Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  cett írta:
Én se mindig így járok vele (lásd a fenti diagrammot. de amikor rendszeresen - hetente kéthetente - nyomok egy siófok-miskolc-siófok 600km-t, akkor a pályán csakis 100km/h! Aztán néha mikor már fáradt vagyok, vagy elgurulnak a gyógyszerek, simán pörgetem én. :)

állítólag (egy közeli hozzátartazóm szerint, akinek személyére nem kívánok terhelően nyilatkozni) 180-al is simán megy a twinport, csak ott már hangos...

Szóval: Néha meg kell pörgetni az igaz, de amikor hosszú útra megyek, ott már odafigyelek a fogyasztásra, elvégre saját zsebből állom a tankolást (évi 20.000km-hez).

GPS-el mérve? Óra szerint mennek azok többet is. :D Mondjuk ott már kell egy kis idő, amíg továbbgyorsul..

Elküldve
  cett írta:
Én se mindig így járok vele (lásd a fenti diagrammot. de amikor rendszeresen - hetente kéthetente - nyomok egy siófok-miskolc-siófok 600km-t, akkor a pályán csakis 100km/h!

Hát nyugodt egy emberke vagy :)

Elküldve
  Tomka írta:
GPS-el mérve? Óra szerint mennek azok többet is. :) Mondjuk ott már kell egy kis idő, amíg továbbgyorsul..

igen, iGo-val.

Elküldve
  urbanjozsi írta:
Hát nyugodt egy emberke vagy :)

nézd, pont most számoltam ki:

február 10.-én volt fél éves a kocsi, ekkor lett meg a 10.000 km is.

akkor az évente: 20.000km.

ha 100km/L-es fogyasztásban 130-nál 7.5-et, 100-nál 6-ot eszik, akkor a megtakarítás éves szinten: 200*1,5(L/100km)*300HUF=90.000HUF

mivel ez saját zsebből megy, megéri nekem...

ráadásul minimális az időkülönbség: 130-140-el is 3-3.5 óra a táv, meg 100-al is. (mindig CSAK az dönt, pesten mennyi idő alatt megyek át.)

unalmas? az. kegyetlen unalmas, viszont sokkal nyugodtabb vagyok, ha 100-al megyek, ráadásul nem is fáraszt annyira, mivel nem kell olyan ütemben nézelődnöm ide-oda.

hidd el, 29 évesen én se szeretek túl sokat így autózni, de a pályán a 300km-es távokat CSAK így nyomom.

Elküldve
  cett írta:
nézd, pont most számoltam ki:

február 10.-én volt fél éves a kocsi, ekkor lett meg a 10.000 km is.

akkor az évente: 20.000km.

ha 100km/L-es fogyasztásban 130-nál 7.5-et, 100-nál 6-ot eszik, akkor a megtakarítás éves szinten: 200*1,5(L/100km)*300HUF=90.000HUF

mivel ez saját zsebből megy, megéri nekem...

ráadásul minimális az időkülönbség: 130-140-el is 3-3.5 óra a táv, meg 100-al is. (mindig CSAK az dönt, pesten mennyi idő alatt megyek át.)

unalmas? az. kegyetlen unalmas, viszont sokkal nyugodtabb vagyok, ha 100-al megyek, ráadásul nem is fáraszt annyira, mivel nem kell olyan ütemben nézelődnöm ide-oda.

hidd el, 29 évesen én se szeretek túl sokat így autózni, de a pályán a 300km-es távokat CSAK így nyomom.

Oké,oké nem akartam ezzel neked szemrehányást tenni :D Mindenki saját maga kalibrálja az autóját,pénztárcáját :D Ha céges fuvarba vagyok akkor padlóközeli állapot van hiszen "kifizetődő" :) Családias kiruccanásoknál a megengedett lagnagyobb sebességekkel autózom :D

Elküldve
  hasu írta:
Műszaki emberek nem hit alapján döntenek...kőkemény eredményt kell felmutatni....

Na van már valami előrelépés ezzel a supertech csodával kapcsolatban? :)

Várom azóta is a meggyőzést a zk teszttel és a tapasztalatokkal :D

Elküldve

Én az Ökonet-es TurboBooster mágnesgyűrűt használom. Fent volt a Vectra B-n is de nem hinném, hogy sokat számított volna, átlag 9,5-10litert evett. Most ha már van felraktam az 1.7DTL-es Astrára is, baja nem lesz tőle.

Elküldve
  Levin01 írta:
Én az Ökonet-es TurboBooster mágnesgyűrűt használom. Fent volt a Vectra B-n is de nem hinném, hogy sokat számított volna, átlag 9,5-10litert evett. Most ha már van felraktam az 1.7DTL-es Astrára is, baja nem lesz tőle.

Véleményem szerint hasonló vakítás mindkettő :D

Persze nyitott ember vagyok, és ezzel a supertech-el nagyon győzködtek wessz és hasu kartársak, kíváncsi

vagyok a további meggyőzésre, merthogy eddig még nem volt számomra meggyőzően alátámasztva :)

Elküldve

Bár off: mert nem Opel azért leírom

Olaszban voltunk sielni 1 kölcsön Citröen C5-össel (2.0 HDI), tetőbox-al 4en.

2200 km-eren: 6.5 literre jött ki a fogyasztás, nem kicsit lepődtem meg, hisz állandóan a megengedett határon és a kis német autópályás részen kapott a gépsas rendesen. A kaszni magában nehéz + még legalább fél tonna súly...

Elküldve
  opel16v írta:
Véleményem szerint hasonló vakítás mindkettő :D

Persze nyitott ember vagyok, és ezzel a supertech-el nagyon győzködtek wessz és hasu kartársak, kíváncsi

vagyok a további meggyőzésre, merthogy eddig még nem volt számomra meggyőzően alátámasztva :)

Még nem szaladtál el venni?nono.gif

Elküldve
  ENDYKA írta:
Bár off: mert nem Opel azért leírom

Olaszban voltunk sielni 1 kölcsön Citröen C5-össel (2.0 HDI), tetőbox-al 4en.

2200 km-eren: 6.5 literre jött ki a fogyasztás, nem kicsit lepődtem meg, hisz állandóan a megengedett határon és a kis német autópályás részen kapott a gépsas rendesen. A kaszni magában nehéz + még legalább fél tonna súly...

Csak majd ha a HDI kezd meghalni, akkor ráköltheti a gazdája, amit megspórolt egy benzineshez képest.

Elküldve
  opel16v írta:
Véleményem szerint hasonló vakítás mindkettő :D

Persze nyitott ember vagyok, és ezzel a supertech-el nagyon győzködtek wessz és hasu kartársak, kíváncsi

vagyok a további meggyőzésre, merthogy eddig még nem volt számomra meggyőzően alátámasztva :)

Támadt egy ötletem kiveszem a supertech-et és kölcsönbe odaadom bárkinek tapasztalat szerzés céljából hátha észre vesz valami különbséget...aztán másnak is...ha igy nektek jó?

Elküldve
  urbanjozsi írta:
Végre egy nem"6-t fogyaszt városban, országúton pedig termeli" adat :D Nekem 8,2-8,5 90% város de az enyém karaván :)

Üdv mindenkinek. Olvasom itt a fogyasztási adatokat, de az én 1.4-es karavánom messze elmarad ezektől a "csodafogyasztás"-októl. Városban 9-10 liter ( lámpa gyulladásakor még 500 km sincs, 100% város) , országúton 7 körül, autópályán 7,5. Nem vagyok egy száguldozós típus, úgyhogy nálam is játszik a sok motorfék, 5. fokozat amikor csak lehet, és 2500-nál már váltás. Olvasom, hogy van akinek a pörgetés vált be. Próbáltam azt is, akkor 0,5 literrel több lett a fogyasztás. Viszont ami feltűnt, hogy külföldi utak során az osztrák vagy olasz benzinből kevesebbet evett.

Elküldve
  dankola írta:
Üdv mindenkinek. Olvasom itt a fogyasztási adatokat, de az én 1.4-es karavánom messze elmarad ezektől a "csodafogyasztás"-októl. Városban 9-10 liter ( lámpa gyulladásakor még 500 km sincs, 100% város) , országúton 7 körül, autópályán 7,5. Nem vagyok egy száguldozós típus, úgyhogy nálam is játszik a sok motorfék, 5. fokozat amikor csak lehet, és 2500-nál már váltás. Olvasom, hogy van akinek a pörgetés vált be. Próbáltam azt is, akkor 0,5 literrel több lett a fogyasztás. Viszont ami feltűnt, hogy külföldi utak során az osztrák vagy olasz benzinből kevesebbet evett.

Szerintem ezek teljesen normális értékek.... Én 7-8 liter között járok szintén 1.4-es benzinessel... Általában Tahitótfalu-Budapest-Tahitótfalu útvonalon, vagy vidékre jelentős "túlsúllyal" (zenekar+cuccok). Mondjuk én adok neki rendesen....(Sportos stílus) :) Nem fogok elvenni a vezetés élményéből azért hogy pár decivel kevesebbet fogyasszon....

Elküldve

Általában mennyi üzemanyag van még a tankban a szintjelző felvillanásánál?

Legutóbb már villogott amikor kattanásig tankoltam bele 42-43litert. Most elmenttem vele 600km-t és a felvillanás után nem sokkal tankoltam kattanásig. Logikusan azt vártam, hogy kevesebb fog belemenni 42liternél mivel legutóbb már villogott a szintjelző amikor tankolni mentem, most meg éppen hogy felvillant, de nem így történt. 44liter ment bele.

Hát akárhogy nézem de ez 7,5literes fogyasztás egy X17DTL autónál amit én sokallok. :)

Most lett generálozva pár dolog (összes szűrő, teljes vezérlés, olajcsere, izzítógyertyacsere), kiváncsi leszek, hogy most ez milyen hatással lesz a fogyasztásra.

Lehetséges, hogy két különböző benzinkút nem ugyan addig tankolja kattanásig az autót? (Jet, OMV)

Elküldve
  Levin01 írta:
Általában mennyi üzemanyag van még a tankban a szintjelző felvillanásánál?

Legutóbb már villogott amikor kattanásig tankoltam bele 42-43litert. Most elmenttem vele 600km-t és a felvillanás után nem sokkal tankoltam kattanásig. Logikusan azt vártam, hogy kevesebb fog belemenni 42liternél mivel legutóbb már villogott a szintjelző amikor tankolni mentem, most meg éppen hogy felvillant, de nem így történt. 44liter ment bele.

Hát akárhogy nézem de ez 7,5literes fogyasztás egy X17DTL autónál amit én sokallok. :)

Most lett generálozva pár dolog (összes szűrő, teljes vezérlés, olajcsere, izzítógyertyacsere), kiváncsi leszek, hogy most ez milyen hatással lesz a fogyasztásra.

Lehetséges, hogy két különböző benzinkút nem ugyan addig tankolja kattanásig az autót? (Jet, OMV)

Mennyi a város és az országút?

Elküldve
  opel16v írta:
Véleményem szerint hasonló vakítás mindkettő :D

Persze nyitott ember vagyok, és ezzel a supertech-el nagyon győzködtek wessz és hasu kartársak, kíváncsi

vagyok a további meggyőzésre, merthogy eddig még nem volt számomra meggyőzően alátámasztva :D

Jajajj!

Nem is olyan régen volt már ebből "anyázásközeli állapot". Ha lehet ne kezdjük újra ! :) :D

Elküldve
  dankola írta:
, és 2500-nál már váltás.

itten van a baj...

ott pont nincs erő,. és csak ömlik be a benzin,és szenved.... kicsit lendületesebben kell ezekkel járni... nem padlón , hanem megtalálni az ideálist :)

Elküldve
  Boldizsar írta:
Nem fogok elvenni a vezetés élményéből azért hogy pár decivel kevesebbet fogyasszon....

no én ezé vettem egynyócast :)

megy, jó, jujjdejóóó, és annyit fogyaszt mint egy egynégyes lendületes vezetéssel :D

Elküldve

Mikor van kevesebb üzemanyag a tankban: ha villog a tankolás lámpája, vagy ha folyamatosan ég?

Van egyáltalán ilyen átmenet, vagy tipúsfüggő a jelzés módja, én még csak a villogást tapasztaltam....

Elküldve

Nekem most ugye C Corsa van, ott csak villogás volt még, folyamatos jelzés nem.

Itt fordítva lenne a sorrend, vagy csak villogással jelez?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.