Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Kié is EZ?

Már a talin is néztem szép!! :wink:

a piros ruhás srácé (asszem) a ki az előtérben levő épp fényképező nagyon szimpatikus fiatalember mögött áll... :wink:

Elküldve
Honnan lehet jó áron direkszűrőt szerezni? K&N vagy valami hasonlóan márkás kéne. :roll:

Nézd meg a direktszűrő topicot! Ott sok boltot találsz, pestit is.

Green olyan 11e körül van. Telefonáj pár helyre, hol a legócsóbb!

Elküldve

Nézd meg a direktszűrő topicot! Ott sok boltot találsz, pestit is.

Green olyan 11e körül van. Telefonáj pár helyre, hol a legócsóbb!

És a green jó? Régen mintha lettek volna rá panaszok...

Elküldve
És a green jó? Régen mintha lettek volna rá panaszok...

Nekem is az van benne,már több mint egy éve és nincs vele gond. :lol: :lol:

Azon kívül,hogy néha mosni kell :roll: :wink:

Elküldve

Nekem is az van benne,már több mint egy éve és nincs vele gond. :lol: :lol:

Azon kívül,hogy néha mosni kell :roll: :wink:

És ha greent rakok bele, akkor nekem is olyan kocsim lesz, mint Neked?

Elküldve
És ha greent rakok bele, akkor nekem is olyan kocsim lesz, mint Neked?

Azért,hogy olyan legyen meg kell dolgozni :wink:

De szerzünk,ha nagyon kell :lol: :lol:

Elküldve

F Astra, A Vectra fék simán rámegy faragás nélkül, és ezekből dunát lehetne rekeszteni. Veszel a bontóban két nyerget, aztán valahol új tárcsát+betétet, és kb 1 óra szereléssel le is tudod. Mondjuk ilyenkor célszerű lecserélni a fékolajat is, ki tudja előtte mikor cserélték.

Elküldve

Ne legyél maximalista...Ha az első féket túlméretezed akkor a hátsót is utánna kellerősíteni. Ha ezt nem teszed, az autó menettulajdonságai naygmértékeben megváltoznak (romlanak) fékezéskor.

Ha engem kérdezel, akkor az 1,6i Astra hűtött tárcsájú fékében vagy a 2.0i 8V (C20NE) A Vectra első fékeiben gondolkodj. Sajnos méreteket nem tudok. Ha azonban hátra nem akarsz tárcsaféket, akkor maradj az 1.6i Astra fékeinél. Az nem borítja fel nagyon a fékerő egyensúlyt a meglévő hátsó fékeiddel, mivelhogy az 1.6i meg 1.4i Astrán tudomásom szerint ugyanaz a fék van.

Elküldve

Az Astrákon található fékek:

236 szimpla (jellemzően 1.4i), 236 hűtött (pl. 1.4 16v),

és a 256 hűtött (pl. 1.6 16v, GSi). Én javaslom hogy keress 256-oshoz

való nyerget, vegyél új Brembo tárcsákat (alap széria) és Ferodo betéteket (ebből is az alap).

A nyereg kb. 10-15e HUF / pár a bontókban, a tárcsa 9e/db, a betét asszem 9e/garnitúra.

Na ennél jobb féket előre utcára teljesen felesleges...

A 288-as egyébként a B Vectrának a fékje.

Hátra GSi vagy A Vectra 2.0i hidat tudsz rakni. Vectráénál kicsit faragni

kell, bár azon kicsivel nagyobb a fék is. :lol:

Elküldve
Mélykék!

Én nem veszél mérget! :lol:

De az egy teljesen más pilács! :wink: :lol:

Had segítsek kicsit, látom nem megy neked egyedül.

Ez

7d_1_b.JPG

beépítve így néz ki

46_1_b.JPG

:lol: :lol: :lol: :lol: :D

Elküldve

Had segítsek kicsit, látom nem megy neked egyedül.

Ami szüzen van,arra megy az index köré egy gumicsík,ami nem a lexebb látvány.Ezt láttam élőben is.

Ami itt be van építve,azon nem látom ezt a gumicsíkot,max odaképzelni tudom,hogy talán a feketeség a szélén lehet,hogy az lenne az a rusnya gumi.

Meg akkor végképp nem értem mi okozza a 60 Eurós árkülönbséget????? :wink:

Elküldve
Ami szüzen van,arra megy az index köré egy gumicsík,ami nem a lexebb látvány.Ezt láttam élőben is.

Ami itt be van építve,azon nem látom ezt a gumicsíkot,max odaképzelni tudom,hogy talán a feketeség a szélén lehet,hogy az lenne az a rusnya gumi.

Meg akkor végképp nem értem mi okozza a 60 Eurós árkülönbséget????? :wink:

Szerintem beépítetten is ott van a fekete csík :lol:

Amelyiknek fekete alapja és nem króm az drágább.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.