Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

F Astra tuning


Tiv.

Recommended Posts

Nejon:Sima csavarral van felrögzitve amit adtak hozzá szal éjjel nappal fenn van...vezetés közben egyáltalán nem zavar mert kormány általában takarja
-tehát a csavarral raktad fel? mekkora csavarokat adtak hozzá?

-nagy luk marad utánna?

-a kétoldalas ragasztószalagon nem is gondolkoztál?

-12V-rol megy?

-honnnan vezettél el hozzá áramot?

thx Redline a link berakást...

ezért vagyok

Link to comment
Megosztás:

"ezért vagyok" :)

a csavar egész pici (2mm fej átmérö kb...hossz:4mm kb) a bal neon a kárpit szerü részbe van becsavarva szal azt hittem hogy onnan majd kiesik de nem... szal jol tartja...jobb oldalon a müanyag tartóba van becsavarva ott még jobban tart...picit elő kellett furni neki a lukat....luk nem maradt utána ..nem is tom igazán mire gondolsz...hisz a lukban a csavar van :lol: kétoldalu ragi sehova nem ragad fel a beltérben! se müanyagra se kárpitra se sehova :lol: .... 12v ről megy....a biztositék táblánál van az egyik vége a világitás biztositékján...a másik vége(asszem ez a földelés...) meg az ajtónál egy csavarhoz ...trükkös megoldás :D egyszoval mindenkinek ajánlom Fastrába...pici melo van vele de megéri.... majd dobok még rola képeket részletesebben ha esetleg ti is szeretnétek ilyet bedobni a sajátotokba...csao

Link to comment
Megosztás:

Ilyenem nekem is van!!! :wink:

A különbség csak annyi, hogy mind a két oldalon, nekem is villog zenére, és én betettem a fénycsövet a kormányoszlop alatti műanyag ívébe, így maga a cső nem látszik csak a fénye, és nem világít felfele csak a lábteret világítja. :wink:

Üdv,.: Atommanó

Link to comment
Megosztás:

A különbség csak annyi, hogy mind a két oldalon, nekem is villog zenére, és én betettem a fénycsövet a kormányoszlop alatti műanyag ívébe, így maga a cső nem látszik csak a fénye, és nem világít felfele csak a lábteret világítja. :wink:

Üdv,.: Atommanó

KÉPEKET!

Link to comment
Megosztás:

Nálam is dupla oldalon van...nemtom mire mondtad hogy: "A különbség csak annyi, hogy mind a két oldalon,"

videjo lehet nem a legjobb....csao

Amugy Tápioszecső !komoly az avatarod...und a kocsi belülröl is gondolom üt :) szal klassz :D micsoda szavak :lol:

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
Sziasztok! Régóta olvaslak benneteket, úgy gondoltam írok.

Egy 96-os x14xe f caravanja van a családnak

Az lenne a kérdésem hogy a kékítést meg lehet e csinálni a magnó gombjain is??? Próbálta már valaki???

Ha a magnó gyári akkor a világítást ledek végzik. (Ha nem az akkor is valószínűleg.) A ledek festése nem hozza azt az eredményt amit az izzófestéssel elérnél, sajnos. Egyedüli megoldás lenne a csere. Ha elég ügyesnek/bátornak érzed magad ehhez akkor vágj bele. De mivel van vagy 10-15 benne, szerintem ez a lépés meggondolandó.

Tanács: Vegyél egy kék világítású fejegységet. :)

Link to comment
Megosztás:

Köszi a választ, nem akarok festegetést. Gány. Megvettem egy csomó állat ledet, a hétvégén be is aplikálom sok helyre. A magnót egyenlőre felejtem akkor...

Még egy kérdés aki csinálta már a műszerfalat: a vnet-es help nagyon jó csak azt nem tudom, hogy az astra műszerfalba hány ledet kéne számszerűleg berakni, hogy minden hol jól nézzen ki.

Ja és mégegy dolog: szerintem a led csiszolgatás nem a legjobb dolog, hanem egy kis jó fényáteresztéső epokittet kell kenni elé és az majd elteríti. esetleg egy kis átlátszó sziloplasztot. vélemény??

Link to comment
Megosztás:

Jaj és még egy kérdés: mivel gyárilag szar, fordulatszámmérő nélküli astránk van le szeretném cserélni fordulatszámmérősre. De nem akarok egy külön kirakott fordszámmérőt. be lehet rakni, mondjuk a gsi-ét vagy más fordulatszámmérőst? és ha igen át kell kalibrálni??

Link to comment
Megosztás:

Jaj és még egy kérdés: mivel gyárilag szar, fordulatszámmérő nélküli astránk van le szeretném cserélni fordulatszámmérősre. De nem akarok egy külön kirakott fordszámmérőt. be lehet rakni, mondjuk a gsi-ét vagy más fordulatszámmérőst? és ha igen át kell kalibrálni??

A műszercsoport egy az egyben cserélhető, ha szerencséd van a kábelkötegben is benne van a jelkábel, ebben az esetben kb. 8 perc a csere. Patyi Laciéknál simán megcsinálják neked, csak előbb telefonálj oda, hogy jelenleg van e a polcon fordulatszámmérős műszercsoport.

06/30 922-6040

Link to comment
Megosztás:

A műszercsoport egy az egyben cserélhető, ha szerencséd van a kábelkötegben is benne van a jelkábel, ebben az esetben kb. 8 perc a csere. Patyi Laciéknál simán megcsinálják neked, csak előbb telefonálj oda, hogy jelenleg van e a polcon fordulatszámmérős műszercsoport.

06/30 922-6040

köszi :) :)

Link to comment
Megosztás:

Tiszteletem ujra!:)

Mivel ket hete eltort a muszerfalba meno kilometerspiral, es ki kellett cserelnem, ugy dontottem, hogy nincs az az eg, amiert meg egyszer kiszerelem a muszerfalamat :) Szoval minden maradek izzot lecsereltem ledre. Minden maradt a regi szinben, kiveve a "ures a tank" led, amelyik piros lett, es a kezifek ledje, ami helyett villogo pirosat raktam be. Itt van egy kis dokumentacio. Nem tul dijnyertes kepek, de azert hatha hasznos lesz par embernek, aki hozza akar fogni a dologhoz.

http://linux.gyakg.u-szeged.hu/~radu/phoenix/muszfal/

Kicsit mas lett az aramfelvetele igy a muszerfalnak, szoval inditas utan az elso gazadasig meg vilagit par led - gondolom azert, mert nincs akkora aramfelvetel, hogy "el tudja donteni", hogy van-e toltes.

Majd csinalok par kepet az megvaltozott vilagitasokrol is.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.