Blamazs Elküldve Szeptember20, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2008 Nem baj, csak csodálkoztam hogy annyit fogyaszt. Ezért is írtam hogy akkor inkább nem járok azon a fordulaton. Véleményem nekem is van, de a szerelők inkább tudnak biztosat mondani <_< Van aki szerint roszabb a twinport motor mint az előző, van aki meg erre esküszik. Nekem eddig bejön :huh: Hat igen, szo se rola, az a fogyi kicsit soknak tunik nekem is. Nekem a szerelom, (amugy opel markaszervizes, es nagyon megbizhato,kb 8 eve o javitja a csalad opeljeit) azt mondta jok nagyon a twinport motorok, ha tehetem azt vegyek. Azt vettem, es eddig en sem bantam meg:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember20, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2008 Tenyleg, a twinport az kozponti befecskendezos, vagy hengerenkenti? Tobb velemenyt is hallottam, de egy sem hozzaertotol volt. Hengerenkénti. Az Opelek motorkódjából szerencsére könnyen kiderül, pl. Z16XEP-ből az E betű (einzeleinspritzung) jelenti a hengerenkénti befecskendezést, ha központi lenne, akkor az ötödik karakter egy Z betű (zentraleinspritzung, pl. régebbi Astrák C14NZ motorja) lenne. Ja már itt tartunk, akkor a motorkódból az első betű a környezetvédelmi besorolást jelenti, C=Euro1, X=Euro2, Y=Euro3 és Z=Euro4 A második és harmadik helyen levő szám a motor hengerűrtartalmára utal, a példában szereplő Z16XEP egy 1.6-os motor. A negyedik karakter (a példában X) a sűrítési arányt jelenti, X= 10.5-11.5:1 . Az E betűt már kitárgyaltuk, a 6. helyen levő P meg a Twinport szelepre utal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blamazs Elküldve Szeptember20, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2008 Hengerenkénti. Az Opelek motorkódjából szerencsére könnyen kiderül, pl. Z16XEP-ből az E betű (einzeleinspritzung) jelenti a hengerenkénti befecskendezést, ha központi lenne, akkor az ötödik karakter egy Z betű (zentraleinspritzung, pl. régebbi Astrák C14NZ motorja) lenne. Ja már itt tartunk, akkor a motorkódból az első betű a környezetvédelmi besorolást jelenti, C=Euro1, X=Euro2, Y=Euro3 és Z=Euro4 A második és harmadik helyen levő szám a motor hengerűrtartalmára utal, a példában szereplő Z16XEP egy 1.6-os motor. A negyedik karakter (a példában X) a sűrítési arányt jelenti, X= 10.5-11.5:1 . Az E betűt már kitárgyaltuk, a 6. helyen levő P meg a Twinport szelepre utal. Koszi a kimerito leirast. Gondolhattam volna mert ezelott c18NZ volt egy vectra szemelyeben, es az kozpontis volt. eletem legjobb autoja volt ezt batran allitom.remelem ugyanilyen tapasztalataim lesznek a Z14XEP-vel is:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
vipi Elküldve Szeptember21, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2008 Hat igen, szo se rola, az a fogyi kicsit soknak tunik nekem is. Nekem a szerelom, (amugy opel markaszervizes, es nagyon megbizhato,kb 8 eve o javitja a csalad opeljeit) azt mondta jok nagyon a twinport motorok, ha tehetem azt vegyek. Azt vettem, es eddig en sem bantam meg:) Végülis sok választási lehetőségem nem volt <_< Meg ha lett volna, akkor is ez melett döntök. Csak kicsit azt sajnálom hogy nem az 1.6-ost választottam. Bár most hogy kezd összekopni, egyre harcosabbak a lovak :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
vipi Elküldve Szeptember21, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2008 Hengerenkénti. Az Opelek motorkódjából szerencsére könnyen kiderül, pl. Z16XEP-ből az E betű (einzeleinspritzung) jelenti a hengerenkénti befecskendezést, ha központi lenne, akkor az ötödik karakter egy Z betű (zentraleinspritzung, pl. régebbi Astrák C14NZ motorja) lenne. Ja már itt tartunk, akkor a motorkódból az első betű a környezetvédelmi besorolást jelenti, C=Euro1, X=Euro2, Y=Euro3 és Z=Euro4 A második és harmadik helyen levő szám a motor hengerűrtartalmára utal, a példában szereplő Z16XEP egy 1.6-os motor. A negyedik karakter (a példában X) a sűrítési arányt jelenti, X= 10.5-11.5:1 . Az E betűt már kitárgyaltuk, a 6. helyen levő P meg a Twinport szelepre utal. Megint sikerült tanulni egy kicsit, köszönjük! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
vipi Elküldve Szeptember21, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2008 Ezekkel az modern autókkal szart sem érezni. Max a 100-ast érzed meg vele. Nekem az auchan, tesco is bevállt. A nagyobb motorok lehet nem veszik észre, de az 1.4-esnél már érezhető a különbség szerintem. Főleg utánfutóval, terhelten!Egyébként a fogyasztásban is! Nekem is bejön a tescos. A shell meg régen tényleg rossz volt, manapság meg újra jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
faanita Elküldve Szeptember22, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2008 Akkor azt hiszem nem fogok 4500-as fordulaton járni <_< Nálam ritkán megy fel 6 fölé a fogyi, persze ritkán is pörög ennyit mint nálad. De azért az a plusz 1.7 deci/100 km, ami nálam egy pesti út, nekem nem ér meg utanként egy 500-ast. Persze kinek menyire sürgős, ahhozképest nyomja neki. Én ráérek, legfeljebb kések egy kicsit :huh: 6 felé? nekem jó, ha 7 fölött kicsivel van... és csak városban járkálok, dugó nélkül... Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Szeptember22, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2008 6 felé? nekem jó, ha 7 fölött kicsivel van... és csak városban járkálok, dugó nélkül... ŰHa tartósan kimész városon kívülre, tuti lemegy egy litert a fogyid <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
vipi Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 6 felé? nekem jó, ha 7 fölött kicsivel van... és csak városban járkálok, dugó nélkül... Városba az enyém se fogyasztana kevesebbet 7l-nél biztosan. De szerencsére ritkán kell olyan körülmények között mennem. Közúton, közel betartva a sebességhatárokat, és persze nem zaklatva jön ki 6 alá kicsivel. Vagy néha fölé is kicsivel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Asterx Elküldve Szeptember28, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2008 Mi a véleményetek,tapasztalatok az AGIP benzinről? OMW, Shell nálam bevált, AGIP-ot még nem próbáltam, de klubkártyával olcsóbb 5Ft-vel literje, és árban is egyszintben van, mint az említett két kút. Kb. 1 éves cikkekben lehet olvasni, hogy az Esso kivonult Mo-ról és az Agip vette meg a kútjait. Tehát az Esso kutakat már elég régóta az Agip tartja kézben, valószínűleg azt is tankolunk tőlük. Mostanában jár le a határidő, hogy az Esso feliratokat is le kell cseréni - ez már látható is néhány kútnál ... pár nap alatt átöltöztetnek egy-egy kutat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember28, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2008 Kb. 1 éves cikkekben lehet olvasni, hogy az Esso kivonult Mo-ról és az Agip vette meg a kútjait. Tehát az Esso kutakat már elég régóta az Agip tartja kézben, valószínűleg azt is tankolunk tőlük. Mostanában jár le a határidő, hogy az Esso feliratokat is le kell cseréni - ez már látható is néhány kútnál ... pár nap alatt átöltöztetnek egy-egy kutat. Nálunk Zalaegerszegen is kb 2 hete kezdték el átépíteni az ESSO kutat, és tényleg AGIP lessz belőle. Akkor asszem az AGIP-ot hanyagolom, mert pár hónapja próbáltam a kocsiba, de nem szerette, vagyis jobban szerette, mert többet evett belőle. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember29, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2008 Kb. 1 éves cikkekben lehet olvasni, hogy az Esso kivonult Mo-ról és az Agip vette meg a kútjait. Tehát az Esso kutakat már elég régóta az Agip tartja kézben, valószínűleg azt is tankolunk tőlük. Mostanában jár le a határidő, hogy az Esso feliratokat is le kell cseréni - ez már látható is néhány kútnál ... pár nap alatt átöltöztetnek egy-egy kutat. De például még mindig vannak JET kutak is, holott azok meg több mint egy éve a Lukoil tulajdonában vannak, bár szerintem ott azért nem cserélik le a feliratokat, mert mindkét említett olajtársaság a Conoco Group leányvállalata, szóval csak házon belül volt a tulajdonosváltás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DJ Norby Elküldve Október25, 2008 Megoszt Elküldve Október25, 2008 Sziasztok! Jelenleg 93as 1.6 8szelepes Astrám van.Most készülök másikat venni,1.8 16V motoros G Astrát szeretnék. A mostani fogyasztása durván 8 liter,ez vegyes használattal. Valaki tud az 1.8as 16V motoros G Astra fogyasztásáról mondani egy két konkrétumot? Köszönöm előre is,minden jót! "Powered by JOBBLÁB" Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Október25, 2008 Megoszt Elküldve Október25, 2008 olvass vissza egy-két oldalt, fogsz találni bőven infót... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október25, 2008 Megoszt Elküldve Október25, 2008 Sziasztok! Jelenleg 93as 1.6 8szelepes Astrám van.Most készülök másikat venni,1.8 16V motoros G Astrát szeretnék. A mostani fogyasztása durván 8 liter,ez vegyes használattal. Valaki tud az 1.8as 16V motoros G Astra fogyasztásáról mondani egy két konkrétumot? Köszönöm előre is,minden jót! "Powered by JOBBLÁB" Egy hozzászólással feletted az aláírásom első sorában látsz egy adatot egy Z18XE Coupéról, ha rákattintasz a benne levő linkre akkor meg picit részletesebben is megnézheted ugyanezt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DJ Norby Elküldve Október26, 2008 Megoszt Elküldve Október26, 2008 Egy hozzászólással feletted az aláírásom első sorában látsz egy adatot egy Z18XE Coupéról, ha rákattintasz a benne levő linkre akkor meg picit részletesebben is megnézheted ugyanezt. Köszönöm az infot....Ez tényleg nem rossz egy ekkora motortól...Nekem végülis az a lényeg,hogy 8 körül kint legyen.Főleg úgy,hogy az 1.2esek is megeszik a 6 litert. Azért ennek ha odalép az ember,ez megy is...Itt megint kijön az hogy Súly/Lóerő. "Powered by JOBBLÁB" Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Október26, 2008 Megoszt Elküldve Október26, 2008 azért a budapesti dugóba, főképp ha taposod neki azért képes 10 re is... nekem olyan 8-9 között eszik a városba, de ez nagyban függ a dugókban töltött időtől is. hosszútávon 6,5 től 8 ig. annál több nem volt még, átlagban 140 körül megyek vele... Link to comment Megosztás: More sharing options...
DJ Norby Elküldve Október26, 2008 Megoszt Elküldve Október26, 2008 azért a budapesti dugóba, főképp ha taposod neki azért képes 10 re is... nekem olyan 8-9 között eszik a városba, de ez nagyban függ a dugókban töltött időtől is. hosszútávon 6,5 től 8 ig. annál több nem volt még, átlagban 140 körül megyek vele... Hát én olyan 100-110 között játrok lakott területen kívül,Pestre meg nem nagyon szoktam menni..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zola Elküldve Október26, 2008 Megoszt Elküldve Október26, 2008 Köszönöm az infot....Ez tényleg nem rossz egy ekkora motortól...Nekem végülis az a lényeg,hogy 8 körül kint legyen.Főleg úgy,hogy az 1.2esek is megeszik a 6 litert. Azért ennek ha odalép az ember,ez megy is...Itt megint kijön az hogy Súly/Lóerő. "Powered by JOBBLÁB" Nem olyan óriási az a motor. Szerintem ne vegyél kisebbet, nem éri meg. Mindenki attól fél, hogy nagy motor=nagy fogyasztás. Pedig nem, én c20xe calibrával ha óvatoskodtam, 7 literrel is elment. Persze nem ez volt a cél. Egyébként az általad említett motor is 7 és 8 között iszik egy ismerős calibrájában, astrában legyen 7.5-8.5. De a józan ész úgyis elnyomódik az első padlógáznál. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
DJ Norby Elküldve Október27, 2008 Megoszt Elküldve Október27, 2008 Nem olyan óriási az a motor. Szerintem ne vegyél kisebbet, nem éri meg. Mindenki attól fél, hogy nagy motor=nagy fogyasztás. Pedig nem, én c20xe calibrával ha óvatoskodtam, 7 literrel is elment. Persze nem ez volt a cél. Egyébként az általad említett motor is 7 és 8 között iszik egy ismerős calibrájában, astrában legyen 7.5-8.5. De a józan ész úgyis elnyomódik az első padlógáznál. :D [size="3"]Igen,igazad lehet,de viszont nekem van hozzá chip...Egy 1.6osba raktuk bele,és mínusz egy liter.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve November5, 2008 Megoszt Elküldve November5, 2008 Kíváncsi voltam, jelent-e valamit a benyaváltás más márkára, ezért egy hosszabb (cca 400km) út előtt megnyomattam a vasat sima 95-ös anyaggal egy ismerős Shell kúton. Majd seggre ültem, amikor újra tankoltam hazafelé: 6,17-re jött ki a fogyasztásom. Ebben 100km "helyközi" mászkálás volt, a többi országút, hosszútáv. Nem, nem üresen, 3-an mentünk a kombival, tele csomagokkal. (3 napos hétvégi kiruccanás volt) Kíváncsi vagyok, mit produkál ugyanezzel az anyaggal rövidebb utakon. Eddig 6,8 alatt sosem volt. (kb 5-600 km után szoktam tankolni, dugóba ritkán kerülök, inkább csak vidéki kanyarok vannak) Ez szerintem tuti jó egy 1.4 caravantól. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November5, 2008 Megoszt Elküldve November5, 2008 Kíváncsi voltam, jelent-e valamit a benyaváltás más márkára, ezért egy hosszabb (cca 400km) út előtt megnyomattam a vasat sima 95-ös anyaggal egy ismerős Shell kúton. Majd seggre ültem, amikor újra tankoltam hazafelé: 6,17-re jött ki a fogyasztásom. Ebben 100km "helyközi" mászkálás volt, a többi országút, hosszútáv. Nem, nem üresen, 3-an mentünk a kombival, tele csomagokkal. (3 napos hétvégi kiruccanás volt) Kíváncsi vagyok, mit produkál ugyanezzel az anyaggal rövidebb utakon. Eddig 6,8 alatt sosem volt. (kb 5-600 km után szoktam tankolni, dugóba ritkán kerülök, inkább csak vidéki kanyarok vannak) Ez szerintem tuti jó egy 1.4 caravantól. Én vagy shellt, de ritkábban JET-en tankolok, hasonló fogyasztásom.(igaz 5a-s modell, de egyhuzamba ált 12km-t megyek) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve November5, 2008 Megoszt Elküldve November5, 2008 Kíváncsi voltam, jelent-e valamit a benyaváltás más márkára, ezért egy hosszabb (cca 400km) út előtt megnyomattam a vasat sima 95-ös anyaggal egy ismerős Shell kúton. Majd seggre ültem, amikor újra tankoltam hazafelé: 6,17-re jött ki a fogyasztásom. Ebben 100km "helyközi" mászkálás volt, a többi országút, hosszútáv. Nem, nem üresen, 3-an mentünk a kombival, tele csomagokkal. (3 napos hétvégi kiruccanás volt) Kíváncsi vagyok, mit produkál ugyanezzel az anyaggal rövidebb utakon. Eddig 6,8 alatt sosem volt. (kb 5-600 km után szoktam tankolni, dugóba ritkán kerülök, inkább csak vidéki kanyarok vannak) Ez szerintem tuti jó egy 1.4 caravantól. Na, majd megkapod a magadét a kombi-zásért! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve November6, 2008 Megoszt Elküldve November6, 2008 Na, majd megkapod a magadét a kombi-zásért! :D Kit érdekel? Akkor is KOMBI! ;) A kukacoskodó cartársaknak: nem az autó típusa kombi, hanem a kivitele! Így tuti? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sebald Elküldve November8, 2008 Megoszt Elküldve November8, 2008 Kíváncsi voltam, jelent-e valamit a benyaváltás más márkára, ezért egy hosszabb (cca 400km) út előtt megnyomattam a vasat sima 95-ös anyaggal egy ismerős Shell kúton. Majd seggre ültem, amikor újra tankoltam hazafelé: 6,17-re jött ki a fogyasztásom. Ebben 100km "helyközi" mászkálás volt, a többi országút, hosszútáv. Nem, nem üresen, 3-an mentünk a kombival, tele csomagokkal. (3 napos hétvégi kiruccanás volt) Kíváncsi vagyok, mit produkál ugyanezzel az anyaggal rövidebb utakon. Eddig 6,8 alatt sosem volt. (kb 5-600 km után szoktam tankolni, dugóba ritkán kerülök, inkább csak vidéki kanyarok vannak) Ez szerintem tuti jó egy 1.4 caravantól. Nekem is 1.4 kombiném van. Városban használom nem épp finomkodva, és 205/45 R16os gumival. A fogyasztásom 7.3-8.5 között. (akkor volt 8.5 amikor gyakran ment a klíma) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts