molro Elküldve Október9, 2012 Elküldve Október9, 2012 Üdv.Az én Astrámba ilyen: Szia! nem igazán értek a ledekhez. Nehéz kicserélni őket? Jégfehéret szeretnék az egész műszerfalba. Milyen ledek kellenek hozzá? kell forrasztani, stb vagy csak csere és kész?
Danek Elküldve Január5, 2013 Elküldve Január5, 2013 Szia! nem igazán értek a ledekhez. Nehéz kicserélni őket? Jégfehéret szeretnék az egész műszerfalba. Milyen ledek kellenek hozzá? kell forrasztani, stb vagy csak csere és kész? Attól függ hova szeretnél ledet, ha mindenhova, pl fütés kapcsolohoz is, ott lehetnek vicces pillanatok, a fűtéskapcsolo könnyentörik, olvasd jól végig hogyan kell leszedni egyébként lehet kapni ledet mindenhova és forrasztás nélkül csak cseréled, a xenon pont hun elég sokat találsz.
Zsoltee Elküldve Január5, 2013 Elküldve Január5, 2013 "...egyébként lehet kapni ledet mindenhova és forrasztás nélkül csak cseréled..." Azt is írd azért hozzá hogy ezek kb 1hónapot bírnak és utána kiégnek. Legalább a 90%uk ilyen :)
Danek Elküldve Január6, 2013 Elküldve Január6, 2013 "...egyébként lehet kapni ledet mindenhova és forrasztás nélkül csak cseréled..." Azt is írd azért hozzá hogy ezek kb 1hónapot bírnak és utána kiégnek. Legalább a 90%uk ilyen :) ilyen tapasztalatom nincs :D mivel én gyárit használok ezeken a helyeken,csak belsőtérbe meg csomagtartóba vettem led szallagot azok lassan 1éve bírják.
boroskrisz Elküldve Február9, 2013 Elküldve Február9, 2013 Hát nekem a km órába 4db kék helyzetjelző van,ott kellett forrasztani de pár óra alatt megvan.A fűtés kapcsolónál már más a helyzet mert a gyárit túl halványnak találtam és ott 2napig csináltam 5mm-es kék ledekből és 1 piros . De megéri megcsinálni mert mindegyik jobb a gyárinál :D Jó munkát !! :D
forma1 Elküldve Július24, 2013 Elküldve Július24, 2013 sziasztok,van egy 1.4si F Astrám szeretnék rá chiptuningot nem tud valaki Nyíregyháza vagy Debrecen környékén valami hozzáértő és megfizethető szakembert?
TomTech Elküldve Július25, 2013 Elküldve Július25, 2013 Nekem van M-tech epromom. De úgy fog tőle csörögni a motor mint az atom. Ha gondolod küldök.
Alex75 Elküldve Július26, 2013 Elküldve Július26, 2013 ...csörögni... Miért? Ennyire sz@rul írták meg?
forma1 Elküldve Július27, 2013 Elküldve Július27, 2013 Nekem van M-tech epromom. De úgy fog tőle csörögni a motor mint az atom. Ha gondolod küldök. Köszi de olyat nem szeretnék.Olyan kéne ami jól működik.Hajlandó vagyok komolyabban is áldozni rá ésszerü határon belül.
hakapeszimaki Elküldve Július27, 2013 Elküldve Július27, 2013 Gyári 1.4 8V szívómotor chippelésétől nagy dolgokat nem lehet várni,konkrétan jó ha lesz +5le. Ésszerű határokon belül inkább kezd azzal,hogy alakítasz rá c20xe leömlőt,az többet fog érni.
forma1 Elküldve Július27, 2013 Elküldve Július27, 2013 Gyári 1.4 8V szívómotor chippelésétől nagy dolgokat nem lehet várni,konkrétan jó ha lesz +5le. Ésszerű határokon belül inkább kezd azzal,hogy alakítasz rá c20xe leömlőt,az többet fog érni. Köszi,tudom hogy a gyári 1.4 8v mociból max 8-10le-t lehet kihozni,egy nagyon picit változtattam is rajta,jobb is lett csak kéne hozzá egy egyénileg hozzá írt chip program,nekem ennyi elég volna,csak még szakit nem találtam hozzá nyíregyháza környékén.Az M.M.C. tudom hogy profi csak hozzám messze van.
hakapeszimaki Elküldve Július27, 2013 Elküldve Július27, 2013 +8-10le egy jól beállított sport vezérműtengelytől lehet várni egy c14se-n. Ígéretek vannak persze csodacsip2000 Bt-től,mivel ez elég gyorspénz. A turbós dízel-benzin motoroknál még durvábban el szokott szaladni a ló ami az ígéreteket illeti. Egy-két nagyon ritka facelift közbeni "butított" motortól (pl. 1.9tdi 90le,de már változó geós csiga) eltekintve ott sem lehet 20+25le-nél többet hozni hardver módosítás nélkül. Szal a helyedben inkább azt csinálnám vele amit leírtam.Az többet hoz és talán olcsóbb is,mint a görbetologatás. Am mit változattál rajta?
forma1 Elküldve Július27, 2013 Elküldve Július27, 2013 +8-10le egy jól beállított sport vezérműtengelytől lehet várni egy c14se-n. Ígéretek vannak persze csodacsip2000 Bt-től,mivel ez elég gyorspénz. A turbós dízel-benzin motoroknál még durvábban el szokott szaladni a ló ami az ígéreteket illeti. Egy-két nagyon ritka facelift közbeni "butított" motortól (pl. 1.9tdi 90le,de már változó geós csiga) eltekintve ott sem lehet 20+25le-nél többet hozni hardver módosítás nélkül. Szal a helyedben inkább azt csinálnám vele amit leírtam.Az többet hoz és talán olcsóbb is,mint a görbetologatás. Am mit változattál rajta? szívó és a kipu lukak polírozása a hf-en és a torkokon ,a hf-ből és a tengelyház aljából 0,5-0,5 mm mínusz, így a vez tengely fogaskerekét elfokoltam plusszba negyed foggal.Sport K&N szűrő a gyári házba és könnyített fojtásu hátsó kipu.Nem szeretem a bömbölést.Hát ennyit.
Sedan f Elküldve December27, 2013 Elküldve December27, 2013 Helló mindenkinek! Elég nagy problémába csöppentem. Van nekem egy astra f sedan-om 1.7 dtl, sikeresen leültettem elöl 6 hátul 4 cm-ert. Használtan vettem a szettet egy fél évet volt autóba ugyan úgy sedanba,de viszont én ahogy beleraktam össze csücsültek a rugók a spirálok összeérnek elöl hátul dörzsölik egymást! Ilyenkor ki mit tud ajánlani?!
Zsoltee Elküldve December28, 2013 Elküldve December28, 2013 Szia Ha ilyen és ehhez hasonló rugókat vettél, aminek a tekercselése az egyik oldalán sűrűbb, a másikon ritkább, akkor a rugó összeülése a sűrűbb részen normális, mivel ezek progresszív rugók. Ez azt jelenti hogy a sűrűbben tekercselt rész, egy kicsit puhább és az direkt arra szolgál, hogy összeüljön, ezáltal, sok egyéb tulajdonsága között, azt is meggátolja, hogy a rugó, az autó kanyarodásánál pl, fellazuljon és mozogjon. Tehát ha csak a sűrűbben tekercselt része ér össze a rugónak, akkor az nem probléma, ha a rugó teljes mértékben összeült, akkor azzal a rugóval valami baj van. Opelekben egyébként meg van határozva, hogy milyen motor van az autóban, úgy kell vásárolni hozzá való ültetőrugót. Nem lehetséges hogy akitől vetted, neki valami könnyű 1.4-1.6 8V van a kocsi orrában és a Te dízeled ennél egy kicsit nehezebb? Akkor lehetséges még, hogy a rugó jobban összeül elöl. Hátul emlékeim szerint, nem szokott ilyen gond lenni. :)
caravankari Elküldve Január28, 2014 Elküldve Január28, 2014 Üdv! Segítséget kérnék,: Mi történik, ha egy sima f astra c14se motoros kocsiban kicserélem a vezérműtengelyt GSI- ére? Mert nézelődtem és vennék egy sportvez.tengelyt, az 1.4 8V s c14se benzines kocsimba, de sehol nem lehet kapni, ezért gondoltam veszek bele egy GSI-ét, csak nem tudom, hogy az miben másabb. Vagy ha valaki tudja milyenre cseréljem , hogy jobban menjen segítsen. Köszi
spzoli Elküldve Január28, 2014 Elküldve Január28, 2014 Milyen gsi? Gsi még mindig egy felszereltségi szint, nem egy konkrét modell, konkrét motorral....
TomTech Elküldve Január28, 2014 Elküldve Január28, 2014 Üdv! Segítséget kérnék,: Mi történik, ha egy sima f astra c14se motoros kocsiban kicserélem a vezérműtengelyt GSI- ére? Mert nézelődtem és vennék egy sportvez.tengelyt, az 1.4 8V s c14se benzines kocsimba, de sehol nem lehet kapni, ezért gondoltam veszek bele egy GSI-ét, csak nem tudom, hogy az miben másabb. Vagy ha valaki tudja milyenre cseréljem , hogy jobban menjen segítsen. Köszi Kent Cams Catcams Piper cams Dbilas Schrick Ezek mind gyártanak a motorodhoz veztengelyt, nem is kevés félét, mindenféle igények szerint, és még honlapjuk is van, de akár még online shop is pár esetben.
norbertkonya Elküldve Február5, 2014 Elküldve Február5, 2014 Üdv mindenkinek! 8 szelepes gyári vezérműtengelyek vezérlési adatait tudja valaki? ( nyitás,zárás, fok, emelés) És milyen tengelyhez tartozik az adat( 1.2 1.4 1.6 nz, se, sz) Előre is köszi
Koti23 Elküldve Február23, 2014 Elküldve Február23, 2014 (edited) Sziasztok! Tervezem az astrám ültetését ('96 1.7 TD). Nem szeretném a porba ültetni, csak hogy kicsit mutatósabb legyen, de ha ez bármiféle káros hatással lenne a fűtóműre, gumikra, akkor hagyom így ahogy van. Kérdésem az lenne felétek, hogy a gyári lengéscsillapítókkal, csak rúgó cserével mennyit tudnék ültetni, a 60/40 mehet, vagy a lengéscsillapítókat is cserélnem kellene? ET35 R15-s felnik vannak alatta 195/50 gumikkal. Tehát a másik kérdés, hogy ezekre a felnikre tudom-e ültetni, főleg a hátulja érdekelne, mert abba az előző felni ültetés nélkül is beleért, ha ültek hátul. Válaszotokat előre is köszönöm! Szép estét! Módosítva Február23, 2014 : Koti23
Zsoltee Elküldve Február24, 2014 Elküldve Február24, 2014 Szia 40/40 alá nem lehet menni gyári lengéscsillapítókkal, tehát azt felejtsd el. Ráültetheted, viszont bele fog érni hátul a sárvédőbe a gumi, ezt biztosra veheted. De azt viszonylag egyszerűen meg lehet oldani, a sárvédő peremét vissza kell hajtani. :) 1
hakapeszimaki Elküldve Február25, 2014 Elküldve Február25, 2014 (edited) Üdv mindenkinek! 8 szelepes gyári vezérműtengelyek vezérlési adatait tudja valaki? ( nyitás,zárás, fok, emelés) És milyen tengelyhez tartozik az adat( 1.2 1.4 1.6 nz, se, sz) Előre is köszi Én annyit tudok,hogy a c16se-é a "legkomolyabb" gyári kisblokkos OHC tengely. Talán még a 13S lehet hasonló. Nekem volt 1.6se tengelyem is,aztán cseréltem a kent leglágyabb belevaló utcai tengelyére (NV062),de az is sokkal-sokkal jobb,mint a c16se. Szóval,ha jót akarsz,nyugodtan felejtsd el a gyári tengelyeket,meg amúgy is ritkák. Módosítva Február25, 2014 : hakapeszimaki
Guest Fubz Elküldve Július2, 2014 Elküldve Július2, 2014 Egy 1.6 opel astra f caravan -t érdemes lenne chiptuningolni? Mennyit dob a teljesítményen? Mik a vélemények róla? 92 -94 a motor, 8V
Recommended Posts