Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

F Astra tuning


Tiv.

Recommended Posts

Nekem van bi-bi...

És pont ezért nem falazom le a hátulját, mert ez marad az egyetlen bejutási lehetőség bármilyen gebasz miatt... :roll:

Lehet baromság :lol: de kivitelezhető :arrow: bowdenes nyítás valahol elrejtve a hátsó lökös mögött vagy mitom én hol :arrow: én valszeg valami ilyet csinálnék :arrow: de most gondolkodva a csomi ajtón van a zár szerkezet, asszem akkor még sem jó ötlet :(

Link to comment
Megosztás:

Hát akkor én (mondjuk a hátsó ajtóét) a szár elektronikájától levezetnék a lökös mögé egy tartalék kábelezést, amit külső tápról lehet működtetni, és meg van oldva a problem, csak meg kell állítanod valakit, hogy adjon kölcsön tápot.

Link to comment
Megosztás:

Hát akkor én (mondjuk a hátsó ajtóét) a szár elektronikájától levezetnék a lökös mögé egy tartalék kábelezést, amit külső tápról lehet működtetni, és meg van oldva a problem, csak meg kell állítanod valakit, hogy adjon kölcsön tápot.

tul sok tőled erősen független (külső) dologra hagyatkozol

éééérted ott bujkálsz az autód alatt este a sötét erdőben nyilván meg fognak neked állni, hogy segítsenek feltörni egy autót :(

szóval ennél sztem egyszerűbb rajtahagyni egy zárat a csomiajtón

Link to comment
Megosztás:

Hát akkor én (mondjuk a hátsó ajtóét) a szár elektronikájától levezetnék a lökös mögé egy tartalék kábelezést, amit külső tápról lehet működtetni, és meg van oldva a problem, csak meg kell állítanod valakit, hogy adjon kölcsön tápot.

Ez is megoldás, de akkor nyissuk a moci tetőt kivülről, ez már megoldható. Kapsz ampert kivülről és kész, arra már elég kicsi az esély hogy mindhárom ajtó nyitó elektronika egyszere kakáljon be. Nekem már az is elég volt mikor bezártam a kulcsot a csomitérbe, szakadt az eső fújt a szél, brrrrrrr.

Link to comment
Megosztás:

Redi megint olyan dolgon vacilálsz amin thök felesleges.

Ott írta a kolega de elmész mellette.

Ha rajtad a para, akkor hagyd fenn a zárakat, ha nincs akkor vedd le.

Vagyis a bowdenes megoldás sem rossz. Csak annyi a hátulütője, ha lemerül és ott mész be akkor nyilván riasztó nem riaszt (vagy olyan rityid van aminek saját áramforrása van?) és akkor nemcsak vészbejárat lesz hanem kiskapu gsit lopkodó komáknak.....

Link to comment
Megosztás:

Redi megint olyan dolgon vacilálsz amin thök felesleges.

Ott írta a kolega de elmész mellette.

Ha rajtad a para, akkor hagyd fenn a zárakat, ha nincs akkor vedd le.

Vagyis a bowdenes megoldás sem rossz. Csak annyi a hátulütője, ha lemerül és ott mész be akkor nyilván riasztó nem riaszt (vagy olyan rityid van aminek saját áramforrása van?) és akkor nemcsak vészbejárat lesz hanem kiskapu gsit lopkodó komáknak.....

Szerintem a mocitetős vésznyitós megoldás a nyerő :roll:

Hogy miért?

Elmondom:Ha lemerül az akkud akkor feleslegesen jutsz be az ótóba mert ugysem indul és kell szerválnod egy donort bikázni.

Ha pedíg tudsz szerválni donort bikázni akkor elég a mocitető vésznyitás

mert utánna ugyis működni fog a nyitó :wink:

A távirányító tarcsielemet pedíg elrejtheted a motortérben :roll:

Többet nem tudok mondani kérem kapcsolja ki. :( :lol:

Link to comment
Megosztás:

na fejezd be G :(

tudod 1 vagy shemmi és nem 2 és tsai....

itt volt jópár szolució válasssz közülülük :wink:

hááát ombre a héten kellett feladnom az összes nagyobb tervemet ami a verdára vonatkozott, nem lesz se felni se egyedifény, se lcd talán annyit tudok fordítani a vackomra, hogy a minimál dolgokat megcsináljam :? ...ugyhogy az ilyen dolgokat mint a shave vagy falazás + kilinccsere rámozdulok mert relative occsóér (talán) összejön

Link to comment
Megosztás:

Nekem hátsó kilincsek vannak elöl is és nincs csomitartó záram se. :wink:

Sőt jártam szar akksival is. :( Ez az igazi pálya.Szóval ha lemerül az akkud egy kis idő múlva ha nincs rajta semmi fogyasztód akkor azért lesz benne annyi,hogy a központizár kinyisson.Én jártam így.Akkor vettem meg az új akkut. :lol: Egyébként meg nem kell menni erdőbe este. :lol: Főleg nem kiszállni. :lol: :lol: :lol: Én le akarom falaztatni ezeket a kilincseket is majd,de úgy oldom meg a dolgot,hogy valahol a kocsi egyik pontján lesz két kis vezeték,ami az akkutól jön.Lefixálva mielőtt felgyújtom a paripát. :wink:

Link to comment
Megosztás:

Szerintem a mocitetős vésznyitós megoldás a nyerő :roll:

Hogy miért?

Elmondom:Ha lemerül az akkud akkor feleslegesen jutsz be az ótóba mert ugysem indul és kell szerválnod egy donort bikázni.

Ha pedíg tudsz szerválni donort bikázni akkor elég a mocitető vésznyitás

mert utánna ugyis működni fog a nyitó :wink:

A távirányító tarcsielemet pedíg elrejtheted a motortérben :roll:

Többet nem tudok mondani kérem kapcsolja ki. :( :lol:

Ezzel csak akkor van gond, ha a kulcsot is bezárja.

A vezetékes megoldás is jó de hogy ne kelljen annyira félni a lopkodóktól az egyik kivezetést pl: a jobb hátsó, a másikat meg a bal első kerék környékére kell tenni (vagy valami hasonló) és gáz esetén " csak 3-4 méter vezetéket kell szerválnod ( az meg van minden háztartásban) amivel összekötöd.

Szerintem...

Link to comment
Megosztás:

De éppen erről beszéltünk drága barátom :wink: ,hogy zárnélküli kilincseket akar feltenni Redi. Akkor meg minek a kulcs? :roll:

Pl: indítani, és akkor valszeg rajta lesz a riasztó távirányítója is.

De szerintem van fantáziád neked is ilyen balesetekre. :(

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.