Boldizsar Elküldve Január2, 2009 Elküldve Január2, 2009 Szerintem te is megnézheted a karter csövedet mi is van benne :) Ez a motor 3600-s fordulaton adja le az optimális teljesítményt, tehát tessék kíhúzatni odáig! Nem hiszem, hogy a 2dl-s többletfogyasztás visszatart az üzemszerű használattól. Egyszer én is kipróbáltam ezt a spórolós üzemmódot, majd a szokásos stílusomat. A kettő közti árkülönbség: egy pizza+egy kóla ára volt. Hát akkor inkább egy pizzával kevesebbet eszek havonta :rolleyes: Nálam a spórolós vezetés és a sportos vezetés között nem nagyon volt fogyasztáskülönbség...akkor már inkább maradok a sportosnál.... :)
urbanjozsi Elküldve Január2, 2009 Elküldve Január2, 2009 Nálam a spórolós vezetés és a sportos vezetés között nem nagyon volt fogyasztáskülönbség...akkor már inkább maradok a sportosnál.... :rolleyes: Erről van szó! Ráadásul most occó a benzin!
Zachi Elküldve Január2, 2009 Elküldve Január2, 2009 Erről van szó! Ráadásul most occó a benzin! Ép ésszel nem is lehet kibírni több száz kilométert spórolósan. Rövid távon meg minek?
Dom Elküldve Január2, 2009 Elküldve Január2, 2009 Én lakott területen belül nem pörgetem,de kívül meg szoktam tolni van úgy,hogy akár tiltásig is,de 3000rpm alatt nem nagyon járok vele.Idáig 1-szer mértem a fogyasztást egy 400km-es uton volt 24l,és nem spórolósan.
Tibi(1) Elküldve Január2, 2009 Elküldve Január2, 2009 Urbanjozsinak igaza van,egy pizzat felajánlunk inkább de legalább a jo vezetési érzés megmarad......
starchild83 Elküldve Január3, 2009 Elküldve Január3, 2009 Szerintem te is megnézheted a karter csövedet mi is van benne :) Ez a motor 3600-s fordulaton adja le az optimális teljesítményt, tehát tessék kíhúzatni odáig! Nem hiszem, hogy a 2dl-s többletfogyasztás visszatart az üzemszerű használattól. Egyszer én is kipróbáltam ezt a spórolós üzemmódot, majd a szokásos stílusomat. A kettő közti árkülönbség: egy pizza+egy kóla ára volt. Hát akkor inkább egy pizzával kevesebbet eszek havonta :rolleyes: Értettem! :)
dionaea Elküldve Január3, 2009 Elküldve Január3, 2009 628 km 39 l benzinnel 8.5-9 óra alatt közúton, dimbes dombos hegyes vidéken. max 130km/h val ahol lehetett. Computer 46 km/h t ír átlagsebességnek de nem volt nullázva vagy 1 éve.
uhuhu Elküldve Január11, 2009 Elküldve Január11, 2009 Coupé kocsi, 2008.01.02-03 budapest, szombathely, budapest, 501 km ( ebből 300 km autópálya 140 nel, a többi autóút 90-120 között) 2008.01.04-05 majd 140 km városban dugókkal 7,2 L/100 km. téli kerekekkel... (185/60r15)
hzcs Elküldve Január11, 2009 Elküldve Január11, 2009 Coupé kocsi, 2008.01.02-03 budapest, szombathely, budapest, 501 km ( ebből 300 km autópálya 140 nel, a többi autóút 90-120 között) 2008.01.04-05 majd 140 km városban dugókkal 7,2 L/100 km. téli kerekekkel... (185/60r15) Téli gumival többet kajál, ha a nyári 195, a téli meg 185?
Tibi(1) Elküldve Január11, 2009 Elküldve Január11, 2009 Coupé kocsi, 2008.01.02-03 budapest, szombathely, budapest, 501 km ( ebből 300 km autópálya 140 nel, a többi autóút 90-120 között) 2008.01.04-05 majd 140 km városban dugókkal 7,2 L/100 km. téli kerekekkel... (185/60r15) Itt jártál szombathelyen? Ha ezt tudom megnéztem volna a géped...... Mi célbol jártál erre,többször is jársz erre?
uhuhu Elküldve Január11, 2009 Elküldve Január11, 2009 Téli gumival többet kajál, ha a nyári 195, a téli meg 185? a nyári 215/45r17 a téli meg 185/60r15
uhuhu Elküldve Január11, 2009 Elküldve Január11, 2009 Itt jártál szombathelyen? Ha ezt tudom megnéztem volna a géped...... Mi célbol jártál erre,többször is jársz erre? bükfürdőn voltam :B) csak a szombathelyet egyszerübb volt írni, mert azt talán többen ismerik.. ;) nem járo oda sürün..
Tibi(1) Elküldve Január11, 2009 Elküldve Január11, 2009 bükfürdőn voltam :B) csak a szombathelyet egyszerübb volt írni, mert azt talán többen ismerik.. ;) nem járo oda sürün.. Csak nem a hires Bükfürdön fürödtél?:-)
uhuhu Elküldve Január11, 2009 Elküldve Január11, 2009 de,de! a sok nyugdijassal együtt áztattam magam a melegvízbe B)
seben Elküldve Január11, 2009 Elküldve Január11, 2009 de,de! a sok nyugdijassal együtt áztattam magam a melegvízbe B) Mi egerszalókra szoktunk járni... nemolcsó de nagyonjó és kevesebb az öreg ;)
uhuhu Elküldve Január15, 2009 Elküldve Január15, 2009 Ma megtankoltam a Z14XE -t . kőkemény város, kőkemény minusz 10... 8.1 L/100 km
imy Elküldve Január15, 2009 Elküldve Január15, 2009 Ma megtankoltam a Z14XE -t . kőkemény város, kőkemény minusz 10... 8.1 L/100 km Nekem eddig a csúcs most 7.01l, minden reggel, és délután -5 -10 fok közötti hőmérsékletről indulva, 12-15km-es szakaszokon, néha ez 3-ban az utak miatt 7l. Z14XEP
uhuhu Elküldve Január15, 2009 Elküldve Január15, 2009 igen, az XEP jobban fogyaszt mint az XE. sajnos nem voltunk olyan gazdag gyerekek mikor ezt vettük ;) cserébe nincs benne 400.000 Ft értékü twinport szelep, ami elromolhat B)
tomi7711 Elküldve Január15, 2009 Elküldve Január15, 2009 Nekem a Z14XEP az elmúlt 1,5 év alatt (igaz sok km-rel került hozzám), rövid távokon soha sem evett 7L alatt. Most meg télen 8,5... (a múlt télen jobb volt) Esetleg érdemes megnézetni, hogy mi miatt fogyaszthat ilyen sokat, mi befolyásolja ezt? Hova vigyem? Autószerelőhöz v. inkább villamosságszerelőhöz? Volt egy kartergázcső dugulásom és mindenhova jutott az olajból (még lehet a katalizátor is kapott) azóta mintha többet fogyasztana. Viszont elvittem zöldkártyáshoz és azt mondta, hogy az értékek hibátlanok. Mindig is nagyon nehezen érte el az üzemi hőfokot (az vízhőfok kijelző alapján mondom). Ma hogy jobb idő volt kb 5 km után mozdult a mutató és 8 km után is éppenhogy elért a 85 fokig... Lehet katalizátor dugulás attól függetlenül, hogy a zk értékek megfelelőek? Catacleant merjek beleönteni?
ha4nz Elküldve Január16, 2009 Elküldve Január16, 2009 igen, az XEP jobban fogyaszt mint az XE. sajnos nem voltunk olyan gazdag gyerekek mikor ezt vettük ;) cserébe nincs benne 400.000 Ft értékü twinport szelep, ami elromolhat B) A twinport szelep nem a fogyasztás csökkenés miatt lett beszerelve? Vagy csak simán az Euro 3/III ill. Euro 4 környezetszennyezetségi értékek betartása miatt?
Vicsor Elküldve Január16, 2009 Elküldve Január16, 2009 bükfürdőn voltam :B) csak a szombathelyet egyszerübb volt írni, mert azt talán többen ismerik.. ;) nem járo oda sürün.. December 28-jan 2-ig én is ott voltam a feleségemmel. Bár mi nem fürődttünk.
Vicsor Elküldve Január16, 2009 Elküldve Január16, 2009 Én Budapest-Bükfürdő, kiruccanás Kőszeg és egy-két kisfalu kb. fél tank( talán kicsit több) országúton 100-as tempó, néhol 160. B)
speter Elküldve Január23, 2009 Elküldve Január23, 2009 Nekem a Z14XEP az elmúlt 1,5 év alatt (igaz sok km-rel került hozzám), rövid távokon soha sem evett 7L alatt. Most meg télen 8,5... (a múlt télen jobb volt) Esetleg érdemes megnézetni, hogy mi miatt fogyaszthat ilyen sokat, mi befolyásolja ezt? Hova vigyem? Autószerelőhöz v. inkább villamosságszerelőhöz? Volt egy kartergázcső dugulásom és mindenhova jutott az olajból (még lehet a katalizátor is kapott) azóta mintha többet fogyasztana. Viszont elvittem zöldkártyáshoz és azt mondta, hogy az értékek hibátlanok. Mindig is nagyon nehezen érte el az üzemi hőfokot (az vízhőfok kijelző alapján mondom). Ma hogy jobb idő volt kb 5 km után mozdult a mutató és 8 km után is éppenhogy elért a 85 fokig... Lehet katalizátor dugulás attól függetlenül, hogy a zk értékek megfelelőek? Catacleant merjek beleönteni? Na ja, ilyet én is tapasztaltam most 35000 körül van a kocsiban, 25-30 ezerig olyan 5-5,5 körül jártam vele klíma nélkül, városon kívül 100-110 között. Egyszer BP-Miskolc stabil 130-nál evett kerek 6 l-t. Most meg asszondta a nagy hidegekben, hogy 7 l, pedig stílus ugyanaz, volt, mint 5 l-nél.
gabesz76 Elküldve Január29, 2009 Elküldve Január29, 2009 Fogyasztás: http://kepfeltoltes.hu/view/090129/1118102...ltoltes.hu_.jpg
Recommended Posts