Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fogyasztás


Amusing

Recommended Posts

Gondoltam most én is váltok egyet... Lecseréltem a 13-15 literes fogyasztást 6.5-re... :unsure: Sirály! Annyira örülök, hogy jó az autóm! És hogy npasi szavaival éljek: végre "megy mint a Zállat!" :huh:

Mindenkinek ilyen keveset eszik télen? Nekem ritkán megy 8 alá..

Tomka

Link to comment
Megosztás:

városban lehetséges...nekem a max fogyasztásom,nyáron,maxon járó klímával,rövid távokon volt egyszer 8,1...annál több még sohasem...legkevesebb meg 5 liter, 80-20% oszágút-város távon :unsure:

viszont azon én is meglepődtem,hogy télen nem eszik érezhetően többet,ugyanazon az útvonalon járva...

Link to comment
Megosztás:

városban lehetséges...nekem a max fogyasztásom,nyáron,maxon járó klímával,rövid távokon volt egyszer 8,1...annál több még sohasem...legkevesebb meg 5 liter, 80-20% oszágút-város távon :unsure:

viszont azon én is meglepődtem,hogy télen nem eszik érezhetően többet,ugyanazon az útvonalon járva...

Hát, az a fura, hogy olyan fele fele.. meg a város az itt Eger.. Szóval nem Bp.. De lehet, hogy a lábam nehéz.. Nekem nyáron volt 8.5 is.. de akkor tiportuk klímával rendesen.. Sebaj, de legalább megyeget. :lol:

Persze volt 6.1is. De majd most 7végén letesztelem, elvileg belekerül a tempomat. :huh:

Link to comment
Megosztás:

hát egerben azért elég sok emelkedő van :huh:

én úgy vagyok vele,hogy ez a 7 literes átlag fix,ennél többet egyszerűen nem tudok vele megetetni,egész tankra vetítve,szóval így az a tudat van bennem,hogy bevállalhatok visszaváltásokat,nagy előzéseket,stb,mert úgysem megy feljebb :unsure:

és ez jó érzés :lol:

Link to comment
Megosztás:

Mindenkinek ilyen keveset eszik télen? Nekem ritkán megy 8 alá..

Tomka

Nem tudom, eddig sosem erdekelt annyira a fogyasztas. Azutan kezdtem el nezegetni, miutan ugye feltunoen sokat evett. A 6.5 80/20 varos/orszagut felallas volt, fokent hosszabb tavu szakaszokkal. Orszaguton 100-as tempo kornyeke, 4 illetve 2 szemellyel, max egyszer-ketszer 150-ig kihuzattam. Elveztem, hogy erolkodes nelkul felment odaig :unsure: Varosban normal forgalom, altalaban 10 km-nel hosszabb szakaszok, neha araszolgattam, de amugy nem kulonosebben volt nagy dugo, idonkent kover gazzal kihuzattam gyorsitaskor, mert nem tudtam betelni az erzessel, hogy ujra ilyen jol megy. Egyszer volt benne reggel hideginditas utan egyik parkolohelyrol atallas 20 meterrel odebbiba... :huh: biba biba biba :lol: Szal teljesen jo ez nekem, vagy legalabbis biztatonak tunik.... remelem igy is marad. Elkepeszto, mennyire be tud kavarni egy ilyen kis ize, mint a kopogasszenzor...

Nalad lehet, hogy sok volt a rovid varosi szakasz... Hetvegen majd teszteld le jol! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Gondoltam most én is váltok egyet... Lecseréltem a 13-15 literes fogyasztást 6.5-re... :lol: Sirály! Annyira örülök, hogy jó az autóm! És hogy npasi szavaival éljek: végre "megy mint a Zállat!" :lol:

Na végre érted kis butus! :unsure:

De mikor 44 perc alatt értem Szemesre 2005-ben, nem 7,5-t fogyasztott.... :huh:

Link to comment
Megosztás:

Érdekes, hogy országúton nekem is nagyon keveset fogyaszt: a hétévégn is kifejezetten gyorsan közlekedtem, voltak benne előzések bőven, és mégis alig moccant meg a benzinmutató több, mint 100km megtétele után. (persze, a mutatóban nem lehet megbízni! :unsure: )

hát,ha nagyon csontra tankolom,akkor nekem meg se mozdul 100-110 km-ig :huh:

Link to comment
Megosztás:

hm..hm... nekem eddig 7,5 körül volt a legjobb érték, bár mostanában is kijövök 8,5-9-es átlegból kényelmesen. Igaz, a gumik miatt nincs eszeveszett rohanás, nagyon kímélő üzemmódban megy a gépezet, de akkoris, azt hiszem egy 2.0 Turbo mocitól ez nagyon baráti érték. Nyilván majd nyáron, mikor megkapja az új nyári papucsokat, akkor odateszem párszor, és biztos meglátszik majd a fogyasztáson is.. :huh: most viszont 120-130nál többet nem merek vele menni. Úgy gondolom még mindig jobb az önmegtartóztatás, mint leesni az útról :unsure:

Link to comment
Megosztás:

hát,ha nagyon csontra tankolom,akkor nekem meg se mozdul 100-110 km-ig :huh:

Ezt nem mondjátok komolyan, hogy full állásból nem mozdul a mutató csak 110 km után? Én első kattanásig tankolok, és mondjuk 180 km-nél már simán 3/4-en van... Az volt az izgi, mikor még szar volt az autó: nézem a mutatót: 3/4, nézem a km-t: 89... :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Ezt nem mondjátok komolyan, hogy full állásból nem mozdul a mutató csak 110 km után? Én első kattanásig tankolok, és mondjuk 180 km-nél már simán 3/4-en van... Az volt az izgi, mikor még szar volt az autó: nézem a mutatót: 3/4, nézem a km-t: 89... :unsure:

Nyugi, néha én is csordultig töltöm, mégis kimozdul már 50 km körül is.. Gondolom attól függ, hogy éppen mekkora reakcióidejű cucc került a gépbe. 180-200 körül már nekem is lemegy 3/4-ig.

Link to comment
Megosztás:

Amikor első kattanásig tankolsz az nem jelenti azt,hogy full tele is van,mivel tankolás közben a benya és a gázolaj is habzik!

Másrészt pedig óvatosan a csurigtankolással!Nehogy úgy járjon valaki,mint szegény ivannorbi,nem kapott levegőt a tank és befelé meghorpadt a tank!

Link to comment
Megosztás:

Amikor első kattanásig tankolsz az nem jelenti azt,hogy full tele is van,mivel tankolás közben a benya és a gázolaj is habzik!

Másrészt pedig óvatosan a csurigtankolással!Nehogy úgy járjon valaki,mint szegény ivannorbi,nem kapott levegőt a tank és befelé meghorpadt a tank!

Jah.. Vagy nehogy a beleszorult levegő hirtelen visszanyomja a benzint, eláztatva a delikvens sportcipőjét, este 7kor, háta mögött 900km és egy előtte lévő 300km-es út közben.. Természetesen úgy, hogy amúgy meg szakad az eső.. :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Amikor első kattanásig tankolsz az nem jelenti azt,hogy full tele is van,mivel tankolás közben a benya és a gázolaj is habzik!

Másrészt pedig óvatosan a csurigtankolással!Nehogy úgy járjon valaki,mint szegény ivannorbi,nem kapott levegőt a tank és befelé meghorpadt a tank!

a kézikönyvben is úgy említik,hogy első kattanás után még két kis adag tölthető bele.nekem a sárga jelzés villanásakor olyan 42-43 literrel tudom megtankolni

a tankhorpadás valóban lehetséges,de nem hiszem,hogy ez a veszély annyira általános lenne,na meg ugye gyakorlatilag a tank nincs fullra tölve,hiába csöpög már az autó oldalán :unsure: de ha pl kicsit oldalra döntenénk a kasztnit..... :lol:

és bár technikailag nem értek ehhez,de biztos van ennek vmi kiküszöbölési módja,azon kívűl,hogy ne tankoljuk tele.

a 100 km-es kimozdulás pedig valóban megtörtént,persze kimozdulás után már gyorsulnak az események :huh:

de fél tanknál rendre 300-350km-t megyek,vegyes közlekedéssel.tiszta országúton csak növekedne ez a szám :lol:

Velo,a te fogyasztásod valóban nagyon jó,bár gondolom a turbó nem tölt maxon ilyen használat mellett,ami ugye fontos tényező :lol:

Link to comment
Megosztás:

a kézikönyvben is úgy említik,hogy első kattanás után még két kis adag tölthető bele.nekem a sárga jelzés villanásakor olyan 42-43 literrel tudom megtankolni

a tankhorpadás valóban lehetséges,de nem hiszem,hogy ez a veszély annyira általános lenne,na meg ugye gyakorlatilag a tank nincs fullra tölve,hiába csöpög már az autó oldalán :unsure: de ha pl kicsit oldalra döntenénk a kasztnit..... :lol:

és bár technikailag nem értek ehhez,de biztos van ennek vmi kiküszöbölési módja,azon kívűl,hogy ne tankoljuk tele.

a 100 km-es kimozdulás pedig valóban megtörtént,persze kimozdulás után már gyorsulnak az események :huh:

de fél tanknál rendre 300-350km-t megyek,vegyes közlekedéssel.tiszta országúton csak növekedne ez a szám :lol:

Velo,a te fogyasztásod valóban nagyon jó,bár gondolom a turbó nem tölt maxon ilyen használat mellett,ami ugye fontos tényező :lol:

hát igen, énis elégedett vagyok vele... bár nagyritkán, mikor megkergetem a gépet azért érezhetően fogy a nafta :D

egyébként kint ukrajnában úgy van, hogy minden benzinúton az össze kútoszlop mellett van egy olyasmi rámpa, mint amire a szalonokban szokták állítani az autót (az ami egy kerék alá való) és amelyik oldalt van a tankbetöltő nyílás, azzal a kerékkel rá kell gurulni, és csurig engedik... nemtudom ez a dolog megvan-e még, de pár éve így csinálták...

Link to comment
Megosztás:

hát igen, énis elégedett vagyok vele... bár nagyritkán, mikor megkergetem a gépet azért érezhetően fogy a nafta :unsure:

egyébként kint ukrajnában úgy van, hogy minden benzinúton az össze kútoszlop mellett van egy olyasmi rámpa, mint amire a szalonokban szokták állítani az autót (az ami egy kerék alá való) és amelyik oldalt van a tankbetöltő nyílás, azzal a kerékkel rá kell gurulni, és csurig engedik... nemtudom ez a dolog megvan-e még, de pár éve így csinálták...

igen,pont erről beszéltem,egyik B corsás cimborám dicsekedik mindig,hogy a 45 literes tankba 55 litert tud így tankolni...

de nekem igazából elég így is néha teleengedni...vagy lehet rámpára kellene állnom,hogy úgy könnyebben kiesik a pénz a zsebemből... :huh:

Link to comment
Megosztás:

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

nekem mostanság hamar cserélődik a tank tartalma...átlagban 4nap-1000km :blush:

egyébként az átlagom is ilyen 6,5 körül alakul,sok várossal,de ez a pályás 6,5 kicsit meglepett,azt hittem több lesz.

mondjuk odafelé még kicsit lustának érződött,de visszafelé már tetszett neki minden :D

Link to comment
Megosztás:

Én mindig csak 5000-ért tankolok, ne kelljen vinni a benya súlyát is a kocsinak.

(meg így nem tűnik nagynak a fogyasztás) :lol:

Én meg 10000-ért! Így aztán emelhetik az árat, én mindig csak egy tízest fizetek.... :blush: .... :D ;) :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.