Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

F Astra tuning


Tiv.

Recommended Posts

Ajanlom pl.: ezt az oldalt:http://hbs.uw.hu/tuning.htm

Idézek tőled: "Hogy idegesitselek titeket, szet fogom furkalni lyukacsosra a 280-as tarcsat is. "

Nem azt mondtad hogy megcsináltatod. :wink: Igy egy kicsit jobban hangzik.

Egyébként több helyen hallottam már hogy nincs akkora pozitiv hatása a lyuggatott féktárcsáknak mint amit hisznek róla az emberek.

Link to comment
Megosztás:

Idézek tőled: "Hogy idegesitselek titeket, szet fogom furkalni lyukacsosra a 280-as tarcsat is. "

Nem azt mondtad hogy megcsináltatod. :wink: Igy egy kicsit jobban hangzik.

Egyébként több helyen hallottam már hogy nincs akkora pozitiv hatása a lyuggatott féktárcsáknak mint amit hisznek róla az emberek.

Optikailag biztos jobban néz ki.Kíváncsi lennék azért,hogy mennyibe fájna egy ilyen optika? :roll:

Link to comment
Megosztás:

Na, hogy tetszik?

Nekem tetszik...http://hbs.uw.hu/images/tarcsa1.jpg

utólag felejtsd L!

hacsak nem akarsz statisztika lenni!

nekem eddig 3 off autós spanommal történt az eset (brembo, brembo max, ate pd2), hogy utólag be lett marva és mi9nd3 rácseszett.

Igaz 1ik sem tötyögös stílusban csinálja, talán éppen ezért akartak féket tuningolni, de nem jött be.

A tárcsa deformálodik könnyen, a betéteket reggeli módjára zabálja...

Link to comment
Megosztás:

Én nem tudom most vettem egyik haveromnak OMP fékpofákat 8000 volt a 4darab és kérdeztem a hozzá valo Tárcsa meg ha jol emlékszem 30e lett volna de nem tudom valszeg ez párba volt szerintem nem annyira vészes hogy itt kisérletezen az ember és ráfázzon

Amugy Pü be meg lehet kerdezni a srácok mi a véleménye a pofákrol ( Seth néven van)

BY

Link to comment
Megosztás:

Hát hogy én is hozzászóljak, ez az utólag "kikönnyítés" nem lehetetlen, de rengeteg kockázat van benne, ha nem szakszerüen csinálják. Meg lehet csinálni, ahhogy a lendkerekeket is ki lehet könnyíteni, de szerintem is egyszerűbb eleve luggatottat venni, meg talán a végére árban is közel állna a kettő egymáshoz, és akkor már a gyáriban nincs semmi kockázat.... szerintem

Link to comment
Megosztás:

Sokáig lehetne elemezni ezt a féktárcsa tuning dolgot, de értelmetlen.Vannak a széria gyári cuccok, azokat nem maceráljuk a korábban már felvázolt körülmények miatt.Vannak a tuning cuccok, amik lehet, hogy drágák, de legalább nem jön közbe semmi váratlan.Én, ha a féket macerálnám, bár autószerelőként jól tudom, hogy EZT szigorúan tilos, mindenféleképpen olyat vennék, amit erre terveztek, és nem várok csodákat a gyári, otthon meghackelt cuccoktol mert még túl fiatal vagyok, hogy a kísérletező kedvem miatt elszálljak, mint a győzelmi zászló.Vagy csak kinullázzam a gépem.A fék nem játék.Ez van.

Vagy normálisan csinlom, vagy sehogy.Ebből nincs baj.

Link to comment
Megosztás:

Akkor a te forumod: Tuning kiveve fek es kormany

Xintem nincs igazad!Az nem baj,ha ő a jól bevált(olyan amilyen)gyári rendxét használja.Azért nem voltak teljesen lámák a gyártók hozzá.Mindent lehet fejleszteni,de ezt az autót nem elsősorban versenyzésre fejlesztették ki!Bár mi fórumosok többsége úgy érzem,hogy "önjelölt berepülőpilóták" vagyunk.Lehetnek jó 5letek,ami meg is valósíthatóak.Ha te valamit írsz nem kell mindenkinek feltétlenül egyetértenie avval,hogy az jó.Ha vannak ellenérvek akkor derülnek ki a dolgok igazán,mert a vita ész érvek ütköztetése.Úgyhogy szerintem hallgasd meg a másikat is,nem feltétlen akar rosszat.A tárcsára visszatérve...Nekem nagyon tetszik,és utána is néztem,meg beszéltem erről egy-két emberrel.Nekem csak az nem volt világos,hogy hogy a fenébe tudod te megfurkálni azt a kib...ott tárcsát úgy,hogy teljesen kiegyensúlyozott maradjon.De ha egy cég erre be van rendezkedve az teljesen más. :wink:

Ennyi! 8)

Link to comment
Megosztás:

Sokáig lehetne elemezni ezt a féktárcsa tuning dolgot, de értelmetlen.Vannak a széria gyári cuccok, azokat nem maceráljuk a korábban már felvázolt körülmények miatt.Vannak a tuning cuccok, amik lehet, hogy drágák, de legalább nem jön közbe semmi váratlan.Én, ha a féket macerálnám, bár autószerelőként jól tudom, hogy EZT szigorúan tilos, mindenféleképpen olyat vennék, amit erre terveztek, és nem várok csodákat a gyári, otthon meghackelt cuccoktol mert még túl fiatal vagyok, hogy a kísérletező kedvem miatt elszálljak, mint a győzelmi zászló.Vagy csak kinullázzam a gépem.A fék nem játék.Ez van.

Vagy normálisan csinlom, vagy sehogy.Ebből nincs baj.

Osztom a véleményt! :lol: :partyman: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Opel8V!

Hát ez off eléggé,de...

1.nem akar senki fikázni téged,csak van egy 5leted amivel páran nem értenek egyet.Miután nem kötelező egyetérteni veled és nem is értenek egyet,akkor válaszolsz is nekik úgy hogy leosztod őket.Most hiába mondod,hogy nem,mert DE.

HA neked úgy jó,akkor úgy.Akinek tetszik tetszik.Akinek nem,annak nem.

2."Ti csak azt viselitek el aki mindig csak bologat?

Link to comment
Megosztás:

hát Veled + miva :lol: :lol: ;)

A kérdéseidre normális választ kaptál és megosztottuk a tapasztalatainkat, de mintha nem figyelnél. Amit nekem tettél fel hogy hogyan csesztek rá arra Wolfi is és én is leírtuk hogy deformálodik s üt a tárcsa ha nem mrnöki precizítással csinálják őket :wink:

a statisztika annyit jelent esetben, hogy késöbb a furkált tárcsák könnyebben tönkremehetnek és elmond6od Te is,h kicsesztél az ablakon 2 ill 4 tárcsát plusz még azért is pénzt adtál,h "tönkremenjenek"...

De járd körül a témát, kérdezz meg komolyabb szakikat :wink:

peace! :rr:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.