Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Kifogast mindig lehet talalni...

Lassan olyan lesz a beszelgetes mintha versenyzok beszelgetnenek:

- Te ha en csalos motorral megyek es te elvertel, akkor te mekkora csalos lehetsz!!!

hehe

Olyan 180-190LE-s huncinger! :wink:

Elküldve

Nem de mondjuk a Ringen mivel brutál széles nagy ívű kanyarok vannak igazából kevés a nagy fékezés (persze utcai autók esetében) és innen a nagy gyorsulás...

Szóval a ringen a futómű... :wink:

Elküldve
Tetszik nekem ez a forum...

Ertetek az autos dolgokhoz...

Ha van kerdesem, kapok ra valaszt...

Szupi szupi

:wink:

Esetleg még klubtag is lehetnél! :roll:

Elküldve
A klubtagságon én is erősen gondolkodom! :lol:

Már ha van helyem ott,mert ugye jó tartozni valahova! :occasion5:

Hát hogy a viharba ne lenne!Aztán szervezhetnél magad köré egy szegedi sexciót, mert gondolom van néhány Opeles hawered Szegeden, és egy ilyen megalakításához 5 klubtag szükségeltetik!:wink:

De ez itt már erősen off. :oops:

Elküldve

Szerinted ami mar gyarilag igy van furkalva, annak az anyaga mas?

Ha esetleg az anyaga nem is más de a gyártástechnológia biztos hogy más. Olyanról hogy hőkezelés már hallottál? :wink:

Mellesleg a kiegyensúlyozást hogy oldod meg?

És hány lyukat akarsz, meg milyen méretűeket?

Ha mindenképp lyuggatott tárcsát akarsz akkor vegyél olyat, amit úgy gyártanak. :wink:

Elküldve

Hát hogy a viharba ne lenne!Aztán szervezhetnél magad köré egy szegedi sexciót, mert gondolom van néhány Opeles hawered Szegeden, és egy ilyen megalakításához 5 klubtag szükségeltetik!:wink:

De ez itt már erősen off. :oops:

Ha off,ha nem off.Gondolkodtam rajta,mármint a szekción.Van már pár opeles srác itt is,de nem tudom,hogy mennyire érzik ezt a feelinget.Már pedzegettem egy-két emberkének.Ti is itt vagytok a "szomszédba" úgy is.Lehetne ott is talikat tartani esetleg! :wink:

Majd ráhasalok a témára. :smt023

Elküldve

Amikor felszabalyozzak a fektarcsat, utanna hogy egyensulyozzak ki a SZAKSZERVIZBEN?

A titok hogy ugyan annyit kell levenni szimmetrikusan mindenhonnan, szerintem...

Na álljunk meg egy pillanatra!Az egészen más!

Ott max vékonyodik a féktárcsád!Itt viszont a furatok nem pontosan ugyanarra a helyre kerülnek és ezért nem lesz teljesen homogén az anyaga.A forgó mozgásnál ezek a pici dolgok jobban kijönnek és összeadódnak!

Nem az oldalirányú kitérésről beszélek,mert az eszterga pikk-pakk és kész.Hanem a koncentrikusan elhelyezett könnyítésekről,hogy ne olyan legyen mint egy "lendkerekes autó"! :smt017

De egyébként tényleg jól néz ki! :wink:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.