Tiu Elküldve Június16, 2011 Megoszt Elküldve Június16, 2011 A kisblokkokban egyformán 129.75mm a hajtókar csapszegek közti távolsága 1.2-től 1.8-ig... Pont ezért kell az 1,4 és 1,6 főtengely lökethossz különbségének a felével rövidebb hajtókar, nem? :D Különben 4,05 mm-rel leüti magáról a hengerfejet, ha pl. az 1,4-es 1,6-os főtengelyt kap. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június18, 2011 Megoszt Elküldve Június18, 2011 Pedig most akartam mondani, hogy az 1,4-be belemegy az 1,6 főtengely, és rövid hajtókarokkal kész is az 1,6. Pontosabban 1,55 mivel a furat nem egészen akkora, és kívülről senki meg nem mondja. :lol: Aztán ha még SE-re is alakítod, akkor már meg is van a 100LE a 60-ból. Azért ezt ne vedd komolyan, mert így sem kevés pénz, erre is igaz, hogy annyiért lehet kapni olyan autót is. Csak mint lehetőség, unalmas napokra. :lol: :P Hoppá. Tévedtem. :D Rosszul emlékeztem, hogy az 1.4-es főtengely is ugyanaz, mint az 1.6-osé. :D Szóval ja, a blokkba belemegy a főtengely, csak ugye a nagyobb lökethossz. Talán 1.6-os hajtókarral, 1,4-es dugóval? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Június18, 2011 Megoszt Elküldve Június18, 2011 Hiába magyarázok... A hajtókar hossza ugyanaz mindegyiknél, minél nagyobb a dugó annál közelebb van a csapszeg a dugó tetejéhez. Hajtókar cserének akkor van értelme ha a gyengébbet cseréled erősebbre, a c16xe-x16xe hajtókarok a legerősebbek, jobbak mint az x18xe1/z18xe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június18, 2011 Megoszt Elküldve Június18, 2011 Hiába magyarázok... A hajtókar hossza ugyanaz mindegyiknél, minél nagyobb a dugó annál közelebb van a csapszeg a dugó tetejéhez. Hajtókar cserének akkor van értelme ha a gyengébbet cseréled erősebbre, a c16xe-x16xe hajtókarok a legerősebbek, jobbak mint az x18xe1/z18xe. Nem is értesz hozzá... :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Június19, 2011 Megoszt Elküldve Június19, 2011 Hiába magyarázok... A hajtókar hossza ugyanaz mindegyiknél, minél nagyobb a dugó annál közelebb van a csapszeg a dugó tetejéhez. Hajtókar cserének akkor van értelme ha a gyengébbet cseréled erősebbre, a c16xe-x16xe hajtókarok a legerősebbek, jobbak mint az x18xe1/z18xe. Nem hiába, csak eddig ez az infó nekem nem volt meg. :D Így tiszta, köszi. :D Ezért is volt kérdés. Érdemes az 1,6 SE ECU-ját beszerezni ilyen átalakításhoz, vagy az maradhat az 1,4 SE? Szerk.: Volt itt egy értelmetlen kérdés. Akkor az 1,4 dugattyúival történő összerakáshoz létezik hajtókar, vagy mindenképp 1,6 főtengely + dugók + fúrás ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Június19, 2011 Megoszt Elküldve Június19, 2011 Nem is értesz hozzá... :D :D Olvastam már itt pár helyen, hogy Tom ért hozzá, csak ez a "hol van a csapszeg helye" még nem volt tiszta. Csináltam már néhány motorgenerált, de az nem ma volt, és nem is követtem az eseményeket azóta. Lehet ez hiba, de ez van. Viszont nem ijednék meg tőle most sem, és lehet megcsinálnám. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Június19, 2011 Megoszt Elküldve Június19, 2011 Nem hiába, csak eddig ez az infó nekem nem volt meg. :D Így tiszta, köszi. :D Ezért is volt kérdés. Érdemes az 1,6 SE ECU-ját beszerezni ilyen átalakításhoz, vagy az maradhat az 1,4 SE? Szerk.: Volt itt egy értelmetlen kérdés. Akkor az 1,4 dugattyúival történő összerakáshoz létezik hajtókar, vagy mindenképp 1,6 főtengely + dugók + fúrás ? C14SE computere csak epromban különbözik a C16SE-től, SPzoli kölcsönadta az ő computerét, lemásoltam az epromot pár példányban, mert nekem csak c14se volt. Az 1.6-osnak 79 a furata, az 1.4-nek 77.6. Lehet hogy akad olyan hajtókar amivel jó lenne, de gyáriban nem hiszem. Én inkább az 1.6 főtengely, dugó hajtókart választanám próbákozás helyett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Június19, 2011 Megoszt Elküldve Június19, 2011 C14SE computere csak epromban különbözik a C16SE-től, SPzoli kölcsönadta az ő computerét, lemásoltam az epromot pár példányban, mert nekem csak c14se volt. Az 1.6-osnak 79 a furata, az 1.4-nek 77.6. Lehet hogy akad olyan hajtókar amivel jó lenne, de gyáriban nem hiszem. Én inkább az 1.6 főtengely, dugó hajtókart választanám próbákozás helyett. Köszi. :D Akkor megvárom amíg szétesik :D , addigra pedig tudok gyűjtögetni dolgokat. :P :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laca2105 Elküldve Június19, 2011 Megoszt Elküldve Június19, 2011 Sziasztok! Igazából nem egy "atom tuning" amihez a kérdéseim fűződnek, de talán tudtok segíteni... 1,6 -os F Astrám van, amiben NEM fordulatszámmérős óracsoport van. Szeretnék egy fordulatszámmérős óracsoportot bekötni. A kérdéseim: - lehetséges? - ha igen, akkor hogyan? A segítséget előre is köszönöm! Laca Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június19, 2011 Megoszt Elküldve Június19, 2011 Sziasztok! Igazából nem egy "atom tuning" amihez a kérdéseim fűződnek, de talán tudtok segíteni... 1,6 -os F Astrám van, amiben NEM fordulatszámmérős óracsoport van. Szeretnék egy fordulatszámmérős óracsoportot bekötni. A kérdéseim: - lehetséges? - ha igen, akkor hogyan? A segítséget előre is köszönöm! Laca Visit My Website :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laca2105 Elküldve Június19, 2011 Megoszt Elküldve Június19, 2011 Visit My Website :D Hello SPZoli! Köszönöm a segítséget!Hasznos dolgok vannak az oldalon! Laca Link to comment Megosztás: More sharing options...
MOR16V Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 Hát jóvan könnyű ezt mondani de itt a környéken egy darab GSI astra sincs ne vicc KOMOLYAN!!!!!!!!!!!! Pestre meg nem megyek el egy autóért egyenlőre! Na mind1 közben letettem a motor tuningról maradt az optika! na pedig most lenne egy eladó Gsi-m :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 Dízájnos műszeregység. Annyira nem is csúf kívülről. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 Dízájnos műszeregység. Annyira nem is csúf kívülről. Kadett dzsieszáj digit :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 Kadett dzsieszáj digit :D Ügyesen átültetve. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 Ügyesen átültetve. :) Nekem spec. a Veki2000-é jobban tetszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve Augusztus19, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2011 Sziasztok! Volt már itt valaki, aki sikeresen beépített egy C20LET-et az F Astrájába? Meg tudná mondani, hogy milyen átalakításokat kellett eszközölni a verdán, és kb. mennyiből jött ki? A C20XE tuningolása és a C20LET beépítése között dilemmázok. Melyik irányba induljak el? Köszi előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Feki Elküldve Augusztus20, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2011 Sziasztok! 1,4 központi injektoros astrám van és kicsit sokallom a fogyasztását.6,5-7 litert eszik országúton!Kérdésem felétek:ha rárakoma hengerenkénti injektort azzal kb mennyit változhat a fogyasztásom? Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Augusztus20, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2011 Sziasztok! 1,4 központi injektoros astrám van és kicsit sokallom a fogyasztását.6,5-7 litert eszik országúton!Kérdésem felétek:ha rárakoma hengerenkénti injektort azzal kb mennyit változhat a fogyasztásom? Ez a fogyasztás nem számít soknak attól a motortól. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Feki Elküldve Augusztus20, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2011 Ez a fogyasztás nem számít soknak attól a motortól. de azért valamennyivel lejjebb menne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus20, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2011 de azért valamennyivel lejjebb menne? Jobblábfüggő Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Augusztus20, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2011 Elméletileg lejjebb kellene mennie, mivel azonos súlyhoz több LE tartozik majd. Viszont ahogy János mondja, ez abszolút csak tőled függ. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Augusztus20, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2011 Elméletileg lejjebb kellene mennie, mivel azonos súlyhoz több LE tartozik majd. Viszont ahogy János mondja, ez abszolút csak tőled függ. :) Viszont mivel a hengerenkéntis kicsit pörgősebb, ezért lehetséges, hogy nem jön be a több lóerő a kevesebb kilóhoz kategória. (X16SZ gyári átlagfogyija 6.4) X14NZ 7.7 C14SE 7.4 Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus20, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2011 Jobblábfüggő Eléggé láb függő ez az egész fogyasztás téma de amúgy nem teljesen mindegy, hogy 7 vagy 8 litert eszik? Ha 140-170el nyomulok 7-8, ha 100-110el akkor 6-6,X. Vegyél dieselt az csak 5öt eszik érted. De szerintem ha a városba street racinger lennék lámpától lámpáig csak tiltáson lenne a mutató akkor enne az 11et is :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus20, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2011 Eléggé láb függő ez az egész fogyasztás téma de amúgy nem teljesen mindegy, hogy 7 vagy 8 litert eszik? Ha 140-170el nyomulok 7-8, ha 100-110el akkor 6-6,X. Vegyél dieselt az csak 5öt eszik érted. De szerintem ha a városba street racinger lennék lámpától lámpáig csak tiltáson lenne a mutató akkor enne az 11et is :) ...de ezt miért nekem magyarázod? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts