig töltötte.

Elküldve
Sziasztok.

Az természetes,ha a Z14XE motorkódú G-m hideg indításnál(14fok garázsba)az alapjárati fordulat 1250 és 5-6 perc kell amíg álló helyzetbe 750-re beáll???

Én iditástól kb 1.5-2 perc alatt visszaáll 750rpm-re (Z14XEP), amíg kitolatok a garázsból, bezárom, majd beteszem a kaput...

Elküldve
Én iditástól kb 1.5-2 perc alatt visszaáll 750rpm-re (Z14XEP), amíg kitolatok a garázsból, bezárom, majd beteszem a kaput...

A twinport vezérlése másabb ugytodom,mint az XE motorok,de szerintem nekem sok az 5-6perc a 750rpm eléréséhez....

Kíváncsi vagyok másnak is kell ennyi idő XE motornál!

Elküldve
Otthon tankolta kannából ügyesen és jó sokáig, hogy ne habozzon fel. De értsd: tényleg csordultig töltötte.

Tankoltam már csurig én is kúton, de 45-46liternél akkor sem ment bele több soha.

Elösszőr világtít a visszajelző, majd villog. Olyankor még hány liter van benne kb?

Elküldve
Tankoltam már csurig én is kúton, de 45-46liternél akkor sem ment bele több soha.

Elösszőr világtít a visszajelző, majd villog. Olyankor még hány liter van benne kb?

Ki tudja, hogy neki hogy dőlt. ;)

A villogást ki kell tapasztalni, de asszem valami 3 lityó van még benne olyankor, legalábbis benzinesnél. Azt szokták mondani, hogyha villog, akkor még olyan max 30 km és vége.

Elküldve
csordultig tankból úgy hogy nem volt a tankban levegő 56-8 liter eddig 920km és még nem villog csak világít menet közben egyenes úton

hali új csúcsom van 950km agyig tankolva 58-60 liter

Elküldve
Sziasztok.

Az természetes,ha a Z14XE motorkódú G-m hideg indításnál(14fok garázsba)az alapjárati fordulat 1250 és 5-6 perc kell amíg álló helyzetbe 750-re beáll???

Erre valaki???

Elküldve
Nekem ez egyre inkább kamuszagú ;)

Ha nem benzinkútnál nyomod és egészségtelenül telerakod, akkor belemehet +6-8l simán.

Elküldve

Én Ukrajnába járok néha tankolni kútra és majdhogy száraz tankkal gurolok a kinti kútig.Automata pisztollyal 44L megy bele a további 7L-t szinte dl,cl-ként csorgatom bele ami 10perc minimum.51L mindíg összejön!Ja....és 156Ft a benzin! ;)

Elküldve
Sziasztok.

Az természetes,ha a Z14XE motorkódú G-m hideg indításnál(14fok garázsba)az alapjárati fordulat 1250 és 5-6 perc kell amíg álló helyzetbe 750-re beáll???

Erre mondjatok már valamit!!! ;)

Elküldve
nem a fogyasztás topicban van a helye, amúgy máshol már írtunk rá..... ;)

Ide tartozik mivel magas a városi fogyim és lehet emiatt.....

Szal....kivi vagyok másnál is ilyen-e XE motorral..... ;)

Elküldve
Miért is??A 6.31L/100Km az helyénvaló..... ;) (vagy a 60lityi?)

Részint a 60 liter miatt. Elmebetegség (bocs) mindent (értsd betöltőcsövet, kiszellőzőt) telenyomni a tanksapkáig üzemanyaggal. Egy húzósabb kanyar és decik, literek távoznak a túlfolyón.

Másrészt a 6.3 l/100km országúton kifejezetten sz@r, 75% város és 25% országút mellett sem döngetném a mellem, 100% város ilyen időben so-so.

Elküldve
Másrészt a 6.3 l/100km országúton kifejezetten sz@r, 75% város és 25% országút mellett sem döngetném a mellem, 100% város ilyen időben so-so.

De itt nem "traktorról" hanem 1.4 benzinesről beszélünk... ;)

Elküldve
Erre valaki???

nekem x16xel a vas de akkor szokott ilyet csinálni ha pl megyek vele reggel és mikorr vissza hül pár órával később ha beindítom nekem is azt csinálja mint neked. már 2 éve kb vettem észre először kicsit zavaró. Ha leállítom és újra indítom az esetek felénél minden megjavul

Elküldve

nekem is csinál ilyet szinte rendszeresen, ált a 2. indításnál 1-3 óra állás után, és ilyenkor vagy 2-3 perc, míg visszaáll 800 körülre. VISZONT fogyasztástöbbletet (főleg annyit amennyire te keresel választ) nem vettem észre, de valamennyi nyílván van, csak az vagy fél deci lehet, hisz nem minden indítás ilyen, csak napi egy max.

A légtömegmérő tisztítást elvégezhetnéd, az szvsz befolyásolhatja a fogyit, hisz ő az egyik szenzor, ami alapján a dúsítás történik.

Elküldve
Sziasztok.

Az természetes,ha a Z14XE motorkódú G-m hideg indításnál(14fok garázsba)az alapjárati fordulat 1250 és 5-6 perc kell amíg álló helyzetbe 750-re beáll???

Nekem ez kb mint Imynél, garázsból kitolatás, ajtózárás. (1-2perc)

Mint az aláírásomban is látszik, a miénk sima Z14XE. (2004-es)

Amúgy nem 750-re áll be, hanem szinte kerek 800-ra. Zöldkártya mérés közben is alig pár rpm-et mozgott 86C motornál.

Hipermarket körútnál (1-2 óra állás utáni indítás) sem tapasztaltam, amit írtok, sima 800-900 körülre áll be indítás után rögtön most tavaszi időben, onnan ejti vissza 800-ra. Gondolom lassabban hűl vissza.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.