Tiu Elküldve Június16, 2011 Elküldve Június16, 2011 A kisblokkokban egyformán 129.75mm a hajtókar csapszegek közti távolsága 1.2-től 1.8-ig... Pont ezért kell az 1,4 és 1,6 főtengely lökethossz különbségének a felével rövidebb hajtókar, nem? :D Különben 4,05 mm-rel leüti magáról a hengerfejet, ha pl. az 1,4-es 1,6-os főtengelyt kap.
daykiller Elküldve Június18, 2011 Elküldve Június18, 2011 Pedig most akartam mondani, hogy az 1,4-be belemegy az 1,6 főtengely, és rövid hajtókarokkal kész is az 1,6. Pontosabban 1,55 mivel a furat nem egészen akkora, és kívülről senki meg nem mondja. :lol: Aztán ha még SE-re is alakítod, akkor már meg is van a 100LE a 60-ból. Azért ezt ne vedd komolyan, mert így sem kevés pénz, erre is igaz, hogy annyiért lehet kapni olyan autót is. Csak mint lehetőség, unalmas napokra. :lol: :P Hoppá. Tévedtem. :D Rosszul emlékeztem, hogy az 1.4-es főtengely is ugyanaz, mint az 1.6-osé. :D Szóval ja, a blokkba belemegy a főtengely, csak ugye a nagyobb lökethossz. Talán 1.6-os hajtókarral, 1,4-es dugóval? :D
TomTech Elküldve Június18, 2011 Elküldve Június18, 2011 Hiába magyarázok... A hajtókar hossza ugyanaz mindegyiknél, minél nagyobb a dugó annál közelebb van a csapszeg a dugó tetejéhez. Hajtókar cserének akkor van értelme ha a gyengébbet cseréled erősebbre, a c16xe-x16xe hajtókarok a legerősebbek, jobbak mint az x18xe1/z18xe.
spzoli Elküldve Június18, 2011 Elküldve Június18, 2011 Hiába magyarázok... A hajtókar hossza ugyanaz mindegyiknél, minél nagyobb a dugó annál közelebb van a csapszeg a dugó tetejéhez. Hajtókar cserének akkor van értelme ha a gyengébbet cseréled erősebbre, a c16xe-x16xe hajtókarok a legerősebbek, jobbak mint az x18xe1/z18xe. Nem is értesz hozzá... :D :D
Tiu Elküldve Június19, 2011 Elküldve Június19, 2011 Hiába magyarázok... A hajtókar hossza ugyanaz mindegyiknél, minél nagyobb a dugó annál közelebb van a csapszeg a dugó tetejéhez. Hajtókar cserének akkor van értelme ha a gyengébbet cseréled erősebbre, a c16xe-x16xe hajtókarok a legerősebbek, jobbak mint az x18xe1/z18xe. Nem hiába, csak eddig ez az infó nekem nem volt meg. :D Így tiszta, köszi. :D Ezért is volt kérdés. Érdemes az 1,6 SE ECU-ját beszerezni ilyen átalakításhoz, vagy az maradhat az 1,4 SE? Szerk.: Volt itt egy értelmetlen kérdés. Akkor az 1,4 dugattyúival történő összerakáshoz létezik hajtókar, vagy mindenképp 1,6 főtengely + dugók + fúrás ?
Tiu Elküldve Június19, 2011 Elküldve Június19, 2011 Nem is értesz hozzá... :D :D Olvastam már itt pár helyen, hogy Tom ért hozzá, csak ez a "hol van a csapszeg helye" még nem volt tiszta. Csináltam már néhány motorgenerált, de az nem ma volt, és nem is követtem az eseményeket azóta. Lehet ez hiba, de ez van. Viszont nem ijednék meg tőle most sem, és lehet megcsinálnám. :D
TomTech Elküldve Június19, 2011 Elküldve Június19, 2011 Nem hiába, csak eddig ez az infó nekem nem volt meg. :D Így tiszta, köszi. :D Ezért is volt kérdés. Érdemes az 1,6 SE ECU-ját beszerezni ilyen átalakításhoz, vagy az maradhat az 1,4 SE? Szerk.: Volt itt egy értelmetlen kérdés. Akkor az 1,4 dugattyúival történő összerakáshoz létezik hajtókar, vagy mindenképp 1,6 főtengely + dugók + fúrás ? C14SE computere csak epromban különbözik a C16SE-től, SPzoli kölcsönadta az ő computerét, lemásoltam az epromot pár példányban, mert nekem csak c14se volt. Az 1.6-osnak 79 a furata, az 1.4-nek 77.6. Lehet hogy akad olyan hajtókar amivel jó lenne, de gyáriban nem hiszem. Én inkább az 1.6 főtengely, dugó hajtókart választanám próbákozás helyett.
Tiu Elküldve Június19, 2011 Elküldve Június19, 2011 C14SE computere csak epromban különbözik a C16SE-től, SPzoli kölcsönadta az ő computerét, lemásoltam az epromot pár példányban, mert nekem csak c14se volt. Az 1.6-osnak 79 a furata, az 1.4-nek 77.6. Lehet hogy akad olyan hajtókar amivel jó lenne, de gyáriban nem hiszem. Én inkább az 1.6 főtengely, dugó hajtókart választanám próbákozás helyett. Köszi. :D Akkor megvárom amíg szétesik :D , addigra pedig tudok gyűjtögetni dolgokat. :P :D
Laca2105 Elküldve Június19, 2011 Elküldve Június19, 2011 Sziasztok! Igazából nem egy "atom tuning" amihez a kérdéseim fűződnek, de talán tudtok segíteni... 1,6 -os F Astrám van, amiben NEM fordulatszámmérős óracsoport van. Szeretnék egy fordulatszámmérős óracsoportot bekötni. A kérdéseim: - lehetséges? - ha igen, akkor hogyan? A segítséget előre is köszönöm! Laca
spzoli Elküldve Június19, 2011 Elküldve Június19, 2011 Sziasztok! Igazából nem egy "atom tuning" amihez a kérdéseim fűződnek, de talán tudtok segíteni... 1,6 -os F Astrám van, amiben NEM fordulatszámmérős óracsoport van. Szeretnék egy fordulatszámmérős óracsoportot bekötni. A kérdéseim: - lehetséges? - ha igen, akkor hogyan? A segítséget előre is köszönöm! Laca Visit My Website :D
Laca2105 Elküldve Június19, 2011 Elküldve Június19, 2011 Visit My Website :D Hello SPZoli! Köszönöm a segítséget!Hasznos dolgok vannak az oldalon! Laca
MOR16V Elküldve Augusztus1, 2011 Elküldve Augusztus1, 2011 Hát jóvan könnyű ezt mondani de itt a környéken egy darab GSI astra sincs ne vicc KOMOLYAN!!!!!!!!!!!! Pestre meg nem megyek el egy autóért egyenlőre! Na mind1 közben letettem a motor tuningról maradt az optika! na pedig most lenne egy eladó Gsi-m :)
öcsibácsi Elküldve Augusztus2, 2011 Elküldve Augusztus2, 2011 Dízájnos műszeregység. Annyira nem is csúf kívülről.
spzoli Elküldve Augusztus2, 2011 Elküldve Augusztus2, 2011 Dízájnos műszeregység. Annyira nem is csúf kívülről. Kadett dzsieszáj digit :)
öcsibácsi Elküldve Augusztus2, 2011 Elküldve Augusztus2, 2011 Kadett dzsieszáj digit :D Ügyesen átültetve. :)
FPepe Elküldve Augusztus2, 2011 Elküldve Augusztus2, 2011 Ügyesen átültetve. :) Nekem spec. a Veki2000-é jobban tetszik.
ptomi82 Elküldve Augusztus19, 2011 Elküldve Augusztus19, 2011 Sziasztok! Volt már itt valaki, aki sikeresen beépített egy C20LET-et az F Astrájába? Meg tudná mondani, hogy milyen átalakításokat kellett eszközölni a verdán, és kb. mennyiből jött ki? A C20XE tuningolása és a C20LET beépítése között dilemmázok. Melyik irányba induljak el? Köszi előre is.
Feki Elküldve Augusztus20, 2011 Elküldve Augusztus20, 2011 Sziasztok! 1,4 központi injektoros astrám van és kicsit sokallom a fogyasztását.6,5-7 litert eszik országúton!Kérdésem felétek:ha rárakoma hengerenkénti injektort azzal kb mennyit változhat a fogyasztásom?
invictus Elküldve Augusztus20, 2011 Elküldve Augusztus20, 2011 Sziasztok! 1,4 központi injektoros astrám van és kicsit sokallom a fogyasztását.6,5-7 litert eszik országúton!Kérdésem felétek:ha rárakoma hengerenkénti injektort azzal kb mennyit változhat a fogyasztásom? Ez a fogyasztás nem számít soknak attól a motortól.
Feki Elküldve Augusztus20, 2011 Elküldve Augusztus20, 2011 Ez a fogyasztás nem számít soknak attól a motortól. de azért valamennyivel lejjebb menne?
J0hnny Elküldve Augusztus20, 2011 Elküldve Augusztus20, 2011 de azért valamennyivel lejjebb menne? Jobblábfüggő
Zsoltee Elküldve Augusztus20, 2011 Elküldve Augusztus20, 2011 Elméletileg lejjebb kellene mennie, mivel azonos súlyhoz több LE tartozik majd. Viszont ahogy János mondja, ez abszolút csak tőled függ. :)
invictus Elküldve Augusztus20, 2011 Elküldve Augusztus20, 2011 Elméletileg lejjebb kellene mennie, mivel azonos súlyhoz több LE tartozik majd. Viszont ahogy János mondja, ez abszolút csak tőled függ. :) Viszont mivel a hengerenkéntis kicsit pörgősebb, ezért lehetséges, hogy nem jön be a több lóerő a kevesebb kilóhoz kategória. (X16SZ gyári átlagfogyija 6.4) X14NZ 7.7 C14SE 7.4
dirty-handz Elküldve Augusztus20, 2011 Elküldve Augusztus20, 2011 Jobblábfüggő Eléggé láb függő ez az egész fogyasztás téma de amúgy nem teljesen mindegy, hogy 7 vagy 8 litert eszik? Ha 140-170el nyomulok 7-8, ha 100-110el akkor 6-6,X. Vegyél dieselt az csak 5öt eszik érted. De szerintem ha a városba street racinger lennék lámpától lámpáig csak tiltáson lenne a mutató akkor enne az 11et is :)
J0hnny Elküldve Augusztus20, 2011 Elküldve Augusztus20, 2011 Eléggé láb függő ez az egész fogyasztás téma de amúgy nem teljesen mindegy, hogy 7 vagy 8 litert eszik? Ha 140-170el nyomulok 7-8, ha 100-110el akkor 6-6,X. Vegyél dieselt az csak 5öt eszik érted. De szerintem ha a városba street racinger lennék lámpától lámpáig csak tiltáson lenne a mutató akkor enne az 11et is :) ...de ezt miért nekem magyarázod? :D
Recommended Posts