Dom Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 Én azt tapasztalom,hogy az 1,4-es motornak a 100-110km/h fekszik a legjobban,persze ha az ember autópályán tolja számolni kell a magas fordulat miatti fogyasztással.Most meg már nem is foglalkozom vele,mert,ha menni kell,akkor menni kell.
PGA Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 Én azt tapasztalom,hogy az 1,4-es motornak a 100-110km/h fekszik a legjobban,persze ha az ember autópályán tolja számolni kell a magas fordulat miatti fogyasztással.Most meg már nem is foglalkozom vele,mert,ha menni kell,akkor menni kell. Nálam is ez a sebesség vált be országúton. Ennyivel már lehet hosszabb távon haladni is, a motor/gördülési zaj is még optimálisnak mondható (bár már 3000 RPM felett vagyunk), fogyasztás is tűrhető és traffipax-határon van a dolog. Az autópálya tempót mondjuk hosszabb távon is bírja a gép, de efölött már csak centrifuga a kis 1.4-es. No, de nem is grandtourismo-nak vettük... :blush:
Vicsor Elküldve Február22, 2009 Elküldve Február22, 2009 Én három napot mentem most a hétvégén autóval a városban. 200 km-t mentem 3 km hijján és 1/4 tank fogyott el majdnem. Kipróbáltam azt a technikát amit javasoltaok, hogy 3000 körül forogjon a moci és akkor váltson az ember. Fúra volt mert olybá tünt mintha így jobban fogyasztana a kocsi. Nem tudom.
mr. bb Elküldve Március14, 2009 Elküldve Március14, 2009 20000 km után madaras tescos olajat lecseréltem végre (ráértem) castrol magnatech dieselre sokkal csendesebb a motor , ideje volt. 20e km alatt evett 2 decit ez tuti nem? y17dti
imy Elküldve Március14, 2009 Elküldve Március14, 2009 Ma pályáztam elöször a géppel, meglepődtem a fogyasztásán, nyugodt tempóval (90-130 közút-Pálya) Zeg-BP, M7, 3 személy, 6.2l. Remélem a beöntősapkán, és a motorból a fehér valami elpárolgott. Mióta opel olaj van benne, olyan minden, tegnap mintha fehércsoki lett volna a beöntőn, illetve a nivópálcán. :huh:
Invi Elküldve Március14, 2009 Elküldve Március14, 2009 Ma pályáztam elöször a géppel, meglepődtem a fogyasztásán, nyugodt tempóval (90-130 közút-Pálya) Zeg-BP, M7, 3 személy, 6.2l. Remélem a beöntősapkán, és a motorból a fehér valami elpárolgott. Mióta opel olaj van benne, olyan minden, tegnap mintha fehércsoki lett volna a beöntőn, illetve a nivópálcán. :huh: Csak aztán nehogy hengerfejes legyen. Nekem az utolsó fehércsokis élmény kb 3-4 hónapja volt, akkor még E Kadett-el. Ilyenkor kopott szét másodszor a hengerfejtömítést és nyomult be a víz, ami az olajjal érdekes fehér takonyszerű elegyet alkotott. :S Amúgy az jó fogyasztás. 1,6 nekem is annyit eszik, de vársoban rövidekre 5-6km mőltkor megzabálta a 10,5-t is.
uhuhu Elküldve Március14, 2009 Elküldve Március14, 2009 ne izgasd már a srácot, mert hipohonder... :huh: kicsapódott a pára a betöltőre. ne foglalkozz vele...
Invi Elküldve Március14, 2009 Elküldve Március14, 2009 ne izgasd már a srácot, mert hipohonder... :D kicsapódott a pára a betöltőre. ne foglalkozz vele... Én meg olyan vagyok, hogy jobb mindig a legrosszabbtól tartani, utána már csak kellemes meglepetés érthet! :huh: Van ilyen, hogy párakicsapódás a motortérben? :)
imy Elküldve Március14, 2009 Elküldve Március14, 2009 ne izgasd már a srácot, mert hipohonder... :huh: kicsapódott a pára a betöltőre. ne foglalkozz vele... tudom, pára és olaj keveréke ez az olvadt fehércsokis dologra emlékeztető cucc....
Blamazs Elküldve Március15, 2009 Elküldve Március15, 2009 tudom, pára és olaj keveréke ez az olvadt fehércsokis dologra emlékeztető cucc.... Nalam sem akar meg eltunni a fehercsoki. Vki irta, hogy olajbeonton tomitest cserelt, es megszunt ez a problema. Erdemes lenne megprobalni szerintetek? Izgat engem is a dolog, meg akkor is ha a szakik azt mondjak, nem kell vele foglalkozni. Oregem ugyanilyen kocsijaban nyoma sincs a feher csokinak, pedig rovidebb szakaszonkon hasznalja a gepet mint en.
PGA Elküldve Március15, 2009 Elküldve Március15, 2009 Nalam sem akar meg eltunni a fehercsoki. Vki irta, hogy olajbeonton tomitest cserelt, es megszunt ez a problema. Erdemes lenne megprobalni szerintetek? Izgat engem is a dolog, meg akkor is ha a szakik azt mondjak, nem kell vele foglalkozni. Oregem ugyanilyen kocsijaban nyoma sincs a feher csokinak, pedig rovidebb szakaszonkon hasznalja a gepet mint en. Hát, ez tömítéscserével biztos nem fog megszűnni, annak nemigen van köze hozzá. Az elképzelhető, hogy a különböző olajok másként reagálhatnak a rövid utakra, ezért lehet, hogy nálad habosodik, szülédnél meg nem. Ez csak a motor megforgatásával fog megszűnni. Jön a jó idő, lehet túrázni (fehérvári fagyizósok örömmel várnak minden Astrást :huh: ).
imy Elküldve Március15, 2009 Elküldve Március15, 2009 Nalam sem akar meg eltunni a fehercsoki. Vki irta, hogy olajbeonton tomitest cserelt, es megszunt ez a problema. Erdemes lenne megprobalni szerintetek? Izgat engem is a dolog, meg akkor is ha a szakik azt mondjak, nem kell vele foglalkozni. Oregem ugyanilyen kocsijaban nyoma sincs a feher csokinak, pedig rovidebb szakaszonkon hasznalja a gepet mint en. Nekem sem volt gondom a Magnatec-el, de amit beleöntötek szervízben az ezt csinálja. :huh: És most a BP-i tura után meg úgy néz ki mint a fekete tinta. Legalább megtisztult, igaz még csak 3e km van az olajban. Lehet 5e-nél csere lesz. :)
uhuhu Elküldve Március15, 2009 Elküldve Március15, 2009 Hát, ez tömítéscserével biztos nem fog megszűnni, annak nemigen van köze hozzá. Az elképzelhető, hogy a különböző olajok másként reagálhatnak a rövid utakra, ezért lehet, hogy nálad habosodik, szülédnél meg nem. Ez csak a motor megforgatásával fog megszűnni. Jön a jó idő, lehet túrázni (fehérvári fagyizósok örömmel várnak minden Astrást :D ). :huh: majd kérek tőlük jutalékot :)
PGA Elküldve Március15, 2009 Elküldve Március15, 2009 ..úgy néz ki mint a fekete tinta. Legalább megtisztult, igaz még csak 3e km van az olajban. Lehet 5e-nél csere lesz. :huh: Ez nem baj, azt mutatja, hogy az olaj magában tartja a koszt. Az lenne a gond, ha nem feketedne, akkor lenne rossz az olaj...
Dom Elküldve Március15, 2009 Elküldve Március15, 2009 :huh: majd kérek tőlük jutalékot :) A budai úton keresd a Vinicai fagyizót. :D
endorf Elküldve Március22, 2009 Elküldve Március22, 2009 Sziasztok! Van egy 2004-es 1.4 16v Ecotec-es Astra G-m(Z14XE,nem láncos)A problémám a következő:10L/100km tavaly augusztus óta,előtte 6.5-7l/100km volt és ez városban.A motort nem hajtom!Van egy Opel szevízes villamosságis ismerősöm és hibakódolvasóra rádugva semmilyen hiba nincs(műszerfal sem jelez semmilyen hibát)először lambdára gyanakodtam,de nem mert a mért adatok jók.Egy ismerős ajánlotta,h cseréljek gyertyát és motorolajat....megvolt(gyári gyertya bele) és castrol magnatec 10W-40 és azóta is maradt a 10l/100km...Én EGR-re gyanakodok ezek után!Bár a fórumot olvasva nem láttam,h valakinek EGR miatt nőtt volna a fogyasztása,szal...már akkor ez is kilőve!Kifufogógáz nem büdös,nem füstöl Mol,Shell,Caerher,stb...benzinnel járok.Motor indul mindíg tökéletesen és megy is rendesen.Nincs Egr-re utaló hiba sem.Pl:nincs alacsony fordulaton lévő rángatás sem a motor szépen működik minden tartományban és sebességben.Segítsetek valami ötlettel,h mit csináljak,mert kezd kiborítani a 10-es fogyasztás. Előre is köszi:endorf
I_S Elküldve Március22, 2009 Elküldve Március22, 2009 Sziasztok! Van egy 2004-es 1.4 16v Ecotec-es Astra G-m(Z14XE,nem láncos)A problémám a következő:10L/100km tavaly augusztus óta,előtte 6.5-7l/100km volt és ez városban.A motort nem hajtom!Van egy Opel szevízes villamosságis ismerősöm és hibakódolvasóra rádugva semmilyen hiba nincs(műszerfal sem jelez semmilyen hibát)először lambdára gyanakodtam,de nem mert a mért adatok jók.Egy ismerős ajánlotta,h cseréljek gyertyát és motorolajat....megvolt(gyári gyertya bele) és castrol magnatec 10W-40 és azóta is maradt a 10l/100km...Én EGR-re gyanakodok ezek után!Bár a fórumot olvasva nem láttam,h valakinek EGR miatt nőtt volna a fogyasztása,szal...már akkor ez is kilőve!Kifufogógáz nem büdös,nem füstöl Mol,Shell,Caerher,stb...benzinnel járok.Motor indul mindíg tökéletesen és megy is rendesen.Nincs Egr-re utaló hiba sem.Pl:nincs alacsony fordulaton lévő rángatás sem a motor szépen működik minden tartományban és sebességben.Segítsetek valami ötlettel,h mit csináljak,mert kezd kiborítani a 10-es fogyasztás. Előre is köszi:endorf Milyen távokat mégy vele? hirtelen ugrott meg a fogyid, vagy fokozatosan emelkedett fel ekkorára ;) Ja és milyen tartományban használod (meddig forgatod fel városban)? Egyébként csak ötlet, de esélyes szvsz valamelyik jeladód hibája, ez nem azt jelenti, hogy rossz, csak nem tökéletes így a műszer nem vesz hibakódot. Gondolok ilyenre, hogy légtömeg mérő, lambda, stb. Az EGR-t én is kizárnám, annak szvsz egyém általad is említett jelei is lenének. Esetleg kipufogó rendszer, injektor?
Opelaner Elküldve Március22, 2009 Elküldve Március22, 2009 Sziasztok! Van egy 2004-es 1.4 16v Ecotec-es Astra G-m(Z14XE,nem láncos)A problémám a következő:10L/100km tavaly augusztus óta,előtte 6.5-7l/100km volt és ez városban.A motort nem hajtom!Van egy Opel szevízes villamosságis ismerősöm és hibakódolvasóra rádugva semmilyen hiba nincs(műszerfal sem jelez semmilyen hibát)először lambdára gyanakodtam,de nem mert a mért adatok jók.Egy ismerős ajánlotta,h cseréljek gyertyát és motorolajat....megvolt(gyári gyertya bele) és castrol magnatec 10W-40 és azóta is maradt a 10l/100km...Én EGR-re gyanakodok ezek után!Bár a fórumot olvasva nem láttam,h valakinek EGR miatt nőtt volna a fogyasztása,szal...már akkor ez is kilőve!Kifufogógáz nem büdös,nem füstöl Mol,Shell,Caerher,stb...benzinnel járok.Motor indul mindíg tökéletesen és megy is rendesen.Nincs Egr-re utaló hiba sem.Pl:nincs alacsony fordulaton lévő rángatás sem a motor szépen működik minden tartományban és sebességben.Segítsetek valami ötlettel,h mit csináljak,mert kezd kiborítani a 10-es fogyasztás. Előre is köszi:endorf Levegőszűrőt mikor cseréltél utoljára ?? Az csodákat tud tenni néha... ;)
I_S Elküldve Március22, 2009 Elküldve Március22, 2009 Levegőszűrőt mikor cseréltél utoljára ?? Az csodákat tud tenni néha... :lol: Ő cseréli rendszeresen, azt szvsz kizárhatjuk :lol: .. gondolom ;)
mr. bb Elküldve Március22, 2009 Elküldve Március22, 2009 teli tankból 700km nél villant fel a lámpa kérdésem az volna hány kilométert lehet ilyenkor még megtenni kb és mikor kezd el villogni ,hány liter lehet a tankban
Opelaner Elküldve Március22, 2009 Elküldve Március22, 2009 Ő cseréli rendszeresen, azt szvsz kizárhatjuk :lol: .. gondolom ;) Gondolod, vagy tudod ?? :lol: Én azt vettem észre, hogy a levegőszűrőre igen kényesek. Persze, egy ilyen beírástól még nem lehet tuti tippeket adni, mert én nem tudom, hogy - mekkora lába van, - hol használja a kocsit, - guminyomás mekkora, - tele van pakolva a kocsi fölös cuccokkal + utánfutózik, stb. - milyen stílusban tolja neki ? (pl. lámpától lámpáig gyorsulás bajnok... ) Azért annyira nem komplikált azt a szűrőt megnézni... :lol:
Opelaner Elküldve Március22, 2009 Elküldve Március22, 2009 teli tankból 700km nél villant fel a lámpa kérdésem az volna hány kilométert lehet ilyenkor még megtenni kb és mikor kezd el villogni ,hány liter lehet a tankban Még soha nem próbáltam, igaz nekem a BC kiírja! ;) Itt Zalában a földrajzilag dimbes-dombos környezetben a lámpa nyilván hamarabb kezd villogásba, mint mondjuk az Alföldön. Tegyél be egy 5l-es teli kannát a csomagtartóba, aztán mehet az éles teszt !
Zachi Elküldve Március22, 2009 Elküldve Március22, 2009 Sziasztok! Van egy 2004-es 1.4 16v Ecotec-es Astra G-m(Z14XE,nem láncos)A problémám a következő:10L/100km tavaly augusztus óta,előtte 6.5-7l/100km volt és ez városban.A motort nem hajtom!Van egy Opel szevízes villamosságis ismerősöm és hibakódolvasóra rádugva semmilyen hiba nincs(műszerfal sem jelez semmilyen hibát)először lambdára gyanakodtam,de nem mert a mért adatok jók.Egy ismerős ajánlotta,h cseréljek gyertyát és motorolajat....megvolt(gyári gyertya bele) és castrol magnatec 10W-40 és azóta is maradt a 10l/100km...Én EGR-re gyanakodok ezek után!Bár a fórumot olvasva nem láttam,h valakinek EGR miatt nőtt volna a fogyasztása,szal...már akkor ez is kilőve!Kifufogógáz nem büdös,nem füstöl Mol,Shell,Caerher,stb...benzinnel járok.Motor indul mindíg tökéletesen és megy is rendesen.Nincs Egr-re utaló hiba sem.Pl:nincs alacsony fordulaton lévő rángatás sem a motor szépen működik minden tartományban és sebességben.Segítsetek valami ötlettel,h mit csináljak,mert kezd kiborítani a 10-es fogyasztás. Előre is köszi:endorf Lehet, hogy ez hiányzik neki? Irány Fehérvárra fagyizni! ;) Nem 5W-30-as olaj kéne bele?
I_S Elküldve Március22, 2009 Elküldve Március22, 2009 Gondolod, vagy tudod ?? :lol: Én azt vettem észre, hogy a levegőszűrőre igen kényesek. Persze, egy ilyen beírástól még nem lehet tuti tippeket adni, mert én nem tudom, hogy - mekkora lába van, - hol használja a kocsit, - guminyomás mekkora, - tele van pakolva a kocsi fölös cuccokkal + utánfutózik, stb. - milyen stílusban tolja neki ? (pl. lámpától lámpáig gyorsulás bajnok... ) Azért annyira nem komplikált azt a szűrőt megnézni... ;) Mérget nem veszek :lol: , de eléggé odafigyel az autóra, ezért gondolom, de igazad van, néhány csatot levenni nem több 3 percnél, ennyit megér. Én is észrevettem, hogy nem szeretik igazán a koszos szűrőt. Én nyáron a sport betétet is 5000km után pucolom, mert ha az olajcserével teszem meg (10000km) akkor ott már eléggé trutyis. Igen, hát hasonlókat kérdeztem én is, mert ezek nagy mértékben befojásolnák a fogyit, de nem gondolom, hogy bárki beírna ilyen problémát, ha tudná hogy lámpától lámpáig gyorsul napi 6szor. Sőt, akkor inkább a dejólfogyasztcsak10lityi rovatba írna szvsz.
mr. bb Elküldve Március22, 2009 Elküldve Március22, 2009 Még soha nem próbáltam, igaz nekem a BC kiírja! ;) Itt Zalában a földrajzilag dimbes-dombos környezetben a lámpa nyilván hamarabb kezd villogásba, mint mondjuk az Alföldön. Tegyél be egy 5l-es teli kannát a csomagtartóba, aztán mehet az éles teszt ! gödöllői dombság környéke dombok völgyek de pest is itt van ami lapos a kannás megoldás dieselnél nem szerencsés sok vele a szopi hogy újra iduljon
Recommended Posts