Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Kérdöm ééén.Nem 1Xűbb berombolni egy hawer kárpitoshoz, és helpet kérni?Akkor legalább tutira okés.Szerintem. :roll:

de nincs rá ídőm...

meg gondoltam van aki tuggya (mélyládakészítés,stb..)

nahh akkor majd kinyomozom...

Elküldve

de nincs rá ídőm...

meg gondoltam van aki tuggya (mélyládakészítés,stb..)

nahh akkor majd kinyomozom...

Namost ténylegesen mite kéne? mélyládát át-bekárkitozni?

Elküldve

Jólvannno :!:

Akár bármit is át lehet kárpitozni (kalaptartó, műszerfal része vagy egésze, konzol, gox, stb.)

Kérdezzétem meg Ale-t, ha jól tudom ő szokott ilyesmit barkácsolgatni, csak azt nem tudom, hogy kárpittal húzza e, vagy pácolja őket.

Elküldve

A kérdés tulajdonképpen nem is a hova hanem a mivel...

Tehát milyen ragasztó jó arra, hogy ne marja meg, üssön át, hagyjon foltot a kárpiton ha a másik felét :!: :wink: oda akarja ragasztani a Geri Nagymamájának az unokája valamihez... :roll:

Elküldve

Megintcsak a Dinitrol ragasztóspréjét tudom ajánlani! :lol:

Majdnemhogy nejlonharisnyát tudsz vele ragasztani úgy, hogy nem üt át. Elég erős is (bár én épp most csalódtam ebben a tulajdonságában), láda és egyéb kárpitozáshoz pont jó lesz.

Elküldve
Miért csalódtál??? Túl könnyen lejött az a harisnya???? :roll:

:lol:

:lol: Nem harisnya, de majdnem. Opel tetőkárpitanyagból akartam bekárpitozni egy elég bonyolult A-oszlopot. Az anyagot meg kellett nyújtani melegen, szépen fel is simítottam, de mire összeraktam a kocsit, már kezdett beráncosodni. Már az összerakás után készített képeken is látszik, de egy héttel később már csak azért maradt fenn, mert be volt hajtva a széle a burkolat alá. Most vadászom egy extrém erős ragasztóra - olyanra, mint ez volt régen - amivel csinálhatom újra gariban... :evil:

Elküldve

Már szóltam egy ismerősnek, aki a Würth-nél területi képviselő, hogy nézzen valamit, dehát Ő is olyan hal, akit nem érdekel semmi: szarik rája :evil:

Ettől függetlenül a Dinitrol nem rossz, csak arra nem jó, amire én akartam használni.

Elküldve

Thanx G :wink:

Ahogy Aotmanó is mondotta kárpit lesz gyári kárpitra ragasztva mert nincs arra türelmem, hogy leszedjem a gyárit és vmi szivacsréteget rakjak aláá....

Így is bőven elég lesz a műanyag pöcköket 1esével lemelegíteni, hogy ki tudjam hekkelni a kárpitelemeket :evil:

Elküldve

:roll:

Nem vagyok biztos benne, hogy jó ötlet...

Én megkeresnék egy kárpitost is - felvázolva a konkrét esetet, mit szól hozzá...

Elküldve

Én a csupasz alapoktól kezdeném. De ez én vagyok, és én általában a nehezebb utat választom, mintha szeretnék sz.pni... :roll:

Elküldve

A kérdés csupán az, hogy a léghűtéses tárcsát okos dolog-e még jobban kikönnyíteni, gyengíteni.Nem célszerűbb-e inkább venni egy olyat, ami már eleve így van kialakítva.Szerintem.

Elküldve

Igen, szerintem is érdemes ezt végiggondolni, mert ha esetleg törik, különösen nagy sebességnél, akkor meg az élet nevű játékban kerülsz erősen sz*póágra... :?

Elküldve

Talalt! Hegyiztem regen, es kifogok latogatni a Hungaroringre, a nyilt napokra, hogy ne felejtsek el vezetni!

:lol:

Hát az nem lesz valami izgi gyári futóművel...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.