Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Speed: Neked a maszk le van falazva? jól látom? Mármit a jel helye.

A jel helye levan.

Pontosabban nekem elég sokat dolgoztak a maszkommal. Kivettek a két széléből (5mm-et kb - elvékonyították) és az aljába valamint a tetejébe - belülről, ahol a jel volt - belepótoltak, hogy eltűnjön a lyuk.

Valamint fekete rács került bele. (az fontos a fekete rácsnál, hogy ne egy ezüstöt akarj lefesteni, mert az NEM FOG MENNI! Már eleve feketét kell venni!)

Elküldve

A jel helye levan.

Pontosabban nekem elég sokat dolgoztak a maszkommal. Kivettek a két széléből (5mm-et kb - elvékonyították) és az aljába valamint a tetejébe - belülről, ahol a jel volt - belepótoltak, hogy eltűnjön a lyuk.

Valamint fekete rács került bele. (az fontos a fekete rácsnál, hogy ne egy ezüstöt akarj lefesteni, mert az NEM FOG MENNI! Már eleve feketét kell venni!)

Ki csinált neked rácsot és mennyiért? Illetve a maszkot?

G Astrához hajkurászok, de mindenhol arany árban mérik :?

Elküldve

Én arra gondoltam, hogy nem falaztatok, mert az mindenestől itt felénk fényezéssel oan 15 körül lenne, hanem veszek egy szemöldökös maszkot, és azt fényeztetem le. így oan 20-ban áll meg, de akkor már teljesen más, szemöldökös maszkom lenne.

(a fekete rács már megvan :lol: )

Elküldve

Hali!!

Igen régen irtam mert leoffolták a netet otthon, most is másnál vagyok ,de lenne egy kérdésem c20ne tuning ügyben. Sport Vezérműtengellyel van valakinek tapasztalata??Megéri vennem vagy netán drága és nincsen érezhető változás. :lol:

Köszönöm a válaszokat elöre is.

BALÁZS

Elküldve
Ki csinált neked rácsot és mennyiért? Illetve a maszkot?

G Astrához hajkurászok, de mindenhol arany árban mérik  :?

A helyzet, hogy nekem a barátomék csinálták... de a munkahelyükön.

Sajnos ők nem vállalnak ilyet.

Kecskeméten egy 10-esért a "Dugár Spoiler Bt." csinál ilyesmiket - az van a Gepárdnak és a Warwolfnak.

Ott az különbség, hogy kintebb van a rács és ő nem falazza le a jel helyét, hanem kivágja... addig vágja ki a peremet, amíg eltűnik a jel helye és oda rakja be a rácsot.

De az sem kizárt, hogy ő hajlandó egyedi maszkot is készíteni.

Elküldve
Na ez az amivel én nem mennék sokra... :lol:

wehehe ;)

nekem sokkal jobban tessik az analóg műszer, na jó kivéve a wrc kijelzőket.

Norbi emberünk még nem szólt vissza, amint van vmi szólok, csak annyi a gas, hogy mailben tartjuk a kapcsolatot és mint ismeretes nem ez a kommunikáció leggyorsabb formája :lol:

  • 2 weeks later...
Elküldve

féknyergeket én bőszen csiszolgatom majdan meg festem :(

én most nemm vágtam bele semmilyennemű fék upgrade projektbe, mert az már húzos lett volna.....

Elküldve
féknyergeket én bőszen csiszolgatom majdan meg festem :lol:

én most nemm vágtam bele semmilyennemű fék upgrade projektbe, mert az már húzos lett volna.....

Én a szintert fogom kipróbálni most.Csalódtam a festékben. :(

És főleg,hogy nem kerül többe.

Elküldve
Hát az én esetemben is mindent...

Küszöbök lesznek a gázosak valószínűleg... :roll:

Ha eccer én is eljutok odáig.....

Már fáj a zsebem,hogy mennyit fognak leakasztani rólam,hogy normális állapotba kerüljön a paripa. :?

Elküldve

Szintert?

Mármint szinterezve lészen? Az elvileg kell , hogy bírja a hőt is többek között.. de van 1-2 festék ami marha jól bírja, itt van tanulmányesetnek pl Anti komám. Vmelyik nap dobtam neki az ívet,h mennyire sufni a féknyerge, mire ő mondotta h így vette és azota rajta van.... Pedis asse ma volt.

Nekem meg lakatolás kezdui végét járni... az orrt levágtuk, újat felkészítettük, feltettük és kezeltük. Evvel parallel két küszöb full lepusztít és felcsiszol, elöl mind2n volt fél öklömnyi lik azok is javítva. Ami érdekes a sok apróbb lakaton kivül, hogy nekem hátul is ki van rohadva 1 kis rész a jobb oldalon belül ahol a kerékív összér a belső lemezeken. Hupsz ezzt sajnos nem tudtam értelmesen, keresek képet... de ott miért hagyta el magát azt donno :roll:

Elküldve

Hát akkor annyit javítanék a dolgon, hogy:

A hátsó tárcsát meg a nyergeket fémig felcsiszoltam, majd laza Hammerite-tal lekentem...ez lassan 2 éve, és azóta is jól el ven rajta... :wink:

Elküldve

nu pötit tévedtem :oops:

én most stílusosan -számomra az :( - ezüstre festem a nyergeket és majd meglássuk. Az első két nyergen annyi kőzet volt h 2en 1 napon keresztül csiszoltuk. Szó szerint bázzzzz....

Elküldve
nu pötit tévedtem :oops:

én most stílusosan -számomra az :( - ezüstre festem a nyergeket és majd meglássuk. Az első két nyergen annyi kőzet volt h 2en 1 napon keresztül csiszoltuk. Szó szerint bázzzzz....

Homokfújás? :wink:

Elküldve
Homokfújás? :wink:

Szerintem a homokfújás az felejtős mert a porvédőnek annyi lesz és ha netalántán bekerül egy kis

homok a rendszerbe akkor az piszkos munkát végez a fékdugattyúkon :roll:

Elküldve

Én is benne vagyok az átfestésekben, hétvégén következik a konzol fényezése.

Most fejeztük (2 kapcsoló híja) be a kűszerfal és konzol ledesítését.

A számlapot ti hogyan oldjátok meg? mert én is tervezetm, csak azon töröm a fejem, hogyan tegyek rá másik számlapot úgy, hogy a mutatókat ne vegyem le :smt017

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.