Dom Elküldve Február16, 2009 Megoszt Elküldve Február16, 2009 Én azt tapasztalom,hogy az 1,4-es motornak a 100-110km/h fekszik a legjobban,persze ha az ember autópályán tolja számolni kell a magas fordulat miatti fogyasztással.Most meg már nem is foglalkozom vele,mert,ha menni kell,akkor menni kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Február16, 2009 Megoszt Elküldve Február16, 2009 Én azt tapasztalom,hogy az 1,4-es motornak a 100-110km/h fekszik a legjobban,persze ha az ember autópályán tolja számolni kell a magas fordulat miatti fogyasztással.Most meg már nem is foglalkozom vele,mert,ha menni kell,akkor menni kell. Nálam is ez a sebesség vált be országúton. Ennyivel már lehet hosszabb távon haladni is, a motor/gördülési zaj is még optimálisnak mondható (bár már 3000 RPM felett vagyunk), fogyasztás is tűrhető és traffipax-határon van a dolog. Az autópálya tempót mondjuk hosszabb távon is bírja a gép, de efölött már csak centrifuga a kis 1.4-es. No, de nem is grandtourismo-nak vettük... :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vicsor Elküldve Február22, 2009 Megoszt Elküldve Február22, 2009 Én három napot mentem most a hétvégén autóval a városban. 200 km-t mentem 3 km hijján és 1/4 tank fogyott el majdnem. Kipróbáltam azt a technikát amit javasoltaok, hogy 3000 körül forogjon a moci és akkor váltson az ember. Fúra volt mert olybá tünt mintha így jobban fogyasztana a kocsi. Nem tudom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 20000 km után madaras tescos olajat lecseréltem végre (ráértem) castrol magnatech dieselre sokkal csendesebb a motor , ideje volt. 20e km alatt evett 2 decit ez tuti nem? y17dti Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 Ma pályáztam elöször a géppel, meglepődtem a fogyasztásán, nyugodt tempóval (90-130 közút-Pálya) Zeg-BP, M7, 3 személy, 6.2l. Remélem a beöntősapkán, és a motorból a fehér valami elpárolgott. Mióta opel olaj van benne, olyan minden, tegnap mintha fehércsoki lett volna a beöntőn, illetve a nivópálcán. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Invi Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 Ma pályáztam elöször a géppel, meglepődtem a fogyasztásán, nyugodt tempóval (90-130 közút-Pálya) Zeg-BP, M7, 3 személy, 6.2l. Remélem a beöntősapkán, és a motorból a fehér valami elpárolgott. Mióta opel olaj van benne, olyan minden, tegnap mintha fehércsoki lett volna a beöntőn, illetve a nivópálcán. :huh: Csak aztán nehogy hengerfejes legyen. Nekem az utolsó fehércsokis élmény kb 3-4 hónapja volt, akkor még E Kadett-el. Ilyenkor kopott szét másodszor a hengerfejtömítést és nyomult be a víz, ami az olajjal érdekes fehér takonyszerű elegyet alkotott. :S Amúgy az jó fogyasztás. 1,6 nekem is annyit eszik, de vársoban rövidekre 5-6km mőltkor megzabálta a 10,5-t is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 ne izgasd már a srácot, mert hipohonder... :huh: kicsapódott a pára a betöltőre. ne foglalkozz vele... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Invi Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 ne izgasd már a srácot, mert hipohonder... :D kicsapódott a pára a betöltőre. ne foglalkozz vele... Én meg olyan vagyok, hogy jobb mindig a legrosszabbtól tartani, utána már csak kellemes meglepetés érthet! :huh: Van ilyen, hogy párakicsapódás a motortérben? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 ne izgasd már a srácot, mert hipohonder... :huh: kicsapódott a pára a betöltőre. ne foglalkozz vele... tudom, pára és olaj keveréke ez az olvadt fehércsokis dologra emlékeztető cucc.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blamazs Elküldve Március15, 2009 Megoszt Elküldve Március15, 2009 tudom, pára és olaj keveréke ez az olvadt fehércsokis dologra emlékeztető cucc.... Nalam sem akar meg eltunni a fehercsoki. Vki irta, hogy olajbeonton tomitest cserelt, es megszunt ez a problema. Erdemes lenne megprobalni szerintetek? Izgat engem is a dolog, meg akkor is ha a szakik azt mondjak, nem kell vele foglalkozni. Oregem ugyanilyen kocsijaban nyoma sincs a feher csokinak, pedig rovidebb szakaszonkon hasznalja a gepet mint en. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Március15, 2009 Megoszt Elküldve Március15, 2009 Nalam sem akar meg eltunni a fehercsoki. Vki irta, hogy olajbeonton tomitest cserelt, es megszunt ez a problema. Erdemes lenne megprobalni szerintetek? Izgat engem is a dolog, meg akkor is ha a szakik azt mondjak, nem kell vele foglalkozni. Oregem ugyanilyen kocsijaban nyoma sincs a feher csokinak, pedig rovidebb szakaszonkon hasznalja a gepet mint en. Hát, ez tömítéscserével biztos nem fog megszűnni, annak nemigen van köze hozzá. Az elképzelhető, hogy a különböző olajok másként reagálhatnak a rövid utakra, ezért lehet, hogy nálad habosodik, szülédnél meg nem. Ez csak a motor megforgatásával fog megszűnni. Jön a jó idő, lehet túrázni (fehérvári fagyizósok örömmel várnak minden Astrást :huh: ). Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március15, 2009 Megoszt Elküldve Március15, 2009 Nalam sem akar meg eltunni a fehercsoki. Vki irta, hogy olajbeonton tomitest cserelt, es megszunt ez a problema. Erdemes lenne megprobalni szerintetek? Izgat engem is a dolog, meg akkor is ha a szakik azt mondjak, nem kell vele foglalkozni. Oregem ugyanilyen kocsijaban nyoma sincs a feher csokinak, pedig rovidebb szakaszonkon hasznalja a gepet mint en. Nekem sem volt gondom a Magnatec-el, de amit beleöntötek szervízben az ezt csinálja. :huh: És most a BP-i tura után meg úgy néz ki mint a fekete tinta. Legalább megtisztult, igaz még csak 3e km van az olajban. Lehet 5e-nél csere lesz. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Március15, 2009 Megoszt Elküldve Március15, 2009 Hát, ez tömítéscserével biztos nem fog megszűnni, annak nemigen van köze hozzá. Az elképzelhető, hogy a különböző olajok másként reagálhatnak a rövid utakra, ezért lehet, hogy nálad habosodik, szülédnél meg nem. Ez csak a motor megforgatásával fog megszűnni. Jön a jó idő, lehet túrázni (fehérvári fagyizósok örömmel várnak minden Astrást :D ). :huh: majd kérek tőlük jutalékot :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Március15, 2009 Megoszt Elküldve Március15, 2009 ..úgy néz ki mint a fekete tinta. Legalább megtisztult, igaz még csak 3e km van az olajban. Lehet 5e-nél csere lesz. :huh: Ez nem baj, azt mutatja, hogy az olaj magában tartja a koszt. Az lenne a gond, ha nem feketedne, akkor lenne rossz az olaj... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dom Elküldve Március15, 2009 Megoszt Elküldve Március15, 2009 :huh: majd kérek tőlük jutalékot :) A budai úton keresd a Vinicai fagyizót. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
endorf Elküldve Március22, 2009 Megoszt Elküldve Március22, 2009 Sziasztok! Van egy 2004-es 1.4 16v Ecotec-es Astra G-m(Z14XE,nem láncos)A problémám a következő:10L/100km tavaly augusztus óta,előtte 6.5-7l/100km volt és ez városban.A motort nem hajtom!Van egy Opel szevízes villamosságis ismerősöm és hibakódolvasóra rádugva semmilyen hiba nincs(műszerfal sem jelez semmilyen hibát)először lambdára gyanakodtam,de nem mert a mért adatok jók.Egy ismerős ajánlotta,h cseréljek gyertyát és motorolajat....megvolt(gyári gyertya bele) és castrol magnatec 10W-40 és azóta is maradt a 10l/100km...Én EGR-re gyanakodok ezek után!Bár a fórumot olvasva nem láttam,h valakinek EGR miatt nőtt volna a fogyasztása,szal...már akkor ez is kilőve!Kifufogógáz nem büdös,nem füstöl Mol,Shell,Caerher,stb...benzinnel járok.Motor indul mindíg tökéletesen és megy is rendesen.Nincs Egr-re utaló hiba sem.Pl:nincs alacsony fordulaton lévő rángatás sem a motor szépen működik minden tartományban és sebességben.Segítsetek valami ötlettel,h mit csináljak,mert kezd kiborítani a 10-es fogyasztás. Előre is köszi:endorf Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Március22, 2009 Megoszt Elküldve Március22, 2009 Sziasztok! Van egy 2004-es 1.4 16v Ecotec-es Astra G-m(Z14XE,nem láncos)A problémám a következő:10L/100km tavaly augusztus óta,előtte 6.5-7l/100km volt és ez városban.A motort nem hajtom!Van egy Opel szevízes villamosságis ismerősöm és hibakódolvasóra rádugva semmilyen hiba nincs(műszerfal sem jelez semmilyen hibát)először lambdára gyanakodtam,de nem mert a mért adatok jók.Egy ismerős ajánlotta,h cseréljek gyertyát és motorolajat....megvolt(gyári gyertya bele) és castrol magnatec 10W-40 és azóta is maradt a 10l/100km...Én EGR-re gyanakodok ezek után!Bár a fórumot olvasva nem láttam,h valakinek EGR miatt nőtt volna a fogyasztása,szal...már akkor ez is kilőve!Kifufogógáz nem büdös,nem füstöl Mol,Shell,Caerher,stb...benzinnel járok.Motor indul mindíg tökéletesen és megy is rendesen.Nincs Egr-re utaló hiba sem.Pl:nincs alacsony fordulaton lévő rángatás sem a motor szépen működik minden tartományban és sebességben.Segítsetek valami ötlettel,h mit csináljak,mert kezd kiborítani a 10-es fogyasztás. Előre is köszi:endorf Milyen távokat mégy vele? hirtelen ugrott meg a fogyid, vagy fokozatosan emelkedett fel ekkorára ;) Ja és milyen tartományban használod (meddig forgatod fel városban)? Egyébként csak ötlet, de esélyes szvsz valamelyik jeladód hibája, ez nem azt jelenti, hogy rossz, csak nem tökéletes így a műszer nem vesz hibakódot. Gondolok ilyenre, hogy légtömeg mérő, lambda, stb. Az EGR-t én is kizárnám, annak szvsz egyém általad is említett jelei is lenének. Esetleg kipufogó rendszer, injektor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opelaner Elküldve Március22, 2009 Megoszt Elküldve Március22, 2009 Sziasztok! Van egy 2004-es 1.4 16v Ecotec-es Astra G-m(Z14XE,nem láncos)A problémám a következő:10L/100km tavaly augusztus óta,előtte 6.5-7l/100km volt és ez városban.A motort nem hajtom!Van egy Opel szevízes villamosságis ismerősöm és hibakódolvasóra rádugva semmilyen hiba nincs(műszerfal sem jelez semmilyen hibát)először lambdára gyanakodtam,de nem mert a mért adatok jók.Egy ismerős ajánlotta,h cseréljek gyertyát és motorolajat....megvolt(gyári gyertya bele) és castrol magnatec 10W-40 és azóta is maradt a 10l/100km...Én EGR-re gyanakodok ezek után!Bár a fórumot olvasva nem láttam,h valakinek EGR miatt nőtt volna a fogyasztása,szal...már akkor ez is kilőve!Kifufogógáz nem büdös,nem füstöl Mol,Shell,Caerher,stb...benzinnel járok.Motor indul mindíg tökéletesen és megy is rendesen.Nincs Egr-re utaló hiba sem.Pl:nincs alacsony fordulaton lévő rángatás sem a motor szépen működik minden tartományban és sebességben.Segítsetek valami ötlettel,h mit csináljak,mert kezd kiborítani a 10-es fogyasztás. Előre is köszi:endorf Levegőszűrőt mikor cseréltél utoljára ?? Az csodákat tud tenni néha... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Március22, 2009 Megoszt Elküldve Március22, 2009 Levegőszűrőt mikor cseréltél utoljára ?? Az csodákat tud tenni néha... :lol: Ő cseréli rendszeresen, azt szvsz kizárhatjuk :lol: .. gondolom ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Március22, 2009 Megoszt Elküldve Március22, 2009 teli tankból 700km nél villant fel a lámpa kérdésem az volna hány kilométert lehet ilyenkor még megtenni kb és mikor kezd el villogni ,hány liter lehet a tankban Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opelaner Elküldve Március22, 2009 Megoszt Elküldve Március22, 2009 Ő cseréli rendszeresen, azt szvsz kizárhatjuk :lol: .. gondolom ;) Gondolod, vagy tudod ?? :lol: Én azt vettem észre, hogy a levegőszűrőre igen kényesek. Persze, egy ilyen beírástól még nem lehet tuti tippeket adni, mert én nem tudom, hogy - mekkora lába van, - hol használja a kocsit, - guminyomás mekkora, - tele van pakolva a kocsi fölös cuccokkal + utánfutózik, stb. - milyen stílusban tolja neki ? (pl. lámpától lámpáig gyorsulás bajnok... ) Azért annyira nem komplikált azt a szűrőt megnézni... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opelaner Elküldve Március22, 2009 Megoszt Elküldve Március22, 2009 teli tankból 700km nél villant fel a lámpa kérdésem az volna hány kilométert lehet ilyenkor még megtenni kb és mikor kezd el villogni ,hány liter lehet a tankban Még soha nem próbáltam, igaz nekem a BC kiírja! ;) Itt Zalában a földrajzilag dimbes-dombos környezetben a lámpa nyilván hamarabb kezd villogásba, mint mondjuk az Alföldön. Tegyél be egy 5l-es teli kannát a csomagtartóba, aztán mehet az éles teszt ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Március22, 2009 Megoszt Elküldve Március22, 2009 Sziasztok! Van egy 2004-es 1.4 16v Ecotec-es Astra G-m(Z14XE,nem láncos)A problémám a következő:10L/100km tavaly augusztus óta,előtte 6.5-7l/100km volt és ez városban.A motort nem hajtom!Van egy Opel szevízes villamosságis ismerősöm és hibakódolvasóra rádugva semmilyen hiba nincs(műszerfal sem jelez semmilyen hibát)először lambdára gyanakodtam,de nem mert a mért adatok jók.Egy ismerős ajánlotta,h cseréljek gyertyát és motorolajat....megvolt(gyári gyertya bele) és castrol magnatec 10W-40 és azóta is maradt a 10l/100km...Én EGR-re gyanakodok ezek után!Bár a fórumot olvasva nem láttam,h valakinek EGR miatt nőtt volna a fogyasztása,szal...már akkor ez is kilőve!Kifufogógáz nem büdös,nem füstöl Mol,Shell,Caerher,stb...benzinnel járok.Motor indul mindíg tökéletesen és megy is rendesen.Nincs Egr-re utaló hiba sem.Pl:nincs alacsony fordulaton lévő rángatás sem a motor szépen működik minden tartományban és sebességben.Segítsetek valami ötlettel,h mit csináljak,mert kezd kiborítani a 10-es fogyasztás. Előre is köszi:endorf Lehet, hogy ez hiányzik neki? Irány Fehérvárra fagyizni! ;) Nem 5W-30-as olaj kéne bele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Március22, 2009 Megoszt Elküldve Március22, 2009 Gondolod, vagy tudod ?? :lol: Én azt vettem észre, hogy a levegőszűrőre igen kényesek. Persze, egy ilyen beírástól még nem lehet tuti tippeket adni, mert én nem tudom, hogy - mekkora lába van, - hol használja a kocsit, - guminyomás mekkora, - tele van pakolva a kocsi fölös cuccokkal + utánfutózik, stb. - milyen stílusban tolja neki ? (pl. lámpától lámpáig gyorsulás bajnok... ) Azért annyira nem komplikált azt a szűrőt megnézni... ;) Mérget nem veszek :lol: , de eléggé odafigyel az autóra, ezért gondolom, de igazad van, néhány csatot levenni nem több 3 percnél, ennyit megér. Én is észrevettem, hogy nem szeretik igazán a koszos szűrőt. Én nyáron a sport betétet is 5000km után pucolom, mert ha az olajcserével teszem meg (10000km) akkor ott már eléggé trutyis. Igen, hát hasonlókat kérdeztem én is, mert ezek nagy mértékben befojásolnák a fogyit, de nem gondolom, hogy bárki beírna ilyen problémát, ha tudná hogy lámpától lámpáig gyorsul napi 6szor. Sőt, akkor inkább a dejólfogyasztcsak10lityi rovatba írna szvsz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Március22, 2009 Megoszt Elküldve Március22, 2009 Még soha nem próbáltam, igaz nekem a BC kiírja! ;) Itt Zalában a földrajzilag dimbes-dombos környezetben a lámpa nyilván hamarabb kezd villogásba, mint mondjuk az Alföldön. Tegyél be egy 5l-es teli kannát a csomagtartóba, aztán mehet az éles teszt ! gödöllői dombság környéke dombok völgyek de pest is itt van ami lapos a kannás megoldás dieselnél nem szerencsés sok vele a szopi hogy újra iduljon Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts